ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06.07.2022р. Справа № 904/5564/21
До: Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «Робоча 160», м. Дніпро
Про: стягнення 26 232, 14 грн.
Суддя Васильєв О.Ю.
ПРЕДСТАВНИКИ : не викликалися
СУТЬ СПОРУ :
ПрАТ ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія» (позивач) звернувся з позовом до ОСББ «Робоча 160» (відповідач) про стягнення 90 661, 98 грн. збитків (вартості необлікованої електроенергії), які нараховані внаслідок самовільного підключення електроустановок, струмоприймачів або електропроводки до електромережі, що не є власністю оператора системи, з порушенням схеми обліку. В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на порушення відповідачем Правил роздрібного ринку, затверджених постановою НКРЕКП №312 від 14.03.18р., у вигляді самовільного підключення електроустановок, струмоприймачів або електропроводки до електромережі, що не є власністю оператора системи, з порушенням схеми обліку.
Ухвалою суду від 07.06.21р. було відкрито провадження у справі №904/5564/21 за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) учасників за наявними в матеріалах справи документами
13.07.21р. позивач уточнив (зменшив) позовні вимоги та просив стягнути з відповідача 26 232, 14 грн. збитків, завданих безобліковим користуванням електричною енергією. Заява обґрунтована посиланням на ту обставину, що у зв`язку з виявленими недоліками в розрахунку вартості безобліково спожитої електричної енергії по акту про порушення № 00000007 від 22.07.20р. комісією апарату управління ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» по розгляду актів про порушення було прийнято рішення провести перерахунок вартості необлікованої електричної енергії у відповідності до пункту 8.4.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.18 р. № 312 (зі змінами та доповненнями) та визначено, що підлягає до сплати 26 232,14 грн. за 10 146 кВт. год. необлікової електричної енергії. До заяви додано копію протоколу № 37/2021 засідання комісії апарату управління ПРАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» по розгляду актів про порушення від 08.07.21 р.. Відповідно до цього протоколу комісією проведено перерахунок вартості необлікованої електричної енергії та нараховано ОСББ «Робоча 160» до сплати 26 232, 14грн.
13.07.21р. до канцелярії суду від ОСББ «Робоча 160» (відповідач) надійшло клопотання про зупинення провадження у справі №904/5564/21 до часу набрання чинності рішенням у пов`язаній справі №904/6318/21 (за позовом ОСББ «Робоча 160» до ПрАТ «ПзЕМ «Центральна енергетична компанія» про визнання недійсним та скасування рішення Комісії апарату управління позивача по розгляду актів про порушення, прийнятого за наслідками розгляду акту про порушення №00000007 від 22.07.20р., оформлене протоколом №19 від 30.07.20р.).
20.07.21р. до канцелярії суду від ОСББ «Робоча 160» надійшов відзив на заяву позивача про зменшення (уточнення) позовних вимог, в якій відповідач заперечував проти обставин, викладених позивачем у цій заяві, зазнаючи, що ці обставини є безпідставними та недоведеними позивачем; що позивачем грубо порушені приписи ПРРЕЕ в частині порядку повторного розгляду акту про порушення №00000007 від 22.07.20р.
ПрАТ ПККМ «Центральна енергетична компанія» у відповіді на відзив заперечувала проти обставин, викладених у відзиві на позов, зазначаючи (поміж-іншим), що 08.07.21р. комісією позивача повторно не розглядався акт про порушення №00000007 від 22.07.20р., а лише вирішено здійснити перерахунок вартості необлікованої електричної енергії у відповідно до п.8.4.12. ПРРЕЕ (у зв`язку з виявленням позивачем недоліків в розрахунку вартості безобліково спожитої електроенергії по акту про порушення №00000007 від 22.07.20р).
Ухвалою суду від 22.11.22р. зупинено провадження у справі № 904/5564/21 до часу набранням чинності рішенням господарського суду Дніпропетровської області у пов`язаній справі № 904/6318/21.
09.06.22р. до канцелярії суду від позивача надійшло клопотання про поновлення провадження у справі, обґрунтоване посиланням на набранням чинності рішенням у пов`язаній справі №904/6318/21. Ухвалою суду від 06.07.22р. поновлено провадження у справі №904/5564/21.
Дослідивши матеріали справи, господарський суд, -
встановив:
Між ПрАТ «Підприємство з експлуатації електричних мереж «Центральна енергетична компанія» (оператор системи) та ОСББ «Робоча 160» (споживач) був укладений договір про надання послуг з розподілу електричної енергії за адресою м. Дніпро, вул. Робоча, 160, блок 1-3 (ліфти, освітлення сходів в житловому будинку) особовий рахунок № НОМЕР_1 . Договір укладено шляхом приєднання споживача до публічного договору, умови якого розміщені в мережі Інтернет на офіційному сайті оператор системи. Відповідно до розділу 2 договору, оператор системи надає споживачу послуги з розподілу електричної енергії параметри якості якої відповідають показникам, визначеним Кодексом системи передачі, затвердженим постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року N 309, та Кодексом систем розподілу, затвердженим постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року N 310, за об`єктом споживача, технічні параметри якого фіксуються в паспорті точки розподілу електричної енергії, який є Додатком 2 до цього договору, в особовому рахунку споживача, облікових базах даних Оператора системи.
22.07.20р. представниками оператора системи проведена перевірка споживача - ОСББ «Робоча 160» о/р № 010001429 за адресою: вул. Робоча, 160, блок 3 електрощитова, під час якої встановлено порушення споживачем п.п. 7 п. 8.4.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії. За результатами перевірки складено акт про порушення №00000007, яким зафіксовано факт самовільного підключення струмоприймачів до електромережі, що не є власністю ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК», з порушенням схеми обліку. Актом встановлено, що самовільне підключення виконано кабелем від ввідного рубильника, відкрито. При включенні навантаження імпульси відсутні, лічильний механізм розрахункового лічильника не враховує електричну енергію, покази лічильника не змінюються спожита електрична енергія не враховується. Порушення продемонстровано споживачу. Акт складено двома представниками оператора системи, заступником начальника РЕМ - Мельник О.О. та інженером - Плахтій В.П., за участю особи, яка допустила представників оператора на об`єкт споживача - Зікрань Н.В., і підписано зазначеними особами без зауважень. За змістом п. 11 акта споживача повідомлено, що комісія оператора з розгляду складеного акта про порушення буде проводити засідання 30.07.20 р. о 10 год. за адресою: м. Дніпро, вул. Кедрина, 28.
30.07.20 р. відбулося засідання комісії апарату управління ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» по розгляду акту про порушення, споживач участь уповноваженого представника в засіданні не забезпечив. Розглянувши акт про порушення № 00000007 від 22.07.20р., комісія прийняла протокольне рішення № 19 про нарахування вартості необлікованої електричної енергії. Розрахунок вирішено провести у відповідності до п. 8.4.12 ПРРЕЕ.
Згідно розрахунку вартості безоблікового споживання електричної енергії по акту № 00000007 від 22.07.20р. здійснено нарахування за 178 днів періоду січня липня 2020 року в обсязі 35066 кВт на суму 90 661,98 грн. Розрахунок вартості безоблікового споживання та рахунок на оплату направлені на адресу споживача листом від 23.09.20р.
Споживач вважав, що складений акт про порушення № 00000007 від 22.07.20р. не відповідає вимогам п. 8.2.5., 8.4.6. ПРРЕЕ, та не міг бути підставою для нарахування вартості безобліково спожитої електричної енергії за оскаржуваним рішенням від 30.07.20 р. Крім того, вказував на помилкове використання формули для розрахунку потужності самовільного приєднання, а також, необґрунтоване використання величин при розрахунку, у зв`язку із чим, вимагав визнання недійсним та скасування оскаржуваного рішення в судовому порядку.
За результатами розгляду позову ОСББ «Робоча 160» суд дійшов до висновку про те, що поданими у справу доказами не доведено порушення вимог ПРРЕЕ при складанні Акту про порушення № 00000007 від 22.07.20р., не спростовано факт самовільного підключення споживачем електропроводки до електромережі, що не є власністю оператора системи, з порушенням схеми обліку, а також не спростовано правильності визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії (з урахуванням проведеного оператором системи перерахунку), що виключає підстави для задоволення заявлених позивачем вимог в повному обсязі .
Вищезазначені обставини справи були встановлено рішення господарського суду Дніпропетровської області від 28.04.22р. у справі №904/6318/21 (за позовом ОСББ «Робоча 160» до ПрАТ ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія» про визнання недійсним та скасування рішення комісії апарату управління ПрАТ ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія» по розгляду актів про порушення, прийняте за наслідками розгляду Акта про порушення № 00000007 від 22.07.2020 року, оформленого Протоколом № 19 від 30.07.2020 року). Також цим рішення суду було відмовлено у задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Це рішення набрало законної сили станом на цей час.
Відповідно до приписів ч.4. ст. 75 ГПК України обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Таким чином, у пов`язаній справі №904/6318/21 господарським судом були встановлені обставини правомірності та обґрунтованості прийняття рішення комісії апарату управління позивача по розгляду актів про порушення, прийняте за наслідками розгляду акту про порушення №00000007 від 22.07.20р., оформленого протоколом №19 від 30.07.20р. про стягнення вартості необлікованої електричної енергії. Господарським судом у цій справі також встановлено, що відповідач не оскаржував протокольне рішення комісії апарату управління ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» № 37/2021 від 08.07.21р. про проведення перерахунку вартості необлікованої електричної енергії у відповідності до п. 8.4.12 ПРРЕЕ, яким визначено відповідачу суму необлікованої електричної енергії в розмірі 26 232,14 грн.
Однак на час прийняття рішення у справі відповідач доказів про добровільну оплату вказаних збитків суду не надав.
Відповідно до п. 1. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» (затверджених постановою НКРЕКП №312 від 14.03.18р.), ці Правила регулюють взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, визначеними цими Правилами.
Згідно з п.5.5. ПРРЕЕ, 5.5.5. Споживач електричної енергії зобов`язаний: 1) користуватися електричною енергією виключно на підставі договору (договорів); 2) сплачувати за електричну енергію та надані йому послуги відповідно до укладених договорів;3) за умови неповної оплати за спожиту електричну енергію припинити власне електроспоживання відповідно до умов договору; 4) здійснювати оплату рахунків, виставлених на підставі актів про порушення цих Правил та умов договору;5) дотримуватися правил технічної експлуатації, правил безпеки під час експлуатації власних електроустановок, нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та умов укладених договорів; 6) забезпечувати належний технічний стан та безпечну експлуатацію своїх електроустановок та електроприладів згідно з вимогами нормативно-технічних документів та нормативно-правових актів України; 7) врегулювати у порядку, визначеному Кодексом систем розподілу та цими Правилами, відносини щодо технічного забезпечення розподілу електричної енергії з оператором системи розподілу шляхом укладення окремого договору про надання послуг з компенсації перетікань реактивної електричної енергії (або у формі додатка до договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії); 8) забезпечувати збереження і цілісність установлених на його території та/або об`єкті (у його приміщенні) розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії та пломб (відбитків їх тавр) відповідно до акта про пломбування; 9) невідкладно повідомляти оператора системи та постачальника послуг комерційного обліку про недоліки в роботі засобу вимірювання; 10) узгоджувати з оператором системи нові підключення та переобладнання внутрішньої електропроводки, здійснювані з метою збільшення споживання електричної потужності; 11) надавати розрахункові документи на вимогу представників електропостачальника та/або оператора системи (після пред`явлення ними службових посвідчень або після отримання споживачем офіційного запиту відповідного учасника роздрібного ринку) для перевірки правильності оплати та відповідності записів у них показам засобу комерційного обліку;12) забезпечувати доступ представникам оператора системи (після пред`явлення ними службових посвідчень) до об`єкта споживача для проведення технічної перевірки засобу комерційного обліку (засобів вимірювальної техніки), електроустановок та електропроводки, вимірювання показників якості електричної енергії, контролю за рівнем споживання електричної енергії, а також для виконання відключення та обмеження споживання електричної енергії споживачу (субспоживачу) відповідно до встановленого цими Правилами порядку та виконувати їх обґрунтовані письмові вимоги щодо усунення виявлених порушень, якщо це обумовлено умовами договору; 13) забезпечити безперешкодний доступ представникам постачальника послуг комерційного обліку, електропостачальника та/або оператора системи (після пред`явлення ними службових посвідчень) до розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що встановлені на об`єктах споживача, для візуального або автоматизованого зняття показів розрахункових засобів комерційного обліку; 14) не перешкоджати заміні засобів комерційного обліку у разі здійснення такої заміни за рахунок постачальника послуг комерційного обліку або оператора системи; 15) не перешкоджати обрізуванню гілок дерев, які ростуть на території, що належить споживачу, для забезпечення відстані не менше 1 метра від проводів повітряної лінії електричної мережі напругою 0,4 кВ та на відстані 2 метра для електричних ліній напругою 10 кВ; 16) не пізніше ніж за 20 робочих днів до припинення користування електричною енергією на об`єкті споживача письмово повідомити електропостачальника, оператора системи та постачальника послуг комерційного обліку про розірвання договорів та розрахуватися за електричну енергію, включаючи день виїзду; 17) забезпечувати безперешкодний доступ до власних електричних установок уповноважених представників відповідних органів виконавчої влади (після пред`явлення ними службових посвідчень), яким згідно з законодавством України надано відповідні повноваження, а також виконувати їх приписи; 18) у разі вибору споживачем тарифу чи комерційної пропозиції, що передбачає розрахунки за тарифами, диференційованими за періодами часу (у тому числі за годинами доби), забезпечити застосування відповідних засобів диференційного (погодинного) вимірювання обсягу електричної енергії; 19) своєчасно вживати відповідних заходів для усунення виявлених порушень; 20) не допускати безоблікового користування електричною енергією від технологічних електричних мереж споживача, а також відшкодовувати збитки, завдані оператору системи та/або споживачу (основному споживачу), у разі виявлення безоблікового користування електричною енергією від технологічних електричних мереж споживача; 21) розраховувати та складати баланс електричної енергії власних мереж; 22) утримувати власні мережі у стані, що відповідає вимогам нормативних документів; 23) у разі виникнення різниці між обсягами електричної енергії, розподіленими на межі основного споживача та його субспоживачів, терміново виконати організаційні та технічні заходи щодо усунення причин її виникнення;24) у разі приєднання нових субспоживачів до власних технологічних електричних мереж у межах дозволеної (договірної) потужності повідомити про це оператора системи та електропостачальника та ініціювати коригування дозволеної (договірної) потужності (зменшення дозволеної (договірної) потужності на величину дозволеної (договірної) потужності нових субспоживачів); 25) оперативно повідомляти центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики, центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки та охорони праці, електропостачальника та оператора системи, а також тих учасників роздрібного ринку, які зареєструвались в адміністратора комерційного обліку як постачальники послуг комерційного обліку, відповідно до їх повноважень про:порушення схеми розрахункового обліку електричної енергії, несправності в роботі автоматизованих систем обліку і розрахункових засобів комерційного обліку, що належать споживачу за ознакою права власності (користування) або встановлені на території споживача; порушення, які пов`язані з відключенням ліній живлення, пошкодженням основного устаткування, ураженням електричним струмом людей і тварин, а також пожежі, викликані несправністю електроустановок споживача або електроустановок, розташованих на території споживача; порушення умов використання договірного обсягу споживання електричної енергії, графіків обмеження споживання електричної енергії, обмеження споживання електричної потужності, аварійних відключень споживачів електричної енергії, спеціальних графіків аварійних відключень; виявлення безоблікового користування електричною енергією від технологічних електричних мереж споживача; 26) перед прийняттям остаточного рішення про зміну електропостачальника провести попередні обговорення з новим електропостачальником для визначення можливості постачання електричної енергії.
Відповідно до п.8.2.4. ПРРЕЕ у разі виявлення представниками оператора системи пошкоджень чи зриву пломб та/або індикаторів, установлених у місцях, указаних в акті про пломбування, або пошкоджень відбитків тавр на цих пломбах, пошкодження розрахункових засобів вимірювальної техніки, явних ознак втручання в параметри розрахункових засобів вимірювальної техніки з метою зміни їх показів, самовільних підключень до електричних мереж розрахунок обсягу електричної енергії, який підлягає оплаті, здійснюється відповідно до методики визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії, затвердженої Регулятором.
Згідно п. 8.2.5. ПРРЕЕ у разі виявлення під час контрольного огляду або технічної перевірки уповноваженим представником оператора системи, від якого споживач одержує електричну енергію, порушень цих Правил, у тому числі фактів розкрадання електричної енергії, на місці виявлення порушення у присутності споживача або представника споживача оформлюється акт про порушення; в акті про порушення мають бути зазначені зміст виявленого порушення з посиланням на відповідні пункти цих Правил або методики визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії, затвердженої Регулятором, та вихідні дані, необхідні для визначення обсягу необлікованої електричної енергії та/або суми завданих споживачем збитків; за необхідності в акті зазначаються заходи, яких необхідно вжити для усунення допущених порушень; акт про порушення складається у двох примірниках, один з яких передається або надсилається споживачеві; акт про порушення підписується представником оператора системи та споживачем або представником споживача; у разі відмови споживача або представника споживача підписати акт про порушення в ньому робиться запис про відмову; у цьому разі акт про порушення вважається дійсним, якщо він підписаний уповноваженим представником оператора системи та двома незаінтересованими особами (представник житлово-експлуатаційної організації, балансоутримувача або управителя будинку, виборна особа будинкового, вуличного, квартального чи іншого органу самоорганізації населення або представник органу місцевого самоврядування, інший споживач тощо) за умови посвідчення їх осіб; споживач має право подати пояснення і зауваження щодо змісту акта про порушення та викласти мотиви своєї відмови від його підписання, які зазначаються в акті про порушення або надаються (надсилаються) оператору системи окремим письмовим повідомленням.
Відповідно до п.8.2.6. ПРРЕЕ на підставі акта про порушення уповноваженими представниками оператора системи під час засідань комісії з розгляду актів про порушення визначаються обсяг необлікованої електричної енергії та сума завданих споживачем збитків; комісія з розгляду актів про порушення створюється оператором системи і має складатися не менше ніж з 3 уповноважених представників оператора системи; споживач має право бути присутнім на засіданні комісії з розгляду актів про порушення; оператор системи повинен вести журнал реєстрації засідань комісії з розгляду актів про порушення, в якому зазначаються дата проведення засідання; номер протоколу; склад комісії; склад запрошених на засідання комісії (представники Регулятора, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів); відмітка про присутність або відсутність споживача; перелік питань, які розглядалися на засіданні комісії; час розгляду кожного з питань, зміст окремої думки учасників комісії (у разі її наявності) та стислий зміст рішення; споживач має бути повідомлений оператором системи про місце, час і дату засідання комісії не пізніше ніж за 7 календарних днів до призначеної дати засідання; у разі відмови споживача або представника споживача від отримання повідомлення про місце, час і дату засідання комісії або відсутності споживача або його представника за адресою, визначеною у даних щодо споживача, наявних в оператора системи, оператор системи направляє споживачу таке повідомлення рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення; у такому разі оператор системи має право розглянути акт про порушення на засіданні комісії, яке має відбутися по закінченню 30 календарних днів від дати направлення споживачу такого повідомлення; за зверненням споживача оператор системи може розглянути акт про порушення на засіданні комісії раніше указаного терміну; акт про порушення, не розглянутий у визначеному цими Правилами порядку протягом 60 календарних днів від дня його складення, вважається недійсним та підлягає скасуванню (крім випадків необхідності проведення експертизи пломб, індикаторів та/або засобу вимірювальної техніки електричної енергії для встановлення факту порушення). Якщо для розгляду акта про порушення необхідні результати експертного дослідження, зазначений термін розгляду відраховується з дати їх отримання оператором системи від експертної установи. Комісія з розгляду актів про порушення може повторно розглянути акт про порушення в порядку, встановленому цими Правилами, на підставі звернення споживача, на вимогу Регулятора, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в електроенергетичному комплексі, або за рішенням суду; за рішенням оператора системи у зв`язку з отриманням результатів експертизи чи інших даних, які не були відомі на момент ухвалення рішення комісією, але мають суттєве значення, рішення комісії може бути переглянуте у порядку, встановленому цими Правилами, протягом 1 року, починаючи з дня, наступного за днем його прийняття; рішення комісії оформлюється протоколом, копія якого видається споживачу; у разі причетності споживача до порушення цих Правил у протоколі зазначаються відомості щодо обсягу та вартості необлікованої електричної енергії; в такому разі разом з протоколом споживачу надаються розрахунок обсягу та вартості необлікованої електричної енергії з посиланням на відповідні пункти методики визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії, затвердженої Регулятором, та розрахункові документи для оплати необлікованої електричної енергії та/або збитків.
Згідно п. 8.2.7 ПРРЕЕ споживач має оплатити розрахункові документи за необліковану електричну енергію протягом 30 календарних днів від дня отримання рахунка;у разі незгоди споживача з фактом крадіжки електричної енергії та відмови від сплати вартості необлікованої електричної енергії оператор системи звертається з позовом до суду для підтвердження факту викрадення електричної енергії та стягнення вартості необлікованої електричної енергії; спірні питання, які виникають між сторонами при складанні акта про порушення, при визначенні розміру суми збитків, належної до оплати, а також при здійсненні платежів, вирішуються у судовому порядку.
Відповідно до ч.1 ст. 224 Господарського кодексу України, учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов`язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб`єкту, права або законні інтереси якого порушено. В силу положень ст. 16 Цивільного кодексу України та ст. 20 Господарського кодексу України, держава забезпечує захист прав і законних інтересів суб`єктів господарювання та споживачів, зокрема, шляхом відшкодування збитків.
Згідно ч.3-4 ст. 13 ГПК України, кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом; кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій. Враховуючи вищезазначене, уточненні позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі. Одночасно, заперечення відповідача спростовуються обставинами, встановленими рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 28.04.22р. у справі №904/6318/21.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 2,13, 73, 74, 76-79, 86, 91, 129, 178, 233, 238, 240, 241, 247-252 ГПК України, господарський суд, -
ВИРІШИВ:
1. Уточнені позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.
2. Стягнути з відповідача - Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «Робоча 160» (49008, м. Дніпро, вул. Робоча, 160; код ЄДРПОУ 40587039) на користь позивача - Приватного акціонерного товариства «Підприємство з експлуатації електричних мереж «Центральна енергетична компанія» (49008, м. Дніпро, вул. Дмитра Кедріна, 28; код ЄДРПОУ 31793056) : 26 232, 14 грн. - вартість необлікованої електроенергії та 2 270, 00 грн. - витрат на сплату судового збору.
Видати відповідний наказ після набрання рішенням чинності.
Відповідно до ч. 4 ст. 240 Господарського процесуального кодексу України рішення складено та підписано без його проголошення 06.07.22р.
Відповідно до вимог ст. 241 ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Згідно до вимог ст. 256 ГПК України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Відповідно до вимог ст. 257 ГПК України апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Суддя Васильєв О.Ю.
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2022 |
Оприлюднено | 07.07.2022 |
Номер документу | 105099732 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг енергоносіїв |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Васильєв Олег Юрійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Васильєв Олег Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні