Постанова
від 04.10.2007 по справі 2-а-180/07
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2-а-180/07

 Справа №

2-а-180/07

 

 

 

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                    

П О С Т А Н О В А

        І  М 

Е  Н  Е  М       У 

К  Р  А 

Ї  Н  И

     04 жовтня 2007 року               10 

годин 10 хв.                                      м. Рівне                  

Рівненський окружний адміністративний суд

під головуванням: судді                                                                    

Боймиструка С.В

за участю

секретаря судового засідання                                                            Таустік

Л.Г.

прокурора                                                                                           

Соболєва М.М.

представника  позивача                                               

                      Шевчука В.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за

позовом Костопільського районного прокурора в інтересах держави,

уповноваженим органом якої виступає Головна державна інспекція на

автомобільному транспорті за місцезнаходженням територіального управління

Головавтотрансінспекції в Рівненській області

  до Товариства з обмеженою відповідальністю «Костопільавтотранс»

  про стягнення фінансових санкцій в

сумі 1700 гривень,

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Костопільського району в інтересах держави, уповноваженим органом якої виступає Головна державна

інспекція на автомобільному транспорті за місцезнаходженням територіального

управління Головавтотрансінспекції в Рівненській області  звернувся до

суду з позовом про стягнення фінансових санкцій за порушення законодавства про

автомобільний транспорт в сумі 1700 гривень. В судовому засіданні  прокурор та представник позивача позовні

вимоги підтримали в повному обсязі та просять суд стягнути з відповідача

вказану суму.

Відповідач належним чином був повідомлений про час і місце

розгляду справи, однак до суду не з'явився повторно, про причини неявки не

повідомив, заяв по справі та заперечень на позов не подав. За таких обставин

суд вважає за можливе розглянути спір по суті на підставі наявних в справі

доказів.

 Заслухавши учасників процесу, дослідивши матеріали

справи, суд вважає, що позов слід задоволити в повному обсязі, з таких підстав.

 Постановою Кабінету Міністрів

України від 08 листопада 2006 року № 1567 затверджено Порядок здійснення

державного контролю на автомобільному транспорті, згідно п.3 якого органами

державного контролю на автомобільному транспорті є Головтрансінспекція, її

територіальні управління в областях, автономній Республіці Крим, м. Києві та

Севастополі.

Згідно ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» державний

контроль автомобільних перевізників здійснюється посадовими особами органу

державного контролю шляхом проведення рейдових перевірок.

З матеріалів справи вбачається, що 08 червня 2007 в м. Костопіль об 11 год.

00 хв. під час перевірки транспортного засобу (Камаз 5410, номерний знак

-НОМЕР_1, номер свідоцтва про реєстрацію - НОМЕР_2), що використовувався водієм

ОСОБА_1. на договірних умовах з  

Товариством з обмеженою відповідальністю «Костопільавтотранс» (власник

транспортного засобу), було виявлено порушення, а саме: надання послуг з

перевезення пасажирів без оформлення документів ( відсутній шляховий лист).

Дане порушення було зафіксоване Територіальним управлінням

Головавтотрансінспекції у Рівненській області актом  № 047517 від 08 червня 2007 року (а.с.3).

Згідно вимог п.п. 25,27 Порядку здійснення державного контролю керівник

органу державного контролю, розглянувши справу, 26 червня 2007 року прийняв

постанову № 040110 про застосування до перевізника фінансових санкцій в сумі

1700 гривень (а.с.4).

 Відповідно до ст.60

Закону України «Про автомобільний транспорт»

за порушення  законодавства про

автомобільний транспорт до автомобільних

перевізників застосовуються фінансові

санкції, а саме: за надання

послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких

визначений статтями 39 та  48 цього 

Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Копія постанови була направлена Товариству з обмеженою відповідальністю

«Костопільавтотранс» (а.с.5), проте фінансова санкція автомобільним

перевізником на зазначений в постанові рахунок протягом 15-ти днів після

отримання постанови до державного бюджету не перерахована.

 Постанову № 040110  від 26 червня 2007 року не оскаржено, а тому

вона являється чинною, а сума штрафних санкцій підлягає до стягнення.

Згідно

п.15 ст.2 Закону України «Про Державний бюджет на 2007 рік» до доходів

Державного бюджету зараховується надходження від санкцій (штрафів), що застосовуються

за рішеннями уповноважених осіб органів виконавчої влади. Отже ненадходження

грошових коштів спричиняє матеріальну шкоду інтересам держави.

    За наведених обставин, позовні вимоги

підтверджені належними та допустимими доказами і  підлягають до задоволення.

На підставі ст.39,60 Закону України «Про автомобільний

транспорт», керуючись статтями 160-163, 254 Кодексу адміністративного

судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Позов

прокурора Костопільського району задоволити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Костопільавтотранс» (

35000,

м. Костопіль, вул. Степанська, 119) ідентифікаційний код 31382885 на

користь держави

р/р 31110106700221, МФО 833017, ЗКПО 22586578 в УДКУ Рівненської області,

отримувач ВДКУ у Костопільському р-ні, код клас. доходів 21081100 фінансову

санкцію в сумі 1700 гривень.

 

Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не

стягуються.

 

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про

апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо заяву про

апеляційне оскарження було подано, але апеляційна скарга не була подана у

встановлений строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього

строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано,

набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного

суду через суд першої інстанції, який ухвалив постанову. Заява про апеляційне

оскарження подається протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі  складення постанови в повному обсязі - з дня

складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої

інстанції подається протягом 20-ти днів після подання заяви про апеляційне

оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви

про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для

подання заяви про апеляційне оскарження. 

 

 

 Головуючий:

Постанова законної сили не набрала.

 

Суддя                                                                                            С.В. Боймиструк

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.10.2007
Оприлюднено24.10.2007
Номер документу1043657
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-180/07

Ухвала від 25.12.2007

Адміністративне

Октябрський районний суд м.Полтави

Сорока К.М.

Постанова від 01.11.2007

Адміністративне

Ржищівський міський суд Київської області

Закаблук О.В.

Постанова від 11.09.2007

Адміністративне

Володарський районний суд Київської області

Юзвик М.М.

Постанова від 27.09.2007

Адміністративне

Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Бойко М.Я.

Постанова від 10.08.2007

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м.Харкова

Клименко A.M.

Постанова від 21.08.2007

Адміністративне

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Ліхтанська Н.П.

Постанова від 01.08.2007

Адміністративне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Філатова Л.Б.

Постанова від 18.07.2007

Адміністративне

Московський районний суд м.Харкова

Сугачова О.О.

Постанова від 04.10.2007

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Боймиструк С.В.

Постанова від 09.07.2007

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капустинський М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні