Ухвала
від 25.07.2022 по справі 490/2367/22
ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Центральний районний суд м. Миколаєва

54020, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/12, inbox@ct.mk.court.gov.ua

490/2367/22

н\п 1-кс/490/1710/2022 У Х В А Л А

14.07.2022р. слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів,

В С Т А Н О В И В:

СУ ГУНПв Миколаївськійобласті розслідуєтьсякримінальне провадження№42021150000000081за фактомрозтрати грошовихкоштів ІНФОРМАЦІЯ_1 вчинене службовими особами вказаної територіальної громади за попередньою змовою з службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 з суб`єктами господарської діяльності, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Слідчий звернувсяз клопотанняпро отриманнятимчасового доступудо оригіналівдокументів,які перебуваютьу володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованому за адресою: АДРЕСА_1 .

В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали приходжу до наступного.

З наданих матеріалів вбачається, що розслідується кримінальне провадження за відомостями про вчинення службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 за попередньою змовою з службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 та зсуб`єктами господарськоїдіяльності заволодіння бюджетними коштами під час виконання робіт по договорам, замовником яких виступає ІНФОРМАЦІЯ_2 . Оскільки документи, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , можуть вказати на обставини вчинення кримінального правопорушення, а інформація що міститься в документах буде досліджена шляхом проведення судових експертиз (почеркознавчих, будівельно-технічних, економічних, криміналістичних) по кримінальному провадженню та в подальшому буде використана як докази по провадженню, за такого вважаю необхідним клопотання задовольнити.

Керуючись ст.ст. 164, 309 КПК України, -

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити, надати слідчим слідчої групи у складі: старших слідчих в ОВС Слідчого управління Головного управління Національної поліції в Миколаївській області ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 ; старших слідчих Слідчого управління Головного управління Національної поліції в Миколаївській області ОСОБА_6 , ОСОБА_7 ; слідчих Слідчого управління Головного управління Національної поліції в Миколаївській області ОСОБА_8 ; ОСОБА_9 , ОСОБА_10 ; заступника начальника відділу СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_11 , у даному кримінальному провадженні доступ до документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованому за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до:

1.Договору №08/60 від 13.08.2020 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ФОП ОСОБА_12 предметом якого є капітальний ремонт коридорів 2 поверху ІНФОРМАЦІЯ_3 , по АДРЕСА_2 , разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.

-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №08/60 від 13.08.2020.

-Проектно-кошторисної документації по договору №08/60 від 13.08.2020 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).

-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №08/60 від 13.08.2020.

-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №08/60 від 13.08.2020.

-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №08/60 від 13.08.2020.

-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №08/60 від 13.08.2020.

-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №08/60 від 13.08.2020.

-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №08/60 від 13.08.2020, посадові обов`язки вказаних працівників.

-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №08/60 від 13.08.2020.

2.Договору №10/257 від 01.10.2020 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » предметом якого є капітальний ремонт огорожі ІНФОРМАЦІЯ_3 , по АДРЕСА_2 , разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.

-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №10/257 від 01.10.2020.

-Проектно-кошторисної документації по договору №10/257 від 01.10.2020 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).

-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №10/257 від 01.10.2020.

-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №10/257 від 01.10.2020.

-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №10/257 від 01.10.2020.

-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №10/257 від 01.10.2020.

-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №10/257 від 01.10.2020.

-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №10/257 від 01.10.2020, посадові обов`язки вказаних працівників.

-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №10/257 від 01.10.2020.

3.Договору №4533 від 03.08.2021 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » предметом якого є поточний ремонт вентиляції кухні ІНФОРМАЦІЯ_5 , разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.

-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №4533 від 03.08.2021.

-Проектно-кошторисної документації по договору №4533 від 03.08.2021 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).

-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №4533 від 03.08.2021.

-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №4533 від 03.08.2021.

-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №4533 від 03.08.2021.

-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №4533 від 03.08.2021.

-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №4533 від 03.08.2021.

-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №4533 від 03.08.2021, посадові обов`язки вказаних працівників.

-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №4533 від 03.08.2021.

4.Договору №10/64 від 04.10.2021 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » предметом якого є капітальний ремонт приміщень Лиманівського ДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », по АДРЕСА_3 , разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.

-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №10/64 від 04.10.2021.

-Проектно-кошторисної документації по договору №10/64 від 04.10.2021 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).

-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №10/64 від 04.10.2021.

-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №10/64 від 04.10.2021.

-Рахунків на оплату, платіжні доручення по договору №10/64 від 04.10.2021.

-Виконавчої документації (журналів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, видаткових та товарно-транспортних накладних, протоколів випробувань, паспортів на матеріали та інше) по договору №10/64 від 04.10.2021.

-Результатів лабораторних випробувань щодо якості виконаних робіт та матеріалів по договору №10/64 від 04.10.2021.

-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №10/64 від 04.10.2021, посадові обов`язки вказаних працівників.

-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №10/64 від 04.10.2021.

5.Договору №11/71 від 04.11.2021 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » предметом якого є поставка інтерактивного мультимедійного комплекту, разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.

-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №11/71 від 04.11.2021.

-Проектно-кошторисної документації по договору №11/71 від 04.11.2021 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).

-Рахунків на оплату товарів, актів встановлення, накладних на поставку товарів, видаткових накладних, платіжних доручень, актів приймання передачі обладнання, паспортів якості на товари та інше, по договору №11/71 від 04.11.2021;

-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №11/71 від 04.11.2021.

-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №11/71 від 04.11.2021.

-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №11/71 від 04.11.2021, посадові обов`язки вказаних працівників.

-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду на інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №11/71 від 04.11.2021.

6.Договору №167 від 28.12.2021 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » предметом якого є придбання технологічного обладнання для загальноосвітніх шкіл, разом з додатками та додатковими угодами, в тому числі з субпідрядними договорами.

-Тендерної документації на закупівлю послуг згідно договору №167 від 28.12.2021.

-Проектно-кошторисної документації по договору №167 від 28.12.2021 (робочий проект, технічне завдання, дефектні акти, пояснювальні записки, креслення план-схеми, відомість ресурсів).

-Рахунків на оплату товарів, актів встановлення, накладних на поставку товарів, видаткових накладних, платіжних доручень, актів приймання передачі обладнання, паспортів якості на товари та інше, по договору №167 від 28.12.2021;

-Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та відомостей ресурсів до них в (паперовому та електронному форматі ІMD) по договору №167 від 28.12.2021.

-Довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою Кб-3 по договору №167 від 28.12.2021.

-Рішення про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний та авторський нагляд за ходом виконання робіт по договору №167 від 28.12.2021, посадові обов`язки вказаних працівників.

-Документи на підтвердження оплати за здійснення технічного та/або авторського нагляду та інші документи, які відображають факти виконання та приймання робіт за договором №167 від 28.12.2021.

Строк дії ухвали 60 днів. У разі відмови в наданні тимчасового доступу, слідчим суддею на підставі ст. 166 КПК України може бути наданий дозвіл на проведення обшуку.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЦентральний районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення25.07.2022
Оприлюднено15.05.2024
Номер документу105412978
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —490/2367/22

Ухвала від 03.03.2023

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Дірко І. І.

Ухвала від 03.03.2023

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Дірко І. І.

Ухвала від 25.07.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Дірко І. І.

Ухвала від 25.07.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Дірко І. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні