Постанова
від 12.04.2022 по справі 500/4033/21
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 квітня 2022 рокуЛьвівСправа № 500/4033/21 пров. № А/857/21758/21

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії :

головуючого судді: Гуляка В.В.

суддів: Ільчишин Н.В., Коваля Р.Й.

за участі секретаря судового засідання: Приступи Р.Л.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції апеляційну скаргу Приватного агропромислового підприємства «Весна»,

на рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 21 жовтня 2021 року (суддя - Дерех Н.В., час ухвалення - 14:16 год., місце ухвалення - м.Тернопіль, дата складання повного тексту - 26.10.2021),

в адміністративній справі №500/4033/21 за позовом Головного управління ДПС у Тернопільській області до Приватного агропромислового підприємства «Весна»,

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Головне управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області,

про стягнення грошової заборгованості,

встановив:

У липні 2021 року позивач ГУ ДПС у Тернопільській області звернувся в суд із адміністративним позовом до відповідача ПрАП «Весна», в якому просив:

1) стягнути з рахунків у банках приватного агропромислового підприємства «Весна» (код ЄДРПОУ 30811812), що обслуговують такого платника та за рахунок готівки, що належить ПАП «Весна» кошти за простроченою заборгованістю перед бюджетом України за бюджетними позичками у розмірі 159444,88 грн., в тому числі:

- основний борг по позичці за держзамовленням 1996 року у розмірі 130000,00 грн. шляхом перерахування на рахунок UA228999980313390452000619554, код одержувача 37977599, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 01201173;

- основний борг по позичці за держзамовленням 1997 року у розмірі 21100,00 грн. шляхом перерахування на рахунок UA288999980313360453000619554, код одержувача 37977599, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 01201174;

- пеня на основну заборгованість по позичці за держзамовленням 1997 року у розмірі 5292,53 грн. шляхом перерахування на рахунок UA358999980313020115000019554, код одержувача 37977599, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 24060300;

- основний борг відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.09.1997 №1003 у розмірі 1350,00 грн. шляхом перерахування на рахунок UA658999980313380404000619554, код одержувача 37977599, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 00263100;

- пеня на основну заборгованість відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.09.1997 №1003 у розмірі 895,43 грн. шляхом перерахування на рахунок UA358999980313020115000019554, код одержувача 37977599, банк одержувача -Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 24060300;

- основний борг відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 10.12.1998 №1953 у розмірі 250,00 грн. шляхом перерахування на рахунок UA778999980313320406000619554, код одержувача 37977599, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 00263300;

- пеня на основну заборгованість відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.1998 №1953 у розмірі 505,68 грн. шляхом перерахування на рахунок UA358999980313020115000019554, код одержувача 37977599, банк одержувача -Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 24060300;

- пеня на основну заборгованість по позичці за держзамовленням 1996 року у розмірі 87,24 грн. шляхом перерахування на рахунок UA358999980313020115000019554, код одержувача 37977599, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 24060300.

Відповідач позовних вимог не визнав, в суді першої інстанції подав відзив на позовну заяву, просив у задоволенні позову відмовити.

Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 21.10.2021 року позов задоволено повністю. Стягнено з Приватного агропромислового підприємства "Весна" на користь Головного управління ДПС у Тернопільській області з рахунків у банках Приватного агропромислового підприємства "ВЕСНА", що обслуговують такого платника та за рахунок готівки, що належить Приватному агропромисловому підприємству "ВЕСНА" кошти за простроченою заборгованістю перед бюджетом України за бюджетними позичками у розмірі 159444,88 грн. в т.ч., з них: - основний борг по позичці за держзамовленням 1996 року у розмірі 130000,00 грн. шляхом перерахування на рахунок UA228999980313390452000619554, код одержувача 37977599, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 01201173; - основний борг по позичці за держзамовленням 1997 року у розмірі 21100,00 грн. шляхом перерахування на рахунок UA288999980313360453000619554, код одержувача 37977599, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 01201174; - пеня на основну заборгованість по позичці за держзамовленням 1997 року у розмірі 5292,53 грн. шляхом перерахування на рахунок UA358999980313020115000019554, код одержувача 37977599, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 24060300; - основний борг відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.09.1997 №1003 у розмірі 1350,00 грн. шляхом перерахування на рахунок UA658999980313380404000619554, код одержувача 37977599, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 00263100; - пеня на основну заборгованість відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.09.1997 №1003 у розмірі 895,43 грн. шляхом перерахування на рахунок UA358999980313020115000019554, код одержувача 37977599, банк одержувача -Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 24060300; - основний борг відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 10.12.1998 №1953 у розмірі 250,00 грн. шляхом перерахування на рахунок UA778999980313320406000619554, код одержувача 37977599, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 00263300; - пеня на основну заборгованість відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.1998 №1953 у розмірі 505,68 грн. шляхом перерахування на рахунок UA358999980313020115000019554, код одержувача 37977599, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 24060300; - пеня на основну заборгованість по позичці за держзамовленням 1996 року у розмірі 87,24 грн. шляхом перерахування на рахунок UA358999980313020115000019554, код одержувача 37977599, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код бюджетної класифікації 24060300.

З цим рішенням суду першої інстанції не погодився відповідач та оскаржив його в апеляційному порядку. Вважає апелянт, що оскаржене рішення суду є незаконним та необґрунтованим, яке підлягає скасуванню з підстав, викладених в апеляційній скарзі.

В обґрунтування апеляційних вимог апелянт зазначає, що у матеріалах справи відсутній будь-який доказ того, що ПАП «Весна» отримувало у 1993-1998 роках бюджетні позички. Так, відповідно до витягу з ЄДРПОУ, наявного у справі, приватне агропромислове підприємство «Весна» зареєстроване лише 01 березня 2000 року. Тобто, даний суб`єкт господарювання з урахуванням часу отримання зазначених позичок (1993р. - 1998р.) фізично не міг отримати такі позички. У матеріалах справи не міститься доказів того, що ПАП «Весна» утворилось шляхом перетворення, поділу чи злиття С/С «Україна», також не має жодного документу, який би підтвердив приєднання С/С «Україна» до ПАП «Весна». У витязі з ЄДРПОУ, який наявний у судовій справі, відсутня інформація про те, що ПАП «Весна» є правонаступником С/С Україна. Як на момент створення так і на даний час єдиним учасником ПАП «Весна» є ОСОБА_1 . Свою діяльність ПАП «Весна» здійснює на орендованих у фізичних осіб землях. Жодного відношення до діяльності та заборгованості перед бюджетом С/С «Україна» апелянт не має та не може відповідати по цим зобов`язанням.

За результатами апеляційного розгляду апелянт просить скасувати оскаржене рішення суду від 21.10.2021 року та прийняти нове судове рішення, яким відмовити в задоволенні адміністративного позову в повному обсязі.

Суд апеляційної інстанції заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення учасників справи, які взяли участь в судовому засіданні в режимі відеоконференції, дослідивши матеріали справи та докази по справі, обговоривши доводи, межі та вимоги апеляційної скарги, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції, вважає, що дану апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, з врахуванням наступного.

Судом апеляційної інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи, що згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Селянська Спілка «Україна» (С.С. «Україна») зареєстрована 20.12.1993р. юридичною особою (код 03780725). Державну реєстрацію припинення цієї юридичної особи в результаті її реорганізації здійснено 20.10.2004 року. Керівником підприємства був ОСОБА_1 (а.с. 124-126).

Також згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Приватне агропромислове підприємство «Весна» (ПрАП «Весна») зареєстроване 01.03.2000р. юридичною особою (код 30811812) та перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Тернопільській області як платник податків та єдиного внеску. Керівником підприємства також є ОСОБА_1 (а.с. 10-13, 127-130).

Головним управлінням державної казначейської служби України у Тернопільській області на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2011 №174 "Питання обліку заборгованості, в тому числі простроченої, перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993-1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості" скеровано на адресу Головного ДПС у Тернопільській області подання від 19.01.2021 за №134/1, №135/1, №136/1, №137/1, №138/1, №139/1, №140/1, №141/1 для здійснення заходів щодо стягнення простроченої заборгованості з ПАП "Весна" (а.с. 18-27).

Згідно таких Подань від 19.01.2021 року розміри наявної станом на 01.01.2021 року заборгованості становлять, відповідно: 87,24 грн., 250,00 грн., 505,68 грн., 859,43 грн., 1350,00 грн., 5292,53 грн., 21100,00 грн., 130000,00 грн..

Оскільки станом на 01.01.2021 заборгованість відповідача перед державою за кредитами (позиками), залученими державою або під державні (місцеві) гарантії становить 159444,58 грн., з яких 152700,00 грн. - основна сума боргу, 6744,88 грн. - пеня (а.с. 15), позивач звернувся із даним позовом до адміністративного суду.

Суд апеляційної інстанції погоджується із висновком суду першої інстанції щодо наявності підстав для задоволення позовних вимог про стягнення з рахунків у банках ПАП "ВЕСНА", що обслуговують такого платника та за рахунок готівки, що належить ПАП "ВЕСНА" коштів за простроченою заборгованістю перед бюджетом України за бюджетними позичками в загальному розмірі 159444,88 грн. на користь ГУ ДПС у Тернопільській області, з врахуванням наступного.

Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Тобто, суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Вирішуючи спірні правовідносини, судом першої інстанції обґрунтовано враховано наступні правові норми та встановлені обставини у справі.

Так, згідно з п.31 ч.1 ст.2 Бюджетного кодексу України, кредитування бюджету - операції з надання коштів з бюджету на умовах повернення, платності та строковості, внаслідок чого виникають зобов`язання перед бюджетом (надання кредитів з бюджету), та операції з повернення таких коштів до бюджету (повернення кредитів до бюджету). Для цілей цього Кодексу до кредитів з бюджету також належать бюджетні позички та фінансова допомога з бюджету на поворотній основі.

Відповідно до ч.9 ст.17 БК України, прострочена заборгованість суб`єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим, обласною радою чи міською територіальною громадою) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим, обласною радою чи міською територіальною громадою) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету (включаючи плату за користування такими кредитами (позиками) та пеню) стягується з такого суб`єкта господарювання податковими органами, що є органами стягнення такої заборгованості у порядку, передбаченому Податковим кодексом України або іншим законом, включаючи погашення такої заборгованості за рахунок майна цього суб`єкта господарювання. Позовна давність на вимоги щодо погашення такої заборгованості суб`єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим, обласною радою чи міською територіальною громадою) не поширюється.

2 березня 2011 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №174 "Питання обліку заборгованості, в тому числі простроченої, перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками / фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993 - 1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості", якою з метою забезпечення виконання статті 17 Бюджетного кодексу України затверджено Порядок обліку заборгованості, в тому числі простроченої, перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками / фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993 - 1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості (далі - Порядок №174).

Згідно з пунктом 1 Порядку №174, цей Порядок регламентує дії органів виконавчої влади та банків-агентів, які від імені або за дорученням центральних органів виконавчої влади надали суб`єктам господарювання кредити, залучені державою або під державні гарантії, а також дії Мінфіну, який надав бюджетні позички / фінансову допомогу у 1993 - 1998 роках, та які здійснюють їх обслуговування і ведуть облік заборгованості за ними з метою забезпечення реалізації права вимоги погашення простроченої заборгованості перед державою за такими кредитами, бюджетними позичками / фінансовою допомогою; встановлює механізм нарахування пені Мінфіном на суми простроченої заборгованості перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, та територіальними органами Державної казначейської служби на суми простроченої заборгованості за бюджетними позичками / фінансовою допомогою, наданими Мінфіном у 1993 - 1998 роках.

Згідно з п.2 Порядку №174, боржник - суб`єкт господарювання, який отримав кредит, залучений державою або під державні гарантії, бюджетну позичку / фінансову допомогу на умовах, визначених кредитною (субкредитною) угодою, угодою про надання бюджетної позички / фінансової допомоги, та не забезпечив своєчасне і повне виконання своїх зобов`язань за такою угодою; бюджетна позичка / фінансова допомога - сума коштів, надана Мінфіном у 1993 - 1998 роках позичальнику на поворотній основі за рахунок коштів державного бюджету на умовах угоди про надання бюджетної позички / фінансової допомоги; заборгованість за кредитом, бюджетною позичкою/фінансовою допомогою - зобов`язання перед державою, що виникають у суб`єкта господарювання, який отримав кредит, залучений державою або під державні гарантії, бюджетну позичку / фінансову допомогу на умовах, визначених кредитною (субкредитною) угодою, угодою про надання бюджетної позички / фінансової допомоги; пеня - сума коштів, яку боржник зобов`язаний сплатити у разі порушення ним зобов`язань за кредитною (субкредитною) угодою, угодою про надання бюджетної позички / фінансової допомоги; прострочена заборгованість за бюджетною позичкою / фінансовою допомогою - заборгованість боржника перед державою за бюджетною позичкою / фінансовою допомогою (в тому числі за основним боргом, відсотками тощо), не погашена у строк, визначений угодою про надання бюджетної позички / фінансової допомоги.

Згідно з пунктом 6 Порядку №174, облік простроченої заборгованості за бюджетними позичками / фінансовою допомогою ведеться органами Державної казначейської служби у валюті бюджетної позички / фінансової допомоги, в якій вони надані.

Відповідно до пункту 10 Порядку №174, з метою примусового стягнення в установленому законодавством порядку простроченої заборгованості з боржника територіальні органи Державної казначейської служби до кінця місяця, що настає за звітним періодом: інформують органи державної податкової служби за місцем реєстрації боржника про зміну розміру простроченої заборгованості за кредитами та суму нарахованої на неї пені; нараховують пеню та інформують органи державної податкової служби за місцем реєстрації боржника про зміну розміру простроченої заборгованості за бюджетними позичками / фінансовою допомогою та суму нарахованої на неї пені.

Пунктом 15 Порядку №174 визначено, що прострочена заборгованість за кредитами, бюджетними позичками / фінансовою допомогою, яка не погашена боржником протягом 30 календарних днів після настання строку платежу, а також нарахована на суму простроченої заборгованості за кредитом, бюджетною позичкою / фінансовою допомогою пеня стягуються в установленому законодавством порядку органами державної податкової служби за місцем реєстрації боржника відповідно до подання територіальних органів Державної казначейської служби, яке подається у строки, визначені пунктом 10 цього Порядку за встановленою згідно з додатком 1 формою.

Пункт 8 частини другої Порядку №174 містить визначення пені, відповідно до якого пеня - сума коштів, яку боржник зобов`язаний сплатити у разі порушення ним зобов`язань за кредитною (субкредитною) угодою, угодою про надання бюджетної позички/фінансової допомоги.

Згідно із ч.13 Порядку №174, пеня нараховується у гривнях на суми простроченої заборгованості за кредитами, бюджетними позичками/фінансовою допомогою (в тому числі за основним боргом, відсотками, платою за надання гарантій або кредитів, залучених державою) у порядку, передбаченому відповідними законодавчими актами чи кредитною (субкредитною) угодою, угодою про надання бюджетною позички/фінансової допомоги.

Таким чином, Порядок №174 передбачає можливість нарахування пені у випадках, передбачених договором або відповідними законодавчими актами.

Відповідно до ч.2 ст.50 БК України, податкові органи визначаються органами стягнення простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим, територіальною громадою) за кредитами з бюджету.

На позивача як контролюючий орган в силу підпункту 19-1.1.38 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України покладено функцію забезпечувати стягнення сум простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України.

Матеріалами справи підтверджується, що протягом 1993-1998 років було надано бюджетну позичку як державну фінансову допомогу на проведення комплексу польових робіт, підготовки сільськогосподарської техніки, закупівлю зерна і насіння, за державними замовленнями, сільськогосподарським товаровиробникам, зокрема і С.С. «Україна» (код 03780725) (а.с. 33-51).

Як уже було вказано судом вище, згідно відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, 20.10.2004 відбулася державна реєстрація припинення юридичної особи - С.С. «Україна» в результаті її реорганізації.

Водночас, згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань ПрАП «Весна» зареєстроване 01.03.2000р. юридичною особою (код 30811812). Керівником підприємства є цей же Захарчишин О.І..

Суд враховує, що в матеріалах справи містяться наступні докази: - зведений графік погашення сум заборгованості, реструктуризованих згідно із розпорядженням Кабінету Міністрів України від 03.04.2002 №186-р по Тернопільській області, у якому значиться ПАП «Весна» (а.с. 118-121); - графік погашення заборгованості за фінансовою допомогою, наданою з резервного фонду державного бюджету, по постанові КМУ від 11.09.1997р. №1003 по економічно активних господарствах у Бучацькому районі, у якому значиться ПАП «Весна» (а.с. 139); графік погашення заборгованості за фінансовою допомогою, наданою з резервного фонду державного бюджету, по постанові КМУ від 10.12.1998р. №1953 по економічно активних господарствах у Бучацькому районі, у якому значиться ПАП «Весна» (а.с. 141); - Доручення голови Бучацької районної державної адміністрації від 18.07.2005 №43 про повернення бюджетної позички, наданої урядом сільськогосподарським товаровиробникам 1994-1997 роках, а також фінансової допомоги, що надавалась 1997-1998 роках, де у Додатках 1 та 2 в одній із позицій значиться отримувач - С/С Україна, а найменування нового боржника - ПАП "Весна" (а.с. 122-123, 135-138); - Розпорядження голови Бучацької районної державної адміністрації Тернопільської області від 20.07.2004р. №298 про повернення бюджетної позички, наданої урядом сільськогосподарським товаровиробникам 1994-1997 роках, а також фінансової допомоги, що надавалась 1997-1998 роках, де у Додатках 1 та 2 в одній із позицій значиться отримувач - С/С Україна, а найменування нового боржника - ПАП «Весна» (а.с. 131-134).

Наведені докази свідчать про наявність на даний час за простроченою заборгованістю перед бюджетом України саме ПАП «Весна».

Згідно наявних в справі довідки та розрахунку ГУ ДПС у Тернопільській області розмір такої заборгованості станом на 01.01.2021 року становить 159444,58 грн., з яких 152700,00 грн. - основна сума боргу, 6744,88 грн. - пеня (а.с. 14, 15).

Судом також враховується, що відповідач не надав доказів оскарження розпоряджень (доручень) з додатками голови районної державної адміністрації про повернення бюджетної позички, наданої урядом сільськогосподарським товаровиробникам, у який вказано навпроти отримувача - С/С Україна найменування нового боржника - ПАП «Весна».

Таким чином, являються безпідставними доводи апеляційної скарги відповідача про те, що ПАП «Весна» не є правонаступником за зобов`язаннями С/С Україна щодо повернення фінансової допомоги (державної бюджетної позички).

Згідно з п.п.20.1.19 п.20.1 ст.20 ПК України, контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Отже, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що податковим органом правомірно здійснено заходи щодо забезпечення погашення заборгованістю перед бюджетом України за бюджетними позичками, а також пені, нарахованої на таку заборгованість, у загальному розмірі 159444,88 грн., в межах повноважень та у встановлений чинним законодавством спосіб, шляхом звернення до суду із позовом про стягнення з відповідача такої заборгованості на користь ГУ ДПС у Тернопільській області з рахунків у банках ПАП "Весна", що обслуговують такого платника та за рахунок готівки, що належить ПАП "Весна".

Доводи апеляційної скарги зазначених висновків суду не спростовують і не дають підстав вважати, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.

З врахуванням наведених вище норм законодавства та фактичних обставин справи, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що судом першої інстанції при розгляді адміністративної справи всебічно і об`єктивно встановлено обставини справи, оскаржене рішення суду винесене з дотриманням норм матеріального права та процесуального права, а тому немає підстав для його скасування.

Суд апеляційної інстанції також зазначає, що відповідно до п.2 ч.5 ст.328 КАС України, не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності та інших справах, розглянутих за правилами спрощеного позовного провадження (крім справ, які відповідно до цього Кодексу розглядаються за правилами загального позовного провадження).

Проаналізувавши характер спірних правовідносин, предмет доказування, склад учасників справи, суд апеляційної інстанції зазначає, що дана адміністративна справа є справою незначної складності, а тому рішення суду апеляційної інстанції не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини 5 статті 328 КАС України.

Керуючись ст.ст. 243, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд

постановив:

Апеляційну скаргу Приватного агропромислового підприємства «Весна» - залишити без задоволення.

Рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 21 жовтня 2021 року в адміністративній справі №500/4033/21 за позовом Головного управління ДПС у Тернопільській області до Приватного агропромислового підприємства «Весна» про стягнення грошової заборгованості - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття і касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини 5 статті 328 КАС України, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя В. В. Гуляк судді Н. В. Ільчишин Р. Й. Коваль Повний текст постанови суду складено 21.04.2022 року

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.04.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу104043696
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —500/4033/21

Постанова від 12.04.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 04.04.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 31.03.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 17.03.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 15.02.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 11.01.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 03.12.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Рішення від 21.10.2021

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Надія Володимирівна

Рішення від 21.10.2021

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Надія Володимирівна

Ухвала від 12.08.2021

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Надія Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні