ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 травня 2022 року Справа № 160/2864/22 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіГолобутовського Р.З. за участі секретаря судового засіданняВербного Д.С. за участі: представника позивача: представників відповідача: Зарвія Р.Л. Колодки Б.О. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
І. ПРОЦЕДУРА
1. 07.02.2022 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» (вул. Рокосовського, буд. 1, кв. 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50027, код ЄДРПОУ 36983198) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (вул. Сімферопольська, буд. 17А, м. Дніпро, 49005, код ЄДРПОУ ВП 44118658), у якій просить:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №0137340720 від 23.09.2021 року (форма «Р») про збільшення суми грошового зобов`язання з податку на додану вартість та застосування штрафних (фінансових) санкцій.
2. Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14.02.2022 року відкрито провадження у справі №160/2864/22 та призначено розгляд останньої за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання призначено на 14.03.2022 року об 10 годині 00 хвилин.
3. 14.03.2022 року справу знято з розгляду, судове засідання у справі відкладено на 25.05.2022 року об 11 годині 20 хвилин.
4. 24.03.2022 року відповідачем подано додаткові пояснення у справі.
5. 25.03.2022 року відповідачем подано відзив на позовну заяву.
6. 11.04.2022 року позивачем подано відповідь на відзив на позовну заяву.
7. 23.05.2022 року у судове засідання з`явились представники позивача та відповідача. Представник позивача підтримав позовні вимоги, надав відповідні пояснення та просив задовольнити позов у повному обсязі. Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував, просив відмовити у задоволенні позовної заяви у повному обсязі.
ІІ. ДОВОДИ ПОЗИВАЧА
8. У позовній заяві та відповідь на відзив на позовну заяву позивач зазначає наступне.
9. Щодо тверджень про одночасне оформлення деяких працівників на декількох підприємствах, які знаходяться у різних регіонах України.
10. Позивач зазначає, що перед працевлаштуванням працівників до ТОВ «IНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» перевіряються записи в трудовій книжці про те, що працівник не працевлаштований на інших підприємствах за основним місцем роботи. Якщо такі записи відсутні, здійснюється його приймання за основним місцем роботи до товариства. Інформацію про роботу за сумісництвом на інших підприємствах працівники не надають та у позивача відсутня можливість і обов`язок перевіряти працевлаштування працівника за сумісництвом.
11. Що стосується зазначених в акті перевірки працівників, які нібито працювали одночасно на ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» та на підприємствах контрагентів-постачальників, то такі твердження не відповідають дійсності. Ці працівники обліковувалися на ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» за основним місцем роботи, а саме: ОСОБА_1 , період роботи з 05.11.2019 року по 31.08.2020 року; ОСОБА_2 , період роботи з 23.12.2019 року по 31.08.2020 року; ОСОБА_3 , період роботи з 25.10.2019 року по теперішній час; ОСОБА_4 , період роботи з 25.10.2019 року по 31.08.2020 року; ОСОБА_5 , період роботи з 01.11.2019 року по 11.08.2020 року. Зазначене підтверджується поданою позивачем звітністю за формою №1ДФ за відповідний період.
12. Присутність працівників контрагентів-постачальників па території підприємств- замовників, зокрема, ПАТ «ДМК», під час виконання робіт, підтверджується оформленими на підставі листів-заяв перепустками.
13. Крім того, в акті перевірки не зазначено в який саме період перелічені працівники обліковувалися одночасно на декількох підприємствах, які умови та графік роботи на цих підприємствах передбачені їх трудовими договорами, відсутня інформація чи досліджувалося контролюючим органом місце виконання робіт/надання послуг зазначеними підприємствами.
14. Щодо проходження працівників субпідрядників через КПП замовників, позивач зазначає.
15. Відповідно до укладених договорів з підприємствами-замовниками ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» має право на залучення субпідрядників до виконання окремих об`ємів (об`єктів, етапів, типів) робіт.
16. Оформлені тимчасові перепустки видавалися в бюро перепусток на підприємстві замовника особисто працівникам, на ім`я яких ці перепустки були оформлені при пред`явленні паспорту. По закінченню виконання відповідних робіт, або закінченню терміну дії перепусток, вони поверталися працівниками до бюро перепусток підприємств замовників. Позивач, не зважаючи на відсутність підстав у контролюючого органу щодо витребування перепусток, на запит від 22.07.2021 року під час проведення перевірки надав 23.07.2021 року письмові пояснення, копії деяких перепусток працівників контрагентів-постачальників, як зразок їх оформлення та листи-заяви до замовників на оформлення перепусток.
17. Позивача вважає необґрунтованими твердження контролюючого органу про те, що порушенням податкового законодавства з боку позивача є відсутність внутрішніх документів, а саме: перепусток, узгоджених з замовником листів-заяв на оформлення перепусток, у наявності яких на час проведення перевірки не було необхідності, та які не є первинною документацією.
18. Щодо актів прийому виконаних будівельних робіт, позивач зазначає.
19. Господарські відносини між ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» та ТОВ «ЛОГОС БУД» (код ЄДРПОУ 41616898), ТОВ «ЛАКШЕРІ БУД СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 41903879), ТОВ «БФ ДЕВЕЛОПМЕНТСТРОЙ» (код ЄДРПОУ42654693), дійсно відбулись, що підтверджується документами складеними у відповідності до норм Закону України «Про бухгалтерській облік», складено відповідні податкові накладні зареєстровані в ЄРПН, показники податкової звітності відображені в податковій звітності та враховані при сплаті податків та зборів.
20. Вказані контрагенти позивача мають оформлені належним чином дозвільні документи для ведення господарської діяльності з будівництва об`єктів, виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Згідно звітів про нарахування єдиного внеску середньооблікова кількість штатних працівників контрагентів позивача є достатньою для виконання будівельних робіт.
21. Позивач звертає увагу, що роботи придбані ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» у контрагентів-підрядників, виконані для ПАТ «Дніпровський Металургійний Комбінат», ТОВ «Орфей-Запоріжжя», ПАТ «АрселорМітталКривий Ріг», ПРАТ «Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча», а результати робіт прийняті та оплачені замовниками (покупцями) у повному обсязі. ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» складено та зареєстровано податкові накладні в строки та порядку встановленому Податковим кодексом України.
22. Таким чином, позивач вважає, що рух активів придбаних ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» у контрагентів-підрядників та використаних у господарській діяльності підтверджено належним чином.
ІІІ. ДОВОДИ ВІДПОВІДАЧА
23. У відзиві на позовну заяву та додаткових поясненнях відповідач зазначає наступне.
24. Наявна у ТОВ «ЛОГОС БУД» (код ЄДРПОУ 41616898), ТОВ «ЛАКШЕРІ БУД СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 41903879), ТОВ «БФ ДЕВЕЛОПМЕНТСТРОЙ» (код ЄДРПОУ42654693) чисельність є недостатньою для виконання робіт в обсягах, зазначених в первинних документах (актах виконаних робіт, податкових накладних), оформлених на адресу ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ», з огляду на незначний проміжок часу, відведений для виконання вказаних робіт, на що вказує факт датування деяких актів приймання виконаних будівельних робіт першими числами місяця.
25. Фактично ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» має відповідні матеріально-технічні можливості для самостійного виконання поточних та капітальних ремонтів обладнання, технічного обслуговування обладнання на об`єктах контрагентів-замовників позивача.
26. З огляду на викладене, на думку відповідача, вбачається відсутність об`єктивно необхідних умов для реального здійснення задокументованих між позивачем та його контрагентами-підрядниками господарських операцій щодо придбання робіт/послуг.
ІV. ОБСТАВИНИ СПРАВИ
27. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ 36983198) належним чином зареєстроване 15.03.2010 року та перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області.
28. Основним видом економічної діяльності ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» є ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення (код КВЕД 33.12).
29. На підставі направлень від 09.07.2021 року №3443 та №3444 та наказу від 09.07.2021 року №2888-п, виданих ГУ ДПС у Дніпропетровській області, а також відповідно до п.19-1.1 ст.19-1, пп.20.1.4 пп.20.1 ст.20, пп.75.1.2 пп.75.1 ст.75, пп.78.1.1 та пп.78.1.4 п.78.1 ст.78, п.82.2 ст.82 Податкового кодексу України проведена документальна позапланова виїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ 36983198) з питань дотримання вимог податкового законодавства України з податку на додану вартість за період з 01.07.2019 року по 31.10.2019 року по взаємовідносинам з ТОВ «ЛОГОС БУД» (код ЄДРПОУ 41616898), з 01.08.2019 року по 31.10.2019 року по взаємовідносинам з ТОВ «ЛАКШЕРІ БУД СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 41903879), з 01.08.2019 року по 30.09.2019 року, з 01.12.2019 року по 31.12.2019 року, з 01.10.2020 року по 31.10.2020 року по взаємовідносинам з ТОВ «БФ ДЕВЕЛОПМЕНТСТРОЙ» (код ЄДРПОУ 42654693), з 01.04.2020 року по 30.06.2020 року по взаємовідносинам з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРОТЕКТБУД» (код ЄДРПОУ 42890405), з 01.12.2020 року по 31.12.2020 року по взаємовідносинам з ТОВ «ПРОММОНТАЖ КР» (код ЄДРПОУ 42217319).
30. За результатами проведеної перевірки складено акт №2689/04-36-07-20/36983198 від 30.07.2021 року (далі за текстом Акт перевірки), у відповідності до висновків якого встановлено порушення п.198.1, п.198.2 та п.198.3 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями) та заниження податку на додану вартість з урахуванням від`ємного значення на суму 19250330, 00 грн., у тому числі по деклараціях:
- за липень 2019 року 2174245,00 грн.;
- серпень 2019 року 6192109,00 грн.;
- вересень 2019 року 5153566,00 грн.;
- жовтень 2019 року 849402,00 грн.;
- грудень 2019 року 1752023,00 грн.;
- квітень 2020 року 142991,00 грн.;
- травень 2020 року - 265826,00 грн.;
- червень 2020 року 366121,00 грн.;
- жовтень 2020 94273,00 грн.;
- листопад 2020 року 2259774,00 грн.
31. Не погодившись з висновками акту перевірки 02.09.2021 року подано заперечення від 02.09.2021 року №575д.
32. Листом №68377/6/04-36-07-20-07 від 16.09.2021 року «Про результату розгляду заперечень», відповідач повідомив позивача, що при розгляді заперечень підтверджено взаємовідносини позивача з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРОТЕКТБУД» за період з 01.04.2020 року по 30.06.2020 року та віднесення до складу податкового кредиту у сумі 774938,00 грн., у тому числі: квітень 2020 року 142991,00 грн., травень 2020 року - 265826,00 грн., червень 2020 року 366121,00 грн.
33. З урахуванням наданих ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» заперечень, ГУ ДПС у Дніпропетровській області змінено висновок акта перевірки та прийнято рішення викласти його в наступній редакції: «Перевіркою ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» встановлено порушення п.198.1, п.198.2, п.198.3, абз.«г» п.198.5 та абз.5 п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями), що призвело до заниження податку на додану вартість з урахуванням від`ємного значення на суму 18475392,00 грн., у тому числі по періодах:
- за липень 2019 року 2174245,00 грн.;
- серпень 2019 року 6192109,00 грн.;
- вересень 2019 року 4357402,00 грн.;
- жовтень 2019 року 1645566,00 грн.;
- грудень 2019 року 1752023,00 грн.;
- жовтень 2020 94273,00 грн.;
- листопад 2020 року 2259774,00 грн.»
34. На підставі висновків акту перевірки, з урахуванням змін, внесених у результаті розгляду заперечень позивача на акт перевірки, ГУ ДПС у Дніпропетровській області сформовано податкове повідомлення-рішення №0137340720 від 23.09.2021 року (форма «Р») про збільшення суми грошового зобов`язання з податку на додану вартість та застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 23094240,00 грн., з яких сума основного зобов`язання складає 18475392,00 грн., сума штрафних санкцій 4618848,00 грн.
35. Не погодившись із зазначеним податковим повідомленням-рішенням ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» звернулось із цим позовом до суду.
V. ПОЛОЖЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА, ЯКІ РЕГУЛЮЮТЬ СПРАВЛЯННЯ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТСІТЬ
36. Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам та вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд зазначає наступне.
37. Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, щодо компетенції контролюючих органів, повноважень і обов`язків їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальності за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України.
38. Згідно із пп.14.1.36 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
39. Пунктом 44.1 ст.44 Податкового кодексу України передбачено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
40. Відповідно до пп.14.1.181 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.
41. Згідно з п.198.3 ст.198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з:
- придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг;
- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи);
- ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України.
42. Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
43. Згідно з пунктом 198.6 статті 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
44. Пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
45. Згідно з п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
46. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
47. Вчинення платником податків діянь, що зумовили визначення контролюючим органом суми податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2 (крім випадків зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларованої до повернення з бюджету у зв`язку із використанням права на податкову знижку), 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 10 відсотків суми визначеного податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, завищеної суми бюджетного відшкодування (п.123.1 ст. 123 Податкового кодексу України).
48. Діяння, передбачені пунктом 123.1 цієї статті, вчинені умисно, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків від суми визначеного податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, завищеної суми бюджетного відшкодування (п.123.2 ст.123 Податкового кодексу України).
VІ. ДОСЛІДЖЕННЯ СУДОМ ГОСПОДАРСЬКИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН ПОЗИВАЧА
49. У відповідності до висновків акта перевірки, з урахуванням наданих ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» заперечень, а також у відповідності до розрахунку штрафних санкцій (додаток до податкового повідомлення-рішення форми «Р») спірне податкове повідомлення-рішення сформовано по господарським взаємовідносинам позивача з ТОВ «ЛОГОС БУД» (код ЄДРПОУ 41616898), ТОВ «ЛАКШЕРІ БУД СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 41903879), ТОВ «БФ ДЕВЕЛОПМЕНТСТРОЙ» (код ЄДРПОУ42654693).
50. Отже, під час з`ясування правомірності оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, суду, перш за все, необхідно дослідити первинну документацію по зазначеним взаємовідносинам.
51. Досліджуючи первинну документацію по взаємовідносинам позивача з ТОВ «ЛОГОС БУД» (код ЄДРПОУ 41616898) за період з 01.07.2019 року по 31.10.2019 року, судом встановлено наступне.
52. Між ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» (генпідрядник) та ТОВ «ЛОГОС БУД» (субпідрядник) укладено договір підряду №1202-1 від 12.02.2019 року, у відповідності до якого субпідрядник зобов`язується переважно власними силами і засобами виконати ремонтні роботи на об`єктах погоджених з генпідрядником. Роботи вважаються завершеними після підписання акту виконаних робіт.
53. Позивачем до суду надано оформлені належним чином дозвільні документи ТОВ «ЛОГОС БУД», а саме: ліцензію на здійснення будівельних робіт від 18.04.2018 року №22-Л та дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки №1980.19.32 від 10.07.2019 року.
54. Згідно податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма І-ДФ) ТОВ «ЛОГОС БУД» за 3 квартал 2019 року чисельність працюючих - 187 осіб, за 4 квартал 2019 року - 101 особа.
55. Відповідно звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (форма Д4) ТОВ «ЛОГОС БУД» за липень 2019 року - середньо-облікова кількість штатних працівників - 142 особи, кількість застрахованих осіб у звітному періоді яким нараховано заробітну плату - 180 осіб, за серпень 2019 року - 137 та 156 осіб, за вересень 2019 року - 108 осіб та 120 осіб, за жовтень 2019 року - 94 та 100 осіб відповідно.
56. На підтвердження зазначених взаємовідносин, позивачем до суду надано наступні документи:
- акти виконаних робіт за липень 2019 року: №4 від 01.07.19 року, №5 від 01.0719р., №39 від 19.07.2019 року, №2 від 01.07.2019 року, №2 від 01.07.2019 року, №36 від 19.07.2019 року, №3 від 01.07.2019 року, №6 від 01.07.2019 року, №10 від 02.07.2019 року, №16 від 08.07.2019 року, №18 від 10.07.2019 року, №24 від 15.07.2019 року, №8 від 01.07.2019 року, №21 від 11.07.2019 року, №13 від 04.07.2019 року, №23 від 15.07.2019 року, №26 від 15.07.2019 року, №15 від (18.07.2019 року, №19 від 10.07.2019 року, №9 від 01.07.2019 року, №20 від 11.07.2019 року, №12 від 03.07.2019 року, №25 від 15.07.2019 року, №22 від 15.07.2019 року, №17 від 10.07.2019 року, №11 від 02.07.2019 року, №14 від 05.07.2019 року, №1 від 01.07.2019 року, №7 від 01.07.2019 року, №27 від 15.07.2019 року, №28 від 16.07.2019 року, №29 від 19.07.2019 року, №30 від 19.07.2019 року, №32 від 19.07.2019 року, №34 від 19.07.2019 року, №33 від 19.07.2019 року, №35 від 19.07.2019 року, №31 від 19.07.2019 року, №43 від 20.07.2019 року, №38 від 19.07.2019 року, №41 від 19.07.2019 року, №46 від 26.07.2019 року, №45 від 20.07.2019 року, №40 від 19.07.2019 року, №37 від 19.07.2019 року, №44 від 20.07.2019 року, №42 від 20.07.2019 року;
- акти виконаних робіт за серпень 2019 року: №1 від 01.08.19 року, №2 від 01.08.19 року, №3 від 01.08.19 року, №4 від 01.08.19 року, №5 від 01.08.19 року, №6 від 01.08.19 року, №7 від 01.08.19 року, №8 від 01.08.19 року, №9 від01.08.19 року, №10 від 01.08.19 року, №11 від 01.08.19 року, №12 від 01.08.19 року, №13 від 01.08.19 року, №14 від 01.08.19 року, №15 від 01.08.19 року, №16 від 01.08.19 року, №17 від 01.08.19 року, №18 від 01.08.19 року, №19 від 01.08.19 року, №20 від 01.08.19 року, №21 від 01.08.19 року, №22 від 01.08.19 року, №23 від 01.08.19 року, №24 від 01.08.19 року, №25 від 01.08.19 року, №26 від01.08.19 року, №27від01.08.19 року, №28 від 01.08.19 року, №29 від 01.08.19 року, №30 від 01.08.19 року, №31 від 07.08.19 року, №32 від 07.08.19 року, №33 від 07.08.19 року, №34 від 07.08.19 року, №35 від 08.08.19 року, №36 від 08.08.19 року, №37 від 08.08.19 року, №38 від 08.08.19 року, №39 від 08.08.19 року, №40 від 08.08.19 року, №41 від 09.08.19 року, №42 від 09.08.19 року, №43 від 09.08.19 року, №44 від 09.08.19 року, №45 від 09.08.19 року, №46 від 09.08.19 року, №47 від 10.08.19 року, №48 від 12.08.19 року, №49 від 12.08.19 року, №50 від 12.08.19 року, №51 від 12.08.19 року, №52 від 13.08.19 року, №53 від 13.08.19 року, №54 від 13.08.19 року, №55 від 13.08.19 року, №56 від 14.08.19 року, №57 від 15.08.19 року, №58 від 15.08.19 року, №59 від 15.08.19 року, №60 від 15.08.19 року, №61 від 15.08.19 року, №63 від 16.08.19 року, №64 від 21.08.19 року, №62 від 27.08.19 року, №66 від 27.08.19 року, №65 від 27.08.19 року;
- акти виконаних робіт за вересень 2019 року: №1 від 02.09.2019 року, №2 від 02.09.2019 року, №3 від 02.09.2019 року, №4 від 02.09.2019 року, №5 від 02.09.2019 року, №6 від 02.09.2019 року, №7 від 02.09.2019 року, №8 від 02.09.2019 року, №9 від 02.09.2019 року, №10 від 02.09.2019 року, №11 від 02.09.2019 року, №12 від 02.09.2019 року, №13 від 02.09.2019 року, №14 від 02.09.2019 року, №15 від 02.09.2019 року, №16 від 09.09.2019 року, №17 від 09.09.2019 року, №18 від 09.09.2019 року, №19 від 09.09.2019 року, №20 від 09.09.2019 року, №21 від 12.09.19 року№22 від 12.09.2019 року, №23 від 12.09.2019 року, №24 від 12.09.2019 року, №25 від 12.09.19 року, №30 від 13.09.2019 року, №26 від 14.09.2019 року, №27 від 16.09.2019 року, №28 від 16.09.2019 року, №29 від 16.09.2019 року, №31 від 18.09.2019 року, №32 від 18.09.2019 року, №33 від 18.09.2019 року, №34 від 18.09.2019 року, №35 від 18.09.2019 року, №36 від 19.09.19 року, №37 від 19.09.19 року, №38 від 19.09.19 року, №39 від 19.09.19 року, №40 від 20.09.19 року, №41 від 20.09.2019 року, №42 від 20.09.2019 року, №43 від 20.09.2019 року, №44 від 20.09.2019 року, №45 від 20.09.2019 року, №46 від 20.09.2019 року, №47 від 20.09.2019 року, №48 від 20.09.2019 року, №49 від 20.09.2019 року, №50 від 20.09.2019 року, №51 від 20.09.2019 року;
- акти виконаних робіт за жовтень 2019 року: №11 від 01.10.2019 року, №5 від 01.10.2019 року, №10 від 01.10.2019 року, №7 від 01.10.2019 року, №9 від 01.10.2019 року, №14 від 01.10.2019 року, №14 від 01.10.2019 року, №18 від 10.10.2019 року, №6 від 01.10.2019 року, №17 від 10.10.2019 року, №23 від 15.10.2019 року, №22 від 15.10.2019 року, №1 від 01.10.2019 року, №19 від 10.10.2019 року, №16 від 10.10.2019 року, №3 від 01.10.2019 року, №2 від 01.10.2019 року, №20 від 15.10.2019 року, №20 від 15.10.2019 року, №24 від 16.10.2019 року, №4 від 01.10.2019 року, №12 від 01.10.2019 року, №13 від 01.10.2019 року, №15 від 01.10.2019 року, №15 від 01.10.2019 року, №8 від 01.10.2019 року, №21 від 15.10.2019 року, №25 від 29.10.2019 року;
- податкові накладні за липень 2019 року: №4 від 01.07.19 року, №5 від 01.0719р., №39 від 19.07.2019 року, №2 від 01.07.2019 року, №2 від 01.07.2019 року, №36 від 19.07.2019 року, №3 від 01.07.2019 року, №6 від 01.07.2019 року, №10 від 02.07.2019 року, №16 від 08.07.2019 року, №18 від 10.07.2019 року, №24 від 15.07.2019 року, №8 від 01.07.2019 року, №21 від 11.07.2019 року, №13 від 04.07.2019 року, №23 від 15.07.2019 року, №26 від 15.07.2019 року, №15 від (18.07.2019 року, №19 від 10.07.2019 року, №9 від 01.07.2019 року, №20 від 11.07.2019 року, №12 від 03.07.2019 року, №25 від 15.07.2019 року, №22 від 15.07.2019 року, №17 від 10.07.2019 року, №11 від 02.07.2019 року, №14 від 05.07.2019 року, №1 від 01.07.2019 року, №7 від 01.07.2019 року, №27 від 15.07.2019 року, №28 від 16.07.2019 року, №29 від 19.07.2019 року, №30 від 19.07.2019 року, №32 від 19.07.2019 року, №34 від 19.07.2019 року, №33 від 19.07.2019 року, №35 від 19.07.2019 року, №31 від 19.07.2019 року, №43 від 20.07.2019 року, №38 від 19.07.2019 року, №41 від 19.07.2019 року, №46 від 26.07.2019 року, №45 від 20.07.2019 року, №40 від 19.07.2019 року, №37 від 19.07.2019 року, №44 від 20.07.2019 року, №42 від 20.07.2019 року;
- податкові накладні за серпень 2019 року: №1 від 01.08.19 року, №2 від 01.08.19 року, №3 від 01.08.19 року, №4 від 01.08.19 року, №5 від 01.08.19 року, №6 від 01.08.19 року, №7 від 01.08.19 року, №8 від 01.08.19 року, №9 від01.08.19 року, №10 від 01.08.19 року, №11 від 01.08.19 року, №12 від 01.08.19 року, №13 від 01.08.19 року, №14 від 01.08.19 року, №15 від 01.08.19 року, №16 від 01.08.19 року, №17 від 01.08.19 року, №18 від 01.08.19 року, №19 від 01.08.19 року, №20 від 01.08.19 року, №21 від 01.08.19 року, №22 від 01.08.19 року, №23 від 01.08.19 року, №24 від 01.08.19 року, №25 від 01.08.19 року, №26 від01.08.19 року, №27від01.08.19 року, №28 від 01.08.19 року, №29 від 01.08.19 року, №30 від 01.08.19 року, №31 від 07.08.19 року, №32 від 07.08.19 року, №33 від 07.08.19 року, №34 від 07.08.19 року, №35 від 08.08.19 року, №36 від 08.08.19 року, №37 від 08.08.19 року, №38 від 08.08.19 року, №39 від 08.08.19 року, №40 від 08.08.19 року, №41 від 09.08.19 року, №42 від 09.08.19 року, №43 від 09.08.19 року, №44 від 09.08.19 року, №45 від 09.08.19 року, №46 від 09.08.19 року, №47 від 10.08.19 року, №48 від 12.08.19 року, №49 від 12.08.19 року, №50 від 12.08.19 року, №51 від 12.08.19 року, №52 від 13.08.19 року, №53 від 13.08.19 року, №54 від 13.08.19 року, №55 від 13.08.19 року, №56 від 14.08.19 року, №57 від 15.08.19 року, №58 від 15.08.19 року, №59 від 15.08.19 року, №60 від 15.08.19 року, №61 від 15.08.19 року, №63 від 16.08.19 року, №64 від 21.08.19 року, №62 від 27.08.19 року, №66 від 27.08.19 року, №65 від 27.08.19 року;
- податкові накладні за вересень 2019 року: №1 від 02.09.2019 року, №2 від 02.09.2019 року, №3 від 02.09.2019 року, №4 від 02.09.2019 року, №5 від 02.09.2019 року, №6 від 02.09.2019 року, №7 від 02.09.2019 року, №8 від 02.09.2019 року, №9 від 02.09.2019 року, №10 від 02.09.2019 року, №11 від 02.09.2019 року, №12 від 02.09.2019 року, №13 від 02.09.2019 року, №14 від 02.09.2019 року, №15 від 02.09.2019 року, №16 від 09.09.2019 року, №17 від 09.09.2019 року, №18 від 09.09.2019 року, №19 від 09.09.2019 року, №20 від 09.09.2019 року, №21 від 12.09.19 року№22 від 12.09.2019 року, №23 від 12.09.2019 року, №24 від 12.09.2019 року, №25 від 12.09.19 року, №30 від 13.09.2019 року, №26 від 14.09.2019 року, №27 від 16.09.2019 року, №28 від 16.09.2019 року, №29 від 16.09.2019 року, №31 від 18.09.2019 року, №32 від 18.09.2019 року, №33 від 18.09.2019 року, №34 від 18.09.2019 року, №35 від 18.09.2019 року, №36 від 19.09.19 року, №37 від 19.09.19 року, №38 від 19.09.19 року, №39 від 19.09.19 року, №40 від 20.09.19 року, №41 від 20.09.2019 року, №42 від 20.09.2019 року, №43 від 20.09.2019 року, №44 від 20.09.2019 року, №45 від 20.09.2019 року, №46 від 20.09.2019 року, №47 від 20.09.2019 року, №48 від 20.09.2019 року, №49 від 20.09.2019 року, №50 від 20.09.2019 року, №51 від 20.09.2019 року;
- податкові накладні за жовтень 2019 року: №11 від 01.10.2019 року, №5 від 01.10.2019 року, №10 від 01.10.2019 року, №7 від 01.10.2019 року, №9 від 01.10.2019 року, №14 від 01.10.2019 року, №14 від 01.10.2019 року, №18 від 10.10.2019 року, №6 від 01.10.2019 року, №17 від 10.10.2019 року, №23 від 15.10.2019 року, №22 від 15.10.2019 року, №1 від 01.10.2019 року, №19 від 10.10.2019 року, №16 від 10.10.2019 року, №3 від 01.10.2019 року, №2 від 01.10.2019 року, №20 від 15.10.2019 року, №20 від 15.10.2019 року, №24 від 16.10.2019 року, №4 від 01.10.2019 року, №12 від 01.10.2019 року, №13 від 01.10.2019 року, №15 від 01.10.2019 року, №15 від 01.10.2019 року, №8 від 01.10.2019 року, №21 від 15.10.2019 року, №25 від 29.10.2019 року;
- платіжні доручення: п/д №953 від 01.07.2019 року, п/д №955від 01.07.2019 року, п/д №971 від 03.07.2019 року, п/д №995 від 05.07.2019 року, п/д №1008 від 05.07.2019 року, п/д №1128 від 24.07.2019 року, п/д №1130 від 25.07.2019 року, п/д №1133 від 25.07.2019 року, п/д №1138 від 26.07.2019 року, п/д №1148 від 30.07.2019 року, п/д№1162 від 31.07.2019 року, п/д №1168 від 05.08.2019 року, п/д №1192 від 07.08.2019 року, п/д №1265 від 19.08.2019 року, п/д №1270 від 20.08.2019 року, п/д №1289 від 23.08.2019 року, п/д №1311 від 28.08.2019 року, п/д №1321 від 30.08.2019 року, п/д №1331 від 02.09.2019 року, п/д №1346 від 05.09.2019 року, п/д №1383 від 09.09.2019 року, п/д №1367 від 09.09.2019 року, п/д №1392 від 10.09.2019 року, п/д №1384 від 10.09.2019 року, п/д №1402 від 17.09.2019 року, п/д №1412 від 19.09.2019 року, п/д №1426 від 23.09.2019 року, п/д №1456 від 27.09.2019 року, п/д №1471 від 30.09.2019 року, п/д №1477 від 01.10.2019 року, п/д №1490 від 08.10.2019 року, п/д №1543 від 16.10.2019 року, п/д №1546 від 17.10.2019 року, п/д №1550 від 21.10.2019 року, п/д №1569 від 22.10.2019 року, п/д №1589 від 24.10.2019 року, п/д №1598 від 16.10.2019 року, п/д №1614 від 31.10.2019 року.
57. Досліджуючи первинну документацію по взаємовідносинам позивача з ТОВ «ЛАКШЕРІ БУД СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 41903879) за період з 01.08.2019 року по 31.10.2019 року, судом встановлено наступне.
58. Між ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» (генпідрядник) та ТОВ «ЛАКШЕРІ БУД СЕРВІС» (субпідрядник) укладено договір підряду №1102-01 від 11.02.2019 року, у відповідності до умов якого субпідрядник зобов`язується переважно власними силами і засобами виконати ремонтні роботи на об`єктах погоджених з генпідрядником.
59. Позивачем до суду надано оформлені належним чином дозвільні документи ТОВ «ЛАКШЕРІ БУД СЕРВІС», а смае, ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 09.10.2018 року №59-Л видану 22.10.2018 року, реєстраційний запис 2013055593, для ведення господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми та значними наслідками (будівельні та монтажні роботи загального призначення, виконання пусконалагоджувальних робіт, будівництво об`єктів інженерної Інфраструктури), а також, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки №1979.2019.32 від 10.07.2019 року.
60. Згідно звіту про нарахування єдиного внеску ТОВ «ЛАКШЕРІ БУД СЕРВІС» середньооблікова кількість штатних працівників за серпень 2019 року складала 180 осіб; за вересень 2019 року - 116 осіб та за жовтень 2019 року - 99 осіб.
61. На підтвердження зазначених взаємовідносин, позивачем до суду надано наступні документи:
- акти виконаних робіт за серпень 2019 року: №1 від 01.08.2019 року, №2 від 01.08.2019 року, №3 від 01.08.2019 року, №4 від 01.08.2019 року, №5 від 01.08.2019 року, №6 від 01.08.2019 року, №7 від 01.08.2019 року, №8 від 01.08.2019 року, №9 від 01.08.2019 року, №10 від 01.08.2019 року, №11 від 01.08.2019 року, №12 від 01.08.2019 року, №13 від 01.08.2019 року, №14 від 01.08.2019 року, №15 від 01.08.2019 року, №16 від 02.08.2019 року, №17 від 02.08.2019 року, №18 від 05.08.2019 року, №19 від 05.08.2019 року, №20 від 05.08.2019 року, №21 від 06.08.2019 року, №22 від 09.08.2019 року, №23 від 10.08.2019 року, №24 від 10.08.2019 року, №25 від 10.08.2019 року, №26 від 12.08.2019 року, №27 від 12.08.2019 року, №28 від 12.08.2019 року, №29 від 12.08.2019 року, №30 від 19.08.2019 року, №31 від 19.08.2019 року, №32 від 19.08.2019 року, №33 від 19.08.2019 року, №34 від 19.08.2019 року, №35 від 19.08.2019 року, №36 від 20.08.2019 року, №37 від 20.08.2019 року, №38 від 20.08.2019 року, №39 від 20.08.2019 року, №40 від 20.08.2019 року, №41 від 20.08.2019 року, №42 від 20.08.2019 року, №43 від 20.08.2019 року, №44 від 20.08.2019 року, №45 від 20.08.2019 року, №46 від 20.08.2019 року, №47 від 20.08.2019 року, №48 від 20.08.2019 року, №49 від 20.08.2019 року, №50 від 20.08.2019 року, №51 від 20.08.2019 року, №52 від 20.08.2019 року, №53 від 20.08.2019 року, №54 від 20.08.2019 року, №55 від 20.08.2019 року, №56 від 20.08.2019 року, №57 від 27.08.2019 року, №58 від 27.08.2019 року;
- акти виконаних робіт за вересень 2019 року: №1 від 02.09.2019 року, №2 від 02.09.2019 року, №3 від 02.09.2019 року, №4 від 02.09.2019 року, №5 від 02.09.2019 року, №6 від 02.09.2019 року, №7 від 02.09.2019 року, №8 від 02.09.2019 року, №9 від 02.09.2019 року, №10 від 02.09.2019 року, №11 від 02.09.2019 року, №12 від 02.09.2019 року, №13 від 02.09.2019 року, №14 від 02.09.2019 року, №15 від 02.09.2019 року, №16 від 02.09.2019 року, №17 від 02.09.2019 року, №18 від 03.09.2019 року, №19 від 03.09.2019 року, №20 від 03.09.2019 року, №21 від 04.09.2019 року, №22 від 04.09.2019 року, №23 від 04.09.2019 року, №24 від 05.09.2019 року, №25 від 05.09.2019 року, №26 від 05.09.2019 року, №27 від 05.09.2019 року, №28 від 05.09.2019 року, №29 від 05.09.2019 року, №30 від 06.09.2019 року, №31 від 09.09.2019 року, №32 від 10.09.2019 року, №33 від 10.09.2019 року, №34 від 10.09.2019 року, №35 від 10.09.2019 року, №36 від 11.09.2019 року, №37 від 11.09.2019 року, №38 від 12.09.2019 року, №39 від 17.09.2019 року, №40 від 17.09.2019 року, №41 від 20.09.2019 року, №42 від 20.09.2019 року, №43 від 20.09.2019 року, №44 від 20.09.2019 року, №45 від 20.09.2019 року, №46 від 20.09.2019 року, №47 від 20.09.2019 року, №48 від 20.09.2019 року, №49 від 20.09.2019 року, №50 від 20.09.2019 року, №51 від 20.09.2019 року, №52 від 20.09.2019 року, №53 від 20.09.2019 року, №54 від 20.09.2019 року, №55 від 20.09.2019 року;
- акти виконаних робіт за жовтень 2019 року: №1 від 01.10.2019 року, №2 від 01.10.2019 року, №3 від 01.10.2019 року, №4 від 01.10.2019 року, №5 від 01.10.2019 року, №6 від 01.10.2019 року, №7 від 01.10.2019 року, №8 від 01.10.2019 року, №9 від 01.10.2019 року, №10 від 01.10.2019 року, №10 від 01.10.2019 року, №11 від 01.10.2019 року, №12 від 07.10.2019 року, №13 від 07.10.2019 року, №14 від 07.10.2019 року, №15 від 08.10.2019 року, №16 від 10.10.2019 року, №16 від 10.10.2019 року, №17 від 10.10.2019 року, №17 від 10.10.2019 року, №18 від 10.10.2019 року, №18 від 10.10.2019 року;
- податкові накладні за серпень 2019 року: №1 від 01.08.2019 року, №2 від 01.08.2019 року, №3 від 01.08.2019 року, №4 від 01.08.2019 року, №5 від 01.08.2019 року, №6 від 01.08.2019 року, №7 від 01.08.2019 року, №8 від 01.08.2019 року, №9 від 01.08.2019 року, №10 від 01.08.2019 року, №11 від 01.08.2019 року, №12 від 01.08.2019 року, №13 від 01.08.2019 року, №14 від 01.08.2019 року, №15 від 01.08.2019 року, №16 від 02.08.2019 року, №17 від 02.08.2019 року, №18 від 05.08.2019 року, №19 від 05.08.2019 року, №20 від 05.08.2019 року, №21 від 06.08.2019 року, №22 від 09.08.2019 року, №23 від 10.08.2019 року, №24 від 10.08.2019 року, №25 від 10.08.2019 року, №26 від 12.08.2019 року, №27 від 12.08.2019 року, №28 від 12.08.2019 року, №29 від 12.08.2019 року, №30 від 19.08.2019 року, №31 від 19.08.2019 року, №32 від 19.08.2019 року, №33 від 19.08.2019 року, №34 від 19.08.2019 року, №35 від 19.08.2019 року, №36 від 20.08.2019 року, №37 від 20.08.2019 року, №38 від 20.08.2019 року, №39 від 20.08.2019 року, №40 від 20.08.2019 року, №41 від 20.08.2019 року, №42 від 20.08.2019 року, №43 від 20.08.2019 року, №44 від 20.08.2019 року, №45 від 20.08.2019 року, №46 від 20.08.2019 року, №47 від 20.08.2019 року, №48 від 20.08.2019 року, №49 від 20.08.2019 року, №50 від 20.08.2019 року, №51 від 20.08.2019 року, №52 від 20.08.2019 року, №53 від 20.08.2019 року, №54 від 20.08.2019 року, №55 від 20.08.2019 року, №56 від 20.08.2019 року, №57 від 27.08.2019 року, №58 від 27.08.2019 року;
- податкові накладні за вересень 2019 року: №1 від 02.09.2019 року, №2 від 02.09.2019 року, №3 від 02.09.2019 року, №4 від 02.09.2019 року, №5 від 02.09.2019 року, №6 від 02.09.2019 року, №7 від 02.09.2019 року, №8 від 02.09.2019 року, №9 від 02.09.2019 року, №10 від 02.09.2019 року, №11 від 02.09.2019 року, №12 від 02.09.2019 року, №13 від 02.09.2019 року, №14 від 02.09.2019 року, №15 від 02.09.2019 року, №16 від 02.09.2019 року, №17 від 02.09.2019 року, №18 від 03.09.2019 року, №19 від 03.09.2019 року, №20 від 03.09.2019 року, №21 від 04.09.2019 року, №22 від 04.09.2019 року, №23 від 04.09.2019 року, №24 від 05.09.2019 року, №25 від 05.09.2019 року, №26 від 05.09.2019 року, №27 від 05.09.2019 року, №28 від 05.09.2019 року, №29 від 05.09.2019 року, №30 від 06.09.2019 року, №31 від 09.09.2019 року, №32 від 10.09.2019 року, №33 від 10.09.2019 року, №34 від 10.09.2019 року, №35 від 10.09.2019 року, №36 від 11.09.2019 року, №37 від 11.09.2019 року, №38 від 12.09.2019 року, №39 від 17.09.2019 року, №40 від 17.09.2019 року, №41 від 20.09.2019 року, №42 від 20.09.2019 року, №43 від 20.09.2019 року, №44 від 20.09.2019 року, №45 від 20.09.2019 року, №46 від 20.09.2019 року, №47 від 20.09.2019 року, №48 від 20.09.2019 року, №49 від 20.09.2019 року, №50 від 20.09.2019 року, №51 від 20.09.2019 року, №52 від 20.09.2019 року, №53 від 20.09.2019 року, №54 від 20.09.2019 року, №55 від 20.09.2019 року;
- податкові накладні за жовтень 2019 року: №1 від 01.10.2019 року, №2 від 01.10.2019 року, №3 від 01.10.2019 року, №4 від 01.10.2019 року, №5 від 01.10.2019 року, №6 від 01.10.2019 року, №7 від 01.10.2019 року, №8 від 01.10.2019 року, №9 від 01.10.2019 року, №10 від 01.10.2019 року, №10 від 01.10.2019 року, №11 від 01.10.2019 року, №12 від 07.10.2019 року, №13 від 07.10.2019 року, №14 від 07.10.2019 року, №15 від 08.10.2019 року, №16 від 10.10.2019 року, №16 від 10.10.2019 року, №17 від 10.10.2019 року, №17 від 10.10.2019 року, №18 від 10.10.2019 року, №18 від 10.10.2019 року;
- платіжні доручення: п/д №1187 від 07.08.2019 року, п/д №1167від 05.08.2019 року, п/д №1227 від 13.08.2019 року, п/д №1255 від 16.08.2019 року, п/д №1312 від 28.08.2019 року, п/д №1293 від 23.08.2019 року, п/д №1264 від 19.08.2019 року, п/д №1271від 20.08.2019 року, п/д №1320 від 30.08.2019 року, п/д №1330 від 02.09.2019 року, п/д №1362 від 05.09.2019 року, п/д №1366 від 09.09.2019 року, п/д №1400 від 15.09.2019 року, п/д №1413 від 19.09.2019 року, п/д №1425 від 23.09.2019 року, п/д №1455 від 27.09.2019 року, п/д №1472 від 30.09.2019 року, п/д №1478 від 01.10.2019 року, п/д №1489 від 08.10.2019 року, п/д №1537 від 09.10.2019 року, п/д №1564 від 22.10.2019 року, п/д №1588 від 24.10.2019 року, п/д №1597 від 29.10.2019 року, п/д№1613 від 31.10.2019 року.
62. Досліджуючи первинну документацію по взаємовідносинам позивача з ТОВ «БФ ДЕВЕЛОПМЕНТСТРОЙ» (код ЄДРПОУ42654693) за періоди з 01.08.2019 року по 30.09.2019 року, з 01.12.2019 року по 31.12.2019 року, з 01.10.2020 року по 31.10.2020 року, судом встановлено наступне.
63. Між ТОВ «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» (генпідрядник) та ТОВ «БФ ДЕВЕЛОПМЕНТСТРОЙ» (субпідрядник) укладено договори №2507-01 підряду від 25.07.2019 року та №2008-03 від 20.08.2020 року, у відповідності до умов яких субпідрядник зобов`язується переважно власними силами і засобами виконати ремонтні роботи на об`єктах погоджених з генпідрядником. Роботи вважаються завершеними після підписання акту виконаних робіт.
64. Позивачем до суду надано оформлені належним чином дозвільні документи ТОВ «БФ ДЕВЕЛОПМЕНТСТРОЙ», а саме, ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 14.05.2019 року №26-Л, для ведення господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми та значними наслідками (будівельні та монтажні роботи загального призначення, виконання пусконалагоджувальних робіт, будівництво об`єктів інженерної інфраструктури).
65. Згідно звіту про нарахування єдиного внеску середньооблікова кількість штатних працівників ТОВ «БФ ДЕВЕЛОПМЕНТСТРОЙ» за серпень 2019 року складала 29 осіб; за вересень 2019 року - 60 осіб, за грудень 2019 року - 49 осіб, за жовтень 2020 - 25 осіб. Кількість застрахованих осіб у жовтні, яким нараховано заробітну плату (крім осіб, яким у звітному періоді нараховано грошове забезпечення) - 45 осіб.
66. На підтвердження зазначених взаємовідносин, позивачем до суду надано наступні документи:
- акти виконаних робіт за серпень 2019 року: №1 від 09.08.2019 року, №2 від 09.08.2019 року, №3 від 09.08.2019 року, №4 від 09.08.2019 року;
- акти виконаних робіт за вересень 2019 року: №1 від 09.09.2019 року, №3 від 13.09.2019 року, №4 від 14.09.2019 року, №2 від 09.09.2019 року, №10 від 20.09.2019 року, №9 від 20.09.2019 року, №6 від 20.09.2019 року, №5 від 17.09.2019 року, №7 від 20.09.2019 року, №8 від 20.09.2019 року;
- акти виконаних робіт за грудень 2019 року: №1 від 16.12.2019 року, №2 від 16.12.2019 року, №3 від 16.12.2019 року;
- акти виконаних робіт за жовтень 2020 року: №169 від 01.10.2020 року, №168 від 01.10.2020 року, №170 від 01.10.2020 року, №171 від 01.10.2020 року, №172 від 01.10.2020 року, №173 від 01.10.2020 року, №174 від 01.10.2020 року, №175 від 01.10.2020 року, №176 від 01.10.2020 року, №177 від 01.10.2020 року, №178 від 01.10.2020 року, №179 від 01.10.2020 року, №180 від 01.10.2020 року, №181 від 01.10.2020 року, №182 від 01.10.2020 року, №183 від 01.10.2020 року, №184 від 01.10.2020 року, №185 від 01.10.2020 року, №186 від 01.10.2020 року, №187 від 01.10.2020 року, №188 від 01.10.2020 року, №189 від 01.10.2020 року, №190 від 01.10.2020 року, №191 від 01.10.2020 року, №192 від 01.10.2020 року, №193 від 01.10.2020 року, №194 від 01.10.2020 року, №195 від 01.10.2020 року, №196 від 01.10.2020 року, №197 від 01.10.2020 року, №198 від 01.10.2020 року, №199 від 01.10.2020 року, №200 від 01.10.2020 року, №201 від 01.10.2020 року, №202 від 01.10.2020 року, №203 від 01.10.2020 року, №204 від 01.10.2020 року, №205 від 01.10.2020 року, №206 від 01.10.2020 року, №207 від 01.10.2020 року, №208 від 01.10.2020 року, №209 від 01.10.2020 року, №210 від 01.10.2020 року, №211 від 01.10.2020 року, №212 від 01.10.2020 року, №213 від 01.10.2020 року, №214 від 01.10.2020 року, №215 від 01.10.2020 року, №216 від 01.10.2020 року, №217 від 01.10.2020 року, №218 від 02.10.2020 року, №219 від 02.10.2020 року, №220 від 02.10.2020 року, №221 від 02.10.2020 року, №222 від 02.10.2020 року, №223 від 02.10.2020 року, №224 від 02.10.2020 року, №225 від 05.10.2020 року, №226 від 05.10.2020 року, №227 від 05.10.2020 року, №228 від 05.10.2020 року, №229 від 05.10.2020 року, №230 від 05.10.2020 року, №231 від 05.10.2020 року, №232 від 05.10.2020 року, №233 від 05.10.2020 року, №234 від 06.10.2020 року, №235 від 06.10.2020 року, №236 від 06.10.2020 року, №237 від 06.10.2020 року, №238 від 07.10.2020 року, №239 від 08.10.2020 року, №240 від 08.10.2020 року, №241 від 08.10.2020 року, №242 від 06.10.2020 року, №243 від 08.10.2020 року, №244 від 08.10.2020 року, №245 від 09.10.2020 року, №246 від 09.10.2020 року, №247 від 09.10.2020 року, №248 від 09.10.2020 року, №249 від 09.10.2020 року, №250 від 09.10.2020 року, №251 від 09.10.2020 року, №252 від 09.10.2020 року, №253 від 09.10.2020 року, №254 від 09.10.2020 року, №255 від 09.10.2020 року, №256 від 09.10.2020 року, №257 від 09.10.2020 року, №258 від 09.10.2020 року, №259 від 09.10.2020 року, №260 від 09.10.2020 року, №261 від 09.10.2020 року, №262 від 09.10.2020 року, №263 від 09.10.2020 року, №264 від 09.10.2020 року, №265 від 09.10.2020 року, №266 від 09.10.2020 року, №267 від 09.10.2020 року, №268 від 09.10.2020 року, №269 від 12.10.2020 року, №270 від 12.10.2020 року, №271 від 12.10.2020 року, №272 від 12.10.2020 року, №273 від 12.10.2020 року, №274 від 12.10.2020 року, №275 від 13.10.2020 року, №276 від 13.10.2020 року, №277 від 13.10.2020 року, №278 від 13.10.2020 року, №279 від 13.10.2020 року, №280 від 13.10.2020 року, №281 від 13.10.2020 року, №282 від 13.10.2020 року, №283 від 13.10.2020 року, №284 від 13.10.2020 року, №285 від 15.10.2020 року, №286 від 15.10.2020 року, №287 від 15.10.2020 року, №288 від 15.10.2020 року, №289 від 15.10.2020 року, №290 від 15.10.2020 року, №291 від 15.10.2020 року, №292 від 15.10.2020 року, №293 від 15.10.2020 року, №294 від 15.10.2020 року, №295 від 15.10.2020 року, №296 від 15.10.2020 року, №297 від 15.10.2020 року, №298 від 15.10.2020 року, №299 від 16.10.2020 року, №300 від 16.10.2020 року, №301 від 16.10.2020 року, №302 від 19.10.2020 року, №303 від 19.10.2020 року, №304 від 19.10.2020 року, №305 від 19.10.2020 року, №306 від 19.10.2020 року, №307 від 19.10.2020 року, №308 від 19.10.2020 року, №309 від 19.10.2020 року, №310 від 19.10.2020 року, №311 від 19.10.2020 року, №312 від 20.10.2020 року, №313 від 20.10.2020 року, №314 від 20.10.2020 року, №315 від 20.10.2020 року, №316 від 20.10.2020 року, №317 від 20.10.2020 року, №318 від 20.10.2020 року, №319 від 20.10.2020 року, №320 від 20.10.2020 року, №321 від 20.10.2020 року, №322 від 20.10.2020 року, №323 від 20.10.2020 року, №324 від 20.10.2020 року, №325 від 20.10.2020 року, №326 від 20.10.2020 року, №327 від 20.10.2020 року, №328 від 20.10.2020 року, №329 від 20.10.2020 року, №330 від 20.10.2020 року, №331 від 20.10.2020 року, №332 від 20.10.2020 року, №333 від 20.10.2020 року, №334 від 20.10.2020 року, №335 від 20.10.2020 року, №336 від 20.10.2020 року, №337 від 20.10.2020 року, №338 від 20.10.2020 року, №339 від 20.10.2020 року, №340 від 20.10.2020 року;
- податкові накладні за серпень 2019 року: №1 від 09.08.2019 року, №2 від 09.08.2019 року, №3 від 09.08.2019 року, №4 від 09.08.2019 року;
- податкові накладні за вересень 2019 року: №1 від 09.09.2019 року, №3 від 13.09.2019 року, №4 від 14.09.2019 року, №2 від 09.09.2019 року, №10 від 20.09.2019 року, №9 від 20.09.2019 року, №6 від 20.09.2019 року, №5 від 17.09.2019 року, №7 від 20.09.2019 року, №8 від 20.09.2019 року;
- податкові накладні за грудень 2019 року: №1 від 16.12.2019 року, №2 від 16.12.2019 року, №3 від 16.12.2019 року;
- податкові накладні за жовтень 2021 року: №68 від 02.10.2020 року, №66 від 02.10.2020 року, №62 від 02.10.2020 року, №42 від 02.10.2020 року, №63 від 02.10.2020 року, №56 від 02.10.2020 року, №34 від 02.10.2020 року, №65 від 02.10.2020 року, №22 від 02.10.2020 року, №51 від 02.10.2020 року, №53 від 02.10.2020 року, №64 від 02.10.2020 року, №37 від 02.10.2020 року, №49 від 02.10.2020 року, №58 від 02.10.2020 року, №45 від 02.10.2020 року, №29 від 02.10.2020 року, №39 від 02.10.2020 року, №21 від 02.10.2020 року, №47 від 02.10.2020 року, №33 від 02.10.2020 року, №55 від 02.10.2020 року, №7 від 02.10.2020 року, №35 від 02.10.2020 року, №12 від 02.10.2020 року, №41 від 02.10.2020 року, №57 від 02.10.2020 року, №61 від 02.10.2020 року, №59 від 02.10.2020 року, №46 від 02.10.2020 року, №52 від 02.10.2020 року, №30 від 02.10.2020 року, №67 від 02.10.2020 року, №54 від 02.10.2020 року, №23 від 02.10.2020 року, №24 від 02.10.2020 року, №15 від 02.10.2020 року, №20 від 02.10.2020 року, №27 від 02.10.2020 року, №14 від 02.10.2020 року, №5 від 01.10.2020 року, №60 від 02.10.2020 року, №43 від 02.10.2020 року, №10 від 02.10.2020 року, №6 від 02.10.2020 року, №11 від 02.10.2020 року, №18 від 02.10.2020 року, №44 від 02.10.2020 року, №31 від 02.10.2020 року, №36 від 02.10.2020 року, №28 від 02.10.2020 року, №32 від 02.10.2020 року, №17 від 02.10.2020 року, №19 від 02.10.2020 року, №26 від 02.10.2020 року, №3 від 01.10.2020 року, №48 від 02.10.2020 року, №25 від 02.10.2020 року, №16 від 02.10.2020 року, №9 від 02.10.2020 року, №13 від 02.10.2020 року, №2 від 01.10.2020 року, №38 від 02.10.2020 року, №8 від 02.10.2020 року, №40 від 02.10.2020 року, №4 від 01.10.2020 року, №50 від 02.10.2020 року, №71 від 02.10.2020 року, №70 від 02.10.2020 року, №72 від 02.10.2020 року, №69 від 02.10.2020 року, №102 від 02.10.2020 року, №101 від 02.10.2020 року, №93 від 02.10.2020 року, №96 від 02.10.2020 року, №98 від 02.10.2020 року, №90 від 02.10.2020 року, №91 від 02.10.2020 року, №76 від 02.10.2020 року, №86 від 02.10.2020 року, №85 від 02.10.2020 року, №87 від 02.10.2020 року, №75 від 02.10.2020 року, №83 від 02.10.2020 року, №80 від 02.10.2020 року, №105 від 02.10.2020 року, №73 від 02.10.2020 року, №100 від 02.10.2020 року, №84 від 02.10.2020 року, №81 від 02.10.2020 року, №94 від 02.10.2020 року, №97 від 02.10.2020 року, №82 від 02.10.2020 року, №99 від 02.10.2020 року, №103 від 02.10.2020 року, №104 від 02.10.2020 року, №95 від 02.10.2020 року, №92 від 02.10.2020 року, №74 від 02.10.2020 року, 89 від 02.10.2020 року, №79 від 02.10.2020 року, №88 від 02.10.2020 року, №77 від 02.10.2020 року, №78 від 02.10.2020 року, №109 від 12.10.2020 року, №106 від 02.10.2020 року, №108 від 12.10.2020 року, №107 від 07.10.2020 року, №111 від 28.10.2020 року, №110 від 22.10.2020 року, №112 від 28.10.2020 року.
- платіжні доручення: п/д №1266 від 19.08.2019 року, п/д №1309 від 27.08.2019 року, п/д №1310 від 28.08.2019 року, п/д №1368 від 09.09.2019 року, п/д №1427 від 23.09.2019 року, п/д №1444 від 24.09.2019 року, п/д №1453 від 27.09.2019 року, п/д №1795 від 05.12.2019 року, п/д №1808 від 06.12.2019 року, п/д №1888 від 27.12.2019 року, п/д №5 від 01.10.2020 року, п/д №6 від 02.10.2020 року, п/д №7 від 07.10.2020 року, п/д №8 від 12.10.2020 року, п/д №9 від 22.10.2020 року, п/д №10 від 28.10.2020 року.
67. Суд зазначає, що у відповідності до наданих позивачем пояснень, що також визнано відповідачем, кінцевими замовниками придбаних позивачем у контрагентів-підрядників робіт є:
- ПАТ «ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ» у відповідності до договорів №18-0726-02 від 25.06.2018 року, №19-0821-02 від 22.07.2019 року, №19-0958-02 від 28.08.2019 року, №18-0729-02 від 25.06.2018 року;
- ТОВ «ДОНБАСЬКЕ ПРОМИСЛОВО-ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» у відповідності до договору №ДМК/УР/10 від 31.05.2019 року;
- ТОВ «ОРФЕЙ-ЗАПОРІЖЖЯ» у відповідності до договору №08/07-01 від 08.07.2019 року;
- ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛКРИВИЙ РІГ» у відповідності до договору №703 від 29.03.2018 року;
- ПРАТ «МАРІУПОЛЬСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ ІМЕНІ ІЛЛІЧА» у відповідності до договору №1709 від 03.09.2018 року.
68. На підтвердження зазначених взаємовідносин, позивачем до суду надано первинні документи, а саме: договори, акти виконаних робіт, платіжні доручення.
VІІ. ВИСНОВКИ ПО СУТІ СПОРУ.
69. Окрім зазначених первинних документів позивачем під час перевірки та до суду надано: списки працівників субпідрядників, яким оформлювалися перепустки, зразки оформлення перепусток, листи про підтвердження оформлення перепусток на ПАТ «ДМК», листи-заяви на видачу перепусток, листи-заяви про узгодження субпідрядників з ПАТ «ДМК», ліцензії, дозволи, витяги субпідрядників.
70. Суд зазначає, що вказана інформація та документи досліджувались посадовими особами відповідача під час проведення перевірки, що безпосередньо підтверджується змістом акту перевірки та наданими позивачем суду письмовими запитами податкового органу щодо надання документів під час перевірки, й відповідями позивача на них.
71. Податковий орган в акті перевірки та відзиві зазначає, що одним із свідчень неможливості виконання робіт контрагентами-підрядниками позивача є факт датування деяких актів приймання виконаних будівельних робіт першими числами місяця. А отже, при розрахунку кількості осіб, що мають виконувати роботи, зазначені в таких актах, контролюючий орган робить висновок, що кількість працівників має бути більшою від тієї, що працювала на підприємствах контрагентів-підрядників, з огляду на незначний проміжок часу, відведений для виконання вказаних робіт.
72. Однак, вказані твердження відповідача є лише сумнівами, в той час як суд має базувати свої висновки саме на аналізі первинної документації. Так, з урахуванням проаналізованих актів виконаних будівельних робіт, суд приймає до уваги пояснення позивача про те, що роботи виконувались поступово протягом декількох місяців, що передували складанню та підписанню актів, у зв`язку з чим такі акти датовані початком місяця, в якому відбувалось їх приймання.
73. Суд також вказує, що жодних інших зауважень щодо актів виконаних робіт та інших первинних документів відповідачем не наведено.
74. Усі доводи відповідача в акті перевірки сформовані не на підставі наданої до податкового органу первинної документації, зауваженнях до змісту та оформлення документів бухгалтерського та податкового обліку позивача, а на підставі зібраної податкової інформації та датуванні актів виконаних робіт.
75. Водночас з матеріалів справи видно, що контрагенти-підрядники позивача мають достатню чисельність працевлаштованих та залучених до виконання робіт осіб.
76. Придбані у вказаних контрагентів роботи виконувались на користь кінцевих контрагентів-замовників, взаємовідносини з якими підтверджуються належним чином оформленими первинними документами, що свідчить про рух активів, придбаних позивачем, та використання їх у власній господарській діяльності.
77. Наявність належної кількості трудових ресурсів у контрагентів-підрядників позивача підтверджена податковими звітами, а право на виконання певного виду робіт - наявними ліцензіями та дозволами.
78. Також суд погоджується з твердженням позивача про те, що перепустки на підприємство замовника не відносяться до документів бухгалтерського обліку, у зв`язку з чим, позивач не зобов`язаний їх зберігати.
79. Натомість позивачем, як до перевірки, так і суду, надано: списки працівників субпідрядників, яким оформлювалися перепустки, зразки оформлення перепусток, листи про підтвердження оформлення перепусток, листи-заяви на видачу перепусток, листи-заяви про узгодження субпідрядників, що повною мірою дає можливість встановити залучених до виконання робіт осіб та їх кількість.
80. Посилання відповідача на те, що у періодах, що перевірялися, контрагенти позивача придбавали певний товар, а реалізували на адресу позивача роботи, не може свідчити про невідповідність придбаного товару реалізованим роботам (послугам), адже, товари не обов`язково мають бути реалізовані у тому ж звітному періоді, в якому їх придбано, а для виконання робіт необхідні, перш за все, трудові ресурси, наявність яких у контрагентів-підрядників підтверджена належним чином.
81. Також, суд звертає увагу, що висновки відповідача щодо недостатньої кількості трудових ресурсів базуються виключно на незначному проміжку часу виконання робіт, з огляду на дату підписання актів виконаних робіт, а не на аналізі первинної документації.
82. Фактично висновки відповідача ґрунтуються лише на зауваженнях до порядку оформлення актів виконаних робіт, деякій зібраній інформації з баз даних ДПС щодо контрагентів позивача, а не на аналізі суті та наслідків господарських операцій, які мали місце у перевіряємому періоді, що, в свою чергу, не є безумовною підставою для висновків про відсутність фактичного виконання договорів підряду.
83. Оцінюючи наявні в матеріалах справи докази, що стосуються господарських операцій з контрагентами позивача, суд надає перевагу належним письмовим доказам, а саме, документам первинного бухгалтерського обліку.
84. Крім того, суд зауважує, що посилання відповідача на відсутність трудових ресурсів у контрагентів позивача є підставою для перевірки останніх, що не зроблено відповідачем. Таким чином, висновки, викладені в акті, є передчасними, а докази, надані відповідачем, лише підтверджують сумніви щодо нереальності господарських операцій, які перевірялись.
85. Чинним законодавством, яким регулюються спірні правовідносини, чітко визначено, що подання платником податку до контролюючого органу усіх належним чином оформлених первинних документів, передбачених податковим законодавством, з метою отримання податкової вигоди - є підставою для її отримання, якщо контролюючий орган не доведе неправдивість, недостовірність або суперечливість відомостей, що містяться у таких документах.
86. Контролюючим органом, у свою чергу, не наведено переконливих доводів, що ґрунтуються на об`єктивній інформації та спростовують факти господарської діяльності, засвідчені первинними документами, а також не надано жодних доказів на підтвердження того, що відомості, які містяться в таких документах, неповні, недостовірні та (або) суперечливі.
87. Наведений правовий висновок викладено у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 04.08.2021 року у справі №826/8900/17.
88. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
89. Як передбачено ч.1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
90. Згідно з ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
91. Відповідно до ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
92. Частиною 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
93. Враховуючи викладене, суд вважає, що відповідачем не доведена правомірність оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, у зв`язку із чим податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №0137340720 від 23.09.2021 року (форма «Р») є протиправним та підлягає скасуванню, а позовна заява є обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню.
VІІІ. РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ.
94. Відповідно до ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
95. Позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позову до суду в розмірі 24810,00 грн., що документально підтверджується квитанцією від 31.01.2022 року №112.
96. Отже, оскільки позовну заяву задоволено повністю, сплачений позивачем судовий збір підлягає стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача у розмірі 24810,00 грн.
97. Керуючись ст.ст.139, 242-246, 250, Кодексу адміністративного судочинства України,
ВИРІШИВ:
98. Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» (вул. Рокосовського, буд. 1, кв. 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50027, код ЄДРПОУ 36983198) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (вул. Сімферопольська, буд. 17А, м. Дніпро, 49005, код ЄДРПОУ ВП 44118658) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити повністю.
99. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №0137340720 від 23.09.2021 року (форма «Р») про збільшення суми грошового зобов`язання з податку на додану вартість та застосування штрафних (фінансових) санкцій.
100. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ ВП 44118658) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНДУСТРІАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ 36983198) судові витрати з оплати судового збору у розмірі 24810,00 грн.
101. Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
102. Повне рішення суду складено 01 червня 2022 року.
Суддя Р.З. Голобутовський
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2022 |
Оприлюднено | 23.06.2022 |
Номер документу | 104594284 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Царікова Олена Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Царікова Олена Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Царікова Олена Василівна
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гончарова І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні