Рішення
від 03.05.2022 по справі 560/2449/22
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/2449/22

РІШЕННЯ

іменем України

04 травня 2022 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Фелонюк Д.Л. розглянув адміністративну справу за позовом політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка" до Старокостянтинівської міської територіальної виборчої комісії Хмельницького району Хмельницької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача ОСОБА_1 , про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії та скасування постанови.

І. СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОЗИЦІЙ СТОРІН

Політична партія "Радикальна Партія Олега Ляшка" звернулася в суд з позовом до Старокостянтинівської міської територіальної виборчої комісії Хмельницького району Хмельницької області, в якому просить:

- визнати протиправними дії Старокостянтинівської міської територіальної виборчої комісії Хмельницького району Хмельницької області по припиненню ініціативи відкликання Хмельницької територіальної організації політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка" про відкликання депутата Старокостянтинівської міської ради ОСОБА_1 ;

- скасувати постанову Старокостянтинівської міської територіальної виборчої комісії Хмельницького району Хмельницької області №97 від 17.01.2022 року "Про припинення відкликання депутата Старокостянтинівської міської ради ОСОБА_1 від політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка";

- зобов`язати Старокостянтинівську міську територіальну виборчу комісію Хмельницького району Хмельницької області вчинити дії, визначені ч. 9 ст. 41 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", зокрема, у порядку, передбаченому Виборчим кодексом України, визнати обраним депутатом Старокостянтинівської міської ради наступного за черговістю кандидата у депутати від Хмельницької територіальної організації політичної партії "Радикальна партія Олега Ляшка".

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що постанова відповідача №97 від 17.01.2022 "Про припинення відкликання депутата Старокостянтинівської міської ради ОСОБА_1 від політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка" прийнята з порушенням норм законодавства та порушує право позивача відкликати депутата Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області, обраного від Хмельницької територіальної організації Радикальної Партії ОСОБА_2 за народною ініціативою місцевою організацією політичної партії.

Відповідач правом подати відзив не скористався. При цьому ухвала суду від 14.02.2022 у справі №560/2449/22 отримана ним 21.02.2022, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення. Тому відповідно до вимог частини 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе вирішити справу за наявними у ній матеріалами.

Третя особа правом подати письмові пояснення не скористалася. Разом з тим, ухвала суду від 14.02.2022 у справі №560/2449/22 надіслана на адресу ОСОБА_1 , зазначену у позовній заяві, але на адресу суду повернувся конверт із вкладенням, із відміткою про причини повернення "адресат відсутній за вказаною адресою".

Суд враховує, що до повноважень адміністративних судів не віднесено установлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій. Тому повідомлення про вручення рекомендованої кореспонденції, повернуті органами зв`язку з позначками "за закінченням терміну зберігання", "адресат вибув", "адресат відсутній" і т.п., з урахуванням конкретних обставин справи можуть вважатися належними доказами виконання адміністративним судом обов`язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом належних процесуальних дій.

Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, у постановах Верховного Суду від 27.02.2020 у справі №814/1469/17 та від 23.06.2020 у справі №640/740/19.

Крім того, про зміст ухвали суду від 14.02.2022 у справі №560/2449/22 ОСОБА_1 повідомлено 24.03.2022 за номером телефону, зазначеним в позовній заяві, про що свідчить зміст телефонограми №тф-7178/22. Крім того, зазначена ухвала суду надіслана на електронну адресу, повідомлену третьою особою, та відповідно до довідки від 24.03.2022 отримано підтвердження доставки листа.

ІІ. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 14.02.2022 відкрито провадження в цій справі та вирішено її розглянути за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін. Залучено до участі у справі ОСОБА_1 в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача. Витребувано в відповідача докази. Проте вимоги ухвали відповідач не виконав.

ІІІ. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ

За змістом постанови Старокостянтинівської міської територіальної виборчої комісії Хмельницького району Хмельницької області від 26.11.2020 №88 визнано обраним депутатом Старокостянтинівської міської ради Хмельницького району Хмельницької області 8 скликання ОСОБА_1 - Хмельницька територіальна організація Радикальної Партії Олега Ляшка з 07.12.2020.

Відповідно до витягу з протоколу Конференції Хмельницької територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка від 10.12.2021 №15 прийнято одноголосне рішення про внесення пропозиції про відкликання депутата Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області ОСОБА_1 обраного від Хмельницької територіальної організації Радикальної Партії ОСОБА_2 за народною ініціативою місцевою організацією політичної партії. Зазначено, що ОСОБА_1 не входить до фракції місцевої організації партії, за виборчим списком якої він обраний, а також його практична діяльність не відповідає основним принципам і положенням передвиборної програми місцевої організації політичної партії, від якої його обрано депутатом. Також цією особою було порушено норми ст. 124 КУпАП, ст. 130 КУпАП, що встановлено судовим рішенням від 21.04.2021 у справі №638/8/21, яке набрало законної сили.

Старокостянтинівській міській територіальній виборчій комісії Хмельницького району Хмельницької області 10.12.2021 внесено головою Хмельницької територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка повідомлення про те, що відповідно до частини 2 статті 39 Закону України від 11.07.2002 №93-IV "Про статус депутатів місцевих рад" (далі - Закон №93-IV) Хмельницькою територіальною організацією Радикальної Партії ОСОБА_2 10.12.2021 була проведена конференція з метою внесення пропозиції щодо відкликання депутата Старокостянтинівської міської ради ОСОБА_1 за народною ініціативою місцевою організацією політичної партії. До повідомлення додано витяг з протоколу конференції.

Відповідно до рішення ХХХІІІ З`їзду політичної партії "Радикальна Патія Олега Ляшка" від 11.12.2021 №1 вирішено відповідно до частини 2 статті 39, частини 7 статті 41 Закону №93-IV: 1) відкликати депутата Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області ОСОБА_1 обраного від Хмельницької територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка за народною ініціативою місцевою організацією політичної партії; 2) повідомити Старокостянтинівську міську територіальну виборчу комісію Хмельницької області щодо прийнятого рішення партії, згідно вимог статті 41 Закону №93-IV.

Згідно з протоколом засідання Старокостянтинівської міської територіальної виборчої комісії Хмельницької області від 17.01.2022 на порядку денному були питання: 1) про прийняття присяги секретарем територіальної виборчої комісії ОСОБА_3 ; 2) про звернення депутата Старокостянтинівської територіальної громади від політичної партії "Радикальна партія Олега Ляшка" ОСОБА_1 . Щодо другого питання останній зазначив про порушення політичною партією "Радикальна Партія Олега Ляшка" норм частини 9 статті 38, частини 2 статті 39, статті 48 Закону №93-IV при розгляді питання про його відкликання, а тому, територіальна виборча комісія, в силу норм частини 6 статті 41 та частини 2 статті 40 Закону №93-IV, може прийняти рішення щодо припинення ініціативи щодо відкликання депутата місцевої ради. За результатами розгляду другого питання прийнято рішення про припинення ініціативи Хмельницької територіальної організації політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка" про відкликання депутата Старокостянтинівської міської ради ОСОБА_1 .

Відповідач прийняв постанову від 17.01.2022 №97 "Про припинення відкликання депутата Старокостянтинівської міської ради ОСОБА_1 від політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка", за змістом якої відповідно до частини 9 статті 38, частини 2 статті 39, частини 6 статті 41, частини 2 статті 40 та статті 48 Закону №93-IV постановлено припинити ініціативу відкликання Хмельницької територіальної організації політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка" про відкликання депутата Старокостянтинівської міської ради ОСОБА_1 .

Позивач, вважаючи порушеними його права, звернувся з позовом до суду.

IV. ЗАКОНОДАВСТВО ТА ОЦІНКА СУДУ

Закон №93-IV визначає правовий статус депутата сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної ради (далі - місцева рада) як представника інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу та рівноправного члена місцевої ради, встановлює гарантії депутатської діяльності та порядок відкликання депутата місцевої ради.

Приписами частин 1, 2 статті 4 Закону №93-IV визначено, що депутат місцевої ради набуває свої повноваження в результаті обрання його до ради відповідно до Закону України "Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів".

Повноваження депутата місцевої ради починаються з дня відкриття першої сесії відповідної ради з моменту офіційного оголошення підсумків виборів відповідною територіальною виборчою комісією і закінчуються в день відкриття першої сесії цієї ради нового скликання, крім передбачених законом випадків дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради або ради, до складу якої його обрано.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 5 Закону №93-IV повноваження депутата місцевої ради припиняються достроково за наявності перелічених підстав, засвідчених офіційними документами, без прийняття рішення відповідної ради у разі його відкликання за народною ініціативою у встановленому цим Законом порядку.

Згідно з частиною 1 статті 37 Закону №93-IV підставами для відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою можуть бути: 1) порушення депутатом місцевої ради положень Конституції України і законів України, що встановлено судовим рішенням, яке набрало законної сили; 2) пропуск депутатом місцевої ради протягом року більше половини пленарних засідань ради або засідань постійної комісії, невиконання ним без поважних причин обов`язків депутата місцевої ради у виборчому окрузі, передбачених статтею 10 цього Закону; 3) невідповідність практичної діяльності депутата місцевої ради основним принципам і положенням передвиборної програми місцевої організації політичної партії, від якої його обрано депутатом, чи програмі політичної партії, від місцевої організації якої його обрано; 4) невиконання депутатом місцевої ради передбачених статтею 16 цього Закону зобов`язань звітувати перед виборцями та проводити зустрічі з ними; 5) невходження депутата, обраного в багатомандатному виборчому окрузі, до фракції місцевої організації партії, за виборчим списком якої він обраний, або припинення членства депутата місцевої ради у фракції.

Право вносити пропозицію про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою (не раніше ніж через рік з моменту набуття таких повноважень) мають місцева організація політичної партії, від якої його обрано депутатом, а також громадяни України, які є виборцями відповідного виборчого округу (частина 1 статті 38 Закону №93-IV).

Положеннями частини 9 статті 38 Закону №93-IV визначено, що рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою місцевою організацією політичної партії, від якої його обрано депутатом, приймається на зборах (конференції) цієї організації, які проводяться у порядку, передбаченому статутом політичної партії. Таке рішення приймається не менше ніж двома третинами голосів присутніх учасників (делегатів) зборів (конференції).

Відповідно до частини 2 статті 39 Закону №93-IV у триденний строк після дня проведення зборів (конференції) місцевої організації партії, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, така організація партії повідомляє територіальну виборчу комісію, яка встановила результати відповідних місцевих виборів, про факт проведення зборів (конференції). До повідомлення додається витяг з протоколу зборів (конференції), в якому зазначаються дата, місце проведення зборів (конференції), кількість їх учасників (делегатів), хід обговорення питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, результати голосування, зміст прийнятого рішення.

Голова, а в разі його відсутності - заступник голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретар територіальної виборчої комісії на наступний день з дня одержання повідомлення про проведення зборів виборців чи зборів (конференції) місцевої організації політичної партії, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, інформує депутата та місцеву раду.

Протокол зборів (конференції), на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, місцевою організацією політичної партії надсилається політичній партії для розгляду питання про відкликання депутата місцевої ради її вищим керівним органом.

Згідно з частиною 7 статті 41 Закону №93-IV вищий керівний орган політичної партії розглядає звернення територіальної виборчої комісії щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою чи протокол зборів (конференції) місцевої організації політичної партії, на якому прийнято рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, та приймає рішення про відкликання такого депутата за народною ініціативою або про відмову в задоволенні цієї пропозиції.

Таким чином, саме вищий керівний орган партії розглядає звернення щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою та за наявності відповідних підстав, в тому числі, встановлених статті 37 Закону №93-IV, приймає рішення про відкликання такого депутата за народною ініціативою або про відмову в задоволенні цієї ініціативи.

Рішення вищого керівного органу партії, прийняте відповідно до її статуту, передається до відповідної територіальної виборчої комісії, яка інформує про зміст рішення ініціативну групу (частина 8 статті 41 Закону №93-IV).

Зі змісту наведених норм слідує, що законодавством встановлено відкликання депутата за народною ініціативою (в тому числі за ініціативою місцевої організації політичної партії, від якої його обрано депутатом), однак у строк не раніше ніж через рік з моменту набуття таких повноважень.

Як встановив суд, ОСОБА_1 набув повноваження депутата Старокостянтинівської міської ради Хмельницького району Хмельницької області 8 скликання 07.12.2020. При цьому, внесення пропозиції про відкликання депутата ОСОБА_1 , висунутого Хмельницькою територіальною організацією Радикальної Партії Олега Ляшка, мало місце після спливу річного терміну набуття повноважень зазначеного депутата - 10.12.2021, тобто, з дотриманням норм законодавства.

Водночас, адміністративний суд, вирішуючи спір, зобов`язаний не втручаючись у повноваження територіальної виборчої комісії та перевірити дотримання нею вимог статті 41 Закону №93-IV.

Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

При цьому, така оцінка надається судом, виходячи, зокрема, зі змісту протоколу засідання територіальної виборчої комісії.

Проте, відповідач, всупереч вимог суду про надання доказів до матеріалів справи, жодних доказів, з яких суд може встановити обставини, які належать доказуванню по цій справі, та, зокрема, слугували підставою для прийняття спірного рішення, не надав.

Частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (абзац 1 частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України).

Якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів (частини 6 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України).

Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Зважаючи на вказані положення Кодексу адміністративного судочинства України та з огляду на ненадання відповідачем суб`єктом владних повноважень жодного доказу на підтвердження дотримання ним вимог Закону №93-IV, суд дійшов висновку, що відповідач не довів правомірність своїх дій при прийнятті постанови №97 від 17.01.2022. Тому зазначена постанова є протиправною та її слід скасувати.

Разом з тим, вчинення дій суб`єктом владних повноважень є способом реалізації наданої суб`єкту владних повноважень компетенції. Здійснення дії являє собою процес реалізації наданих законом функцій суб`єкту владних повноважень. Самі по собі дії не тягнуть за собою будь-яких правових наслідків для особи. Правові наслідки для позивача несуть акти індивідуальної дії, в цьому випадку постанова відповідача №97 від 17.01.2022. Саме вона має вплив на права позивача.

Виходячи з завдання Кодексу адміністративного судочинства України справедливого, неупередженого та своєчасного вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, судовий захист права може бути здійснений лише за умови наявності порушення прав чи інтересів особи.

Таким чином, відсутні підстави для задоволення позовних вимог в частині визнання протиправними дій Старокостянтинівської міської територіальної виборчої комісії Хмельницького району Хмельницької області по припиненню ініціативи відкликання Хмельницької територіальної організації політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка" про відкликання депутата Старокостянтинівської міської ради ОСОБА_1 , оскільки відсутні порушення прав діями відповідача, а обраний позивачем спосіб захисту в цій частині не відповідає об`єкту порушеного права.

Щодо позовних вимог зобов`язального характеру, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини 9 статті 41 Закону №93-IV на підставі рішення вищого керівного органу політичної партії про відкликання депутата, обраного шляхом висування місцевою організацією політичної партії, за народною ініціативою, а у разі якщо депутат був обраний шляхом самовисування, - на підставі свого рішення, передбаченого частиною п`ятою цієї статті, відповідна територіальна виборча комісія зобов`язана у порядку, передбаченому Виборчим кодексом України, визнати обраним депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації політичної партії або призначити проміжні вибори депутата у відповідному багатомандатному виборчому окрузі.

Суд зазначає, що рішення ХХХІІІ З`їзду політичної партії "Радикальна Патія Олега Ляшка" від 11.12.2021 №1, наслідком якого є покладений на відповідача законодавством обов`язок визнати обраним депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації партії, є чинне та не оскаржене. Доказів протилежного не надано.

З огляду на викладені обставини, оскільки відповідач мав прямий обов`язок у зв`язку з рішенням вищого керівного органу політичної партії про відкликання депутата визнати обраним депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації партії, суд вважає, що необхідно зобов`язати Старокостянтинівську міську територіальну виборчу комісію Хмельницького району Хмельницької області у порядку, передбаченому Виборчим кодексом України, визнати обраним депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка".

Викладене свідчить про наявність підстав для часткового задоволення позовних вимог.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Відповідно до частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Позивач при зверненні до суду сплатив судовий збір за три немайнові вимоги в сумі 7443,00 грн, що підтверджується квитанцією від 08.02.2022 №0.0.2449097835.1.

Оскільки позов задоволено частково, за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача слід стягнути судові витрати зі сплати судового збору пропорційно до розміру задоволених позовних вимог у сумі 4962,00 грн. Інші докази документально підтверджених судових витрат, понесених позивачем, у матеріалах справи відсутні.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

позов політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка" задовольнити частково.

Визнати протиправною та скасувати постанову Старокостянтинівської міської територіальної виборчої комісії Хмельницького району Хмельницької області від 17.01.2022 №97 "Про припинення відкликання депутата Старокостянтинівської міської ради ОСОБА_1 від політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка".

Зобов`язати Старокостянтинівську міську територіальну виборчу комісію Хмельницького району Хмельницької області у порядку, передбаченому Виборчим кодексом України, визнати обраним депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка".

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка" 4962 (чотири тисячі дев`ятсот шістдесят дві) грн судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Старокостянтинівської міської територіальної виборчої комісії Хмельницького району Хмельницької області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Політична партія "Радикальна Партія Олега Ляшка" (вул. Кловський Узвіз буд. 7-А офіс 37-38, м. Київ, 01021 , код ЄДРПОУ - 37279703) Відповідач:Старокостянтинівська міська територіальна виборча комісія Хмельницького району Хмельницької області (вул. Князя Острозького 43, м. Старокостянтинів, Хмельницька область, 31100 , код ЄДРПОУ - 43760799) Третя особа:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) Головуючий суддя Д.Л. Фелонюк

Дата ухвалення рішення03.05.2022
Оприлюднено28.06.2022
Номер документу104175496
СудочинствоАдміністративне
Сутьзміст рішення ініціативну групу (частина 8 статті 41 Закону №93-ІV). Зі змісту наведених норм слідує, що законодавством встановлено відкликання депутата за народною ініціативою (в тому числі за ініціативою місцевої організації політичної партії, від якої його обрано депутатом), однак у строк не раніше ніж через рік з моменту набуття таких повноважень. Як

Судовий реєстр по справі —560/2449/22

Ухвала від 19.04.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 03.04.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 15.03.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 28.02.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

Ухвала від 18.01.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

Ухвала від 28.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Губська О.А.

Ухвала від 28.12.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

Ухвала від 30.09.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

Ухвала від 19.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Губська О.А.

Ухвала від 06.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мельник-Томенко Ж.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні