Рішення
від 17.03.2022 по справі 444/1223/17
ЖОВКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 444/1223/17

Провадження № 2/444/9/2022

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 березня 2022 року м. Жовква

Жовківський районний суд Львівської області у складі:

головуючий суддя Мікула В. Є.

секретар судового засідання Сагаль Д.А.

представник позивача Клак Ю.Г.

представник відповідача ОСОБА_2

розглянувши у судовому засіданні в місті Жовква Львівської області цивільну справу за позовом Заступника прокурора Львівської області в інтересах держави до Львівської міської ради Львівської області, ОСОБА_3 , Товариства з обмеженою відповідальністю «Парк-Берекавиця» про визнання недійсними рішень, договорів та зобов`язання звільнити земельну ділянку,-

ВСТАНОВИВ :

Позивач звернувся з вказаним позовом, який обгрунтовує тим, що рішенням Зашківської сільської ради від 25.01.2005 №14 надано дозвіл ОСОБА_3 на розробку проекту відведення земельної ділянки площею 5 га в с. Завадів в урочищі «Гори» для будівництва культурно-спортивного комплексу.

Рішенням Зашківської сільської ради від 02.06.2008 №2 затверджено проект землеустрою щодо відведення вказаної вище земельної ділянки та надано її в оренду ОСОБА_3 на 49 років для будівництва культурно-спортивного комплексу.

03.06.2008 між Зашківською сільською радою (орендодавцем) та ОСОБА_3 (орендарем) укладено договір оренди землі б/н (далі - Договір).

Пунктом 5 Договору встановлено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 15446,35 грн.

На запит прокуратури області, Зашківською сільською радою повідомлено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки визначена на підставі витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель від 29.05.2008 № 345, виданого Управлінням земельних ресурсів у Жовківському районі; у зв`язку зі зміною нормативної грошової оцінки земель с. Завадів, згідно з витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 22.02.2012 № 402, виданим Управлінням держкомзему у Жовківському районі, нормативна грошова оцінки земельної ділянки кадастровий № 4622784100:02:003:0033 площею 5 га (землі житлової та громадської забудови) становить 15776,78 грн.

З проекту землеустрою щодо відведення вказаної вище земельної ділянки, зокрема з пояснювальної записки та висновків Управління земельних ресурсів у Жовківському районі Головного управління земельних ресурсів у Львівській області від 18.02.2008 та 29.05.2008, вбачається, що вказана вище земельна ділянка знаходиться в межах с. Завадів і відноситься до земель житлової та громадської забудови (угіддя - пасовище).

Разом з тим, згідно з витягом з форми 6-зем, виданим 30.05.2008 Управлінням земельних ресурсів у Жовківському районі Головного управління земельних ресурсів у Львівській області, вказана земельна ділянка належить до земель сільськогосподарського призначення, за категорією угідь - пасовища.

Відповідно до генерального плану с. Завадів, спірна земельна ділянка відносилась до земель сільськогосподарського призначення (пасовища, сінокоси).

Таким чином, вказана земельна ділянка не могла бути надана в оренду для будівництва об`єктів громадської забудови без зміни її цільового призначення.

Більше того зазначає, що, до 18.08.2016 вказана земельна ділянка перебувала за межами населеного пункту і Зашківська сільська рада не вправі була приймати будь-які рішення щодо розпорядження нею.

А відтак Зашківською сільською радою, в порушення вимог чинного законодавства, поза межами власних повноважень, передано в оренду ОСОБА_3 земельну ділянку сільськогосподарського призначення, що перебувала у державній власності та знаходилась за межами населеного пункту, без проведення нормативної грошової оцінки та без зміни її цільового призначення.

12.08.2016 державним реєстратором Жовківської міської ради Фіть С.П. внесено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно запис №15889356 про право комунальної власності в особі Зашківської сільської ради на спірну земельну ділянку та запис №15889446 про право ОСОБА_3 на користування вказаною земельною ділянкою на правах оренди.

В подальшому, 07.02.2017 ОСОБА_3 укладено з ТОВ «Парк- Берекавиця» договір суборенди вказаної земельної ділянки, посвідчений приватним нотаріусом Головач О.Р. (08.02.2017 запис про інше речове право №18955622 - право суборенди земельної ділянки).

Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст.8 Закону України «Про оренду землі», орендована земельна ділянка або її частина може передаватися орендарем у суборенду без зміни цільового призначення, якщо це передбачено договором оренди або за письмовою згодою орендодавця. У разі припинення договору оренди чинність договору суборенди земельної ділянки припиняється.

А відтак просить визнати недійсним рішення Зашківської сільської ради Жовківського району Львівської області від 25.01.2005 №14 «Про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_3 в с. Завадів для будівництва культурно-спортивного комплексу»;Визнати недійсним рішення Зашківської сільської ради Жовківського району Львівської області від 02.06.2008 №2 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її в оренду гр. ОСОБА_3 в с. Завадів в урочищі «Гори» для будівництва культурно- спортивного комплексу»; Визнати недійсним договір оренди землі б/н, укладений 03.06.2008 між Зашківською сільською радою та ОСОБА_3 про передачу в оренду земельної ділянки площею 5,00 га, в урочищі «Гори» в с. Завадів; Визнати недійсним договір суборенди землі б/н, укладений 07.02.2017 між ОСОБА_3 та товариством з обмеженою відповідальністю «Парк-Берекавиця» про передачу в суборенду земельної ділянки кадастровий №4622784100:02:003:0033 площею 5,00 га, в урочищі «Гори» в с. Завадів; Зобов`язати ОСОБА_3 та Товариство з обмеженою відповідальністю «Парк-Берекавиця» звільнити земельну ділянку кадастровий №4622784100:02:003:0033 площею 5,00 га, що розташована в урочищі «Гори» с. Завадів Жовківського району Львівської області.

06.06.2017р. відкрито провадження у даній справі та призначено підготовче судове засідання.

06.06.2017р. постановлено ухвалу про забезпечення позову.

01.10.2021р. суд ухвалив залучити у справі в якості правонаступника відповідача Зашківської сільської ради - Львівську міську раду.

14.12.2021р. закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги з підстав викладених у позовній заяві.

Представник відповідача Львівської міської ради в судове засідання не з`явився, однак надіслав на адресу суду клопотання про розгляд справи у його відсутності, при вирішенні даного позову покладається на думку суду.

Представник відповідачаТОВ "Парк-Берекавиця" в судове засідання не з`явився, однак подав на адресу суду заяву в якій зазначив, що на його думку, приймаючи рішення про відкриття провадження у справі, суд не дослідив наявності підстав для здійснення судового захисту інтересів Зашківської сільської ради саме заступником прокурора Львівської області та не дослідив питання наявності обставин, які перешкоджають здійсненню захисту прав та інтересів Зашківською сільською радою, а тому просив повернути без розгляду даний позов у зв`язку із відсутністю підстави для звернення прокурора до суду в інтересах держави.

Представник відповідача ОСОБА_3 в судовому засіданні з приводу пред`явлення позову заперечила та пояснила, що в позовній заяві зазначено що повноваження щодо розпорядження земельною ділянкою, яка є предметом спору, на час прийняття оспорюваних рішень належали Жовківській районній державній адміністрації, а не Зашківській сільській раді Жовківського району Львівської області.

У відповідності до ч. 3 ст.23 ЗУ «Про прокуратуру» прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Наявність таких обставин обгрунтовується прокурором у порядку, передбаченому частиною четвертою цієї статті, крім випадку, визначеного абзацом четвертим цієї частини. Натомість, позовну заяву подано в інтересах територіальної громади села Завадів. Крім цього, зазначила, що згідно з ч.4. ст.23 ЗУ «Про прокуратуру» наявність підстав для представництва має бути обгрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва. Прокурор зобов`язаний попередньо, до звернення до суду, повідомити про це громадянина його законного представника або відповідного суб`єкта владних повноважень. У разі підтвердження судом наявності підстав для представництва прокурор користується процесуальними повноваженнями відповідної сторони процесу. Наявність підстав представництва може бути оскаржена громадянином чи її законним представником або суб`єктом владних повноважень.

У відповідності до п.2 ч. 1 ст. 257 ЦПК України суд постановляє ухвалу про залишення позову без розгляду, якщо позовну заяву від імені заінтересованої особи подано особою, яка не має повноважень на ведення справи, а тому просила залишити позовну заяву заступника прокурора Львівської області до Зашківської сільської ради Жовківського району Львівської області, Товариства з обмеженою відповідальністю «Парк-Берекавиця» та ОСОБА_3 про визнання недійсними рішень, договорів та зобов`язання звільнити земельну ділянку без розгляду.

Заслухавши представника позивача, представника відповідача ОСОБА_3 , дослідивши матеріали справи, оцінивши в сукупності отримані докази, суд приходить до наступного:

Згідно рішення № 14 від 25.01.2005р. 12-ї сесії 4-го демократичного скликання Зашківської сільської ради Жовківського району Львівської області відповідачу ОСОБА_3 надано дозвіл на розробку проекту відведення земельної ділянки площею 5 га, яка знаходиться в с.Завадів в урочищі Гори для будівництва культурно-спортивного комплексу.

Рішенням № 2 від 02.06.2008р. 14-ї сесії 5-го демократичного скликання Зашківської сільської ради Жовківського району Львівської області затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її в оренду строком на 49 років гр. ОСОБА_3 площею 5 га, яка знаходиться в с.Завадів в урочищі Гори для будівництва культурно-спортивного комплексу.

У відповідності до даного рішення 03.06.2008р. між Зашківською сільською радою та ОСОБА_3 укладено договір оренди землі, предметом даного договору являється земельна ділянка землі запасу, землі житлової та громадської забудови, яка знаходиться в с. Завадів в урочищі "Гори".

Згідно інформації Головного управління Держгеокадастру у Львівській області №10-13-0.6-6389/2-17 від 13.04.2017р. станом на 01.01.2017р. нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 4622784100:02:003:0033 не розроблена.

Нормативна грошова оцінка села Завадів була проведена в 2010р. На момент проведення нормативної грошової оцінки земельна ділянка кадастровий номер 4622784100:02:003:0033 знаходилась за межами населеного пункту.

Відповідно до рішення Жовківської районної ради № 25 від 18.08.2016р. затверджено проект землеустрою щодо зміни меж села Завадів Зашківської сільської ради, згідно якого дана земельна ділянка внесена в межі населеного пункту.

З інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно,Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 17.05.2017р. вбачається, що кадастровий номер земельної ділянки в с.Завадів, Жовківського району,Львівської області площею 5 га для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування - 4622784100:02:003:0033.

З цієї ж довідки вбачається, що 08.02.2017р. приватним нотаріусом Жовківського районного нотаріального округу Головач О.Р. зареєстровано інші речові права на спірну земельну ділянку- суборенда земельної ділянки, підставою виникнення якого є договір суборенди земельної ділянки, серія та номер: б/н, виданий 07.02.2017р.., видавник: гр. ОСОБА_3 та Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАКР-БЕРЕКАВИЦЯ".

З проекту землеустрою щодо відведення вказаної вище земельної ділянки, зокрема з пояснювальної записки та висновків Управління земельних ресурсів у Жовківському районі Головного управління земельних ресурсів у Львівській області від 18.02.2008 та 29.05.2008, вбачається, що спірна земельна ділянка знаходиться в межах с. Завадів і відноситься до земель житлової та громадської забудови (угіддя - пасовище).

Разом з тим, згідно з витягом з форми 6-зем, виданим 30.05.2008 Управління земельних ресурсів у Жовківському районі Головного управління земельних ресурсів у Львівській області, вказана земельна ділянка належить до земель сільськогосподарського призначення, за категорією угідь - пасовища.

Згідно ст. 19 ЗК України землі України за основним цільовим призначенням поділяються на відповідні категорії, у тому числі землі сільськогосподарського призначення та житлової і громадської забудови.

За змістом ч. ч. 1, 2 ст. 20 ЗК України (в редакції від 01.01.2008), віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земель провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеустрою або приймають рішення про створення об`єктів природоохоронного та історико-культурного призначення.

Згідно ст. 21 ЗК України порушення порядку встановлення та зміни цільового призначення земель є підставою для: визнання недійсними рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування про надання (передачу) земельних ділянок громадянам та юридичним особам; визнання недійсними угод щодо земельних ділянок; відмови в державній реєстрації земельних ділянок або визнання реєстрації недійсною.

Відповідно до ч. ч. 2, 3 ст. 22 ЗК України (в редакції від 01.01.2008), до земель сільськогосподарського призначення належать: сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) та несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель лісогосподарського призначення, землі під господарськими будівлями і дворами, землі тимчасової консервації тощо).

Землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Вказаний перелік є вичерпним.

Згідно зі ст. ст. 38, 39 ЗК України, до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об`єктів загального користування.

Використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням державних стандартів і норм, регіональних та місцевих правил забудови.

Відповідно до генерального плану с. Завадів, спірна земельна ділянка відносилась до земель сільськогосподарського призначення (пасовища, сінокоси).

Таким чином, судом встановлено, що в порушення чинного законодавства вказана земельна ділянка була надана в оренду для будівництва об`єктів громадської забудови без зміни її цільового призначення.

Крім цього в судовому засіданні встановлено, що рішенням Жовківської районної ради від 18.08.2016 №25 затверджено проект землеустрою щодо зміни меж села Завадів Зашківської сільської ради Жовківського району Львівської області загальною площею 191,1190 га та включено спірну та ряд інших земельних ділянок в межі населеного пункту. Водночас, з картографічних матеріалів, наявних у вказаному проекті, вбачається, що спірна земельна ділянка належала і надалі належить до земель сільськогосподарського призначення, угіддя - пасовище.

Згідно із ст.ст. 10, 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. Сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до п.п. а, в ч.1 ст.12 ЗК України, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить розпорядження землями територіальних громад, передача земельних ділянок комунальної власності в користування громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу.

Згідно з ч.1 ст.116 ЗК України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 124 ЗК України, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Передача в оренду земельних ділянок громадянам і юридичним особам із зміною їх цільового призначення та із земель запасу під забудову здійснюється за проектами відведення в порядку, встановленому статтями 118, 123 цього Кодексу.

Згідно зі ст. 173 ЗК України, межа району, села, селища, міста, району у місті - це умовна замкнена лінія на поверхні землі, що відокремлює територію району, села, селища, міста, району у місті від інших територій. Межі району, села, селища, міста, району у місті встановлюються і змінюються за проектами землеустрою, які розробляються відповідно до техніко-економічного обґрунтування їх розвитку, генеральних планів населених пунктів. Включення земельних ділянок у межі району, села, селища, міста, району у місті не тягне за собою припинення права власності і права користування цими ділянками, якщо не буде проведено їх вилучення (викуп) відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до п.12 Перехідних положень ЗК України (чинного на час прийняття оспорюваних рішень), до розмежування земель державної і комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність, та земель, зазначених в абзаці третьому цього пункту) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.

Таким чином до 18.08.2016 спірна земельна ділянка перебувала за межами населеного пункту а відтак, повноваження щодо розпорядження вказаною земельною ділянкою на час прийняття оспорюваних рішень належали Жоківській районній державній адміністрації, а не Зашківській сільській раді.

Крім того, згідно з рішенням Зашківської сільської ради від 02.06.2008 №2, 03.06.2008 між Зашківською сільською радою (орендодавцем) та ОСОБА_3 (орендарем) укладено договір оренди землі б/н.

Пунктом 5 Договору встановлено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 15446,35 грн.

Разом з тим встановлено, що нормативна грошова оцінка вказаної земельної ділянки не розроблялась і станом на час звернення до суду із вказаним позовом не була розроблена.

За змістом ч. 1 ст.203, ч. 1 ст. 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені ч. ч. 1-3, 5 та 6 статті 203 цього Кодексу, і, зокрема, коли зміст правочину суперечить ЦК України, іншим актам цивільного законодавства.

Відповідно до ч. 1 ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, визначених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

За змістом ч. ч. 1, 2 ст. 15 Закону України «Про оренду землі» однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату. Відсутність у договорі оренди землі однієї з істотних умов, передбачених цією статтею, а також порушення вимог статей 4- 6, 11, 17, 19 цього Закону є підставою для відмови в державній реєстрації договору оренди, а також для визнання договору недійсним відповідно до закону.

Орендна плата відповідно до статті 21 Закону України «Про оренду землі» - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки.

Статтями 1, 13 Закону України «Про оцінку земель» передбачено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами, яка проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Враховуючи вищезазначене, обов`язок зі сплати орендної плати є нормативно врегульованим і не може визначатися чи змінюватися та припинятися сторонами договору за власним волевиявленням, а відсутність нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної та комунальної власності, є підставою для визнання договору оренди землі недійсним.

Відповідно до ч. 1 ст.216 ЦК України, недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов`язані з його недійсністю.

Щодо тверджень представників відповідачів про відсутність підстав для представництва прокуратурою позивача у справі та не встановленість обставин, які перешкоджають захисту прав та інтересів останнього саме належним суб`єктом - Зашківською сільською радою суд бере до уваги висновок Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 05.11.2019 по справі № 804/4585/18 про те, що незгода суду з наведеним в адміністративному позові на виконання частини четвертої от. 53 КАС України обґрунтуванням прокурора щодо визначеної ним підстави представництва, як і неподання прокурором доказів відсутності органів влади, які мають повноваження здійснювати захист законних інтересів держави у спірних правовідносинах, не є підставою для залишення позову без розгляду. Аналогічна правова позиція міститься у постанові Великої Палати Верховного Суду від 26.06.2019 у справі № 587/430/16-ц.

Порушення охоронюваного законом інтересу держави полягає, зокрема, в порушенні інтересів територіальної громади м.Львова, як законного власника вказаної земельної ділянки, а відсутність належного владного контролю на вказаному напрямі створює сприятливі умови для незаконного використання земель.

У зв`язку з тим, що орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах, виступає в справі відповідачем, заступник керівника Львівської обласної прокуратури, який звернувся до суду з позовною заявою за захистом державних інтересів самостійно є належним суб`єктом звернення з вказаним позовом.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висовку, що Зашківською сільською радою, в порушення вимог чинного законодавства, поза межами власних повноважень, передано в оренду ОСОБА_3 земельну ділянку сільськогосподарського призначення, що перебувала у державній власності та знаходилась за межами населеного пункту, без проведення нормативної грошової оцінки та без зміни її цільового призначення.

Зібрані по справі докази, оцінені судом належним чином кожен окремо на їх достовірність та допустимість, а також їх достатність та взаємний зв`язок у сукупності, встановлені судом обставини свідчать про те, що у суду є підстави для задоволення позовних вимогв повному обсязі.

Крім того, у зв`язку із задоволенням позову судовий збір в розмірі 8800 грн. (судовий збір у розмірі 8000,00 грн. за подання позову та 800 грн. за подання заяви про забезпечення позову, відповідно до ст.141 ЦПК України покладаються на відповідачів.

Керуючись статтею 23, статтями 258, 259, 264, 265, 354 Цивільного процесуального кодексу України, -

УХВАЛИВ :

Позов задовольнити.

Визнати недійсним рішення Зашківської сільської ради Жовківського району Львівської області від 25.01.2005 №14 «Про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_3 в с. Завадів для будівництва культурно-спортивного комплексу».

Визнати недійсним рішення Зашківської сільської ради Жовківського району Львівської області від 02.06.2008 №2 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її в оренду гр. ОСОБА_3 в с. Завадів в урочищі «Гори» для будівництва культурно- спортивного комплексу».

Визнати недійсним договір оренди землі б/н, укладений 03.06.2008 між Зашківською сільською радою та ОСОБА_3 про передачу в оренду земельної ділянки площею 5,00 га, в урочищі «Гори» в с. Завадів.

Визнати недійсним договір суборенди землі б/н, укладений 07.02.2017 між ОСОБА_3 та Товариством з обмеженою відповідальністю «Парк-Берекавиця» про передачу в суборенду земельної ділянки кадастровий № 4622784100:02:003:0033 площею 5,00 га, в урочищі «Гори» в с. Завадів.

Зобов`язати ОСОБА_3 та Товариство з обмеженою відповідальністю «Парк-Берекавиця» звільнити земельну ділянку кадастровий № 4622784100:02:003:0033 площею 5,00 га, що розташована в урочищі «Гори» с. Завадів Львівського ( колись Жовківського) району Львівської області.

Стягнути солідарно з Львівської міської ради (79008,м.Львів, пл. Ринок,1, ідентифікаційний код - 04055896), Товариства з обмеженою відповідальністю «Парк-Берекавиця» (79040, м.Львів, вул. Патона,4/2, ідентифікаційний код - 41113023), ОСОБА_3 ( 80375, с.Зашків, Львівський район, Львівська область, ідентифікаційний код- НОМЕР_1 ) - 8000,00 ( вісім тисяч) судового збору в дохід держави.

Заходи забезпечення позову вжиті згідно ухвали Жовківського районного суду Львівської області від 06.06.2017р. - скасувати.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до Львівського апеляційного суду.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повне рішення складено 07.04.2022 року.

Суддя: Мікула В. Є.

СудЖовківський районний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення17.03.2022
Оприлюднено23.06.2022
Номер документу103875772
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —444/1223/17

Постанова від 12.07.2023

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Погрібний Сергій Олексійович

Ухвала від 06.03.2023

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Погрібний Сергій Олексійович

Ухвала від 18.01.2023

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Погрібний Сергій Олексійович

Ухвала від 29.12.2022

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Погрібний Сергій Олексійович

Постанова від 03.11.2022

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Савуляк Р. В.

Постанова від 03.11.2022

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Савуляк Р. В.

Ухвала від 08.06.2022

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Савуляк Р. В.

Ухвала від 31.05.2022

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Савуляк Р. В.

Ухвала від 22.05.2022

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Савуляк Р. В.

Ухвала від 06.04.2022

Цивільне

Жовківський районний суд Львівської області

Мікула В. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні