Справа № 932/9785/21
Провадження № 1-кс/932/155/22
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20січня 2022року м. Дніпро
Слідчий суддя Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,
при секретарі судового засідання ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Дніпрі клопотання слідчого СВ ДРУП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Центральної окружної прокуратури м. Дніпра ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів, у кримінальному провадженні №12021041030001451 від 16.11.2021року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 270 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
До слідчого судді Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання слідчого СВ ДРУП ГУНП у Дніпропетровській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_5 , погоджене з прокурором Центральної окружної прокуратури м. Дніпра ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів, у кримінальному провадженні №12021041030001451 від 16.11.2021року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст. 270 КК України.
В обґрунтування заявленого клопотання слідчий зазначає, що Центральною окружною прокуратурою міста Дніпра зібрані матеріали за фактом порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки, яке спричинило виникнення пожежі, що призвело до загибелі людей.
За даним фактом 16.11.2021 року внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочато кримінальне провадження №12021041030001451 за ч.2 ст. 270 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що 29.06.2021 ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєструвала ФОП « ОСОБА_6 », реєстраційний номер облікової картки платника податків № НОМЕР_1 , яке відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань мало основний вид економічної діяльності: 87.30 надання послуг догляду із забезпеченням проживання для осіб похилого віку та інвалідів.
Далі, у невстановлений в ході досудового розслідування час та місці ФОП « ОСОБА_6 » та ФОП « ОСОБА_7 » маючи спільні бізнес інтереси, з метою отримання прибутку від господарської та підприємницької діяльності, домовились між собою про об`єднання спільних зусиль та матеріальних ресурсів, для спільного ведення господарської (підприємницької) діяльності у сфері надання послуг по догляду за особами похилого віку та інвалідами у місті Дніпрі шляхом створення, забезпечення здійснення організації та управління діяльністю геріатричним пансіонатом для громадян похилого віку, які потребують стороннього догляду « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Для забезпечення організації господарської діяльності з надання відповідних послуг, ОСОБА_6 , та ОСОБА_7 , вирішили використовувати суб`єкт господарювання ФОП « ОСОБА_6 », реєстраційний номер облікової картки платника податків № НОМЕР_1 , яке відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань мало такі види економічної діяльності: 87.30 надання послуг догляду із забезпеченням проживання для осіб похилого віку та інвалідів (основний); 63.99 надання інших інформаційних послуг ,н.в.і.у.; 86.90 інша діяльність у сфері охорони здоров`я; 87.10 діяльність із догляду за хворими із забезпеченням проживання; 87.20 надання послуг догляду із забезпеченням проживання для осіб з розумовими видами та хворих на наркоманію; 87.90 надання інших послуг догляду із забезпеченням проживання; 88.10 надання соціальної допомоги без забезпечення проживання для осіб похилого віку та інвалідів; 88.99 надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання н.в.і.у.
Надалі з метою організації господарської діяльності з надання відповідних послуг, ОСОБА_7 , вирішила використовувати будівлю розташовану за адресою: АДРЕСА_1 , у зв`язку з чим прийняла рішення звернутись до власника даної будівлі ОСОБА_8 з якою заключили договір оренди житлового будинку від 11.06.2021 відповідно до якого ОСОБА_8 , передала двоповерховий житловий будинок АДРЕСА_2 у тимчасове оплатне користування ФОП « ОСОБА_7 », де ОСОБА_7 як керівник, здійснювала діяльність для забезпечення здійснення діяльності з надання послуг догляду із забезпеченням проживання для осіб похилого віку та інвалідів, відкрила геріатричний пансіонат для громадян похилого віку, які потребують стороннього догляду « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Реалізуючи здійснення господарської діяльності з надання відповідних послуг, ОСОБА_6 , діючи з спільною метою з ОСОБА_7 , 01.07.2021 року затвердила Положення про пансіонат для літніх людей « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ФОП « ОСОБА_6 » відповідно до якого пансіонат для літніх людей « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не є юридичною особою, та здійснює підприємницьку діяльність як структурний підрозділ фізичної особи підприємця ОСОБА_7 та фізичної особи підприємця ОСОБА_6 , а також Інструкцію про заходи пожежної безпеки у вказаному пансіонаті, при цьому на облік в підрозділах Головного управління не стали, декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам пожежної безпеки не надали, не забезпечили будинок первинними засобами пожежогасіння встановлених на видних місцях, чим порушили пункт 10.13 Державних будівельних норм України, порушенням вимог п.п. 5, 6 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України та п.п. 1, 2, 21 Розділу ІІ, п.п. 2.2 Розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 за №1417, не забезпечена засобами протипожежного захисту у справному стані, системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі, тощо, не відповідає вимогам нормативно - правових актів у галузі будівництва для будинків і споруд закладів соціального захисту населення: будинків-інтернатів для громадян похилого віку та інвалідів.
16.11.2021 року в період часу 05 год. 00 по 06 год.00 хв., у приміщенні одної із кімнат пансіонату, в наслідок роботи кондиціонеру в аварійному режимі виникла пожежа, що самоліквідувалась у зв`язку з відсутністю кисню, що призвело до задимлення приміщення кімнати, та в подальшому до загибелі 5 осіб: ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , які були присутні у приміщені кімнати та не були своєчасно сповіщені про виникнення пожежі засобами системи оповіщення про пожежу через їх відсутність та не мали можливості покинути задимлене приміщення.
Згідно акту про пожежу від 16.11.2021 ймовірна причина пожежі у будинку АДРЕСА_1 є робота електромережі в аварійних режимах роботи (великі перехідні опори).
Таким чином, внаслідок спільно допущених ОСОБА_7 , ОСОБА_14 , а також призначеною нею та діючою за її вказівками без офіційного працевлаштування ОСОБА_15 , яка виконувала функції няні-санітарки порушень встановлених законодавством вимог пожежної безпеки, тобто положень, які встановлюють норми і правила щодо запобігання виникненню пожежі, а саме вимоги пункту 2.37 розділу 3 правил пожежної безпеки в Україні затверджених наказом МВС від 30.12.2014 року № 1417, що зареєстроване міністерством юстиції 05 березня 2015 року за № 252/26697 та вимоги пункту 10.13 Державних будівельних норм України, допущено порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки, що спричинило виникнення пожежі, внаслідок якої спричинено загибель людей, а саме: ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13
ОСОБА_7 , а також призначена без офіційного працевлаштування ОСОБА_14 , яка виконувала функції адміністратора пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_2 », розташованого за адресою: АДРЕСА_1 », а також призначеною нею та діючою за її вказівками без офіційного працевлаштування ОСОБА_15 , яка виконувала функції няні-санітарки, встановлені законодавством вимоги пожежної безпеки під час здійснення господарської діяльності із надання послуг по догляду із забезпеченням проживання для осіб похилого віку та інвалідів у пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_2 », розташованого за адресою: АДРЕСА_1 », не дотримувалися та порушували.
При цьому, ОСОБА_7 , як засновник та керівник пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_2 , у порушення ст. 55 Кодексу цивільного захисту України та п.п. 1, 2, 3, 4, 15, 16, 20 Розділу ІІ, п.п. 2.2 Розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 за № 1417, будучи керівникои та/або власником (бенефіціарами) пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_2 », як особою, яка безпосередньо організувала його діяльність, не визначила у встановленому законом порядку посадових осіб, які мали забезпечувати пожежну безпеку, не призначили офіційно та документально відповідальних осіб за пожежну безпеку будівель, споруд, приміщень тощо, а також утримання й експлуатацію засобів пожежного захисту, не забезпечили проведення з усіма працівникам при прийнятті на роботу інструктажів з питань пожежної безпеки, не забезпечили проходження працівниками навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», не забезпечили приміщення пансіонату засобами протипожежного захисту у справному стані, системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при її настанні.
Незважаючи на те, що життя та здоров`я людей є найвищою соціальною цінністю, як фактичний керівник пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 , усвідомлюючи наявні порушення вимог законодавства щодо пожежної безпеки на об`єкті, що може створити загрозу життю та здоров`ю вразливій категорії громадян (особи похилого віку, інваліди), маючи на меті лише отримання прибутку від надання цих послуг, не вжили заходи щодо дотримання пожежної безпеки, які могли та повинні були вжити, не припинила фактичну експлуатацію та надання послуг по догляду із забезпеченням проживання для осіб похилого віку та інвалідів в приміщенні пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_2 », розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .
Таким чином, ОСОБА_7 , організуючі і здійснюючі господарську та підприємницьку діяльність з надання послуг по догляду із забезпеченням проживання для осіб похилого віку та інвалідів пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_2 », розташованого за адресою: АДРЕСА_1 », не забезпечила виконання встановлених законодавством вимог пожежної безпеки у зазначеному закладі, допустила їх порушення, що призвело до виникнення пожежі внаслідок якої загинуло п`ять осіб.
Під час під досудового розслідування, з метою повного всебічного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження виникла необхідність в отримані інформації та оригіналів документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_3 , а саме:
1. Реєстраційні документи, договір на подачу електронної звітності, перелік розрахункових рахунків з зазначенням номерів рахунків та реквізитів банківських установ відкритих Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 )
2. Роздрукованої на паперовому носії та засвідченої у встановленому порядку інформації щодо:
- юридичної адреси та адреси фактичного місцезнаходження;
- виду господарської діяльності;
- стану господарської діяльності за період з 01.01.2021 по день постановлення ухвали слідчим суддею;
- кількості працівників, працевлаштованих за період з 01.01.2021 по день постановлення ухвали слідчим суддею, в окремому звітному періоді (із зазначенням прізвища ім`я та по батькові, індивідуального податкового номеру працівників);
- результатів проведених, за період з 01.01.2021 по день постановлення ухвали слідчим суддею, перевірок з питань фактичного місцезнаходження юридичної особи за адресою: реєстрації (із зазначенням дати і номеру відповідних довідок встановлення місцезнаходження);
- фактів встановлення взаємовідносин ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯЛАЗУНІНА ОСОБА_16 з суб`єктами господарювання, що мають ознаки фіктивності, встановлені за результатами проведених, за період з 01.01.2021 по день постановлення ухвали слідчим суддею, зустрічних звірок, камеральних та документальних перевірок (зі стислим описанням таких фактів);
- вичерпного аналізу пов`язаних осіб ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯЛАЗУНІНА ОСОБА_16 за період з 01.01.2021 по день постановлення ухвали слідчим суддею: засновників, службових осіб, із зазначенням суб`єктів господарювання, в яких останні також є службовими особами та/або засновниками із зазначенням прізвища ім`я та по батькові, індивідуального податкового номеру, займану посаду вказаних осіб та повної назви суб`єктів господарювання, назви територіального органу ГУ ДФС України за місцем податкового обліку).
3. Інформації у вигляді роздрукованої на паперовому носії та засвідченої у встановленому порядку довідки про відкриті та закриті, станом на дату отримання ухвали суду, розрахункові рахунки Фізичної особи-підприємцяЛазуніна ОСОБА_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 )із зазначенням наступних даних: №, дата, відкриття та закриття розрахункового рахунку, вид рахунку, назва валюти, повна назва банку, МФО;
4. Засвідчених у встановленому порядку копій наступних документів:
- обліково-реєстраційної справи;
- довідок за результатами проведення зустрічних звірок за період з 01.01.2021 по день постановлення ухвали слідчим суддею;
- висновків (довідок) про нікчемність правочинів, складених за період з 01.01.2021 по день постановлення ухвали слідчим суддею.
5. Завіренні копії юридичної справи Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а також звіти всіх форм за період з 01.01.2021 Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), податкових декларацій, договорів, угод, щодо подачі податкової звітності в електронному вигляді й додатків до них Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), посилених сертифікатів відкритих ключів електронного-цифрового підпису директорів, бухгалтерів і печаток, які діяли в період з 01.01.2021 по час пред`явлення ухвали до виконання Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридичної реєстраційної справи, а саме заяв, довідок про узяття на облік, свідоцтв платника податку на додану вартість (корінець) свідоцтв про держреєстрацію в якості суб`єкта підприємницької діяльності юридичної особи та інших актів документальних, планових, позапланових перевірок Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), податкових розрахунків сум доходу нарахованого та фактично сплаченого на користь платників податків і сум утриманого з них податку за формою 1-ДФ за період 01.01.2021 по час пред`явлення ухвали до виконання Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), розрахункових рахунків інших документів стосовно Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 )..
Слідчий в судове засідання не з`явився, до суду надав письмову заяву про розгляд клопотання за його відсутності.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_5 у судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду клопотання був повідомлений належним чином, заяв чи клопотань до суду надано не було.
Вивчивши клопотання та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, приходжу до висновку, що воно підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ч.1ст. 131 КПК Українизаходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Положеннямист. 132 КПК Українипередбачено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом. Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора.
Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі ідокументи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.
Згідно з ч.ч.1, 2ст. 159 КПК Українитимчасовий доступ до речей і документів полягає унаданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої перебувають такі речі ідокументи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно до п. 6 ч. 2ст. 160 КПК Україниу клопотанні зазначаються можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей ідокументів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно з п.2 ч.5ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин укримінальному провадженні.
Відповідно до ч. 7ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Враховуючи,що вказаніслідчим документи,які знаходятьсяу володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_4 , мають важливе значення для досудового розслідування кримінального провадження№12021041030001451 від 16.11.2021року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст. 270 КК України, слідчий суддя вважає, що слідчим доведено необхідність застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів.
Клопотання слідчого в частині надання дозволу на тимчасовий доступ до інформації щодо:
- фактів встановлення взаємовідносин ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ « ОСОБА_7 » з суб`єктами господарювання, що мають ознаки фіктивності, встановлені за результатами проведених, за період з 01.01.2021 по день постановлення ухвали слідчим суддею, зустрічних звірок, камеральних та документальних перевірок (зі стислим описанням таких фактів);
- вичерпного аналізу пов`язаних осіб ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ « ОСОБА_7 » за період з 01.01.2021 по день постановлення ухвали слідчим суддею: засновників, службових осіб, із зазначенням суб`єктів господарювання, в яких останні також є службовими особами та/або засновниками із зазначенням прізвища ім`я та по батькові, індивідуального податкового номеру, займану посаду вказаних осіб та повної назви суб`єктів господарювання, назви територіального органу ІНФОРМАЦІЯ_6 за місцем податкового обліку).
- інформації у вигляді роздрукованої на паперовому носії та засвідченої у встановленому порядку довідки про відкриті та закриті, станом на дату отримання ухвали суду, розрахункові рахунки - Фізичної особи підприємця « ОСОБА_7 » із зазначенням наступних даних: №, дата, відкриття та закриття розрахункового рахунку, вид рахунку, назва валюти, повна назва банку, МФО;
- обліково-реєстраційної справи;
- довідок за результатами проведення зустрічних звірок за період з 01.01.2021 по день постановлення ухвали слідчим суддею;
- висновків (довідок) про нікчемність правочинів, складених за період з 01.01.2021 по день постановлення ухвали слідчим суддею.
- юридичної справи Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 , а також звіти всіх форм за період з 01.01.2021 року Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 , податкових декларацій, договорів, угод, щодо подачі податкової звітності в електронному вигляді й додатків до них Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 , посилених сертифікатів відкритих ключів електронного-цифрового підпису директорів, бухгалтерів і печаток, які діяли в період з 01.01.2021 по час пред`явлення ухвали до виконання Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 , юридичної реєстраційної справи, а саме заяв, довідок про узяття на облік, свідоцтв платника податку на додану вартість (корінець) свідоцтв про держреєстрацію в якості суб`єкта підприємницької діяльності юридичної особи та інших актів документальних, планових, позапланових перевірок Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 , податкових розрахунків сум доходу нарахованого та фактично сплаченого на користь платників податків і сум утриманого з них податку за формою 1-ДФ за період 01.01.2021 по час пред`явлення ухвали до виконання Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 , розрахункових рахунків інших документів стосовно Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 - задоволенню не підлягає, адже слідчим не доведена необхідність отримання дозволу на доступ до вказаної інформації.
Також, не підлягає задоволенню клопотання слідчого в частині надання дозволу на доступ до оригіналів документів, оскільки необхідність вилучення саме оригіналів грунтується лише на припущеннях про можливу необхідність проведення судової почеркознавчої експертизи та судової економічної експертизи.
Зі змістуст.ст.40-41КПК Українивбачається,що доповноважень слідчоговідноситься дорученняпроведення слідчих(розшукових)дій танегласних слідчих(розшукових)дій відповіднимоперативним підрозділам,яке останнімнадається уписьмовому виглядіта єобов`язковимидля виконанняоперативним підрозділом.При цьому,під часвиконання дорученьслідчого,прокурора співробітникоперативного підрозділукористується повноваженнямислідчого.Оскільки,тимчасовий доступдо документівє заходомзабезпечення кримінальногопровадження,а неслідчою дією,передбаченою главами20,21розділу ІІІКПК України,клопотання слідчогов частинінадання дозволуна тимчасовийдоступ оперативномупідрозділу задоволеннюне підлягає.
Строк дії ухвали про надання дозволу на тимчасовий доступдо речейта документів визначаю у межах строку досудового розслідування, що залишився по справі.
За таких обставин, керуючись вимогами ст.131,132,159-164 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого задовольнити частково.
Надати дозвіл слідчому СВ ДРУП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_3 та слідчим, які здійснюють досудове розслідування у кримінальному провадженні №12021041030001451 від 16.11.2021року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 270 КК України, а саме: ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , на тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_5 , із можливістю ознайомлення та вилучення в належним чином засвідчених копій наступних документів:
- Реєстраційних документів, договір на подачу електронної звітності, перелік розрахункових рахунків з зазначенням номерів рахунків та реквізитів банківських установ відкритих Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 .
- Роздрукованої на паперовому носії та засвідченої у встановленому порядку інформації щодо:
- юридичної адреси та адреси фактичного місцезнаходження;
- виду господарської діяльності;
- стану господарської діяльності за період з 01.01.2021року по 13.12.2021 року;
- кількості працівників, працевлаштованих за період з 01.01.2021 року по 13.12.2021 року, в окремому звітному періоді (із зазначенням прізвища ім`я та по батькові, індивідуального податкового номеру працівників);
- результатів проведених, за період з 01.01.2021 року по 13.12.2021 року, перевірок з питань фактичного місцезнаходження юридичної особи за адресою: реєстрації (із зазначенням дати і номеру відповідних довідок встановлення місцезнаходження);
В іншій частині клопотання слідчого відмовити.
Строк дії ухвали - до 17 лютого 2022 року.
Роз`яснити особі, у володінні якої перебувають речі та документи, що відповідно до ч.1ст.166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей ідокументів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цьогоКодексуз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів може бути оскаржена до Дніпровського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її проголошення в частині надання дозволу на вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутності яких фізична особа - підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність.
В іншій частині ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 20.01.2022 |
Оприлюднено | 17.05.2024 |
Номер документу | 103564592 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Куцевол В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні