Постанова
від 09.10.2007 по справі 14/199
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

14/199

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

          "09" жовтня 2007 р.       Справа №  14/199

Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Колодій С. Б.  розглянув у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Кіровоградського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м. Кіровоград  

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Триліси-Агро". с.Триліси Олександрівського району

про стягнення 6561 грн. 34 коп.

Представники сторін:

від позивача - Пилипенко О. І., довіреність № 04-04/21  від 11.01.07

від відповідача - Бурлака Г.Д., довіреність № 1  від 15.07.07

при секретарі судового засідання - А. В. Адаменко

                                             ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з позовом до відповідача про стягнення 6561 грн. 34 коп. штрафних санкцій за невиконання нормативу робочих місць для інвалідів у 2006 році.

В судовому засіданні 09.10.07р. представник позивача позовні вимоги повністю підтримав. Представник відповідача проти позову заперечив.

Справа розглядається за наявними в ній документами.

Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін  господарський суд з'ясував наступні факти та відповідні їм правовідносини.

Як вбачається із звіту відповідача про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2006 рік середньооблікова чисельність штатних працівників у 2006 році становила 12 чоловік, на підприємстві не працювало жодного інваліда при нормативі для працевлаштування 1 інвалід.

Частиною 3 ст. 18 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в України” передбачено, що підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця.

Згідно зі ст. ст. 19-20 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньо облікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування інвалідів. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, де середньо облікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.

Сплату адміністративно-господарських санкцій і пені підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, проводять відповідно до закону за рахунок прибутку, який залишається в їх розпорядженні після сплати всіх податків і зборів (обов'язкових платежів).

Адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону. При цьому до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених цим Законом, не застосовуються строки, визначені статтею 250 Господарського кодексу України.

У разі несплати адміністративно-господарських санкцій або пені чи неможливості їх сплати за рішенням господарського суду їх стягнення в примусовому порядку може бути звернено на майно підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, в порядку, передбаченому законом.

Спори, що виникають із правовідносин за статтями 19, 20 цього Закону, вирішуються Фондом соціального захисту інвалідів або в судовому порядку.

Фонд соціального захисту інвалідів, його відділення мають право захищати свої права та законні інтереси, у тому числі в суді.

Відповідно до ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В листі від 20.09.07р. Олександрівський районний центр зайнятості повідомив, що ТОВ "Триліси-Агро" протягом 2006 року подавало звіти про наявність вакансій, в тому числі для інвалідів, але відповідач не надав доказів працевлаштування на підприємстві інваліда. Також, відповідачем не подано доказів, якіб підтверджували вжиття будь-яких інших заходів для працевлаштування інваліда та самостійно не сплатив адміністративно-господарські санкції у вказаний термін.

Отже, основна заборгованість відповідача за не сплату адміністративно-господарських санкцій становить 6333 грн. 34 коп.

Порушення строку сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Згідно розрахунку позивача розмір пені становить 228 грн.

Відповідач власного розрахунку боргу та пені не подав.

Позовні вимоги підлягають задоволенню.

Враховуючи викладене та керуючись ст. ст. 18-20 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, ст. ст. 69 – 71, 86, 122, 158 – 163 Кодексу адміністративного судочинства України господарський суд

                                       ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Триліси-Агро", с. Триліси Олександрівського району код 33223683, р/р 260077854, МФО 323538 на користь Кіровоградського обласного відділення Фонду України соціального захисту інвалідів м. Кіровоград вул. 50 років Жовтня 7А р/р 31210230700041 в УДК в Олександрівському районі Банк: Головне Управління Державного казначейства в Кіровоградській області МФО 823016 код ЄДРПОУ 23896915 – 6333 грн. 34 коп. боргу по штрафним санкціям та 228 грн. пені.

За заявою стягувача після набрання постановою законної сили господарський суд видає виконавчий лист.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано.

Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через господарський суд Кіровоградської області.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складання постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України – з дня складання в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження, і копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

 

Суддя

  С. Б. Колодій

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення09.10.2007
Оприлюднено23.10.2007
Номер документу1039940
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/199

Ухвала від 12.07.2011

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Медуниця О.Є.

Ухвала від 29.06.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Панна Світлана Павлівна

Ухвала від 22.06.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Панна Світлана Павлівна

Ухвала від 23.06.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Панна Світлана Павлівна

Ухвала від 17.05.2012

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лавренюк О.Т.

Ухвала від 03.04.2012

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лавренюк О.Т.

Ухвала від 08.12.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Ухвала від 17.12.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Мамченко Ю. А.

Ухвала від 27.11.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

Г.В. Левшина

Ухвала від 17.01.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Демидова A.M.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні