Ухвала
від 07.07.2010 по справі 2а-13763/09/2670
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а-13763/09/2670 Головуюч ий у 1-й інстанції: Смолій І.В.

Суддя-доповідач: Саприкі на І.В.

У Х В А Л А

Іменем України

"07" липня 2010 р. м. Київ

Колегія суддів Київського апеляційного адміністратив ного суду у складі:

головуючого судді: Сапри кіної І.В.,

суддів: Мельн ичука В.П., Романчук О.М.,

при секретарі: Прихо дько Є.І.,

розглянувши у відкри тому судовому засіданні у м. К иєві апеляційну скаргу Держа вної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Ки єва на постанову Окружного а дміністративного суду м. Киє ва від 08.12.2009 року у справі за поз овом товариства з обмеженою відповідальністю Анчар Гру п до Державної податкової і нспекції у Шевченківському р айоні м. Києва про визнання не чинним акту, -

В С Т А Н О В И Л А :

ТОВ Анчар Груп зверн улись до Окружного адміністр ативного суду м. Києва з адмін істративним позовом до Держа вної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Ки єва про визнання нечинним ак ту № 991 від 17 липня 2009 року про ану лювання реєстрації платника податку на додану вартість.

Постановою Окружного адмі ністративного суду м. Києва в ід 08.12.2009 року позов задоволено.

Не погоджуючись з таким суд овим рішенням, ДПІ у Шевченкі вському районі м. Києва подал и апеляційну скаргу, в якій пр осять скасувати незаконну, н а їх думку, постанову суду пер шої інстанції та постановити нову, якою відмовити в позові . В своїй апеляційній скарзі а пелянт посилається на неповн е з' ясування всіх обставин, що мають значення для виріше ння справи, порушення судом п ершої інстанції норм матеріа льного та процесуального пра ва, незаконність, необґрунто ваність та необ' єктивність оскаржуваного рішення, що є п ідставою для його скасування .

Заслухавши суддю-доповіда ча, пояснення учасників проц есу, що з' явилися в судове за сідання, перевіривши матеріа ли справи, доводи апеляційно ї скарги, колегія суддів знах одить, що вона підлягає частк овому задоволенню, виходячи з наступного:

Окружний адміністративний суд м. Києва в своєму рішенні прийшов до висновку про необ хідність задоволення позову .

Апеляційна інстанція не по годжується з доводами суду п ершої інстанції, з огляду на н аступне:

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ Анчар Груп заре єстровано як юридична особа Шевченківською районною у мі сті Києві Державною адмініст рацією 06.02.2008 року, ідентифікаці йний код 35678548.

Товариство з обмеженою від повідальністю Анчар Груп (к од 35678548, місцезнаходження: 01025, м. К иїв, вул.. Володимирська, 7, оф.1) в зято на податковий облік та з ареєстровано платником пода тку на додану вартість, що під тверджується свідоцтвом про реєстрацію платником податк у на додану вартість № 100101310 сері ї НБ № 211983 виданого 27.02.2008 року.

Державною податковою інсп екцією в Шевченківському рай оні м. Києва було винесено Акт № 991 від 17 липня 2009 року про анулю вання реєстрації платника по датку на додану вартість у зв 'язку із заниженням плати под аткових зобов'язань обсяг як их перевищує суму, визначену підпунктом 2.3.1 пункту 2.3 ст. 2 Зак ону України Про податок на д одану вартість та абз. 3 п. 2 роз порядження Кабінету Міністр ів України від 01.07.2009 року №757-р Д еякі питання адмініструванн я податків, зборів (обов'язков их платежів) .

Відповідно до п.1 ч.1 ст. 17 КАС У країни компетенція адмініст ративних судів поширюється н а спори фізичних чи юридичн их осіб із суб'єктом владних п овноважень щодо оскарження й ого рішень (нормативно-право вих актів чи правових актів і ндивідуальної дії), дій чи без діяльності.

Враховуючи положення зако нодавства, під актом державн ого чи іншого органу слід роз уміти юридичну форму рішень цих органів - офіційний письм овий документ, який породжує певні наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших в ідносин і має обов'язковий ха рактер для суб'єктів цих відн осин.

Рішення суб'єкта владних по вноважень у контексті положе нь КАСУ необхідно розуміти я к нормативно-правові акти, та к і правові акти індивідуаль ної дії.

Нормативно-правові акти - рі шення, дію яких поширено на не визначене або визначене зага льними ознаками коло осіб і я кі призначені для неодноразо вого застосування щодо цього кола осіб.

Правові акти індивідуальн ої дії - рішення, які є актом од норазового застосування нор м права і дію яких поширено на конкретних осіб або які стос уються конкретної ситуації, за своєю природою ненорматив ні правові акти, на відміну ві д нормативних, встановлюють не загальні правила поведінк и, а конкретні приписи, зверне ні до окремого індивіда чи юр идичної особи, застосовуютьс я одноразово й після реаліза ції вичерпують свою дію.

Усі рішення суб'єкта владни х повноважень мають підзакон ний характер, тобто повинні б ути прийняті на підставі, в ме жах повноважень та у спосіб, щ о визначені законом.

Акт лише фіксує обставини, в становлені під час проведенн я перевірки, факти виявлених порушень законодавства та н е є остаточним документом, зо бов'язуючим до вчинення будь -яких дій. Права та обов'язки д ля суб'єкта господарювання, п еревірку якого проведено, по роджує саме рішення, прийнят е на підставі складеного за р езультатами перевірки акту.

Отже, акт перевірки, не поро джує певних правових наслідк ів, висновки акту не мають обо в'язкового характеру для поз ивача.

Якщо виходити з положень пр авознавства, то такі акти не м ожна визначити як документи, які містять норми права зага льної або індивідуальної дії . Вони не можуть створювати но вих правових норм, доповнюва ти чи змінювати чинне законо давство та не мають обов'язко вого характеру для суб'єкта п о відношенню, до якого вони ви несенні.

Тобто, вищезазначені акти, щ о складені за результатами п роведеної перевірки, не мают ь обов'язкового характеру і н е набувають статусу рішення в розумінні п. 1 частини 1 статт і 17 КАС України, внаслідок чог о не можуть бути оскарженні в адміністративному суді в по рядку адміністративного суд очинства.

Аналіз матеріалів справи, а зокрема оскаржуваного акту вказує на те, що на його підста ві приймається рішення про а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь. Позивач в своїй позовній за яві не ставив вимоги щодо ска сування відповідного рішенн я.

Ч. 1 ст. 203 КАС України передба чено, що постанова або ухвал а суду першої інстанції скас овується в апеляційному пор ядку і позовна заява залишає ться без розгляду або провад ження у справі закривається з підстав, встановлених відп овідно статтями 155 і 157 цього К одексу.

За таких підстав, апеляційн а скарга - підлягає частково му задоволенню, а постанова с уду першої інстанції - скасу ванню з закриттям провадженн я по справі.

Керуючись ст.ст. 157, 160, 195, 196, 198, 200, 203, 20 5, 206 КАС України, судова колегія , -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Дер жавної податкової інспекції у Шевченківському районі м. К иєва - задовольнити частков о.

Постанову Окружного адмін істративного суду м. Києва ві д 08.12.2009 року - скасувати, а пров адження по справі за позовом товариства з обмеженою відп овідальністю Анчар Груп до Державної податкової інспек ції у Шевченківському районі м. Києва про визнання нечинни м акту - закрити.

Ухвала набирає законної си ли з моменту проголошення та може бути оскаржена протяго м одного місяця шляхом подач і касаційної скарги до Вищог о адміністративного суду Укр аїни.

Головуючий суддя:

Судді:

Повний текст ухва ли виготовлено 12 липня 2010 року.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2010
Оприлюднено09.08.2010
Номер документу10365360
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13763/09/2670

Ухвала від 10.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 19.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 23.12.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шурко О.І.

Постанова від 08.12.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 07.07.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Саприкіна І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні