Справа № 420/9344/21
УХВАЛА
11 серпня 2022 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Цховребова М.Г., розглянувши в порядку письмового провадження заяву про встановлення чи зміну способу і порядку виконання судового рішення, заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі за позовом Приватного підприємства «Ладатур» до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити певні дії, -
встановив:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Приватного підприємства «Ладатур» (з урахуванням ухвали суду від 01.09.2021 року про заміну відповідача) до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації, в якому позивач просив:
- визнати протиправним та скасувати наказ відповідача від 5 квітня 2021 року № 17/0-2021 «Про розірвання договору про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування від 04.08.2017 № 62/17»;
- зобов`язати відповідача продовжити виконання договору «Про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування від 04.08.2017 № 62/17».
25 листопада 2021 року Одеським окружним адміністративним судом у справі № 420/9344/21 прийнято рішення, яке набрало законної сили 17 травня 2022 року.
Від старшого державного виконавця Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень в Одеській області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Василя Косюти до суду надійшла заява про встановлення чи зміну способу і порядку виконання рішення суду, вхід. № 24413/22 від 01.08.2022 року, в якій останній, керуючись ст.ст. 15, 18, 33 Закону України «Про виконавче провадження», ст.ст. 378, 379 КАС України, просить, зокрема:
- встановити чи змінити спосіб і порядок виконання по виконавчому провадженню № 69317734 з примусового виконання вимог виконавчого листа у справі № 420/9344/21, виданого Одеським окружним адміністративним судом 22 червня 2022 року про зобов`язання Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації продовжити виконання договору про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування від 04.08.2017 № 62/17, шляхом заміни неналежної сторони (боржника) у даному виконавчому провадженні Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації (проспект Шевченка, 4, м. Одеса, код ЄДРПОУ 39917856) на належну сторону (боржника) Департамент морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації (проспект Шевченка, 4, м. Одеса, код ЄДРПОУ 44629187);
- розглянути заяву без участі представника Відділу.
Згідно зі змістом цієї заяви, її подано з таких підстав:
- державні виконавці в своїй діяльності керуються Законом України «Про виконавче провадження» (далі Закон), а також іншими нормативно-правовими актами;
- 1 липня 2022 року, керуючись вимогами статей 3, 4, 24, 25, 26 27 Закону, державним виконавцем відділу винесено постанову про відкриття виконавчого проваджені, копії якої були направлені сторонам виконавчого провадження, а саме: стягувачу до відома, боржнику до виконання;
- постановою про відкриття виконавчого провадження, як це передбачено Законом боржнику було надано десять робочих днів для виконання рішення суду;
- 22 липня 2022 року на адресу відділу надійшов лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації № 2213/02/01.1-05/2-22 від 21.07.2022 та додатки до нього. Зазначеним листом повідомлено, що відповідно до розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 26.01.2017 № 47/А-2017 «Про заходи щодо упорядкування структури Одеської обласної державної адміністрації» (копія додається) було утворено Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 40028860);
- розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 28.04.2021 № 436/од-2021 «Про упорядкування структури Одеської обласної державної адміністрації» було припинено Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 40028860), реорганізувавши його шляхом приєднання до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 39917856);
- у зв`язку з зазначеним фактом, 01.09.2021 Одеський окружний адміністративний суд ухвалою здійснив заміну первісного відповідача Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації на його правонаступника Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації;
- Одеський окружний адміністративний суд рішенням від 25.11.2021 зобов`язав Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації продовжити виконання договору від 04.08.2017 № 62/17 «Про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування»;
- розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 07.10.2021 № 1007/од-2021 «Про структуру Одеської обласної державної адміністрації» було утворено Департамент морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 44629187);
- згідно з Положенням про Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації 29.04.2020 року № 284/од-2020 (у редакції розпорядження голови обласної державної адміністрації від 05.11.2021 № 1114/од-2021) у Департаменту відсутні повноваження щодо організації перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування, що в свою чергу унеможливлює виконання зазначеного вище судового рішення;
- однак, згідно Положення про Департамент морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 19.10.2021 № 1040/од-2021 «Про затвердження Положення про Департамент морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації», такі повноваження наявні у Департаменту морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації;
- згідно з Положенням про Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 14.02.2017 року № 106/А-2017, Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації виконує функції організатора перевезень на внутрішньобласних автобусних маршрутах загального користування;
- таким чином, завданням Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації було створення умов безпечного, якісного й ефективного перевезення пасажирів на приміським та міжміських автобусних маршрутах загального користування на території Одеської області;
- в результаті припинення Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації шляхом приєднання до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації, права та обов`язки управління (щодо забезпечення належного обслуговування населення області внутрішньорайонними перевезеннями, зокрема) перейшли до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації;
- проте, у Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації відсутні повноваження щодо організації перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування;
- також у листі зазначається, що Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації не відшукуються шляхи щодо уникнення виконання судового рішення Одеського окружного адміністративного суду від 25.11.2021 по справі № 420/9344/21, зокрема, на підтвердження вказаного факту свідчить сплата судового збору на користь ПП «Ладатур», що підтверджується завіреною належним чином копією квитанції № 62202195 від 04.07.2022;
- проте, у Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації відсутні повноваження щодо організації перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування, що в свою чергу унеможливлює виконувати та нести відповідальність за невиконання зобов`язань, зазначених у вищевказаному рішенні суду, оскільки такі повноваження наявні у Департаменту морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації, а отже, у спірних правовідносинах він є належною стороною (боржником), яка має виконувати зобов`язання, визначені Одеським окружним адміністративним судом від 25.11.2021 по справі № 420/9344/21;
- з урахуванням викладеного, враховуючи обставини, які істотно унеможливлюють виконання зазначеного вище рішення суду по суті, через відсутність повноважень, заявник просить в межах компетенції та наділених чинним законодавством України повноважень, вирішити питання щодо заміни неналежної сторони (боржника) виконавчого провадження Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації на належну сторону (боржника) виконавчого провадження Департамент морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації, на яку, згідно її функціональних обов`язків та наділених повноважень, за доцільне покласти обов`язок з приводу виконання рішення Одеського окружного адміністративного суду від 25.11.2021 у справі № 420/9344/21;
- зі змісту вищенаведеного листа вбачається, що Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації фактично позбавлений можливості виконувати зобов`язання визначені судом, оскільки у нього відсутні відповідні повноваження щодо продовження виконання договору про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування, що в свою чергу свідчить про наявність таких обставин, які створюють об`єктивні перешкоди для виконання зобов`язання і подолання яких у боржника є ускладненим або неможливим;
- натомість, зважаючи на Положення про Департамент морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 19.10.2021 № 1040/од-2021 «Про затвердження Положення про Департамент морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації», такі повноваження наявні у Департаменту морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації;
- таким чином, станом на теперішній час державним виконавцем встановлена наявність таких обставин, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його виконання неможливим;
- механізм зміни способу і порядку виконання рішення може бути застосовано у виключних випадках у разі, якщо іншим чином забезпечити належне виконання такого є неможливим. При цьому у випадку обрання такого процесуального засобу суд не може змінити зміст самого рішення;
- урегульований статтею 379 Кодексу адміністративного судочинства України порядок заміни сторони виконавчого провадження стосується виключно розгляду заяв, поданих у виконавчому провадженні, відкритому на виконання судового рішення в адміністративній справі;
- заміна сторони виконавчого провадження відбувається у разі вибуття однієї з сторін (стягувана або боржника), зокрема, внаслідок реорганізації юридичної особи. Заміна сторони полягає у вступі замість неї її правонаступника;
- Верховний Суд у постановах від 13 лютого 2018 року (справа № К/9901/2569/17), від 27 лютого 2018 року (справа №К/9901/17240/18), від 30 січня 2018 року (справа № К/9901/3650/17), від 03 квітня 2018 року (справа К/9901/25386/18) висловив свою позицію стосовно заміни сторони виконавчого провадження. Суд вказав на наявність правових підстав для заміни сторони виконавчого провадження її правонаступником у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження або відсутності повноважень, які необхідні органу (підприємству тощо) для виконання судового рішення.
До вказаної заяви додано копії:
- виконавчого листа № 420/9344/21, виданого Одеським окружним адміністративним судом 22 червня 2022 року, згідно з яким, зокрема, боржник: Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації;
- постанови від 01.07.2022 року про відкриття виконавчого провадження № 69317734;
- заяви Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації № 2213/02/01.1-05/2-22 від 21.07.2022 до Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень в Одеській області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), разом із додатками до нього.
10.08.2022 року від виконуючого обов`язки директора Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації Володимира Фролова електронною поштою до суду надійшли пояснення, вхід. № ЕП/22522/22, у яких останній просить розглянути заяву Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень в Одеській області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) за відсутності представника, та зазначено, що вимоги, викладені у заяві, підтримує у повному обсязі.
11.08.2022 року від директора Приватного підприємства «Ладатур» надійшла заява, вхід. № 25683/22, в якій останній просить розглянути заяву виконавця без його участі, та зазначено, що заяву підтримує.
Державний виконавець та учасники справи належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання, призначеного на 11.08.2021 року в порядку ст.ст. 124, 129 КАС України за відомими суду даними, зазначеними у поданій заяві, наявними в матеріалах справи та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Згідно з ч. 2 ст. 378 КАС України заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Згідно з ч. 2 ст. 379 КАС України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Виходячи з наведеного, керуючись положеннями ч. 9 ст. 205, ч. 2. ст. 378, ч. 2. ст. 379 КАС України, суд дійшов висновку про можливість розглянути заяву про встановлення чи зміну способу і порядку виконання судового рішення, заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі в порядку письмового провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 378 КАС України, за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Відповідно до ч. 1 ст. 379 КАС України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Дослідивши матеріали справи в межах поданої заяви, суд вважає, що вона підлягає задоволенню в порядку ч. 1 ст. 379 КАС України, з таких підстав.
Судом встановлено, що відповідно до даних комп`ютерної програми «Діловодство спеціалізованих судів» 22 червня 2022 року Одеським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист № 420/9344/21 про зобов`язання Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації продовжити виконання договору про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування від 04.08.2017 № 62/17.
Відповідно до зазначеного виконавчого листа, зокрема, боржник: Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 39917856, місцезнаходження: проспект Шевченка, 4, м. Одеса, 65032).
Згідно з даними Автоматизованої системи виконавчого провадження станом на 11.08.2022 року щодо виконавчого провадження № 69317734, відкритого 01.07.2022, боржник: юридична особа Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації, ЄДРПОУ: 39917856, стягувач: юридична особа Приватне підприємство «Ладатур», стан ВП: Відкрито.
Судом також встановлено, що відповідно до Положення про Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації 29 квітня 2020 року № 284/од-2020 (у редакції розпорядження голови обласної державної адміністрації 05 листопада 2021 року № 1114/од-2021), зокрема:
1. Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації (далі Департамент) є структурним підрозділом Одеської обласної державної адміністрації, що утворюється головою обласної державної адміністрації, входить до її складу і в межах Одеської області забезпечує виконання покладених на нього завдань. Департамент підпорядкований голові Одеської обласної державної адміністрації, а також підзвітний і підконтрольний Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі Мінекономіки) з питань реалізації єдиної державної політики економічного і соціального розвитку України.
3. Основними завданнями Департаменту є забезпечення реалізації на території Одеської області:
1) державної політики економічного і соціального розвитку України;
2) державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення;
3) державної регіональної політики;
4) державної промислової політики;
5) державної цінової політики;
6) державної політики з питань розвитку підприємництва, регуляторної політики;
7) державної політики у сфері торгівлі та послуг;
8) державної політики у сфері публічних закупівель.
Відповідно до Положення про Департамент морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації 19 жовтня 2021 року № 1040/од-2021, зокрема:
1. Департамент морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації (далі Департамент) є структурним підрозділом Одеської обласної державної адміністрації, що утворюється головою обласної державної адміністрації. Департамент підпорядкований голові обласної державної адміністрації, а також підзвітний та підконтрольний Міністерству інфраструктури України (далі Мінінфраструктури України). Департамент взаємодіє з Мінінфраструктури України, Державною службою України з безпеки на транспорті, Державною службою морського та річкового транспорту України, Державною авіаційною службою України, з іншими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
3. Основні завдання Департаменту.
3.1. Забезпечення на території області:
реалізації державної політики у сферах морегосподарського комплексу, залізничного, автомобільного та повітряного транспорту та поштового зв`язку;
координації роботи відповідних підприємств, які належать до сфери управління Мінінфраструктури України та Державної служби України з безпеки на транспорті що здійснюють свою діяльність у сфері транспорту, морегосподарського комплексу та поштового зв`язку;
організації роботи щодо утворення цілісної транспортної системи області;
у межах повноважень сприяння органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку області.
4. Департамент відповідно до покладених на нього завдань:
4.3. Забезпечує, зокрема:
державну підтримку підприємствам транспортної інфраструктури при виконанні ними завдань щодо задоволення потреб населення, суспільного виробництва у відповідних послугах і продукції;
реалізацію у межах своєї компетенції державної політики щодо державної таємниці, контроль за її збереженням у Департаменті;
формування у приміському та міжміському сполученні мережі автобусних маршрутів загального користування, що не виходять за межі області;
у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
розгляд в установленому законодавством порядку звернень громадян, опрацювання запитів і звернень народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад.
З вищенаведеного вбачається, що у Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ: 39917856), як у боржника у виконавчому провадженні № 69317734, відкритому 01.07.2022 року за виконавчим листом № 420/9344/21, виданим Одеським окружним адміністративним судом 22 червня 2022 року, відсутні повноваження у сфері транспорту, відповідно відсутні повноваження щодо продовження виконання договору про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування від 04.08.2017 № 62/17.
Адміністративна компетенція у сфері транспорту відповідно до Положення про Департамент морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації 19 жовтня 2021 року № 1040/од-2021, належить Департаменту морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації.
При цьому, судом враховано, що відповідно до правових висновків Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, викладених у постанові від 13 жовтня 2021 року у справі № 803/130/16, зокрема:
- підставами для залучення до участі у справі правонаступника сторони суб`єкта владних повноважень є:
- або припинення суб`єкта владних повноважень в результаті реорганізації чи ліквідації,
- або повне чи часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень до іншого (іншим) внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції;
- отож положення КАС України, на відміну від чинного цивільного чи господарського процесуального законодавства, не пов`язують процесуальне правонаступництво з обов`язковою наявністю факту припинення юридичної особи. Ключовим за правилам КАС України є доведення обставин вибуттям сторони - суб`єкта владних повноважень з відносин, щодо яких виник спір;
- такі правила КАС України встановлені виходячи із специфіки публічно-правових відносин, а саме: з тією обставиною, що повноваження відповідних державних органів не є статичними і можуть передаватись від одного органу до іншого у випадку зміни законодавства. При цьому такий перехід може не збігатися у часі з юридичним припиненням суб`єкта владних повноважень унаслідок реорганізації чи ліквідації.
Враховуючи та на підставі наведеного, суд вважає за можливе задовольнити заяву, вхід. № 24413/22 від 01.08.2022 року, в порядку ч. 1 ст. 379 КАС України.
Щодо поданої заяви в частині її подання в порядку ч. 1 ст. 378 КАС України, суд звертає увагу заявника на те, що поняття «спосіб» і «порядок» виконання судового рішення мають спеціальне значення, яке реалізується у виконавчому провадженні. Вони означають визначену рішенням суду послідовність і зміст вчинення виконавчих дій державним виконавцем.
Спосіб виконання судового рішення - це спосіб реалізації та здійснення способу захисту, встановленого статтею 5 Кодексу адміністративного судочинства України.
Під зміною способу виконання рішення суду необхідно розуміти прийняття судом нових заходів для реалізації рішення у разі неможливості його виконання у раніше встановлений спосіб.
Аналогічна правова позиція міститься у постановах Верховного Суду від 10.06.2019 року у справі № 350/426/16-ц, від 05.09.2018 року у справі № 2-749/11/2229.
Отже, звернення з поданою заявою з вищенаведених підстав, із посиланням на статтю 378 КАС України в даному випадку є помилковим, адже відсутні фактичні і юридичні підстави для задоволення заяви про встановлення чи зміну способу і порядку виконання судового рішення у цій справі.
Враховуючи та на підставі наведеного, суд вважає за можливе задовольнити заяву, вхід. № 24413/22 від 01.08.2022 року, в порядку ч. 1 ст. 379 КАС України, в задоволенні решти вимог заяви, а саме в порядку ст. 378 КАС України, слід відмовити.
Керуючись ст.ст. 205, 243, 256, 294, 295, 378, 379, Перехідними положеннями КАС України, суд -
ухвалив:
Заяву старшого державного виконавця Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень в Одеській області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Василя Косюти, вхід. № 24413/22 від 01.08.2022 року, задовольнити частково.
Замінити боржника у виконавчому провадженні № 69317734, відкритому 01.07.2022 року за виконавчим листом № 420/9344/21, виданим Одеським окружним адміністративним судом 22 червня 2022 року, з Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації (місцезнаходження: проспект Шевченка, 4, м. Одеса, 65032; ідентифікаційний код юридичної особи: 39917856) на Департамент морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв`язку Одеської обласної державної адміністрації (місцезнаходження: проспект Шевченка, 4, м. Одеса, 65032; ідентифікаційний код юридичної особи: 44629187).
В задоволенні решти вимог заяви відмовити.
Ухвала може бути оскаржена в порядку, передбаченому п. 15.5 ч. 1 Розділу VІІ Перехідних положень, та у строк, встановлений ст. 295 КАС України.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Суддя М.Г. Цховребова
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.08.2022 |
Оприлюднено | 15.08.2022 |
Номер документу | 105712091 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Інші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні