Справа №463/4370/22
Провадження №1-кс/463/3061/22
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до речей і документів
20 червня 2022 року слідчий суддя Личаківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , з участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 , погоджене прокурором другого відділу процесуального керівництва Другого управління організації і процесуального керівництва у кримінальних провадженнях органів Державного бюро розслідувань Департаменту організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням органів Державного бюро розслідувань та нагляду за його оперативними підрозділами Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей та документів у кримінальному провадженні за №42015110000000471 від 7 жовтня 2015 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 15, ч. 5 ст. 191, ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 367 КК України, -
в с т а н о в и в:
слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням про надання слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні дозволу на тимчасовий доступ до оригіналів речей та документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), з можливістю вилучення їх оригіналів та завірених копій, а саме: роздрукованих та/або в електронному вигляді документів щодо взяття на облік в митних органах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (з вересня 2019 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ІНФОРМАЦІЯ_4 , документів, на підставі яких взято на облік вказаних юридичних осіб; роздрукованих та/або в електронному вигляді відомостей з електронної бази єдиної автоматизованої інформаційної системи органів доходів і зборів України (далі ЄАІС), Автоматизованої системи аналізу та управління ризиками (далі АСАУР), Автоматизованої системи митних оформлень «Інспектор» (далі АСМО), системи електронного (безпаперового) декларування (далі СЕБД) вантажів щодо прийняття до митного оформлення, реєстрації митної декларації UA101070/2017/005392, сформування управління ризиками, відкриття (дата, час, конкретні дії всіх повноважених осіб), проведення митних формальностей, проставлення відміток та завершення митного оформлення стосовно ЕМД, що надійшли по оформленню експорту товарів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (з вересня 2019 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), документів, на підставі яких ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (з вересня 2019 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) надано статус користувача з використанням ідентифікаторів доступу, а також використання електронного цифрового підпису, сумісного з програмним забезпеченням автоматизованої систем ЄАІС, АСАУР, АСМО та СЕБД, у тому числі заяву про взяття на облік особи, яка здійснює операції з товарами за формою № 1-ЗЕД, договір на використання електронного цифрового підпису тощо; інформації щодо дати, часу, ip-адреси, з яких подавалися ЕМД, що надійшли для оформлення експорту товарів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (з вересня 2019 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) інформації щодо проведення митного оформлення товару по митній декларації (форма МД-2) UA101070/2017/005392; роздрукованих та/або в електронному вигляді документів щодо формування профілів та індикаторів ризику в АСАУР (з зазначенням підстав) під час митного оформлення товарів згідно митної декларації (форма МД-2) UA101070/2017/005392, їх змін, скасування (підстави таких змін); оригіналу митної декларації (форма МД-2) UA101070/2017/005392, акти митного огляду/переогляду з відповідними фото-відео знімками (в тому числі в електронному вигляді), попередні повідомлення, контракти, інвойси, договори, специфікації, ЦМР, заяви, повідомлення, пояснення, документи що слугували підставою розміщення на митний склад та видачі товару зі складу, а також інші товарно-супровідні документи, що витребовувалися та долучалися в ході митного оформлення), відеозаписи де зафіксовано перетин державного кордону, в`їзд та виїзд із зони митного оформлення, акти митного огляду та переогляду товару та вантажних автомобілів, витягів з АСМО (автоматизованої системи митного оформлення) «Інспектор» з відомостями про спрацювання системи АСАУР (автоматизована система аналізу та управління ризиками) та інших електронних систем Держмитслужби України, результатів їх відпрацювання під час митного оформлення (проходження митного контролю), документів що містять вільні зразки печаток, якими наносились відмітки щодо проходження вантажними автомобілями із товаром митних формальностей (особиста номерна печатка інспектора, штамп під митним контролем, спеціальний пломбіратор, особиста металева печатка, тощо), інших документів, які подавались та складались під час митного оформлення; копій журналів видачі печаток працівникам, що здійснювали митне оформлення, протоколів дій державних інспекторів за результатами здійснення попереднього митного оформлення та інші документи з даного приводу; копій наказів про призначення службових осіб відділу митного оформлення, якими здійснювалось митне оформлення вантажу по вищевказаних митних деклараціях, їх посадові інструкції; роздрукованих та/або в електронному вигляді відомостей із бази даних АСМО «Інспектор» по вказаним суб`єктам зонішньоекономічної діяльності яка містить інформацію щодо порядку та послідовності дій посадових осіб під час митного оформлення товарів по митній декларації UA101070/2017/005392; відомостей та оригіналів документів про залучення співробітників підрозділів протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії до проведених митних формальностей по даній категорії товарів; відомостей та оригіналів документів про інформування Департаменту боротьби з контрабандою та порушенням митних правил (інших структурних підрозділів) про подання документів для здійснення митного оформлення та пропуску даної категорії товару; оригіналів листів, які надходили з відділів митного оформлення щодо отримання дозволу на здійснення митного оформлення по митній декларації (форма МД-2) UA101070/2017/005392, по оформленню експорту товарів, без проведення огляду чи відібрання взірців товару, а також відповіді на такі листи; оригіналу висновку від 2 червня 2017 року № 142005902-0163, складеного експертами ІНФОРМАЦІЯ_5 за результатами проведеної експертиз, запитів на проведення експертиз (досліджень), супровідних документів про проведення відповідних експертиз, актів про взяття проб відповідних товарів, клопотань що надходили піч час їх проведення; документації щодо фінансово господарських взаємовідносин (зовнішньоекономічні контракти, додаткові угоди, договори, специфікації, рахунки, видаткові накладні, інвойси, транспортні документи, сертифікати про походження товару, акти виконаних робіт, тощо), які подавались під час митного оформлення по митній декларації (форма МД-2) UA101070/2017/005392; документації щодо фінансово господарських взаємовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ІНФОРМАЦІЯ_4 (в тому числі договори з додатками до них, товарно транспортні накладні, податкові накладні, рахунок фактури, платіжні доручення, акти виконаних робіт, тощо); орієнтування митниць про товари, які можуть бути об`єктом правопорушення («Модулі з електронним обладнанням (обладнані двома або більше пристроями товарної позиції 8535 або 8536. Автоматична система керування, що являє собою електричне обладнання комутації для використання в цивільно побутових потребах: комплект електричних консолей з електронним обладнанням» та товару з кодом УКТЗЕД 8537109890, інші обладнання бувше у використанні, тощо); «Переліків індикаторів ризику, які можуть використовуватись посадовими особами митниць для обрання форм та обсягів митного контролю на підставі результатів застосування системи управління ризиками» та відомостей про направлення їх до митниць, за період з 1 січня 2016 року по теперішній час. Відповідно до п. 7 ст. 164 КПК України просить встановити строк дії ухвали два місяці з дня її постановлення.
Подане клопотання мотивує тим, що слідчими Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42015110000000471, зареєстрованому в Єдиному реєстрі досудових розслідувань 7 жовтня 2015 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 15, ч. 5 ст. 191, ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 367 Кримінального кодексу України. Під час досудового розслідування встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (з вересня 2019 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), відповідно до Договору від 29 липня 2016 року б/н, укладеного з TDM ОСОБА_5 , через міжнародний автомобільний пункт пропуску « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та « ІНФОРМАЦІЯ_9 » здійснено ряд поставок на підприємство ІНФОРМАЦІЯ_4 , (Республіка Польща). При цьому в ході досудового розслідування встановлено, що фактично товар який експортується являє собою подрібнені, частково знищені частини електрообладнання випуску країн СРСР та ГДР 1988-1992 років виробництва та фактично придбані у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » як комплектуючі (частини) різного роду телефонного обладнання, а не як «комплекти електричних консолей з електронним обладнанням», які при оформленні митних документів оформлюються як готове обладнання. Отримані в ході досудового розслідування кримінального провадження відомості свідчать про функціонування в зоні діяльності структурних підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_10 схеми неправомірного переміщення через митний кордон України брухту дорогоцінних металів пов`язаними між собою суб`єктами господарювання, шляхом підміни номенклатури товарів, чим завдаються збитки державному бюджету України в особливо великих розмірах. Відтак під час досудового розслідування виникла необхідність у встановленні обставин, що мають значення для кримінального провадження, зокрема, з питань законності декларування від`ємного значення з податку на додану вартість за квітень та грудень 2017 року, з підстав достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточні рахунки платника податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а також правомірності підставі та осіб які здійснювали митне оформлення. Слідчий вказує, що у зв`язку з наведеним у органу досудового розслідування виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до ряду зазначених вище речей та документів, що перебувають в володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка відповідно до витягу з ІНФОРМАЦІЯ_11 (ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 . Зазначає, що вищевказані документи та інформація, що у них міститься, самі по собі та в сукупності з іншими доказами (речами та документами) мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, без встановлення яких неможливо всебічно, повно і неупереджено дослідити всі обставини кримінального правопорушення, встановити осіб, які дійсно можуть володіти інформацією, що має значення для встановлення об`єктивної істини у справі. Також вказує, що необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю, виникла у зв`язку з тим, що вищевказані речі та документи можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні, а в інший спосіб (вимога слідчого) неможливо здобути вказані докази. З урахуванням обставин вчиненого злочину, який відповідно до положень ст. 12 КК України відноситься до тяжкого, реальної загрози розголошення інформації, в подальшому зміни та знищення документів, що може вплинути на результати розслідування, сторона обвинувачення вважає за доцільне проводити розгляд клопотання без виклику володільців документів, тобто ІНФОРМАЦІЯ_1 . Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи те, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, просить надати тимчасовий доступ до таких на строк два місяці. Додатково зазначає, що наказом Директора Державного бюро розслідувань від 4 березня 2022 року № 121-дск місцем здійснення досудового розслідування визначено місце знаходження Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Львові, а тому, з огляду на вимоги ч. 2 ст. 132 КПК України, зазначене клопотання підлягає розгляду слідчим суддею Личаківського районного суду м. Львова, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування.
Зважаючи на вимоги ч. 2 ст. 163 КПК України вважаю можливим розглядати клопотання без виклику осіб, у володінні яких можуть знаходитись речі та документи, тимчасовий дозвіл на доступ до яких просить слідчий.
В судове засідання слідчий не з`явився, слідчий групи слідчих у кримінальному провадженні старший слідчий Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_6 подав 20 червня 2022 року до суду заяву про розгляд клопотання без його участі, згідно з якою клопотання підтримує в повному обсязі та просить його задовольнити.
Дослідивши матеріали клопотання та докази, додані до такого, приходжу до наступного висновку.
Згідно з ч.ч. 5, 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Так відповідно до пунктів 4, 8 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці належить зокрема конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю, а також персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.
Окрім того відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
З матеріалів клопотання вбачається, що Центральним апаратом Державного бюро розслідувань проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42015110000000471 від 7 жовтня 2015 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 15, ч. 5 ст. 191, ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 367 КК України. При цьому як вбачається з поданого клопотання місцем здійснення досудового розслідування даного кримінального провадження на даний час визначено Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Львові, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Кривоноса, 6, тобто на території Личаківського району м. Львова.
Зважаючи на те, що органом досудового розслідування здійснюється розслідування кримінального провадження за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 15, ч. 5 ст. 191, ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 367 КК України, в ході якого встановлено ймовірність функціонування в зоні діяльності структурних підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_10 схеми неправомірного переміщення через митний кордон України брухту дорогоцінних металів пов`язаними між собою суб`єктами господарювання, шляхом підміни номенклатури товарів, чим завдаються збитки державному бюджету України в особливо великих розмірах, для встановлення питань законності декларування від`ємного значення з податку на додану вартість з підстав достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточні рахунки платника податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а також правомірності підставі та осіб які здійснювали митне оформлення, виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до оригіналів та завірених копій документів, з можливістю їх вилучення, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , такі мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні №42015110000000471 від 7 жовтня 2015 року, та те, що іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів неможливо, таке клопотання відповідає вимогам ст. 160 КПК України та доводить наявність обставин передбачених ч.ч. 5-7 ст. 163 КПК України, а тому слідчий суддя приходить до переконання про задоволення даного клопотання.
Керуючись ст.ст. 131, 160, 162, 163, 164 КПК України, -
п о с т а н о в и в:
клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 задовольнити.
Надати слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні № 42015110000000471 ОСОБА_3 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів речей та документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), з можливістю вилучення їх оригіналів та завірених копій, а саме:
роздрукованих та/або в електронному вигляді документів щодо взяття на облік в митних органах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (з вересня 2019 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ІНФОРМАЦІЯ_4 , документів, на підставі яких взято на облік вказаних юридичних осіб;
роздрукованих та/або в електронному вигляді відомостей з електронної бази єдиної автоматизованої інформаційної системи органів доходів і зборів України (далі ЄАІС), Автоматизованої системи аналізу та управління ризиками (далі АСАУР), Автоматизованої системи митних оформлень «Інспектор» (далі АСМО), системи електронного (безпаперового) декларування (далі СЕБД) вантажів щодо прийняття до митного оформлення, реєстрації митної декларації UA101070/2017/005392, сформування управління ризиками, відкриття (дата, час, конкретні дії всіх повноважених осіб), проведення митних формальностей, проставлення відміток та завершення митного оформлення стосовно ЕМД, що надійшли по оформленню експорту товарів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (з вересня 2019 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), документів, на підставі яких ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (з вересня 2019 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) надано статус користувача з використанням ідентифікаторів доступу, а також використання електронного цифрового підпису, сумісного з програмним забезпеченням автоматизованої систем ЄАІС, АСАУР, АСМО та СЕБД, у тому числі заяву про взяття на облік особи, яка здійснює операції з товарами за формою № 1-ЗЕД, договір на використання електронного цифрового підпису тощо;
інформації щодо дати, часу, ip-адреси, з яких подавалися ЕМД, що надійшли для оформлення експорту товарів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (з вересня 2019 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) інформації щодо проведення митного оформлення товару по митній декларації (форма МД-2) UA101070/2017/005392;
роздрукованих та/або в електронному вигляді документів щодо формування профілів та індикаторів ризику в АСАУР (з зазначенням підстав) під час митного оформлення товарів згідно митної декларації (форма МД-2) UA101070/2017/005392, їх змін, скасування (підстави таких змін);
оригіналу митної декларації (форма МД-2) UA101070/2017/005392, акти митного огляду/переогляду з відповідними фото-відео знімками (в тому числі в електронному вигляді), попередні повідомлення, контракти, інвойси, договори, специфікації, ЦМР, заяви, повідомлення, пояснення, документи що слугували підставою розміщення на митний склад та видачі товару зі складу, а також інші товарно-супровідні документи, що витребовувалися та долучалися в ході митного оформлення), відеозаписи де зафіксовано перетин державного кордону, в`їзд та виїзд із зони митного оформлення, акти митного огляду та переогляду товару та вантажних автомобілів, витягів з АСМО (автоматизованої системи митного оформлення) «Інспектор» з відомостями про спрацювання системи АСАУР (автоматизована система аналізу та управління ризиками) та інших електронних систем Держмитслужби України, результатів їх відпрацювання під час митного оформлення (проходження митного контролю), документів що містять вільні зразки печаток, якими наносились відмітки щодо проходження вантажними автомобілями із товаром митних формальностей (особиста номерна печатка інспектора, штамп під митним контролем, спеціальний пломбіратор, особиста металева печатка, тощо), інших документів, які подавались та складались під час митного оформлення;
копій журналів видачі печаток працівникам, що здійснювали митне оформлення, протоколів дій державних інспекторів за результатами здійснення попереднього митного оформлення та інші документи з даного приводу;
копій наказів про призначення службових осіб відділу митного оформлення, якими здійснювалось митне оформлення вантажу по вищевказаних митних деклараціях, їх посадові інструкції;
роздрукованих та/або в електронному вигляді відомостей із бази даних АСМО «Інспектор» по вказаним суб`єктам зонішньоекономічної діяльності яка містить інформацію щодо порядку та послідовності дій посадових осіб під час митного оформлення товарів по митній декларації UA101070/2017/005392;
відомостей та оригіналів документів про залучення співробітників підрозділів протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії до проведених митних формальностей по даній категорії товарів;
відомостей та оригіналів документів про інформування Департаменту боротьби з контрабандою та порушенням митних правил (інших структурних підрозділів) про подання документів для здійснення митного оформлення та пропуску даної категорії товару;
оригіналів листів, які надходили з відділів митного оформлення щодо отримання дозволу на здійснення митного оформлення по митній декларації (форма МД-2) UA101070/2017/005392, по оформленню експорту товарів, без проведення огляду чи відібрання взірців товару, а також відповіді на такі листи;
оригіналу висновку від 2 червня 2017 року № 142005902-0163, складеного експертами ІНФОРМАЦІЯ_5 за результатами проведеної експертиз, запитів на проведення експертиз (досліджень), супровідних документів про проведення відповідних експертиз, актів про взяття проб відповідних товарів, клопотань що надходили піч час їх проведення;
документації щодо фінансово господарських взаємовідносин (зовнішньоекономічні контракти, додаткові угоди, договори, специфікації, рахунки, видаткові накладні, інвойси, транспортні документи, сертифікати про походження товару, акти виконаних робіт, тощо), які подавались під час митного оформлення по митній декларації (форма МД-2) UA101070/2017/005392;
документації щодо фінансово господарських взаємовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ІНФОРМАЦІЯ_4 (в тому числі договори з додатками до них, товарно транспортні накладні, податкові накладні, рахунок фактури, платіжні доручення, акти виконаних робіт, тощо);
орієнтування митниць про товари, які можуть бути об`єктом правопорушення («Модулі з електронним обладнанням (обладнані двома або більше пристроями товарної позиції 8535 або 8536. Автоматична система керування, що являє собою електричне обладнання комутації для використання в цивільно побутових потребах: комплект електричних консолей з електронним обладнанням» та товару з кодом УКТЗЕД 8537109890, інші обладнання бувше у використанні, тощо);
«Переліків індикаторів ризику, які можуть використовуватись посадовими особами митниць для обрання форм та обсягів митного контролю на підставі результатів застосування системи управління ризиками» та відомостей про направлення їх до митниць, за період з 1 січня 2016 року по теперішній час.
Обов`язок надати тимчасовий доступ до вищевказаних речей та документів покладається на ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Строк дії ухвали 2 (два) місяці з дня її постановлення, тобто до 20 серпня 2022 року.
Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, у відповідності до вимог ч. 1 ст. 166 КПК України, слідчий суддя за клопотанням слідчого Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених вище речей.
Контроль за виконанням ухвали покласти на старшого слідчого в особливо важливих справах Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 .
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Личаківський районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 20.06.2022 |
Оприлюднено | 16.05.2024 |
Номер документу | 104834150 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Личаківський районний суд м.Львова
Стрепко Н. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні