Ухвала
від 01.08.2022 по справі 202/4144/22
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/4144/22

Провадження № 1-кс/202/3167/2022

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

У Х В А Л А

01 серпня 2022 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду міста Дніпропетровська ОСОБА_1 за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у судовому засіданні клопотання заступника начальника відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері об`єднаних сил ОСОБА_4 про проведення обшуку, яке подане у кримінальному провадженні № 42022051110000021 від 25.04.2022 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

Заступник начальника відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері об`єднаних сил ОСОБА_4 звернувся в рамках кримінального провадження № 42022051110000021 від 25.04.2022 року з погодженим із прокурором клопотанням, в якому просить надати слідчим групи слідчих, якими здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42022051110000021 від 25.04.2022, та прокурорам групи прокурорів, якими здійснюється процесуальне керівництво на проведення обшуку у приміщенні домоволодіння за місцем мешкання голови Костянтинівської МТГ ОСОБА_5 , за адресою: АДРЕСА_1 , що належить на праві спільної власності ОСОБА_6 та ОСОБА_7 ,

де, на думку може знаходитися документація Костянтинівської МТГ та

КП «Комунсервіс» (код ЄДРПОУ 38652805), з метою виявлення, фіксації та вилучення відомостей щодо можливої протиправної діяльності посадових осіб Костянтинівського МТГ та КП «Комунсервіс», відшукання та вилучення документів, а саме:

- листування щодо потреби в коштах для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ;

- розпорядження чи інші рішення Костянтинівської МТГ щодо виділення коштів по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ»;

- документи, в яких міститься інформація про розташування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ по яких надавалися послуги згідно договорів № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022;

- документи, в яких міститься інформація про вартість товарів та послуг наданих КП «Комунсервіс» по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ»;

- довідок, прайс-листів чи інших документів, в яких міститься інформація про вартість придбаного КП «Комунсервіс» піску, сертифікатів якості, паспортів по договорам № 73-2022 та №77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ»;

- документів наданих КП «Комунсервіс» до Костянтинівської МТГ після виконання будівельних робіт по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ»;

- документи (платіжні доручення, видаткові накладні, товарні чеки, рахунки фактури, товарно-транспортні накладні), за якими здійснювалась оплата піску придбаного КП «Комунсервіс» та оплата його перевезення для забезпечення виконання умов по договорам № 73-2022 та №77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;

- рахунки і прибуткові накладні на придбання товарно-матеріальних цінностей та послуг для виконання робіт КП «Комунсервіс» по договорам

№ 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;

- трудові угоди (договори), укладені КП «Комунсервіс» з особам, задіяними на виконання робіт по договору № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;

- документи (накази / розпорядження чи інші рішення) в яких міститься інформація про закріплення осіб з числа працівників КП «Комунсервіс», які є відповідальними за об`єми та якість виконаних будівельних робіт по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ», з додатками;

- документи, зошити, журнали, в яких міститься інформація про облік та фіксацію товарно-матеріальних цінностей та об`ємів виконаних робіт по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;

- копії реєстраційних документів ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_1 ), що діяли в період часу з 01.04.2022 по теперішній час, з додатками та змінами;

- копії документів (бухгалтерські та реєстраційні), в яких міститься інформація про транспортні засоби, які зареєстровані та перебували на балансі ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_1 ) в період часу з 01.04.2022 по теперішній час;

- договори та інші документи, укладені у 2022 році щодо купівлі - продажу КП «Комунсервіс» піску та інших товарно - матеріальних цінностей, з додатками, додатковими угодами;

- документи, в яких міститься інформація про вартість товарно - матеріальних цінностей, у тому числі піску по договорам укладеним з

КП «Комунсервіс» у 2022 році, з додатками;

- документи, в яких міститься інформація про місця перевезення піску по договорам укладеним з КП «Комунсервіс» у 2022 році, з додатками;

- документи (журнали, зошити та інші), в яких міститься інформація про місце зберігання піску в 2022 році ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_1 );

- документи (журнали, зошити, шляхові листи та інші), в яких міститься інформація про виїзди / в`їзди транспортних засобів на місце зберігання піску, за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;

- документи (журнали, зошити та інші), в яких міститься інформація про видачу (погрузку) піску на транспортні засоби, за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;

- документи (журнали/книги нарядів, зошити та інші), в яких міститься інформація про наряди на виконання робіт/послуг видані працівникам ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_1 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;

- документи (платіжні доручення, видаткові накладні, товарні чеки, рахунки фактури, товарно-транспортні накладні), за якими здійснювалась оплата піску придбаного КП «Комунсервіс» у ФОП ОСОБА_8 ;

- договори та інші документи укладені між КП «Комунсервіс» та ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_2 ) у 2022 році щодо перевезення піску та інших товарно-матеріальних цінностей, з додатками, додатковими угодами;

- документи, в яких міститься інформація про вартість перевезення товарно-матеріальних цінностей по договорам укладеним між

КП «Комунсервіс» та ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_2 )

у 2022 році, з додатками;

- документи, в яких міститься інформація про місця перевезення товарно - матеріальних цінностей по договорам укладеним між КП «Комунсервіс» та ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_2 ) у 2022 році, з додатками;

- документи (журнали, зошити, шляхові листи та інші) в яких міститься інформація про виїзди транспортних засобів ФОП ОСОБА_9

(ІПН НОМЕР_2 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;

- документи (журнали, зошити та інші) в яких міститься інформація про видачу (витрачання) паливно-мастильних матеріалів транспортним засобам ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_2 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;

- документи (журнали/книги нарядів, зошити та інші), в яких міститься інформація про наряди на виконання робіт/послуг видані працівникам ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_2 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;

- документи (платіжні доручення, видаткові накладні, товарні чеки, рахунки фактури, товарно-транспортні накладні), за якими здійснювалась оплата піску придбаного КП «Комунсервіс» у ФОП « ОСОБА_9 ;

- оборотні відомості по придбанню і використанню КП «Комунсервіс» товарно-матеріальних цінностей, за період часу з 01.04.2022 по теперішній час;

- інші документи та речі, чорнові записи, носії інформації, які можуть містити відомості, що мають значення по кримінальному провадженню, в яких міститься інформація щодо отримання, використання бюджетних коштів, що дасть можливість встановити фактично виконані об`єми будівельних робіт та фактично витрачену на це суму грошових коштів.

Дане клопотання обґрунтоване тим, що досудовим розслідуванням встановлено, що 08.04.2022 між виконавчим комітетом Костянтинівської міської територіальної громади в особі голови ОСОБА_5 та КП «Комунсервіс» Костянтинівської міської ради в особі директора ОСОБА_10 укладено договори № 73-2022 та № 77-2022, предметами яких є «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) (згідно ДК 2015 021-45112700-2 Ландшафтні роботи) на території Костянтинівського МТГ», сума договору № 73-2022 складає 143 762 грн. 15 коп., договору № 77-2022 - 219 946 грн. 61 коп.

У квітні 2022 року між КП «Комунсервіс» та ФОП « ОСОБА_8 » (ІПН НОМЕР_1 ) укладено договори щодо надання послуг з купівлі - продажу піску, а між КП «Комунсервіс» та ФОП « ОСОБА_9 » (ІПН НОМЕР_2 ) - щодо надання послуг з його перевезення.

В квітні 2022 року ОСОБА_10 , діючи з корисливих мотивів, склав акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ2в за квітень 2022 року № 73-2022 та № 77-2022, а також довідку про вартість виконаних будівельних робіт і витрати за квітень 2022 року форми КБ-3 від 08.04.2022 по об`єкту «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) (згідно ДК 2015 021-45112700-2 Ландшафтні роботи) на території Костянтинівського МТГ» на загальну суму 363 708 гривень

76 копійок, зазначивши в актах завідомо неправдиві відомості щодо фактичних об`ємів виконаних ним робіт та наданих послуг, як таких, що відповідають переліку, обсягу та вартості, передбачених договорами № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022, тоді як станом на 08.04.2022 роботи фактично не були виконані.

Після чого в квітні 2022 року передав вказані акти виконаних робіт форми

КБ-2в та довідки форми КБ-3 голові Костянтинівської МТГ ОСОБА_5 для підпису, який діючи за попередньою змовою з директором КП «Комунсервіс» ОСОБА_10 , продовжуючи реалізовувати свій єдиний злочинний намір, спрямований на заволодіння чужим майном, а саме грошовими коштами державного бюджету, використовуючи своє службове становище, будучи службовою особою, діючи умисно, з корисливих мотивів підписав вищевказані акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ2в за квітень 2022 року, від 08.04.2022 № 73-2022 та № 77-2022 по об`єкту «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування)

(згідно ДК 2015 021-45112700-2 Ландшафтні роботи) на території Костянтинівського МТГ» достовірно знаючи, що в даних актах приймання виконаних будівельних робіт вказані відомості про необґрунтовано завищені витрати підрядника на виконання робіт на загальну суму 363708 грн. 76 коп. для подальшої оплати зазначених робіт.

На підставі вказаних актів за платіжними дорученнями казначейською службою перераховано КП «Комунсервіс» грошові кошти на суму 363 708 грн. 76 коп. в якості остаточної оплати за виконані роботи та надані послуги.

Таким чином, з урахуванням відомостей отриманих під час проведення досудового розслідування, виникла необхідність у подальшому ініціюванні призначення та проведення ряду експертних досліджень, в тому числі судової будівельно-технічної експертизи, для визначення об`єму виконаних робіт/наданих послуг, судової почеркознавчої експертизи для визначення осіб, якими були підписані офіційні документи, на підставі яких в подальшому здійснювалися розрахунки відповідно до умов вищезазначених договорів,

а також судову економічну експертизу з метою встановлення розміру завданого державі збитку.

З цією метою 05.06.2022 слідчим призначено судову будівельно-технічну експертизу.

Крім цього, 23.07.2022 призначено судово-почеркознавчу експертизу документів.

Посадові особи КП «Комунсервіс» вчиняють дії з приховання оригіналів первинних документів бухгалтерського обліку, щоб уникнути кримінальної відповідальності.

В органу досудового розслідування є підстави вважати, що бухгалтерська та інша документація КП «Комунсервіс» знаходиться за місцем мешкання ОСОБА_5 .

Тому виникла необхідність у проведенні обшуку за вказаною адресою.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, приходить до висновку, що клопотання є необґрунтованим і задоволенню не підлягає, виходячи з наступного:

Відповідно до частини першої статті 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Частиною п`ятою статті 234 КПК України визначено, що слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що: 1) було вчинено кримінальне правопорушення; 2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; 3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; 4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи; 5) за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.

Згідно з частиною 6 статті 234 КПК України у разі відмови у задоволенні клопотання про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи слідчий, прокурор не має права повторно звертатися до слідчого судді з клопотанням про дозвіл на обшук того самого житла чи іншого володіння особи, якщо у клопотанні не зазначені нові обставини, які не розглядалися слідчим суддею.

Аналіз наведеної норми свідчить, що такий крайній ступінь втручання в особисте і сімейне життя особи як проведення обшуку в її житлі чи іншому володінні може бути застосовано лише за наявності усіх вищенаведених умов.

Між тим, матеріали клопотання прокурора не містять достатніх даних, що оригінали відшукуваних документів можуть зберігати за місцем мешкання ОСОБА_5 .

Слідчий суддя враховує, що копії відшукуваних документів надавалися в порядку тимчасового доступу представниками КП «Комунсервіс».

Даних та доказів неможливості відшукання цих документів безпосередньо в їх володільців клопотання не містить.

Відтак, проведення обшуку за місцем мешкання ОСОБА_5 слідчий суддя вважає передчасним.

На переконання слідчого судді, прокурором не доведено, що на даному етапі досудового розслідування проведення обшуку є заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.

Крім того, слідчий суддя звертає увагу, що ухвалою слідчого судді від 28 липня 2022 року було відмовлено в задоволенні аналогічного клопотання прокурора і подане клопотання не містить нових обставин, які не розглядалися слідчим суддею.

Враховуючи наведене, у задоволенні клопотання про проведення обшуку слід відмовити.

Керуючись ст. ст. 234-235, 369-372 КПК України, слідчий суддя

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні клопотання про надання дозволу на проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 відмовити.

Ухвала оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення01.08.2022
Оприлюднено07.08.2023
Номер документу105589544
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення обшуку, яке подане у кримінальному провадженні № 42022051110000021 від 25.04.2022 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України

Судовий реєстр по справі —202/4144/22

Ухвала від 22.02.2023

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 22.02.2023

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 22.02.2023

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 14.10.2022

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 14.10.2022

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 14.10.2022

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 05.10.2022

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 05.10.2022

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 26.08.2022

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 25.08.2022

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні