Справа № 591/700/22
Провадження № 1-кс/591/613/22
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
22 лютого 2022 року м.Суми
Слідчий суддя Зарічного районного суду м. Суми ОСОБА_1 за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання ст. слідчого СУ ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступдо документів, -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся суду з погодженим прокурором клопотанням про тимчасовий доступдо документів у зв`язку із розслідуванням кримінального провадження №12022200000000004 від 13.01.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Слідчий у судове засідання не з`явився, про розгляд справи повідомлений належним чином. Від нього надійшла письмова заява про розгляд справи у його відсутність, клопотання підтримує.
У своєму клопотанні слідчий просила розглянути його без виклику представників володільця документів, до яких вона просить надати тимчасовий доступ, з метою недопущення їх знищення.
Суд вважає за можливе розглянути справу без їх участі, а також на підставі ч. 4 ст. 107 КПК України, не здійснювати фіксування судового процесу за допомогою технічних засобів.
Розглянувши клопотання, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Слідчим управлінням ГУНП в Сумській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12022200000000004, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 13.01.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, за фактом вчинення посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 за попередньою змовою між собою та з посадовими особами ПП « ОСОБА_4 » привласнення бюджетних коштів, виділених на реконструкцію будівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 .
На даний час виникла необхідність у проведенні ряду експертиз, з метою встановлення чи спростування невідповідності фактично виконаних обсягів робіт на зазначеному об`єкті будівництва обсягам робіт, зазначеним у виконавчій документації, для чого необхідно вилучити документацію, щодо проведення виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 по АДРЕСА_1 (підвищення енергоефективності будівель освітніх закладів м. Конотоп) (коригування)», які перебувають у володінні підрядної організації ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_2 .
Необхідність вилучення саме оригіналів документів обумовлена методикою проведення судової будівельно-технічної експертизу, відповідно до якої експерту необхідно надати оригінали досліджуваних документів.
Крім того, вказані документи, будуть використані в ході досудового розслідування як докази вчинення кримінального правопорушення, а саме як об`єкти, які містять відомості та можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
Таким чином для всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, встановлення події кримінального правопорушення, винної особи та перевірки встановлених фактів, виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до речей і документів ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю вилучення їх оригіналів, зазначених у клопотанні.
З метою повного, усестороннього та об`єктивного досудового розслідування, а також встановлення істини у справі, наявності або відсутності складу злочину, суд вважає, що докази по справі можуть міститися в вказаних документах.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.85, 107, 159 - 166 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В :
Клопотання задовольнити.
Надати слідчому у кримінальному провадженні старшому слідчому відділу слідчого управління ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , а також слідчим з групи слідчих: старшому слідчому в ОВС відділу слідчого управління ГУНП в Сумській області ОСОБА_5 , старшому слідчому в ОВС відділу слідчого управління ГУНП в Сумській області ОСОБА_6 , слідчому відділу слідчого управління ГУНП в Сумській області ОСОБА_7 , слідчому відділу слідчого управління ГУНП в Сумській області ОСОБА_8 тимчасовий доступ до документів ПП « ОСОБА_4 », код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю вилучення їх оригіналів, а саме:
1.1. Документи, що стосуються виконання робіт по об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 по АДРЕСА_1 (підвищення енергоефективності будівель освітніх закладів
м. Конотоп) (коригування)», відповідно до укладених договорів підряду № 471 від 29.07.2021 та № 687 від 18.10.2021, а саме:
1) договори підряду № 471 від 29.07.2021 та № 687 від 18.10.2021 з усіма додатками до них;
2) проектно-кошторисна документація по об`єкту: «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 по АДРЕСА_1 (підвищення енергоефективності будівель освітніх закладів м. Конотоп) (коригування)», відповідно до укладених договорів підряду № 471 від 29.07.2021 та № 687 від 18.10.2021;
3) довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3);
4) акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) з підсумковими відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат до актів (форми КБ-2в), а також з розрахунком одиничної вартості та в електронному форматі ІБД (інформаційний блок даних);
5) документи щодо здійснення замовником оплати виконаних підрядниками робіт (рахунки, платіжні доручення);
6) виконавча документація: загальний журнал виконання робіт, журнал авторського нагляду, виконавчі схеми на ділянки виконаних робіт, протоколи випробувань матеріалів, акти на закриття прихованих робіт, дефектні акти, сертифікати на застосовані матеріали і конструкції;
7) договори, платіжні доручення, видаткові накладні, товарні чеки на придбання матеріалів, які використовувався при виконанні робіт по зазначеному об`єкту будівництва, сертифікати якості, протоколи випробувань на дані матеріали;
8) договори з додатковими угодами, акти звірок, акти виконаних робіт з виробниками (постачальниками) товарно-матеріальних цінностей? використаних під час виконання робіт по досліджуваному об`єкту;
9) договори з додатковими угодами, акти звірок, акти виконаних робіт з суб`єктами господарської діяльності, які здійснювали транспортування товарно-матеріальних цінностей? використаних під час виконання робіт по досліджуваному об`єкту;
10) накладні, платіжні поручення, товарні чеки, що підтверджують придбання підрядником будівельних матеріалів для виконання робіт по досліджуваному об`єкту;
11) товарно-транспортні накладні по транспортуванню товарно-матеріальних цінностей використаних під час виконання робіт по досліджуваному об`єкту;
12) договори оренди машин та механізмів, подорожніх листів, заказів нарядів на роботу машин та механізмів, інших документів, що свідчать про проведення певного виду робіт та підтвердження витрат, що внесені до актів виконаних робіт;
13) сертифікати, протоколи випробувань та паспорти якості на товарно-матеріальні цінності використані під час виконання робіт по досліджуваному об`єкту.
1.2. Правоустановчі документи ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), накази про призначення та посадові обов`язки директора підприємства.
Встановити строк дії ухвали в 20 днів з дня її постановлення.
Контроль за виконанням ухвали покласти на ст. слідчого СУ ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 .
У разі невиконання вимог ухвали, суд має право постановити ухвалу про проведення обшуку, з метою відшукування та вилучення зазначених речей та документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Зарічний районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 22.02.2022 |
Оприлюднено | 17.05.2024 |
Номер документу | 103478250 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Зарічний районний суд м.Сум
Капкін О. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні