Ухвала
від 28.06.2022 по справі 420/9344/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/9344/21

УХВАЛА

29 червня 2022 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Цховребова М.Г., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження заяву про роз`яснення судового рішення в адміністративній справі за позовом Приватного підприємства «Ладатур» до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити певні дії, -

встановив:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Приватного підприємства «Ладатур» (з урахуванням ухвали суду від 01.09.2021 року про заміну відповідача) до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації, в якому позивач просив:

- визнати протиправним та скасувати наказ відповідача від 5 квітня 2021 року № 17/0-2021 «Про розірвання договору про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування від 04.08.2017 № 62/17»;

- зобов`язати відповідача продовжити виконання договору «Про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування від 04.08.2017 № 62/17».

25 листопада 2021 року Одеським окружним адміністративним судом у справі № 420/9344/21 прийнято рішення, яке набрало законної сили 17 травня 2022 року.

20.06.2022 року від представника Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної (військової) адміністрації до суду надійшла заява, вхід. № 19967/22, про роз`яснення судового рішення, в якій останній, керуючись ч. 1 ст. 254 КАС України, просить роз`яснити резолютивну частину рішення Одеського окружного адміністративного суду в частині продовження виконання договору від 04.08.2017 № 62/17 «Про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування».

Згідно зі змістом зазначеної заяви, її подано з таких підстав:

- розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 28.04.2021 № 436/од-2021 «Про упорядкування структури Одеської обласної державної адміністрації» було припинено Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 40028860), реорганізувавши його шляхом приєднання до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 39917856);

- у зв`язку з зазначеним фактом, 01.09.2021 Одеський окружний адміністративний суд ухвалою здійснив заміну первісного відповідача Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації на його правонаступника Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації;

- Одеський окружний адміністративний суд рішенням від 25.11.2021 зобов`язав Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації продовжити виконання договору від 04.08.2017 № 62/17 «Про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування»;

- згідно Положення про Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації (копія додається) в Департаменту відсутні повноваження щодо організації перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування, що в свою чергу унеможливлює виконання зазначеного вище судового рішення;

- однак, згідно Положення про Департамент морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації (копія додається), такі повноваження наявні у Департаменту морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації.

До даної заяви додано копії розпоряджень голови Одеської обласної державної адміністрації:

- від 05.11.2021 № 1114/од-2021 «Про внесення змін до Положення про Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації»;

- від 19.10.2021 № 1040/од-2021 «Про затвердження Положення про Департамент морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації».

Відповідно до ч.ч. 1-3 ст. 254 КАС України за заявою учасника справи, державного виконавця суд роз`яснює ухвалене ним судове рішення, яке набрало законної сили, не змінюючи змісту судового рішення, шляхом постановлення ухвали.

Подання заяви про роз`яснення судового рішення допускається, якщо воно ще не виконано або не закінчився строк, протягом якого судове рішення може бути подане для примусового виконання.

Суд розглядає заяву про роз`яснення судового рішення у порядку, в якому було ухвалено відповідне судове рішення, протягом десяти днів з дня її надходження. У разі необхідності суд може розглянути питання роз`яснення судового рішення в судовому засіданні з повідомленням учасників справи та державного виконавця. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час та місце судового засідання, не перешкоджає розгляду заяви.

Рішення у справі ухвалено за правилами спрощеного позовного провадження. Відповідно, керуючись положеннями ч. 3 ст. 254 КАС України, суд розглядає подану заяву про роз`яснення судового рішення за правилами спрощеного позовного провадження.

Судом встановлено, що рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 25 листопада 2021 року у справі № 420/9344/21, яке залишено без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 17 травня 2022 року, вирішено:

- адміністративний позов Приватного підприємства «Ладатур» (місцезнаходження: вул. Осипова, буд. 19, м. Одеса, 65014; ідентифікаційний код: 31545758) до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації (місцезнаходження: проспект Шевченка, 4, м. Одеса, 65032; ідентифікаційний код юридичної особи: 39917856) про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити повністю;

- визнати протиправним та скасувати наказ Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації від 5 квітня 2021 року № 17/0-2021 «Про розірвання договору про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування від 04.08.2017 № 62/17»;

- зобов`язати Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації продовжити виконання договору про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування від 04.08.2017 № 62/17».

Виходячи із змісту положень 254 КАС України, роз`яснення рішення суду це засіб виправлення недоліків судового акту, який полягає в усуненні неясності судового акту і викладенні рішення суду у більш ясній і зрозумілій формі, роз`яснено може бути рішення у разі, якщо без такого роз`яснення його важко виконати, оскільки існує значна ймовірність його виконання внаслідок неясності резолютивної частини рішення.

Отже, в ухвалі про роз`яснення судового рішення суд викладає більш повно та зрозуміло ті частини рішення, розуміння яких викликає труднощі, не змінюючи при цьому суть рішення.

При цьому, роз`яснено може бути виключно рішення, яке підлягає виконанню.

Наведені висновки узгоджуються з висновками Великої Палати Верховного Суду, викладеними в ухвалі від 3 вересня 2018 року у справі № 638/11634/17 (№ К/9901/4439/17).

Також, відповідно до п. 19 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 20.05.2013 року № 7 «Про судове рішення в адміністративній справі», зокрема, в ухвалі про роз`яснення судового рішення суд викладає більш повно та зрозуміло ті частини рішення, розуміння яких викликає труднощі, не змінюючи при цьому суть рішення і не торкаючись питань, які не були предметом судового розгляду.

Враховуючи встановлені судом обставини щодо змісту рішення у справі, на підставі положень ст. 254 КАС України, які регулюють порушене у заяві питання, та їх аналізу, суд вважає наведені відповідачем у заяві обставини-підстави для роз`яснення рішення суду (наявність/відсутність повноважень певних осіб щодо виконання рішення суду) не свідчать про його незрозумілість та про неясність резолютивної частини рішення, відповідно підстав для роз`яснення судового рішення в порядку ст. 254 КАС України в даному випадку немає, отже немає підстав для задоволення заяви відповідача, вхід. № 19967/22, повністю.

Крім того, суд звертає увагу заявника, що ухвалу суду від 01.09.2021 року, якою замінено первісного відповідача Одеську обласну державну адміністрацію Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури його правонаступником Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації (місцезнаходження: проспект Шевченка, 4, м. Одеса, 65032; ідентифікаційний код юридичної особи: 39917856) разом із рішенням суду не оскаржено.

При цьому, на стадії виконання судових рішень питання заміни сторони виконавчого провадження врегульовано статтею 379 КАС України.

Керуючись ст.ст. 243, 248, 254, 256, 294, 295, Розділом VІІ Перехідних положень КАС України, суд -

ухвалив:

У задоволенні заяви Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної (військової) адміністрації про роз`яснення судового рішення, вхід. № 19967/22 від 20.06.2022 року, відмовити.

Ухвала набирає законної сили в порядку ст. 256 КАС України.

Ухвала може бути оскаржена в порядку, передбаченому п. 15.5 ч. 1 Розділу VІІ Перехідних положень КАС України, та у строк, встановлений ст. 295 КАС України.

Суддя М.Г. Цховребова

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.06.2022
Оприлюднено04.07.2022
Номер документу105021498
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяЗаява про роз’яснення судового рішення

Судовий реєстр по справі —420/9344/21

Ухвала від 11.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Уханенко С.А.

Ухвала від 11.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Уханенко С.А.

Ухвала від 05.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Губська О.А.

Постанова від 14.02.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Постанова від 14.02.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 26.01.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 16.01.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 26.12.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

Ухвала від 07.12.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

Ухвала від 04.11.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні