Ухвала
від 17.04.2022 по справі 420/25263/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/25263/21

УХВАЛА

18 квітня 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Завальнюка І.В., розглянувши в порядку письмового провадження заяву ОСОБА_1 про зміну способу і порядку виконання рішення суду від 15.02.2022 по справі № 420/25263/21,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 15.02.2022 по справі № 420/25263/21 позовні вимоги ОСОБА_1 до Подільської міської ради Подільського району Одеської області про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії задоволені.

В зазначеному рішенні суду також вирішено питання про розподіл судових витрат шляхом стягнення з бюджетних асигнувань Подільської міської ради Подільського району Одеської області на користь ОСОБА_1 судових витрат у розмірі 1908 грн.

21.02.2022 до суду від ОСОБА_1 надійшла заява, в якій остання просить змінити спосіб і порядок виконання рішення Одеського окружного адміністративного суду від 15.02.2022 у справі 420/25263/21 в частині стягнення з бюджетних асигнувань Подільської міської ради Подільського району Одеської області на користь ОСОБА_1 судові витрат у розмiрi 1908 грн, та встановити новий спосіб і порядок виконання рішення суду, а саме: стягнути на користь позивача ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань фінансового управління Подільської міської ради Подільського району Одеської області судові витрати за подання правничої допомоги у розмiрi 1908 грн.

В обґрунтування заяви зазначено, що Управління Державної казначейської служби України у Подільському районі Одеської області повертає аналогічні виконавчі листи стягувачам у зв`язку з тим, що боржником визначено Подільську міську раду Подільського району Одеської області, яка не обслуговується органами Казначейства (не має розрахункових рахунків). При цьому органами Казначейства обслуговується Фінансове управління Подільської міської ради Подільського району Одеської області, яке являється розпорядником коштів Подільської міської ради Подільського району Одеської області та має інші реквізити, а саме: код ЄДРПОУ 02315067.

Ухвалою суду від 18.04.22 постановлено продовжити розгляд заяви ОСОБА_1 про зміну способу і порядку виконання рішення суду від 15.02.2022 по справі № 420/25263/21 - в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про відсутність підстав для зміни способу і порядку виконання судового рішення, з огляду на наступне.

Так, згідно заяви, позивач просить суд про зміну способу і порядку виконання рішення в частині стягнення з Подільської міської ради Подільського району Одеської області на її користь судових витрат та встановити новий спосіб і порядок виконання рішення суду стягнути за рахунок бюджетних асигнувань фінансового управління Подільської міської ради Подільського району Одеської області на користь позивача присуджених судових витрат.

Відповідно до частини 1 статті 378 КАС України, за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Згідно з частиною 3 статті 378 КАС України підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

У свою чергу, статтею 1 Закону України «Про виконавче провадження» №1404-VIII від 02.06.2016 року (далі Закон №1404-VIII) встановлено, що виконавче провадження, як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій, визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Відповідно до частини 2 статті 6 Закону №1404-VIII, рішення про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Суд зауважує, що постановою Кабінету Міністрів України №845 від 03.08.2011 року затверджено «Порядок виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників» (далі Порядок), згідно пункту 3 якого рішення про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства у порядку черговості надходження таких документів до органів Казначейства (про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів - з попереднім інформуванням Мінфіну, про стягнення коштів боржників - у межах відповідних бюджетних призначень, наданих бюджетних асигнувань (залишків коштів на рахунках підприємств, установ, організацій).

Відповідно до пункту 26 Порядку, безспірне списання коштів з рахунків розпорядників (бюджетних установ) та одержувачів бюджетних коштів, на яких обліковуються кошти загального та спеціального фондів відповідного бюджету, здійснюється в межах бюджетних асигнувань, передбачених у затвердженому кошторисі або плані використання бюджетних коштів, та у разі наявності на його рахунках для обліку відкритих асигнувань (залишків коштів на рахунках).

Безспірне списання коштів з рахунків бюджетних установ у частині власних надходжень здійснюється безпосередньо із загальної суми залишку надходжень на відповідному рахунку за визначеним кодом економічної класифікації видатків бюджету з урахуванням вимог пункту 28 цього Порядку.

Судові витрати, штрафні санкції безспірно списуються за відповідним кодом економічної класифікації видатків бюджету. У разі коли у затвердженому кошторисі або плані використання бюджетних коштів розпорядників (бюджетних установ) та одержувачів бюджетних коштів зазначений код не передбачений або за таким кодом до кінця бюджетного періоду сума бюджетних асигнувань менша, ніж сума списання, або відсутні відкриті асигнування (залишки коштів на рахунках), безспірне списання судових витрат, штрафів здійснюється за кодом економічної класифікації видатків бюджету, за яким здійснюється стягнення коштів з рахунків розпорядників (бюджетних установ) та одержувачів бюджетних коштів.

Безспірне списання коштів з рахунків підприємств, установ, організацій здійснюється безпосередньо із загальної суми залишку коштів на рахунку.

Орган Казначейства здійснює безспірне списання коштів, що обліковуються на рахунку бюджетної установи, яка здійснює централізоване обслуговування боржника, у межах відповідних бюджетних асигнувань з урахуванням положень пункту 25 цього Порядку.

Відповідно до пункту 29 Порядку, у разі неможливості визначення кодів класифікації видатків бюджету або рахунків, з яких проводиться безспірне списання коштів, орган Казначейства не пізніше двох робочих днів з наступного робочого дня після надходження виконавчого документа надсилає до боржника або бюджетної установи, що здійснює централізоване обслуговування боржника запит для встановлення відповідних даних із зазначенням строку надання відповіді.

Якщо боржник, який є одержувачем бюджетних коштів, повідомляє про те, що заборгованість за виконавчими документами не відповідає заходам, передбаченим бюджетною програмою, які їх уповноважили виконувати, та надає документи, які це підтверджують, орган Казначейства повертає виконавчі документи стягувачу для стягнення таких коштів через органи виконавчої служби.

Суд зазначає, що позивачем в межах адміністративної справи № 420/25263/21 доказів звернення до органів казначейської служби та повернення виконавчого листа з підстав, зазначених у заяві, до суду не надано, з огляду на що суд дійшов висновку про відсутність підстав для зміни способу і порядку виконання рішення суду, оскільки заявником не доведено існування обставин, що істотно ускладнюють виконання рішення суду або роблять його неможливим. Більш того, суд враховує, що на сьогоднішній день виконавчий лист по справі 420/25263/21 взагалі не видавався.

На підставі викладеного та керуючись ст. 378 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

В задоволенні заяви ОСОБА_1 про зміну способу і порядку виконання рішення суду від 15.02.2022 по справі № 420/25263/21 відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня складання.

Суддя І.В. Завальнюк

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.04.2022
Оприлюднено23.06.2022
Номер документу103990837
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —420/25263/21

Ухвала від 10.01.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

Ухвала від 14.11.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 14.11.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 08.11.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

Ухвала від 28.10.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

Ухвала від 17.04.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

Ухвала від 17.04.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

Ухвала від 16.02.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

Рішення від 15.02.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

Ухвала від 20.12.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні