ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про відстрочення виконання судового рішення
28 липня 2022 р. м. Чернівці Справа № 600/929/22-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Брезіної Т.М., розглянувши в порядку письмового провадження заяву про відстрочення виконання рішення суду в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Територіальної громади в особі Чернівецької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
Чернівецька міська рада надіслала до суду заяву про відстрочення виконання рішення суду від 13.04.2022 р. строком на один місяць, після завершення воєнного стану в Україні. В обґрунтування заяви зазначено, що згідно із регламентом Чернівецької міської ради на засіданні погоджувальної ради, було вирішено не проводити чергові сесії під час дії воєнного стану, відтак наразі неможливо виконати рішення суду.
Ухвалою суду від 20.07.2022 р. призначено справу до судового розгляду у відкритому судовому засіданні на 28.07.2022 р.
В судове засідання 28.07.2022 р. учасники справи не з`явились, належним чином були повідомлені про дату, час та місце судового розгляду справи.
Згідно з ч. 2 ст. 378 КАС України неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Розглянувши подану заяву про відстрочення виконання рішення суду, перевіривши матеріали справи та надані докази, суд зазначає наступне.
Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення врегульовуються статтею 378 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України).
Відповідно до ч. 1 ст.378 КАС України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання.
Згідно з ч. 3 ст. ст.378 КАС України підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.
Відповідно до ч. 4 ст. 378 КАС України вирішуючи питання про відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення, суд також враховує: 1) ступінь вини відповідача у виникненні спору; 2) щодо фізичної особи - тяжке захворювання самої особи або членів її сім`ї, її матеріальне становище; 3) стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.
З аналізу наведених норм слідує, що у виняткових випадках та за наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, суд може відстрочити або розстрочити виконання рішення. Обставинами, що ускладнюють виконання судового рішення, на переконання суду, є матеріальне становище, стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.
Рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду від 13.04.2022 р. адміністративний позов задовольнити повністю. Визнано протиправний та скасувати рішення, (витяг) 13 сесії VIII скликання Чернівецької міської ради № 606 від 01.12.2021 р., "Про відмову фізичним особам у наданні дозволів на складення проектів землеустрою щодо відведення, передачі безоплатно у власність та в задоволенні звернень щодо виділення земельних ділянок" в частині відмови гр. ОСОБА_1 у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою АДРЕСА_1 , площею 0,1200 га, кадастровий номер 7310136600:33:001:0102, для індивідуального садівництва. Зобов`язано Чернівецьку міську раду повторно внести на розгляд чергової сесії міської ради питання про розгляд заяви ОСОБА_1 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою АДРЕСА_1 , площею 0,1200 га, кадастровий номер 7310136600:33:001:0102, для індивідуального садівництва. Стягнуто з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань на користь позивача судовий збір згідно квитанції №1018360691 від 03.02.2022 р. у розмірі 992,40 гривень.
Вказане рішення набрало законної сили 06.07.2022 року.
Водночас, суд зазначає, що Законом України Про затвердження Указу Президента України Про введення воєнного стану в Україні від 24.02.2022 року №2102-IX затверджено Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 Про введення воєнного стану в Україні, яким введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Законом України "Про затвердження Указу Президента України Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 22.05.2022 року № 2263-IX затверджено Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 17 травня 2022 року № 341/2022, яким на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року №2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року №2119-IX, та Указом Президента України від 18 квітня 2022 року №259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року №212-IX), продовжено строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб.
Крім того, Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення умов для забезпечення продовольчої безпеки в умовах воєнного стану від 24.03.2022 року № 2145-IX внесено зміни до законодавчих актів України, а саме розділ X "Перехідні положення "Земельного кодексу України" доповнено пунктом 27 такого змісту: " 27. Під час дії воєнного стану земельні відносини регулюються з урахуванням таких особливостей: 5) забороняється безоплатна передача державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі та розроблення такої документації".
Також, постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 165 "Деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб" визначено зупинити строки надання адміністративних послуг суб`єктами їх надання та строки видачі дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні та поновити зупинені строки у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України.
Враховуючи вказане, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення заяви представника Чернівецької міської ради про відстрочення виконання рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 13.04.2022 р. у справі №600/929/22-а.
На підставі наведеного та керуючись статтями 241, 243, 248, 378 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У Х В А Л И В:
1. Задовольнити заяву представника Чернівецької міської ради про відстрочення виконання судового рішення у справі за позовом ОСОБА_1 до Територіальної громади в особі Чернівецької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.
2. Відстрочити виконання рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 13.04.2022 р. у справі №600/929/22-а за позовом ОСОБА_1 до Територіальної громади в особі Чернівецької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - строком на один місяць після завершення воєнного стану в Україні.
Згідно статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).
У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України ухвали суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку окремо від рішення суду повністю або частково. Апеляційна скарга на ухвалу подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її складання.
Суддя Т.М. Брезіна
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.07.2022 |
Оприлюднено | 01.08.2022 |
Номер документу | 105491589 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Брезіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Брезіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Брезіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Брезіна Тетяна Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні