Справа № 333/850/22
Пр.№1-кс/333/543/22
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 червня 2022 року м. Запоріжжя
Слідчий суддя Комунарського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання: ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши клопотання прокурора Шевченківської окружної прокуратури м. Запоріжжя ОСОБА_3 , заявлене в межах досудового розслідування кримінального провадження № 12022082040000147 від 28.01.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України, про тимчасовий доступ до інформації та документів, та додані до нього матеріали, -
ВСТАНОВИЛА:
До Комунарського районного суду м. Запоріжжя надійшло дане клопотання прокурора, яке обґрунтоване наступним.
Слідчим відділенням відділу поліції № 4 Запорізького РУГІ ГУНГІ в Запорізькій області проводиться досудове розслідування, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудового розслідувань під № 12022082040000147 від 28.01.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.
Досудовим розслідуваннямвстановлено,що у період часу з 17.02.2021 по 31.10.2021 службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , здійснюючи свої повноваження, пов`язані з організацією харчування дітей у закладах освіти Вознесенівського району м.Запоріжжя зі сторони Замовника, відповідно до договору про закупівлю послуг від 17.02.2021 №5551-В, зловживаючи своїм службовим становищем, тобто умисно, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно-небезпечні наслідки, свідомо припускаючи їх настання, діючи в інтересах та з метою одержання майнової неправомірноївигоди дляТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »(ЄДРПОУ- НОМЕР_1 ),використовуючи своєслужбове становищешляхом умисногоне використаннясвоїх правта невиконання своїхслужбових обов`язків,всупереч інтересам служби, передбачених Статутом територіальної громади м. Запоріжжя, затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_3 від 15.02.2006 №4 зі змінами, та законодавством у сфері господарської діяльності, не здійснили належних заходів щодо передачі за встановленою процедурою комунального майна в користування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 ), яке не має власних виробничих, складських, побутових приміщень, обладнання для зберігання, транспортування продуктів харчування, приготування їжі, транспортних засобів та найманих працівників, необхідних для надання послуг з організації харчування, та допустили безпідставне безоплатне використання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 ) виробничих, складських, побутових приміщень шкільних їдалень, що знаходиться у навчальних закладах, а саме:
1)Запорізькій суспільно-гуманітарній ІНФОРМАЦІЯ_4 , розташованих за адресою: АДРЕСА_1 ;
2)ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованих за адресою: АДРЕСА_2 ;
3)ІНФОРМАЦІЯ_6 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , розташованих за адресою: АДРЕСА_3 ;
4)Запорізькому ліцеї « ІНФОРМАЦІЯ_8 », розташованих за адресою: АДРЕСА_4 ,
і необхіднедля наданняпослуг їдальнь(організаціїхарчування дітейу закладахосвіти Вознесенівськогорайону м.Запоріжжя),а такожне здійснивналежних заходівщодо укладаннявідповідних договоріворенди вказаногонерухомого комунальногомайна зТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »(ЄДРПОУ- НОМЕР_1 ),чим вчинивзловживання службовимстановищем,яке спричинилотяжкі наслідкигромаді містаЗапоріжжя вособі ІНФОРМАЦІЯ_3 ,що призвело до неотримання ІНФОРМАЦІЯ_1 орендної плати за період часу з січня по жовтень 2021 року на загальну суму 1078087,48грн.,що на момент скоєння злочину у 250 і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Наразі у слідства, з метою встановлення обставин даного злочину, виникла необхідність у отриманні документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) (юридична адреса: АДРЕСА_5 ) або за іншим місцем фактичного перебування наступних документів:
1) договору від 17.02.2021 № 5551-В про надання послуг з організації харчування дітей у закладах освіти Вознесенівського району м. Запоріжжя, який діяв з 17.02.2021 по 31.10.2021 з додатковими угодами, актами виконання, платіжними документами, документами щодо визначення (розрахунку) вартості послуг з детальним розшифруванням, службовим листуванням та листуванням між сторонами договорів, актами перевірки, актами реагування (накладення штрафних санкцій) та іншими документами щодо виконання вказаних договорів;
2) тендерної документації до договору від 17.02.2021 № 5551-В про закупівлю послуг, а саме послуг їдальнь (організації харчування дітей у закладах освіти Вознесенівського району м. Запоріжжя);
3) документів про осіб, які розробляли та затверджували проєкт договору від 17.02.2021 № 5551-В та осіб, які відповідальні за розроблені умови договору і контролюють його виконання контрагентом;
4) довіреності від 31.12.2020 № 01.01-24/37, якою уповноважено заступника начальника служби технічного нагляду за будівництвом і капітальним ремонтом начальника відділу юридично-договірної роботи ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 на підписання договорів та здійснення інших повноважень від імені департаменту;
5) розпорядження (наказу) про призначення ОСОБА_5 на посаду директора ІНФОРМАЦІЯ_1 та посадову інструкцію станом на 2021 рік або інший документ, який визначає його повноваження, права, обов`язки та відповідальність як службової особи;
6) посадової інструкції директора ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_6 станом на 2021 рік або інший документ, який визначає його повноваження, права, обов`язки та відповідальність як службової особи;
7) положення про відділ юридично-договірної роботи служби технічного нагляду за будівництвом і капітальним ремонтом ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке діяло з 17.02.2021 по 31.10.2021;
8) положення про організацію харчування учнів закладів загальної середньої освіти денної форми навчання м. Запоріжжя, яке діяло з 17.02.2021 по 31.10.2021;
9) документів, які містять відомості про відповідальних осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 особи щодо контролю за виконанням господарських договорів та діяльності контрагентів щодо надання послуг харчування та з питань оренди нерухомого майна навчальних закладів станом з 17.02.2021 по 31.10.2021 із всіма додатками, а також документами щодо ознайомлення відповідальних осіб із своїми обов`язками, якими документами це зафіксовано, а саме інструкціями, рекомендаціями, розписками, листами-ознайомленням, у тому числі щодо контролю виконання п. 6.31 та п. 6.32 договору від 17.02.2021 № 5551-В;
10) документів щодо внутрішнього службового листування ІНФОРМАЦІЯ_1 з питань контролю за виконанням господарських договорів та діяльності контрагентів щодо надання послуг харчування та питань оренди нерухомого майна навчальних закладів щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
11) документи службових перевірок діяльності працівників ІНФОРМАЦІЯ_1 з питань контролю за виконанням господарських договорів та діяльності контрагентів щодо надання послуг харчування та питань оренди нерухомого майна навчальних закладів щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
12) документи щодо взаємодії та листування між ІНФОРМАЦІЯ_9 з питань контролю за виконанням господарських договорів та діяльності контрагентів щодо надання послуг харчування та питань оренди нерухомого майна навчальних закладів щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
13) журналів реєстрації вхідної, вихідної та внутрішньої коренспонденції ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо реєстрації руху документації з питань контролю за виконанням господарських договорів та діяльності контрагентів щодо надання послуг харчування та питань оренди нерухомого майна навчальних закладів щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
14) протоколи нарад, проекти рішень (погоджені та відхилені), службові, доповідні записки, розпорядження, інструкції, листи, супровідні документи та інші документи керівників, виконавців, відповідальних та контролюючих осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо:
14.1) визначення переможця і укладення договору надання послуг харчування згідно договору від 17.02.2021 № 5551-В і документи про сповіщення про укладення договору;
14.2) виконання розпорядження про укладання договору і визначення відповідальних осіб за контроль та щодо документів, які вони складають за результатами здійснення контролю (доповідні записки та ін.) виконання договору від 17.02.2021 № 5551-В станом на лютий жовтень 2021 року;
14.3) складання та надання доповідних записок та службових документів щодо урегулювання питань виконання договору від 17.02.2021 № 5551-В станом на лютий жовтень 2021 року між керівником департаменту та виконавцем розпоряджень керівника і особою, яка контролює виконання господарських договорів та діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 );
14.4) проводення нарад, перевірок та контролю відносно виконання розпоряджень керівника ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо діяльності особи, яка контролює виконання господарських договорів та діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 ) щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В.
15) документів щодо звернень ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до ІНФОРМАЦІЯ_10 або ІНФОРМАЦІЯ_11 для укладення договорів щодо користування виробничими, складськими, побутовими приміщеннями та обладнанням шкільних їдальнь будівель навчальних закладів щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
16) документів щодо виконання ІНФОРМАЦІЯ_12 заходів для врегулювання питання передачі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у користування виробничих, складських, побутових приміщень та обладнання шкільних їдальнь будівель навчальних закладів щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
17) документів щодо осіб, які уповноважені складати акт здійснення контролю за дотриманням Виконавцем умов Договору та застосовувати до Виконавця штрафні санкції за порушення виконання умов договору від 17.02.2021 № 5551-В про закупівлю послуг у разі порушення умов договору, передбачених п. 6.31 та п. 6.32 вказаного договору, у тому числі накази (дорученням, довіреністю, розпорядження), якими це врегульовано, щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
18) документів, якими врегульовано процедури визначення переможця і укладення договору надання послуг харчування згідно договору від 17.02.2021 № 5551-В та сповіщення про укладення договору, також вказані сповіщення;
19) документів про уповноважену особу, яка має дискрецію укладати або не укладати договір з переможцем тендеру станом на лютий жовтень 2021 року та особу, яка виконує розпорядження про укладання договору і відповідальну за контроль його виконання Виконавцем, а також документи, які складаються за результатами здійснення контролю (доповідні записки та ін.) виконання договору від 17.02.2021 № 5551-В щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021;
20) документів про уповноважену особу, яка складає та яка надає доповідні записки та службові документи щодо урегулювання питань виконання договору від 17.02.2021 № 5551-В щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 між керівником департаменту та виконавцем розпоряджень керівника і особою, яка контролює виконання господарських договорів та діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 );
21) документів щодо проводення нарад, перевірок та контролю щодо виконання розпоряджень керівника ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо діяльності особи, яка контролює виконання господарських договорів та діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 ) щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В.
В звязку з чим прокурор просить надати прокурору Шевченківської окружної прокуратури м. Запоріжжя ОСОБА_7 або іншому слідчому групи слідчих у даному кримінальному провадженні та слідчому слідчого відділення відділу поліції № 4 Запорізького районного управління поліції ГУНП в Запорізькій області майору поліції ОСОБА_8 або іншому слідчому групи слідчих у даному кримінальному провадженні, дозвіл на тимчасовий доступ до вищевказаних документів та зобов`язати посадових осіб та працівників ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) або інших відповідальних осіб, яким передано на зберігання вказані речі та документи документи, за юридичною адресою: АДРЕСА_5 або за іншим місцем фактичного зберігання вказаних документів, надати прокурору та/або слідчому доступ до вищевказаних документів із можливістю вилучити (здійснити виїмку) їх належним чином засвідчених і виготовлених ІНФОРМАЦІЯ_1 копій.
В судовому засіданні прокурор ОСОБА_3 підтримав клопотання та просив його задовольнити, з підстав зазначених в ньому.
На підставі ч.2 ст.163 КПК України, дане клопотання розглянуто слідчим суддею, судом без виклику осіб, у володінні яких знаходяться запитувана слідчим інформація.
Вислухавши доводи та пояснення прокурора, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали у їх сукупності, слідча суддя приходить до наступного висновку.
Відповідно до ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
Відповідно до ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
З доданих до цього клопотання документів вбачається, що 28.01.2022 р. до Єдиного реєстру внесені відомості про кримінальне провадження № 12022082040000147 про кримінальне правопорушення за ознаками ч. 1 ст. 364 КК України. Наразі в межах даного кримінального провадження здійснюється досудове розслідування.
В судовому засіданні прокурором доведено, що інформація та документи, до яких просить слідчий тимчасовий доступ, необхідні для встановлення важливих обставин по цьому кримінальному провадженню, іншим чином неможливо отримати відомості, що мають значення для досудового розслідування, в подальшому вони можуть бути використані як докази, в зв`язку з чим дане клопотання прокурора підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст.159-166,167,309,372 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИЛА:
Клопотання прокурора,- задовольнити.
Надати прокурору Шевченківської окружної прокуратури м. Запоріжжя ОСОБА_7 або іншому слідчому групи слідчих у даному кримінальному провадженні та слідчому слідчого відділення відділу поліції № 4 Запорізького районного управління поліції ГУНП в Запорізькій області майору поліції ОСОБА_8 або іншому слідчому групи слідчих у кримінальному провадженні №12022082040000147 від 28.01.2022, дозвіл на тимчасовий доступ до наступних документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) (юридична адреса: АДРЕСА_5 ) або за іншим місцем фактичного їх перебування, а саме:
1) договору від 17.02.2021 № 5551-В про надання послуг з організації харчування дітей у закладах освіти Вознесенівського району м. Запоріжжя, який діяв з 17.02.2021 по 31.10.2021 з додатковими угодами, актами виконання, платіжними документами, документами щодо визначення (розрахунку) вартості послуг з детальним розшифруванням, службовим листуванням та листуванням між сторонами договорів, актами перевірки, актами реагування (накладення штрафних санкцій) та іншими документами щодо виконання вказаних договорів;
2) тендерної документації до договору від 17.02.2021 № 5551-В про закупівлю послуг, а саме послуг їдальнь (організації харчування дітей у закладах освіти Вознесенівського району м. Запоріжжя);
3) документів про осіб, які розробляли та затверджували проєкт договору від 17.02.2021 № 5551-В та осіб, які відповідальні за розроблені умови договору і контролюють його виконання контрагентом;
4) довіреності від 31.12.2020 № 01.01-24/37, якою уповноважено заступника начальника служби технічного нагляду за будівництвом і капітальним ремонтом начальника відділу юридично-договірної роботи ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 на підписання договорів та здійснення інших повноважень від імені департаменту;
5) розпорядження (наказу) про призначення ОСОБА_5 на посаду директора ІНФОРМАЦІЯ_1 та посадову інструкцію станом на 2021 рік або інший документ, який визначає його повноваження, права, обов`язки та відповідальність як службової особи;
6) посадової інструкції директора ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_6 станом на 2021 рік або інший документ, який визначає його повноваження, права, обов`язки та відповідальність як службової особи;
7) положення про відділ юридично-договірної роботи служби технічного нагляду за будівництвом і капітальним ремонтом ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке діяло з 17.02.2021 по 31.10.2021;
8) положення про організацію харчування учнів закладів загальної середньої освіти денної форми навчання м. Запоріжжя, яке діяло з 17.02.2021 по 31.10.2021;
9) документів, які містять відомості про відповідальних осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 особи щодо контролю за виконанням господарських договорів та діяльності контрагентів щодо надання послуг харчування та з питань оренди нерухомого майна навчальних закладів станом з 17.02.2021 по 31.10.2021 із всіма додатками, а також документами щодо ознайомлення відповідальних осіб із своїми обов`язками, якими документами це зафіксовано, а саме інструкціями, рекомендаціями, розписками, листами-ознайомленням, у тому числі щодо контролю виконання п. 6.31 та п. 6.32 договору від 17.02.2021 № 5551-В;
10) документів щодо внутрішнього службового листування ІНФОРМАЦІЯ_1 з питань контролю за виконанням господарських договорів та діяльності контрагентів щодо надання послуг харчування та питань оренди нерухомого майна навчальних закладів щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
11) документи службових перевірок діяльності працівників ІНФОРМАЦІЯ_1 з питань контролю за виконанням господарських договорів та діяльності контрагентів щодо надання послуг харчування та питань оренди нерухомого майна навчальних закладів щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
12) документи щодо взаємодії та листування між ІНФОРМАЦІЯ_9 з питань контролю за виконанням господарських договорів та діяльності контрагентів щодо надання послуг харчування та питань оренди нерухомого майна навчальних закладів щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
13) журналів реєстрації вхідної, вихідної та внутрішньої коренспонденції ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо реєстрації руху документації з питань контролю за виконанням господарських договорів та діяльності контрагентів щодо надання послуг харчування та питань оренди нерухомого майна навчальних закладів щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
14) протоколи нарад, проекти рішень (погоджені та відхилені), службові, доповідні записки, розпорядження, інструкції, листи, супровідні документи та інші документи керівників, виконавців, відповідальних та контролюючих осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо:
14.1) визначення переможця і укладення договору надання послуг харчування згідно договору від 17.02.2021 № 5551-В і документи про сповіщення про укладення договору;
14.2) виконання розпорядження про укладання договору і визначення відповідальних осіб за контроль та щодо документів, які вони складають за результатами здійснення контролю (доповідні записки та ін.) виконання договору від 17.02.2021 № 5551-В станом на лютий жовтень 2021 року;
14.3) складання та надання доповідних записок та службових документів щодо урегулювання питань виконання договору від 17.02.2021 № 5551-В станом на лютий жовтень 2021 року між керівником департаменту та виконавцем розпоряджень керівника і особою, яка контролює виконання господарських договорів та діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 );
14.4) проводення нарад, перевірок та контролю відносно виконання розпоряджень керівника ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо діяльності особи, яка контролює виконання господарських договорів та діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 ) щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В.
15) документів щодо звернень ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до ІНФОРМАЦІЯ_10 або ІНФОРМАЦІЯ_11 для укладення договорів щодо користування виробничими, складськими, побутовими приміщеннями та обладнанням шкільних їдальнь будівель навчальних закладів щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
16) документів щодо виконання ІНФОРМАЦІЯ_12 заходів для врегулювання питання передачі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у користування виробничих, складських, побутових приміщень та обладнання шкільних їдальнь будівель навчальних закладів щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
17) документів щодо осіб, які уповноважені складати акт здійснення контролю за дотриманням Виконавцем умов Договору та застосовувати до Виконавця штрафні санкції за порушення виконання умов договору від 17.02.2021 № 5551-В про закупівлю послуг у разі порушення умов договору, передбачених п. 6.31 та п. 6.32 вказаного договору, у тому числі накази (дорученням, довіреністю, розпорядження), якими це врегульовано, щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В;
18) документів, якими врегульовано процедури визначення переможця і укладення договору надання послуг харчування згідно договору від 17.02.2021 № 5551-В та сповіщення про укладення договору, також вказані сповіщення;
19) документів про уповноважену особу, яка має дискрецію укладати або не укладати договір з переможцем тендеру станом на лютий жовтень 2021 року та особу, яка виконує розпорядження про укладання договору і відповідальну за контроль його виконання Виконавцем, а також документи, які складаються за результатами здійснення контролю (доповідні записки та ін.) виконання договору від 17.02.2021 № 5551-В щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021;
20) документів про уповноважену особу, яка складає та яка надає доповідні записки та службові документи щодо урегулювання питань виконання договору від 17.02.2021 № 5551-В щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 між керівником департаменту та виконавцем розпоряджень керівника і особою, яка контролює виконання господарських договорів та діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 );
21) документів щодо проводення нарад, перевірок та контролю щодо виконання розпоряджень керівника ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо діяльності особи, яка контролює виконання господарських договорів та діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 ) щодо періоду надання послуг з 17.02.2021 по 31.10.2021 відповідно до договору від 17.02.2021 № 5551-В.
Зобов`язати посадових осіб та працівників ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) або інших відповідальних осіб, яким передано на зберігання вказані речі та документи, за юридичною адресою: АДРЕСА_5 або за іншим місцем фактичного зберігання вказаних документів, надати прокурору та/або слідчому доступ до вищевказаних документів із можливістю вилучити (здійснити виїмку) їх належним чином засвідчених і виготовлених ІНФОРМАЦІЯ_1 копій.
Ухвала діє два місяця з дня її постановлення до 07.08.2022 року.
Ухвала окремому оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Комунарський районний суд м.Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 07.06.2022 |
Оприлюднено | 16.05.2024 |
Номер документу | 104670785 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Комунарський районний суд м.Запоріжжя
Наумова І. Й.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні