Справа № 752/1259/22
Провадження №1-кс/752/611/22
У Х В А Л А
про проведення обшуку
20.01.2022 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши внесене в рамках кримінального провадження № 12022100000000022 від 11.01.2022 року слідчим СУ ГУ НП в м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , клопотання про проведення обшуку, -
в с т а н о в и в:
слідчий СУ ГУ НП в м. Києві ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 .
В обгрунтування клопотання слідчий зазначає, що у провадженні слідчого управління Головного управління НП в м. Києві знаходиться кримінальне провадження № 12022100000000022, внесене 11.01.2022 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 190 КК України.
До слідчого управління надійшла заява Громадської організації «Рада з захисту законності та правопорядку» про вчинення шахрайства під час продажу активів боржника АТ «К.Енерго» (попередня назва «Київенерго»), а саме права вимоги до Київської міської держадміністрації (КМДА) щодо стягнення заборгованості на 904,3 млн грн, яка виникла на підставі Угоди щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу м. Києва від 27.09.2001.
Досудовим розслідуванням установлено, що 27.09.2001 між Київською міською державною адміністрацією та Акціонерною енергопостачальною компанією «Київенерго» укладена угода щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу міста Києва, відповідно до якої останньому передано в управління майно комунальної власності, а саме об`єкти енерго- та теплогенеруючої інфраструктури. Строк дії вказаної угоди в подальшому неодноразово пролонговано укладеними додатковими угодами, з кінцевим строком дії 31.07.2018.
24.04.2018 Київською міською радою прийнято рішення № 517/4581 «Про деякі питання припинення Угоди щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу міста Києва від 27.09.2001» згідно якого строк дії зазначеної Угоди спливає 31.07.2018.
Відповідно до правої позиції АТ «К.Енерго», відповідно до 4.6, 4.7, 5.3.3 укладеної угоди, останнім здійснено невід`ємні поліпшення (реконструкцію, дообладнання тощо) комунального майна на загальну суму 3 256 905 487, 00 грн., з яких 904 316 295, 58 грн. з власних коштів АТ «К.Енерго».
АТ «К.Енерго» неодноразово зверталось до Київської міської ради та Київської міської державної адміністрації з вимогами компенсувати вартість завданих витрат, які останніми залишено без задоволення.
24.09.2020 Господарський суд Донецької області визнав банкрутом АТ «К.Енерго» та відкрив ліквідаційну процедуру.
22.12.2021 на замовлення арбітражного керуючого АТ «К.Енерго» ОСОБА_5 проведено електронний аукціон з продажу права вимоги на дебіторську заборгованість АТ «К.Енерго» - Київської міської державної адміністрації у розмірі 904 316 295, 58 грн., що виникла на підставі Угоди щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу м. Києва від 27.09.2001.
Переможцем торгів визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІК Укрресурс» (код ЄДРПОУ 43051309) з ціною реалізації 5 425 897, 77 грн.
Таким чином, право вимоги на дебіторську заборгованість АТ «К.Енерго» - Київської міської державної адміністрації у розмірі 904 316 295, 58 грн. фактично реалізовано за ціною, що в 166 разів меншу за суму заборгованості.
У той же час установлено, що ТОВ «ПІК Укрресурс» може бути афілійоване з бенефіціарним власником АТ «К.Енерго», оскільки його учасник раніше працював генеральним директором «ДТЕК Дніпроенерго» фінансово-промислової групи «ДТЕК».
При цьому, механізм формування самої заборгованості є непрозорим, механізм її формування незрозумілим, а сума заборгованості не підтвердженою.
Так, ні АТ «К.Енерго», ні Київська міська державна адміністрація в судовому порядку розмір заборгованості не оскаржували, інші процедури досудового врегулювання спору не застосовували.
Відомості про ведення Київською міською державною адміністрацію претензійно-позовної роботи з врегулювання боргових відносин відсутні.
Відповідно до оперативної інформації УЗІСД ГУНП у м. Києві до вчинення кримінального правопорушення можуть бути причетні службові особи АТ «К.Енерго», ТОВ «ПІК «Укрресурс», менеджмент фінансово-промислової групи ДТЕК та службові особи Київської міської державної адміністрації, які шляхом створення заборгованості, механізм створення якої є непрозорим, а розмір документально необґрунтований, мають намір заволодіти коштами територіальної громади міста Києва. При цьому, з метою приховування слідів учиненого злочину, у ході ліквідації АТ «К.Енерго» право вимоги за дебіторською заборгованістю Київської міської державної адміністрації реалізовано ТОВ «ПІК «Укрресурс», яке афілійоване з бенефіціарними власниками АТ «К.Енерго».
На теперішній час існує реальна загроза спотворення та знищення службовими особами АТ «К.Енерго», фінансово-промислової групи ДТЕК документів щодо формування дебіторської заборгованості Київської міської державної адміністрації у розмірі 904 316 295, 58 грн., що виникла на підставі Угоди щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу м. Києва від 27.09.2001, з метою приховування слідів учиненого кримінального правопорушення.
Встановлено, що до вчинення злочину може бути причетний учасник ТОВ «ПІК «Укрресурс» ОСОБА_6 , який раніше працював на керівних посадах в підприємствах фінансово-промислової групи «ДТЕК».
Слідчий зазначає, що виникла необхідність у проведенні обшуку за місцем проживання ОСОБА_6 за адресою: АДРЕСА_1 .
Згідно інформаційної довідки з Реєстру речових прав на нерухоме майно будинок АДРЕСА_1 на праві власності зареєстрований за ОСОБА_6 .
Відповідно до ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Приймаючи до уваги, що за адресою: АДРЕСА_1 , можуть знаходитися речі та документи, що містять на собі сліди кримінального правопорушення та мають доказове значення для досудового розслідування, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню як обгрунтоване.
Керуючись ст.ст. 110, 234, 235 та 236 КПК України, слідчий суддя -
у х в а л и в:
Клопотання, внесене слідчим СУ ГУ НП в м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , про проведення обшуку - задовольнити.
Надати слідчому СУ ГУ НП в м. Києві ОСОБА_3 , слідчим групи слідчих та прокурорам групи прокурорів у кримінальному провадженні № 12022100000000022 дозвіл на проведення обшуку за місцем проживання ОСОБА_6 , а саме домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , яке на праві власності зареєстроване за ОСОБА_6 , та інших спорудах розташованих на земельній ділянці з кадастровим номером 3210800000:01:016:0106, з метою виявлення та відшукання документів щодо формування дебіторської заборгованості Київської міської державної адміністрації у розмірі 904 316 295, 58 грн., що виникла на підставі Угоди щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу м. Києва від 27.09.2001, документів щодо ведення відповідної претензійно-позовної роботи, указаних документів на електронних носіях, чорнових записів.
Ухвала не оскаржується.
Слідчий суддя
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.01.2022 |
Оприлюднено | 28.04.2023 |
Номер документу | 104080846 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Голосіївський районний суд міста Києва
Шевченко Т. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні