Справа № 202/4144/22
Провадження № 1-кс/202/3087/2022
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА
У Х В А Л А
28 липня 2022 року м. Дніпро
Слідчий суддя Індустріального районного суду міста Дніпропетровська ОСОБА_1 за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у судовому засіданні клопотання заступника начальника відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері об`єднаних сил ОСОБА_3 про проведення обшуку, яке подане у кримінальному провадженні № 42022051110000021 від 25.04.2022 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Заступник начальника відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері об`єднаних сил ОСОБА_3 звернувся з клопотанням, в якому зазначає, що Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Донецькій області за процесуального керівництва Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері об`єднаних сил здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42022051110000021 від 25.04.2022 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що 08.04.2022 між виконавчим комітетом Костянтинівської міської територіальної громади в особі голови ОСОБА_4 та КП «Комунсервіс» Костянтинівської міської ради в особі директора ОСОБА_5 укладено договори № 73-2022 та № 77-2022, предметами яких є «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) (згідно ДК 2015 021-45112700-2 Ландшафтні роботи) на території Костянтинівського МТГ», сума договору № 73-2022 складає 143 762 грн. 15 коп., договору № 77-2022 - 219 946 грн. 61 коп.
У квітні 2022 року між КП «Комунсервіс» та ФОП « ОСОБА_6 » (ІПН НОМЕР_1 ) укладено договори щодо надання послуг з купівлі - продажу піску, а між КП «Комунсервіс» та ФОП « ОСОБА_7 » (ІПН НОМЕР_2 ) - щодо надання послуг з його перевезення.
В квітні 2022 року ОСОБА_5 , діючи з корисливих мотивів, склав акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ2в за квітень 2022 року № 73-2022 та № 77-2022, а також довідку про вартість виконаних будівельних робіт і витрати за квітень 2022 року форми КБ-3 від 08.04.2022 по об`єкту «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) (згідно ДК 2015 021-45112700-2 Ландшафтні роботи) на території Костянтинівського МТГ» на загальну суму 363 708 гривень
76 копійок, зазначивши в актах завідомо неправдиві відомості щодо фактичних об`ємів виконаних ним робіт та наданих послуг, як таких, що відповідають переліку, обсягу та вартості, передбачених договорами № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022, тоді як станом на 08.04.2022 роботи фактично не були виконані.
Після чого в квітні 2022 року передав вказані акти виконаних робіт форми
КБ-2в та довідки форми КБ-3 голові Костянтинівської МТГ ОСОБА_4 для підпису, який діючи за попередньою змовою з директором КП «Комунсервіс» ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати свій єдиний злочинний намір, спрямований на заволодіння чужим майном, а саме грошовими коштами державного бюджету, використовуючи своє службове становище, будучи службовою особою, діючи умисно, з корисливих мотивів підписав вищевказані акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ2в за квітень 2022 року, від 08.04.2022 № 73-2022 та № 77-2022 по об`єкту «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування)
(згідно ДК 2015 021-45112700-2 Ландшафтні роботи) на території Костянтинівського МТГ» достовірно знаючи, що в даних актах приймання виконаних будівельних робіт вказані відомості про необґрунтовано завищені витрати підрядника на виконання робіт на загальну суму 363708 грн. 76 коп. для подальшої оплати зазначених робіт.
На підставі вказаних актів за платіжними дорученнями казначейською службою перераховано КП «Комунсервіс» грошові кошти на суму 363 708 грн. 76 коп. в якості остаточної оплати за виконані роботи та надані послуги.
Таким чином, з урахуванням відомостей отриманих під час проведення досудового розслідування, виникла необхідність у подальшому ініціюванні призначення та проведення ряду експертних досліджень, в тому числі судової будівельно-технічної експертизи, для визначення об`єму виконаних робіт/наданих послуг, судової почеркознавчої експертизи для визначення осіб, якими були підписані офіційні документи, на підставі яких в подальшому здійснювалися розрахунки відповідно до умов вищезазначених договорів,
а також судову економічну експертизу з метою встановлення розміру завданого державі збитку.
З цією метою 05.06.2022 слідчим призначено судову будівельно-технічну експертизу.
Крім цього, 23.07.2022 призначено судово-почеркознавчу експертизу документів.
Посадові особи КП «Комунсервіс» вчиняють дії з приховання оригіналів первинних документів бухгалтерського обліку, щоб уникнути кримінальної відповідальності.
Отже, з метою всебічного, повного й неупередженого розслідування, встановлення всіх обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, отримання відомостей, котрі є необхідними для належної кваліфікації вчиненого діяння, в ході досудового розслідування виникла потреба в отриманні оригіналів та копій документів, що перебувають у володінні КП «Комунсервіс» (код ЄДРПОУ 38652805), яке зареєстроване за юридичною адресою: вул. Садова, 35Б у с. Іванопілля Костянтинівського району Донецької області.
Бухгалтерська та інша документація КП «Комунсервіс» знаходиться в приміщенні Центральної міської публічної бібліотеки Комунального закладу культури «Централізована система публічних бібліотек», за адресою: б. Космонавтів, 11 у
м. Костянтинівка Донецької області.
Необхідність проведення обшуку в даному випадку пов`язана із ризиком знищення документів, які фактично є предметом злочинів, передбачених
ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України, мають ознаки речових доказів в рамках досудового розслідування, оскільки можуть містити відомості та підтверджують факти невиконання робіт, укладення фіктивних договорів по виконанню робіт, завищення об`ємів фактично виконаних робіт / наданих послуг та безпідставного перерахування грошових коштів за такі роботи.
Необхідність вилучення саме оригіналів документів обумовлена тим, що під час досудового розслідування призначено судову-почеркознавчу експертизу та заплановано проведення судово-економічної експертизи, об`єктами дослідження яких повинні бути оригінали документів, які планується вилучити.
Зазначені документи мають бути долучені до матеріалів кримінального провадження саме в оригіналах, оскільки містять підписи посадових осіб - Костянтинівської МТГ, КП «Комунсервіс», які мають бути об`єктами для проведення почеркознавчої експертизи з метою підтвердження їх справжності.
Доступ до вказаних документів неможливо отримати органом досудового розслідування шляхом проведення тимчасового доступу до речей та документів, у зв`язку з можливим знищенням чи спотворенням їх володільцем вказаного майна, оскільки наявні докази того, що посадові особи КП «Комунсервіс» будуть вживати заходів щодо приховування, знищення або спотворення речей та документів, які планується відшукати та вилучити, що може призвести до втрати речових доказів.
Відповідно до матеріалів виконаного доручення УСР в Донецькій області ДСР НП України встановлено, що КП «Комунсервіс» (код ЄДРПОУ 38652805) зареєстроване за юридичною адресою: вул. Садова, 35Б у с. Іванопілля Костянтинівського району Донецької області, однак бухгалтерська та інша документація КП «Комунсервіс» знаходиться в приміщенні Центральної міської публічної бібліотеки Комунального закладу культури «Централізована система публічних бібліотек», за адресою: б. Космонавтів, буд. 11 у
м. Костянтинівка Донецької області та перебуває на балансі Костянтинівського міського відділу культури.
Так, згідно з технічним паспортом КП «Костянтинівське БТІ» приміщення Центральної міської публічної бібліотеки, розташоване за адресою: бул. Космонавтів, 11, м. Костянтинівка, Донецької області, площею 1641,40 кв.м., перебуває на балансі Костянтинівського міського відділу культури.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна № 303894707 право комунальної власності за вказаною адресою зареєстроване за територіальною громадою в особі Костянтинівської міської ради.
Постановою начальника відділу СУ ГУНП в Донецькій області від 25.04.2022 місцем проведення досудового розслідування у даному кримінальному провадженні визначено м. Краматорськ Донецької обл., що перебуває під юрисдикцією Краматорського міського суду Донецької області.
Наказом начальника ГУНП в Донецькій області № 122 від 21.01.2020 визначені місця розташування органу досудового розслідування за адресами постійної дислокації слідчих СУ ГУНП в Донецькій області, у переліку яких міститься адреса: Донецька обл., м. Краматорськ,
вул. Академічна, 21.
Тобто, місце здійснення досудового розслідування перебуває в межах територіальної юрисдикції Краматорського міського суду Донецької області.
Водночас з цим відповідно до ч. 7 ст. 147 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», враховуючи неможливість судами здійснювати правосуддя під час воєнного стану, Верховний суд розпорядженням № 8/0/9-22 від 15.03.2022 змінив територіальну підсудність судових справ на Індустріальний районний суд м. Дніпропетровська.
За цих підстав прокурор просить винести ухвалу про надання дозволу слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні: ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , а також прокурорам групи прокурорів: ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_3 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 на проведення обшуку у приміщенні Центральної міської публічної бібліотеки Комунального закладу культури «Централізована система публічних бібліотек», за адресою: б. Космонавтів, 11 у м. Костянтинівка Донецької області, що належить на праві комунальної власності територіальній громаді в особі Костянтинівської міської ради, де фактично знаходиться документація КП «Комунсервіс» (код ЄДРПОУ 38652805), з метою виявлення, фіксації та вилучення відомостей щодо можливої протиправної діяльності посадових осіб Костянтинівського МТГ та КП «Комунсервіс», відшукання та вилучення документів, а саме:
- листування щодо потреби в коштах для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ;
- розпорядження чи інші рішення Костянтинівської МТГ щодо виділення коштів по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ»;
- документи, в яких міститься інформація про розташування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ по яких надавалися послуги згідно договорів № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022;
- документи, в яких міститься інформація про вартість товарів та послуг наданих КП «Комунсервіс» по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ»;
- довідок, прайс-листів чи інших документів, в яких міститься інформація про вартість придбаного КП «Комунсервіс» піску, сертифікатів якості, паспортів по договорам № 73-2022 та №77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ»;
- документів наданих КП «Комунсервіс» до Костянтинівської МТГ після виконання будівельних робіт по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ»;
- документи (платіжні доручення, видаткові накладні, товарні чеки, рахунки фактури, товарно-транспортні накладні), за якими здійснювалась оплата піску придбаного КП «Комунсервіс» та оплата його перевезення для забезпечення виконання умов по договорам № 73-2022 та №77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;
- рахунки і прибуткові накладні на придбання товарно-матеріальних цінностей та послуг для виконання робіт КП «Комунсервіс» по договорам
№ 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;
- трудові угоди (договори), укладені КП «Комунсервіс» з особам, задіяними на виконання робіт по договору № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;
- документи (накази / розпорядження чи інші рішення) в яких міститься інформація про закріплення осіб з числа працівників КП «Комунсервіс», які є відповідальними за об`єми та якість виконаних будівельних робіт по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ», з додатками;
- документи, зошити, журнали, в яких міститься інформація про облік та фіксацію товарно-матеріальних цінностей та об`ємів виконаних робіт по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;
- копії реєстраційних документів ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_1 ), що діяли в період часу з 01.04.2022 по теперішній час, з додатками та змінами;
- копії документів (бухгалтерські та реєстраційні) в яких міститься інформація про транспортні засоби, які зареєстровані та перебували на балансі ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_1 ) в період часу з 01.04.2022 по теперішній час;
- договори та інші документи укладені у 2022 році щодо купівлі - продажу КП «Комунсервіс» піску та інших товарно - матеріальних цінностей, з додатками, додатковими угодами;
- документи, в яких міститься інформація про вартість товарно - матеріальних цінностей, у тому числі піску по договорам укладеним з
КП «Комунсервіс» у 2022 році, з додатками;
- документи, в яких міститься інформація про місця перевезення піску по договорам укладеним з КП «Комунсервіс» у 2022 році, з додатками;
- документи (журнали, зошити та інші) в яких міститься інформація про місце зберігання піску в 2022 році ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_1 );
- документи (журнали, зошити, шляхові листи та інші), в яких міститься інформація про виїзди / в`їзди транспортних засобів на місце зберігання піску, за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (журнали, зошити та інші), в яких міститься інформація про видачу (погрузку) піску на транспортні засоби, за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (журнали/книги нарядів, зошити та інші), в яких міститься інформація про наряди на виконання робіт/послуг видані працівникам ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_1 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (платіжні доручення, видаткові накладні, товарні чеки, рахунки фактури, товарно-транспортні накладні), за якими здійснювалась оплата піску придбаного КП «Комунсервіс» у ФОП ОСОБА_6 ;
- договори та інші документи укладені між КП «Комунсервіс» та ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 ) у 2022 році щодо перевезення піску та інших товарно - матеріальних цінностей, з додатками, додатковими угодами;
- документи, в яких міститься інформація про вартість перевезення товарно-матеріальних цінностей по договорам укладеним між
КП «Комунсервіс» та ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 )
у 2022 році, з додатками;
- документи, в яких міститься інформація про місця перевезення товарно - матеріальних цінностей по договорам укладеним між КП «Комунсервіс» та ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 ) у 2022 році, з додатками;
- документи (журнали, зошити, шляхові листи та інші), в яких міститься інформація про виїзди транспортних засобів ФОП ОСОБА_7
(ІПН НОМЕР_2 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (журнали, зошити та інші), в яких міститься інформація про видачу (витрачання) паливно-мастильних матеріалів транспортним засобам ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (журнали/книги нарядів, зошити та інші) в яких міститься інформація про наряди на виконання робіт/послуг видані працівникам ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (платіжні доручення, видаткові накладні, товарні чеки, рахунки фактури, товарно-транспортні накладні), за якими здійснювалась оплата піску придбаного КП «Комунсервіс» у ФОП « ОСОБА_7 ;
- оборотні відомості по придбанню і використанню КП «Комунсервіс» товарно-матеріальних цінностей, за період часу з 01.04.2022 по теперішній час;
- інші документи та речі, чорнові записи, носії інформації, які можуть містити відомості, що мають значення по кримінальному провадженню, в яких міститься інформація щодо отримання, використання бюджетних коштів, що дасть можливість встановити фактично виконані об`єми будівельних робіт та фактично витрачену на це суму грошових коштів.
У судовому засіданні прокурор клопотання підтримав.
Слідчий суддя, заслухавши слідчого, вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, вважає, що дане клопотання підлягає частковому задоволенню з огляду на наступне:
Слідчим суддею встановлено, що Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Донецькій області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42022051110000021 від 25.04.2022 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України.
З матеріалів клопотання слідчого вбачається, що до даного правопорушення можуть бути причетні посадові особи КП «Комунсервіс».
Отже, в органу досудового розслідування є підстави вважати, що в приміщенні, яке займає вказане підприємство, можуть зберігатися речі і документи, які мають значення доказів у кримінальному провадженні, так як оригінали документів, які мають значення для досудового розслідування, зокрема, потрібні для проведення судових експертиз, підприємством не були надані.
Відповідно до частини першої статті 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
За змістом частини п`ятої статті 234 КПК України слідчий суддя може задовольнити клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий доведе наявність достатніх підстав вважати, що: 1) було вчинено кримінальне правопорушення; 2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; 3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; 4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи; 5) за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.
Слідчий суддя вважає, що зібрані під час досудового розслідування докази доводять наявність достатніх підстав для висновку, що було вчинено кримінальне правопорушення і відшукуванні речі і документи, можуть знаходитися за місцем знаходження Комунального підприємства «Комунсервіс» (код ЄДРПОУ 38652805) у приміщенні Центральної міської публічної бібліотеки Комунального закладу культури «Централізована система публічних бібліотек», за адресою: бульвар Космонавтів, 11 у м. Костянтинівка Донецької області.
За таких обставин слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого в частині відшукання вказаних речей і документів підлягає задоволенню.
На переконання слідчого судді, в даному випадку потреби досудового розслідування виправдовують проведення обшуку за вказаною адресою та за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення зазначених у клопотанні документів, оскільки оригінали документів, які стосуються виконання укладених договорів, під час досудового розслідування не були надані в повному обсязі, і посадові особи КП «Комунсервіс» можуть бути заінтересовані в результатах цього кримінального провадження, в інший спосіб виявити докази правопорушення неможливо.
Тому слідчий суддя вважає, що клопотання прокурора підлягає задоволенню в частині відшукання наступних документів:
- листування щодо потреби в коштах для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ;
- розпорядження чи інші рішення Костянтинівської МТГ щодо виділення коштів по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ»;
- документи, в яких міститься інформація про розташування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ, по яких надавалися послуги згідно договорів № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022;
- документи, в яких міститься інформація про вартість товарів та послуг наданих КП «Комунсервіс» по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ»;
- довідок, прайс-листів чи інших документів, в яких міститься інформація про вартість придбаного КП «Комунсервіс» піску, сертифікатів якості, паспортів по договорам № 73-2022 та №77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ»;
- документів, наданих КП «Комунсервіс» до Костянтинівської МТГ після виконання будівельних робіт по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ»;
- документи (платіжні доручення, видаткові накладні, товарні чеки, рахунки фактури, товарно-транспортні накладні), за якими здійснювалась оплата піску, придбаного КП «Комунсервіс», та оплата його перевезення для забезпечення виконання умов по договорам № 73-2022 та №77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;
- рахунки і прибуткові накладні на придбання товарно-матеріальних цінностей та послуг для виконання робіт КП «Комунсервіс» по договорам
№ 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;
- трудові угоди (договори), укладені КП «Комунсервіс» з особам, задіяними на виконання робіт по договору № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;
- документи (накази / розпорядження чи інші рішення), в яких міститься інформація про закріплення осіб з числа працівників КП «Комунсервіс», які є відповідальними за об`єми та якість виконаних будівельних робіт по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ», з додатками;
- документи, зошити, журнали, в яких міститься інформація про облік та фіксацію товарно-матеріальних цінностей та об`ємів виконаних робіт по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;
- договори та інші документи, укладені у 2022 році щодо купівлі-продажу КП «Комунсервіс» піску та інших товарно-матеріальних цінностей, з додатками, додатковими угодами;
- документи, в яких міститься інформація про вартість товарно-матеріальних цінностей, у тому числі піску по договорам, укладеним з
КП «Комунсервіс» у 2022 році, з додатками;
- документи, в яких міститься інформація про місця перевезення піску по договорам, укладеним з КП «Комунсервіс» у 2022 році, з додатками;
- документи (журнали, зошити та інші), в яких міститься інформація про місце зберігання піску в 2022 році ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_1 );
- документи (журнали, зошити, шляхові листи та інші), в яких міститься інформація про виїзди / в`їзди транспортних засобів на місце зберігання піску, за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (журнали, зошити та інші), в яких міститься інформація про видачу (погрузку) піску на транспортні засоби, за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (журнали/книги нарядів, зошити та інші), в яких міститься інформація про наряди на виконання робіт/послуг, видані працівникам ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (платіжні доручення, видаткові накладні, товарні чеки, рахунки фактури, товарно-транспортні накладні), за якими здійснювалася оплата піску, придбаного КП «Комунсервіс» у ФОП ОСОБА_6 ;
- договори та інші документи, укладені між КП «Комунсервіс» та ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 ) у 2022 році щодо перевезення піску та інших товарно-матеріальних цінностей, з додатками, додатковими угодами;
- документи, в яких міститься інформація про вартість перевезення товарно-матеріальних цінностей по договорам, укладеним між
КП «Комунсервіс» та ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 )
у 2022 році, з додатками;
- документи, в яких міститься інформація про місця перевезення товарно-матеріальних цінностей по договорам, укладеним між КП «Комунсервіс» та ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 ) у 2022 році, з додатками;
- документи (журнали, зошити, шляхові листи та інші), в яких міститься інформація про виїзди транспортних засобів ФОП ОСОБА_7
(ІПН НОМЕР_2 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (журнали, зошити та інші), в яких міститься інформація про видачу (витрачання) паливно-мастильних матеріалів транспортним засобам ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (журнали/книги нарядів, зошити та інші), в яких міститься інформація про наряди на виконання робіт/послуг, видані працівникам ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (платіжні доручення, видаткові накладні, товарні чеки, рахунки фактури, товарно-транспортні накладні), за якими здійснювалась оплата піску, придбаного КП «Комунсервіс» у ФОП « ОСОБА_7
-чорнові записи, які можуть містити відомості, що мають значення для цього кримінального провадження.
Щодо відшукання інших речей і документів, зазначених у клопотанні прокурора, то слідчий суддя вважає, що клопотання в цій частині задоволенню не підлягає як необґрунтоване.
Керуючись ст. ст. 234-235, 369-372 КПК України, слідчий суддя
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання прокурора про проведення обшуку задовольнити частково.
Надати слідчим групи слідчих, якими здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42022051110000021 від 25.04.2022, та прокурорам групи прокурорів, якими здійснюється процесуальне керівництво у вказаному кримінальному провадженні, дозвіл на проведення обшуку за місцем знаходження Комунального підприємства «Комунсервіс» (код ЄДРПОУ 38652805) у приміщенні Центральної міської публічної бібліотеки Комунального закладу культури «Централізована система публічних бібліотек», за адресою: бульвар Космонавтів, 11 у м. Костянтинівка Донецької області, що належить на праві комунальної власності територіальній громаді в особі Костянтинівської міської ради, з метою відшукання та вилучення наступних документів:
- листування щодо потреби в коштах для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ;
- розпорядження чи інші рішення Костянтинівської МТГ щодо виділення коштів по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ»;
- документи, в яких міститься інформація про розташування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ, по яких надавалися послуги згідно договорів № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022;
- документи, в яких міститься інформація про вартість товарів та послуг наданих КП «Комунсервіс» по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ»;
- довідок, прайс-листів чи інших документів, в яких міститься інформація про вартість придбаного КП «Комунсервіс» піску, сертифікатів якості, паспортів по договорам № 73-2022 та №77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ»;
- документів, наданих КП «Комунсервіс» до Костянтинівської МТГ після виконання будівельних робіт по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ»;
- документи (платіжні доручення, видаткові накладні, товарні чеки, рахунки фактури, товарно-транспортні накладні), за якими здійснювалась оплата піску, придбаного КП «Комунсервіс», та оплата його перевезення для забезпечення виконання умов по договорам № 73-2022 та №77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;
- рахунки і прибуткові накладні на придбання товарно-матеріальних цінностей та послуг для виконання робіт КП «Комунсервіс» по договорам
№ 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;
- трудові угоди (договори), укладені КП «Комунсервіс» з особам, задіяними на виконання робіт по договору № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;
- документи (накази / розпорядження чи інші рішення), в яких міститься інформація про закріплення осіб з числа працівників КП «Комунсервіс», які є відповідальними за об`єми та якість виконаних будівельних робіт по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівської МТГ», з додатками;
- документи, зошити, журнали, в яких міститься інформація про облік та фіксацію товарно-матеріальних цінностей та об`ємів виконаних робіт по договорам № 73-2022 та № 77-2022 від 08.04.2022 по об`єкту: «Послуги зі зміни ландшафту для забезпечення влаштування захисних об`єктів (функціонування) на території Костянтинівського МТГ», з додатками;
- договори та інші документи, укладені у 2022 році щодо купівлі-продажу КП «Комунсервіс» піску та інших товарно-матеріальних цінностей, з додатками, додатковими угодами;
- документи, в яких міститься інформація про вартість товарно-матеріальних цінностей, у тому числі піску по договорам, укладеним з
КП «Комунсервіс» у 2022 році, з додатками;
- документи, в яких міститься інформація про місця перевезення піску по договорам, укладеним з КП «Комунсервіс» у 2022 році, з додатками;
- документи (журнали, зошити та інші), в яких міститься інформація про місце зберігання піску в 2022 році ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_1 );
- документи (журнали, зошити, шляхові листи та інші), в яких міститься інформація про виїзди / в`їзди транспортних засобів на місце зберігання піску, за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (журнали, зошити та інші), в яких міститься інформація про видачу (погрузку) піску на транспортні засоби, за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (журнали/книги нарядів, зошити та інші), в яких міститься інформація про наряди на виконання робіт/послуг, видані працівникам ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (платіжні доручення, видаткові накладні, товарні чеки, рахунки фактури, товарно-транспортні накладні), за якими здійснювалася оплата піску, придбаного КП «Комунсервіс» у ФОП ОСОБА_6 ;
- договори та інші документи, укладені між КП «Комунсервіс» та ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 ) у 2022 році щодо перевезення піску та інших товарно-матеріальних цінностей, з додатками, додатковими угодами;
- документи, в яких міститься інформація про вартість перевезення товарно-матеріальних цінностей по договорам, укладеним між
КП «Комунсервіс» та ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 )
у 2022 році, з додатками;
- документи, в яких міститься інформація про місця перевезення товарно-матеріальних цінностей по договорам, укладеним між КП «Комунсервіс» та ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 ) у 2022 році, з додатками;
- документи (журнали, зошити, шляхові листи та інші), в яких міститься інформація про виїзди транспортних засобів ФОП ОСОБА_7
(ІПН НОМЕР_2 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (журнали, зошити та інші), в яких міститься інформація про видачу (витрачання) паливно-мастильних матеріалів транспортним засобам ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (журнали/книги нарядів, зошити та інші), в яких міститься інформація про наряди на виконання робіт/послуг, видані працівникам ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_2 ), за період часу з 01.04.2022 по 30.04.2022;
- документи (платіжні доручення, видаткові накладні, товарні чеки, рахунки фактури, товарно-транспортні накладні), за якими здійснювалась оплата піску, придбаного КП «Комунсервіс» у ФОП « ОСОБА_7
-чорнові записи, які можуть містити відомості, що мають значення для цього кримінального провадження.
Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.
Строк дії ухвали до 26 серпня 2022 року.
Ухвала оскарженню в апеляційному порядку не підлягає, заперечення на неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 28.07.2022 |
Оприлюднено | 14.08.2023 |
Номер документу | 105691325 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні