Центральний районний суд м. Миколаєва
54020, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/12, inbox@ct.mk.court.gov.ua
490/2367/22
н\п 1-кс/490/1709/2022 У Х В А Л А
14.07.2022р. слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів,
В С Т А Н О В И В:
СУ ГУНПв Миколаївськійобласті розслідуєтьсякримінальне провадження№42021150000000081за фактомрозтрати грошовихкоштів ІНФОРМАЦІЯ_1 вчинене службовими особами вказаної територіальної громади за попередньою змовою з службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 з суб`єктами господарської діяльності, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Слідчий звернувсяз клопотанняпро отриманнятимчасового доступудо оригіналівдокументів,які перебуваютьу володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованої за адресою: АДРЕСА_1 .
Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали приходжу до наступного.
З наданих матеріалів вбачається, що розслідується кримінальне провадження за відомостями про вчинення службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 за попередньою змовою з службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 та зсуб`єктами господарськоїдіяльності заволодіння бюджетними коштами під час виконання робіт по договорам, замовником яких виступає ІНФОРМАЦІЯ_3 . Оскільки документи, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , можуть вказати на обставини вчинення кримінального правопорушення, а інформація що міститься в документах буде досліджена шляхом проведення судових експертиз (почеркознавчих, будівельно-технічних, економічних, криміналістичних) по кримінальному провадженню та в подальшому буде використана як докази по провадженню, за такого вважаю необхідним клопотання задовольнити.
Керуючись ст.ст. 164, 309 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити, надати слідчим слідчої групи у складі: старших слідчих в ОВС Слідчого управління Головного управління Національної поліції в Миколаївській області ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 ; старших слідчих Слідчого управління Головного управління Національної поліції в Миколаївській області ОСОБА_6 , ОСОБА_7 ; слідчих Слідчого управління Головного управління Національної поліції в Миколаївській області ОСОБА_8 ; ОСОБА_9 , ОСОБА_10 ; заступника начальника відділу СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_11 , у даному кримінальному провадженні доступ до документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до:
1.Договору №27/12 від 27.12.2018 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_12 предметом якого є спортивний майданчик для міні-футболу із штучним покриттям по АДРЕСА_2 реконструкція, разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.
-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №27/12 від 27.12.2018.
-Проектно-кошторисної документації по договору №27/12 від 27.12.2018 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).
-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №27/12 від 27.12.2018.
-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №27/12 від 27.12.2018.
-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №27/12 від 27.12.2018.
-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №27/12 від 27.12.2018.
-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №27/12 від 27.12.2018.
-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №27/12 від 27.12.2018, посадові обов`язки вказаних працівників.
-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №27/12 від 27.12.2018.
2.Договору №139 від 09.07.2019 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » предметом якого є поточний ремонт приміщення ІНФОРМАЦІЯ_6 під центр освіти для дорослих в с. Українка Вітовського району Миколаївської області, разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.
-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №139 від 09.07.2019.
-Проектно-кошторисної документації по договору №139 від 09.07.2019 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).
-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №139 від 09.07.2019.
-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №139 від 09.07.2019.
-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №139 від 09.07.2019.
-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №139 від 09.07.2019.
-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №139 від 09.07.2019.
-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №139 від 09.07.2019, посадові обов`язки вказаних працівників.
-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №139 від 09.07.2019.
3.Договору №153від 19.07.2019укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » предметом якого є капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Проїжджа в с. Лупареве Вітовського району Миколаївської області, разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.
-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №153 від 19.07.2019.
-Проектно-кошторисної документації по договору №153від 19.07.2019 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).
-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №153 від 19.07.2019.
-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №153 від 19.07.2019.
-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №153 від 19.07.2019.
-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №153 від 19.07.2019.
-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №153 від 19.07.2019.
-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №153 від 19.07.2019, посадові обов`язки вказаних працівників.
-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №153 від 19.07.2019.
4.Договору №9/10 від 09.10.2019 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_13 предметом якого є реконструкція спортивного майданчику зі штучним покриттям у рамках проекту «Спорт для всіх» по АДРЕСА_3 , разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.
-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №9/10 від 09.10.2019.
-Проектно-кошторисної документації по договору №9/10 від 09.10.2019 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).
-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №9/10 від 09.10.2019.
-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №9/10 від 09.10.2019.
-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №9/10 від 09.10.2019.
-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №9/10 від 09.10.2019.
-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №9/10 від 09.10.2019.
-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №9/10 від 09.10.2019, посадові обов`язки вказаних працівників.
-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №9/10 від 09.10.2019.
5.Договору №125 від 12.11.2019 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » предметом якого є укладення тротуарної плитки в парку біля адмінбудівлі по АДРЕСА_4 , разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.
-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №125 від 12.11.2019.
-Проектно-кошторисної документації по договору №125 від 12.11.2019 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).
-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №125 від 12.11.2019.
-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №125 від 12.11.2019.
-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №125 від 12.11.2019.
-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №125 від 12.11.2019.
-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №125 від 12.11.2019.
-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №125 від 12.11.2019, посадові обов`язки вказаних працівників.
-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №125 від 12.11.2019.
6.Договору №10/10 від 09.10.2020 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_12 предметом якого є капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі за адресою: АДРЕСА_4 , разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.
-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №10/10 від 09.10.2020.
-Проектно-кошторисної документації по договору №10/10 від 09.10.2020 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).
-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №10/10 від 09.10.2020.
-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №10/10 від 09.10.2020.
-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №10/10 від 09.10.2020.
-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №10/10 від 09.10.2020.
-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №10/10 від 09.10.2020.
-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №10/10 від 09.10.2020, посадові обов`язки вказаних працівників.
-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №10/10 від 09.10.2020.
7.Договору №264 від 26.04.2021 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_14 предметом якого є поточний ремонт туалету та коридору амбулаторії у с. Прибузьке Галицинівської сільської ради Вітовського р-на Миколаївської області, разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.
-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №264 від 26.04.2021.
-Проектно-кошторисної документації по договору №264 від 26.04.2021 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).
-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №264 від 26.04.2021.
-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №264 від 26.04.2021.
-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №264 від 26.04.2021.
-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №264 від 26.04.2021.
-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №264 від 26.04.2021.
-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №264 від 26.04.2021, посадові обов`язки вказаних працівників.
-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №264 від 26.04.2021.
8.Договору №230 від 04.10.2021 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » предметом якого є проведення робіт з видалення та захоронення відходів, які знаходяться на ділянці в с. Лупарево Галицинівської сільської ради Вітовського району Миколаївської області, разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.
-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №230 від 04.10.2021.
-Проектно-кошторисної документації по договору №230 від 04.10.2021 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).
-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №230 від 04.10.2021.
-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №264 від 26.04.2021.
-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №230 від 04.10.2021.
-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №230 від 04.10.2021.
-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №230 від 04.10.2021.
-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №230 від 04.10.2021, посадові обов`язки вказаних працівників.
-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №230 від 04.10.2021.
9.Договору №261 від 15.11.2021 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_12 предметом якого є поточний ремонт огорожі кладовища с. Лупарево, разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.
-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №261 від 15.11.2021.
-Проектно-кошторисної документації по договору №261 від 15.11.2021 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).
-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №261 від 15.11.2021.
-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №261 від 15.11.2021.
-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №261 від 15.11.2021.
-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №261 від 15.11.2021.
-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №261 від 15.11.2021.
-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №261 від 15.11.2021, посадові обов`язки вказаних працівників.
-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №261 від 15.11.2021.
10.Договору №315 від 15.12.2021 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » предметом якого є капітальний ремонт огорожі кладовища в селі Лимани, разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.
-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №315 від 15.12.2021.
-Проектно-кошторисної документації по договору №315 від 15.12.2021 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).
-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №315 від 15.12.2021.
-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №315 від 15.12.2021.
-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №315 від 15.12.2021.
-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №315 від 15.12.2021.
-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №315 від 15.12.2021.
-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №315 від 15.12.2021, посадові обов`язки вказаних працівників.
-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №315 від 15.12.2021.
11.Договору №318 від 16.12.2021 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » предметом якого є капітальний ремонт огорожі кладовища в селі Галицинове, разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.
-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №318 від 16.12.2021.
-Проектно-кошторисної документації по договору №318 від 16.12.2021 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).
-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №318 від 16.12.2021.
-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №318 від 16.12.2021.
-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №318 від 16.12.2021.
-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №318 від 16.12.2021.
-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №318 від 16.12.2021.
-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №318 від 16.12.2021, посадові обов`язки вказаних працівників.
-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №318 від 16.12.2021.
12.Договору №319 від 17.12.2021 укладеногоміж ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_12 предметом якого є поточний ремонт зупинкового комплексу в селі Галицинове, разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.
-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №319 від 17.12.2021.
-Проектно-кошторисної документації по договору №319 від 17.12.2021 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).
-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №319 від 17.12.2021.
-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №319 від 17.12.2021.
-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №319 від 17.12.2021.
-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №319 від 17.12.2021.
-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №319 від 17.12.2021.
-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №319 від 17.12.2021, посадові обов`язки вказаних працівників.
-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №319 від 17.12.2021.
13.Договору №324 від 21.12.2021 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_15 предметом якого є поточний ремонт тротуару по АДРЕСА_1 , разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.
-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №324 від 21.12.2021.
-Проектно-кошторисної документації по договору №324 від 21.12.2021 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).
-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №324 від 21.12.2021.
-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №324 від 21.12.2021.
-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №324 від 21.12.2021.
-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №324 від 21.12.2021.
-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №324 від 21.12.2021.
-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №324 від 21.12.2021, посадові обов`язки вказаних працівників.
-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №324 від 21.12.2021.
Строк дії ухвали 60 днів. У разі відмови в наданні тимчасового доступу, слідчим суддею на підставі ст. 166 КПК України може бути наданий дозвіл на проведення обшуку.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центральний районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 25.07.2022 |
Оприлюднено | 15.05.2024 |
Номер документу | 105412977 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Центральний районний суд м. Миколаєва
Дірко І. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні