Рішення
від 13.07.2022 по справі 300/772/22
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"14" липня 2022 р. справа № 300/772/22

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Скільського І.І., розглянувши в письмовому провадженні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Перегінської селищної ради про визнання протиправним та скасування рішення, визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

07.02.2022 ОСОБА_1 звернулася до суду з адміністративним позовом до Перегінської селищної ради про визнання протиправним та скасування рішення Перегінської селищної ради від 02.02.2022 року №408-19/2022 «Про призначення директора Перегінського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Перегінської селищної ради», визнання бездіяльності протиправною щодо проведення конкурсу на посаду директора Перегінського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Перегінської селищної ради та зобов`язання прийняти рішення про оголошення і проведення конкурсу на вказану посаду.

Ухвалою суду від 09.02.2022 заяву ОСОБА_1 про забезпечення позову задоволено частково, зупинено дію пункту 3 рішення Перегінської селищної ради від 02.02.2022 року №408-19/2022 «Про призначення директора Перегінського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Перегінської селищної ради», в частині уповноваження начальника відділу освіти, молоді та спорту ОСОБА_2 на укладення контракту з директором Перегінського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Перегінської селищної ради терміном на 2 роки з випробувальним строком на 2 місяці, до набрання судовим рішенням по справі №300/772/21 законної сили.

Позовні вимоги мотивовані тим, що позивачем подано заяву про призначення її директором Перегінського МНВК, проте відповідачем, в порушення вимог чинного законодавства, без проведення відповідного конкуру, прийнято рішення від 02.02.2022 року №408-19/2022 про призначення директором Перегінського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Перегінської селищної ради Стоцького Р.Р. Зазначила, що вказаний навчальний заклад має статус закладу освіти, у зв`язку з чим проведення конкурсу на посаду керівника даного закладу є обов`язковим.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 15.04.2022 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ОСОБА_3 .

Ухвалами суду від 15.04.2022 року в задоволенні клопотання представника відповідача про розгляд справи №300/772/22 за правилами загального позовного провадження та у задоволенні клопотань третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача від 05.04.2022 та представника відповідача від 08.04.2022 про закриття провадження у справі №300/772/22 - відмовлено.

Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву. Представник відповідача проти заявлених позовних вимог заперечила та просила суд в задоволенні позову відмовити, з урахуванням тієї обставини, що Перегінський МНВК є комунальним закладом, основним видом діяльності якого є професійно-технічна освіта, а не загальна середня освіта. Окрім цього міжшкільні навчально-виробничі комбінати входять до структури позашкільної освіти та регулюється Законом України «Про позашкільну освіту», що не передбачає проведення конкурсу на посаду керівника такого закладу. Також вказала, що Перегінський МНВК не має ліцензії на провадження освітньої діяльності.

05.04.2022 року третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, подано письмові пояснення згідно яких зазначено, що основним видом діяльності Перегінського МНВК є професійно-технічна освіта, а не загальна середня освіта, що відповідно до вимог чинного законодавства виключає проведення конкурсу на посаду керівника такого закладу.

Розглянувши матеріали адміністративної справи в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами у відповідності до вимог статті 262 КАС України, дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та заперечення на позов, судом встановлено таке.

Згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Перегінський міжшкільний навчально-виробничий комбінат Перегінської селищної ради (надалі Перегінський МНВК) є комунальним закладом, який зареєстрований 08.02.1994 року.

Видами діяльності даного закладу є: професійно-технічна освіта (основний) 85.32; діяльність шкіл підготовки водіїв транспортних засобів 85.53.

31.02.2022 року ОСОБА_1 подано начальнику відділу освіти Перегінської ОТГ заяву про призначення її директором Перегінського МНВК.

Цього ж дня начальнику відділу освіти Перегінської ОТГ аналогічну заяву про прийняття на посаду директора Перегінського МНВК подав ОСОБА_3

02.02.2022 року Перегінською селищною радою прийнято рішення №408-19/2022 «Про призначення директора Перегінського МНВК Перегінської селищної ради» відповідно до якого вирішено:

1. Призначити на посаду директора Перегінського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Перегінської селищної ради ОСОБА_3 ;

2. Доручити начальнику відділу освіти, молоді і спорту видати відповідний наказ про призначення на посаду;

3. Уповноважити начальника відділу освіти, молоді і спорту ОСОБА_2 на укладення контракту з директором Перегінского МНВК Перегінської селищної ради терміном на два роки з випробувальним строком 2 місяці.

Не погоджуючись з бездіяльністю відповідача щодо проведення конкурсу на посаду директора вказаного навчального закладу, який відповідно до вимог чинного законодавства є обов`язковим та, відповідно, із вказаним рішенням, позивач звернулася до суду із даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.

Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 року №2145-VIII регулює суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов`язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, а також визначає компетенцію державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері освіти.

Згідно статті 1 даного Закону заклад освіти - юридична особа публічного чи приватного права, основним видом діяльності якої є освітня діяльність.

Відповідно до частини 3 статті 3 Закону №2145-VIII, право особи на освіту може реалізовуватися шляхом її здобуття на різних рівнях освіти, у різних формах і різних видів, у тому числі шляхом здобуття дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та освіти дорослих.

Згідно частини 1 статті 10 Закону №2145-VIII невід`ємними складниками системи освіти є: дошкільна освіта; повна загальна середня освіта; позашкільна освіта; спеціалізована освіта; професійна (професійно-технічна) освіта; фахова передвища освіта; вища освіта; освіта дорослих, у тому числі післядипломна освіта.

Частинами 1 та 2 статті 15 Закону №2145-VIII встановлено, що метою професійної (професійно-технічної) освіти є формування і розвиток професійних компетентностей особи, необхідних для професійної діяльності за певною професією у відповідній галузі, забезпечення її конкурентоздатності на ринку праці та мобільності і перспектив кар`єрного зростання впродовж життя.

Професійна (професійно-технічна) освіта здобувається на основі базової або повної загальної середньої освіти. Здобуття професійної (професійно-технічної) освіти на основі базової середньої освіти здійснюється з одночасним здобуттям профільної середньої освіти та отриманням відповідного документа про повну загальну середню освіту.

Заклади професійної (професійно-технічної) освіти можуть також здійснювати підготовку фахівців за окремими професіями без забезпечення здобуття повної загальної середньої освіти.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про повну загальну середню освіту» для цілей цього Закону наведені терміни вживаються в такому значенні, зокрема:

заклад освіти, що забезпечує здобуття повної загальної середньої освіти (далі - заклад освіти), - заклад загальної середньої освіти або заклад професійної (професійно-технічної), фахової передвищої чи вищої освіти, що провадить освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти.

Статтею 35 Закону України «Про повну загальну середню освіту» та статтею 9 Закону України «Про освіту» визначено, що здобуття загальної середньої освіти також можуть забезпечувати заклади професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та інші заклади освіти, зокрема міжшкільні ресурсні центри (міжшкільні навчально-виробничі комбінати), що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти.

Здобуття профільної середньої освіти професійного спрямування забезпечують заклади професійної (професійно-технічної) освіти.

Таким чином складовою системи освіти є, зокрема, професійна (професійно-технічна) освіта та відповідні заклади освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти.

Правові, організаційні та фінансові засади функціонування і розвитку системи професійної (професійно-технічної) освіти, створення умов для професійної самореалізації особистості та забезпечення потреб суспільства і держави у кваліфікованих робітниках визначені Законом України «Про професійно-технічну освіту» від 10 лютого 1998 року №103/98-ВР(далі - Закон №103/98-ВР).

Відповідно до частини першої статті 3 Закону №103/98-ВР професійно-технічна освіта є складовою системи освіти України. Професійно-технічна освіта є комплексом педагогічних та організаційно-управлінських заходів, спрямованих на забезпечення оволодіння громадянами знаннями, уміннями і навичками в обраній ними галузі професійної діяльності, розвиток компетентності та професіоналізму, виховання загальної і професійної культури. Професійно-технічна освіта здобувається у професійно-технічних навчальних закладах.

Статтею 5 Закону №103/98-ВР встановлено, що громадяни, які мають базову загальну середню освіту, можуть одночасно із набуттям професії здобувати повну загальну середню освіту у закладі професійної (професійно-технічної) освіти або в іншому закладі освіти.

Згідно зі статтею 17 Закону №103/98-ВР професійно-технічний навчальний заклад - це заклад освіти, що забезпечує реалізацію потреб громадян у професійно-технічній освіті, оволодінні робітничими професіями, спеціальностями, кваліфікацією відповідно до їх інтересів, здібностей, стану здоров`я.

Як встановлено судом, Перегінський міжшкільний навчально-виробничий комбінат Перегінської селищної ради є комунальним закладом, основним видом діяльності якого є професійно-технічна освіта та діяльність шкіл підготовки водіїв транспортних засобів. Засновником даного закладу є Перегінська селищна рада.

Відповідно до Положення про міжшкільний навчально-виробничий комбінат, яке затверджене наказом МОУ від 30.11.1993 року №430, Міжшкільний навчально-виробничий комбінат (надалі - комбінат) - навчально-виховний комплекс, який задовольняє потреби громадян, держави і суспільства у поглибленні базової трудової підготовки школярів 8-11 (10-11) класів, здійснює професійне консультування учнівської молоді, організовує їх добровільну продуктивну працю та забезпечує реалізацію потреб особистості в отриманні професії і кваліфікації відповідно до її інтересів, здібностей, наявних умов.

Комбінат здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про освіту», Положення про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад, інших актів законодавства України з питань освіти цього Положення та власного статуту.

Аналогічно визначено Статутом Перегінського МНВК та окрім цього, п.1.1 зазначено, що даний навчальний виробничий комбінат є центром трудової підготовки ЗЗСО і може охоплюватись різними формами навчання, професійної діяльності не тільки школярів, а й незайняту частину населення.

Розділом 2 вказаного Статуту зазначено, що Перегінський МНВК проводить, зокрема, професійне підготовку на навчання учнів даного закладу.

Судом також встановлено, що Перегінський МНВК є атестованим професійно-технічним навчальним закладом за такими професіями: водій автотранспортних засобів (категорія «В»), водій автотранспортних засобів (категорія «С»), оператор комп`ютерного набору, агент з організації туризму, тракторист, що підтверджується витягом з рішення Акредитаційної комісії додаток 2 від 17.11.2015 року та свідоцтвом про атестацію серії РД №040584 від 14.12.2015 року. Термін дії свідоцтва до 17.11.2025 року.

Більше того відповідно до офіційного інтернет ресурсу - Реєстру суб`єктів освітньої діяльності (https://info.edbo.gov.ua/registry/), Перегінський міжшкільний навчально-виробничий комбінат Перегінської селищної ради (код ЄДРПОУ 20566258) є закладом професійної (професійно-технічної) освіти, який має ліцензію професійно-технічної освіти за такими професіями: оператор комп`ютерного набору, агент з організації туризму, лісник, різьбяр по дереву та бересту, водій автотранспортних засобів (категорія «А»), водій автотранспортних засобів (категорія «В»), водій автотранспортних засобів (категорія «С»), тракторист, що підтверджується витягом з реєстру (а.с.107-110).

Також відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 22.03.2018 року №286-л «Про переоформлення ліцензії», який розміщено на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України, було переоформлено в установленому законодавством порядку ліцензію на освітню діяльність у сфері професійної (професійно-технічної освіти), зокрема, Перегінському МНВК (код ЄДРПОУ 20566258) та визнано ліцензію на освітню діяльність у сфері професійної (професійно-технічної освіти), зокрема і Перегінському МНВК (серії АЕ від 09.09.2014 року) (а.с.111-115).

Таким чином посилання відповідача та третьої особи на те, що Перегінський МНВК не має ліцензії на провадження освітньої діяльності є безпідставними.

Відтак, Перегінський міжшкільний навчально-виробничий комбінат Перегінської селищної ради є закладом професійної (професійно-технічної) освіти, який є атестованим та має відповідні ліцензії, та у своїй діяльності керується, зокрема, Законом України «Про професійно-технічну освіту».

Так, частинами першою та другою статті 24 Закону №103/98-ВР встановлено, що керівництво діяльністю державного професійно-технічного навчального закладу здійснює директор, якого призначає центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти, міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, яким підпорядковані професійно-технічні навчальні заклади.

Директор професійно-технічного навчального закладу державної форми власності призначається на посаду за результатами конкурсу, який проводиться відповідно Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері освіти, шляхом укладення з ним трудового договору (контракту) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти, міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, яким підпорядковані професійно-технічні навчальні заклади. Директор призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства.

Механізм призначення на посаду керівників загальноосвітніх навчальних закладів державної форми власності визначено Порядком.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення посади керівника державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17.07.2019 року №998, конкурс складається з таких етапів: 1) прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії; 2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу; 3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі; 4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам та допущення кандидатів до участі у конкурсі; 5) проведення загальних зборів трудового колективу державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти (далі - заклад); 6) співбесіда з кандидатами на посаду керівника та визначення переможця конкурсу на засіданні конкурсної комісії; 7) оприлюднення результатів конкурсу.

Рішення про проведення конкурсу приймає засновник закладу або уповноважений (уповноважена) ним орган (посадова особа) (далі - уповноважений орган): одночасно з прийняттям рішення про утворення нового закладу; в день утворення вакантної посади керівника закладу; упродовж десяти робочих днів з дня визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.

Відповідно до статті 38 Закону України «Про повну загальну середню освіту» керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років (крім керівників приватних, корпоративних закладів освіти), організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров`я, що не перешкоджає виконанню професійних обов`язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу відповідно до цього Закону.

Статтею 39 даного Закону встановлено, що керівник державного, комунального закладу загальної середньої освіти обирається на посаду за результатами конкурсу, що проводиться відповідно до вимог цього Закону та положення про конкурс, затвердженого засновником або уповноваженим ним органом (посадовою особою).

З огляду на вищенаведені норми директор професійно-технічного навчального закладу державної форми власності призначається на посаду виключно за результатами конкурсу, що є обов`язковою умовою його призначення.

Судом встановлено, що 31.02.2022 року начальнику відділу освіти Перегінської ОТГ було подано дві заяви про призначення на посаду директора Перегінського МНВК, ОСОБА_1 та ОСОБА_3 , проте Перегінською селищною радою без проведення відповідного конкурсу прийнято рішення про призначення на посаду директора Перегінського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Перегінської селищної ради ОСОБА_3 .

Суд вказує, що органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. (ч. 2 ст. 19 Конституції України).

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

«На підставі» означає, що суб`єкт владних повноважень, крім того, що має бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України, зобов`язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним.

«У межах повноважень» означає, що суб`єкт владних повноважень повинен приймати рішення, а дії вчиняти відповідно до встановлених законом повноважень, не перевищуючи їх. Під встановленими законом повноваженнями прийнято розуміти як ті, на наявність яких прямо вказує закон - так звані «прямі повноваження», так і повноваження, які прямо законом не передбачені, але безпосередньо випливають із положень закону і є необхідними для реалізації суб`єктом владних повноважень своїх функцій (завдань) так звані «похідні повноваження».

«У спосіб» означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний дотримуватися встановленої законом процедури і форми прийняття рішення або вчинення дії і повинен обирати лише визначені законом засоби.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням зазначеного, суд доходить висновку, що відповідач не довів, що у спірних правовідносинах діяв з дотриманням порядку, меж і способу дій, визначених законом.

Відтак рішення Перегінської селищної ради від 02.02.2022 року №408-19/2022 «Про призначення директора Перегінського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Перегінської селищної ради» прийнято відповідачем з порушенням вимог чинного законодавства, без оголошення та проведення конкурсу, у зв`язку з чим таке рішення є протиправним та підлягає скасуванню.

З урахування викладеного суд дійшов висновку, що бездіяльність Перегінської селищної ради, як засновника навчального закладу щодо проведення конкурсу на посаду директора Перегінського МНВК є протиправною, у зв`язку з чим відповідача слід зобов`язати прийняти рішення про проведення конкурсу на посаду директора Перегінського МНВК.

Таким чином, позовні вимоги належним чином обґрунтовані, підтверджені наявними матеріалами справи та підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Тому, необхідно стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судові витрати в розмірі 2 977,20 грн., сплачені згідно квитанції №0.0.2447074989.1 від 07.02.2022 (а.с.1).

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Перегінської селищної ради від 02.02.2022 року №408-19/2022 «Про призначення директора Перегінського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Перегінської селищної ради».

Визнати протиправною бездіяльність Перегінської селищної ради щодо проведення конкурсу на посаду директора Перегінського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Перегінської селищної ради.

Зобов`язати Перегінську селищну раду прийняти рішення про проведення конкурсу на посаду директора Перегінського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Перегінської селищної ради.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Перегінської селищної ради на користь ОСОБА_1 сплачений судовий збір в розмірі 2 977 (дві тисячі дев`ятсот сімдесят сім) гривень 20 копійок.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Відповідно до статей 255, 295, 297 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Учасники справи:

позивач ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ;

відповідач Перегінська селищна рада (код ЄДРПОУ 04355119, вул. Сагайдачного, 26, смт. Перегінське, Калуський район, Івано-Франківська область, 77662);

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ОСОБА_3 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 .

Суддя /підпис/ Скільський І.І.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.07.2022
Оприлюднено18.07.2022
Номер документу105241445
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них

Судовий реєстр по справі —300/772/22

Ухвала від 21.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Калашнікова О.В.

Ухвала від 06.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 10.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Постанова від 15.12.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 17.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 17.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 08.09.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Рішення від 13.07.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 14.04.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 14.04.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні