КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 серпня 2022 року справа №810/3016/16
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кушнової А.О., розглянув у порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства «Васильківська фірма «Екогазсервіс» про стягнення заборгованості
Суть спору: до Київського окружного адміністративного суду звернувся Центральний територіальний департамент Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - позивач або ЦТД НКЦПФР) з позовом до Відкритого акціонерного товариства «Васильківська фірма «Екогазсервіс» (далі відповідач або ВАТ «Васильківська фірма «Екогазсервіс») про стягнення штрафу у розмірі 85000,00 грн. до Державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок, відкритий в управлінні Державного казначейства за балансовим рахунком 3111 "Надходження до загального фонду державного бюджету", по коду бюджетної класифікації 21081100 "адміністративні штрафи та інші санкції", символ звітності 106.
Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що постановою № 986-ЦД-1-Е від 27.07.2016 за невиконання Розпорядження про усунення порушень №137-ЦД-1-Е від 02.03.2016, чим порушено вимоги пункту 10 статті 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», було накладено на відповідача штраф у розмірі 85000 грн. Штраф станом на момент звернення з позовом до суду в добровільному порядку сплачений не був.
Ухвалами Київського окружного адміністративного суду від 26.09.2016 відкрито провадження в адміністративній справі №810/3016/16, витребувано докази по справі від сторін, закінчено підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду.
Відповідач у жовтні 2016 року подав до суду письмові заперечення, в яких зазначив, що Розпорядження про усунення порушень №137-ЦД-1-Е від 02.03.2016, є неправомірним. Відповідач зазначає, що триває процес перетворення ВАТ «Васильківська фірма «Екогазсервіс» в Товариство з додатковою відповідальністю «Васильківська фірма «Екогазсервіс», та для перетворення в ТДВ залишився лише процес по скасуванню реєстрації випуску акцій та анулюванню свідоцтва акціонерного товариства. Після виконання вказаного перетворення ТДВ «Васильківська фірма «Екогазсервіс» не являтиметься акціонерним та вимоги ч. 2 ст. 51 Закону України «Про акціонерні товариства» відносно відповідача стосуватися не будуть. При цьому повідомлено, що Комісія з припинення ВАТ «Васильківська фірма «Екогазсервіс» звернулась до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку додатково належно розглянути протокол Загальних зборів акціонерів від 15.12.2014, а також всі надані документи для скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва акціонерного товариства та виявлені помилки направити на їх адресу. В іншому разі, для виконання Розпорядження про усунення порушень №137-ЦД-1-Е від 02.03.2016, потрібно скасувати Протокол Загальних зборів акціонерів від 15.12.2014 та всі додаткові документи, надані позивачу та Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 30.11.2017 зупинено провадження у справі за заявою представника відповідача.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 09.01.2018 поновлено провадження в адміністративній справі та призначено до судового розгляду 09.01.2018.
Того ж дня, ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 09.01.2018 вирішено подальший розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження, визначеними Кодексом адміністративного судочинства України в редакції Закону України від 03.10.2017 №2147-VIII "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів".
Також ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 09.01.2018 провадження в адміністративній справі №810/3016/16 зупинено до закінчення розгляду касаційного провадження №К/800/31786/17, відкритого ухвалою Вищого адміністративного суду України від 06.12.2017. Зобов`язано сторони повідомити про набрання законної сили судовим рішенням Верховного Суду, прийнятого за результатами розгляду касаційного провадження №К/800/31786/17.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 26.07.2022 поновлено провадження в адміністративній справі №810/3016/16 та призначено судове засідання у справі на 11.08.2022.
При цьому, в ухвалі від 26.07.2022 судом було зазначено, що ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 10.05.2017 в адміністративній справі №810/1614/17, яка залишена без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 13.09.2017, позовну заяву Відкритого акціонерного товариства «Васильківська фірма «Екогазсервіс» до Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про скасування постанови від 27.07.2016 № 986-ЦД-1-Е залишено без розгляду. Вказані рішення судів першої та апеляційної інстанцій ВАТ «Васильківська фірма «Екогазсервіс» було оскаржено в касаційному порядку.
Як вбачається з інформації з Єдиного державного реєстру судових рішень, 11.12.2018 Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду було прийнято постанову у справі №810/1614/17, якою касаційну скаргу Відкритого акціонерного товариства Васильківська фірма "Екогазсервіс" залишено без задоволення, ухвалу Київського окружного адміністративного суду від 10.05.2017 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 13.09.2017 залишено без змін, що слугувало підставою для поновлення провадження у даній справі.
У підготовче судове засідання 11.08.2022 сторони у справі не з`явились, про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином та своєчасно, причини неявки представників сторін у справі суду не відомі.
Відповідно до частини дев`ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Приймаючи до уваги, що матеріали справи у достатній мірі характеризують взаємовідносини сторін, а також відсутність потреби у заслуховуванні свідків чи експерта, протокольною ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 11.08.2022 закрито підготовче провадження, вирішено подальший розгляд справи здійснювати в порядку письмового провадження.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши представників сторін, з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд
в с т а н о в и в:
Відкрите акціонерне товариство Васильківська фірма «Екогазсервіс» (ідентифікаційний код 13706150; місцезнаходження: 08623, Київська область, Васильківський район, смт. Калинівка, вул. Залізнична, буд. 168) було зареєстровано як юридична особа 19.06.1997, та з 16.12.2014 перебуває в стані припинення за рішенням засновників, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 26.09.2016 (а.с.24-25). Основний вид діяльності 35.22. Розподілення газоподібного палива через місцеві (локальні) трубопроводи.
21.10.2015 Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку прийнято постанову №1657-ЦД-1-Е, відповідно до якої за невиконання Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 10.12.2014 №933-ЦД-1-Е на Відкрите акціонерне товариство «Екогазсервіс» накладено штрафну санкцію у розмірі 85000,00 грн. (а.с.57-60). Постановлено винести у відношенні ВАТ Екогазсервіс» Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери (а.с.51-53).
Із вказаної постанови Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1657-ЦД-1-Е вбачається, що відповідно до Акта про правопорушення на ринку цінних паперів №1146-ЦД-1-Е від 06.10.2015, встановлено порушення ВАТ «Екогазсервіс» вимог пункту 10 статті 8 Закону України від 17.09.2008 №514-VІ «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» (термін виконання до 23.03.2015).
Відповідно до Розпорядження від 10.12.2014 №933-ЦД-1-Е ВАТ «Екогазсервіс» у термін до 23.03.2015 необхідно було усунути порушення законодавства про цінні папери, а саме ч. 2 ст. 51 Закону України від 17.09.2008 №514-VІ «Про акціонерні товариства», оскільки кількість акціонерів власників простих акцій у ВАТ «Екогазсервіс» становить більше 10 осіб, проте наглядова рада створена не була.
Того ж дня, 21.10.2015 Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку відносно Відкритого акціонерного товариства «Екогазсервіс» винесено Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.10.2015 №798-ЦД-1-Е, яким до 01.02.2016 встановлено термін для усунення ВАТ «Екогазсервіс» порушень ч. 2 ст. 51 Закону України від 17.09.2008 №514-VІ, а саме: кількість акціонерів власників простих акцій у ВАТ «Екогазсервіс» становить більше 10 осіб, проте наглядова рада створена не була.
02.03.2016 Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку прийнято постанову №214-ЦД-1-Е, відповідно до якої за невиконання Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.10.2015 №798-ЦД-1-Е на ВАТ «Екогазсервіс» накладено штрафну санкцію у розмірі 85000,00 грн. Постановлено винести у відношенні ВАТ Екогазсервіс» Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери (а.с.57-60).
Того ж дня, 02.03.2016 Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку відносно Відкритого акціонерного товариства «Екогазсервіс» винесено Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери №137-ЦД-1-Е, яким до 13.06.2016 встановлено термін для усунення ВАТ «Екогазсервіс» порушень ч. 2 ст. 51 Закону України «Акціонерні товариства» (а.с.13).
Постановою Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку від 21.06.2016 відносно ВАТ «Екогазсервіс» було порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів у зв`язку із порушенням вимог п. 10 ст. 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», а саме невиконання Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від 02.03.2016 №137-ЦД-1-Е (а.с.17).
За результатами перевірки відповідача Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку складено акт від 12.07.2016 № 828-ЦД-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів, в якому зазначено про те, що ВАТ «Екогазсервіс» порушено вимоги п. 10 ст. 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», а саме: невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від 02.03.2016 №137-ЦД-1-Е (термін виконання до 13.06.2016). Дане правопорушення вчинено ВАТ «Екогазсервіс» повторно протягом року з дати винесення постанов про накладення санкцій №214-ЦД-1-Е від 02.03.2016 за вчинення тих самих дій (невиконання розпоряджень про усунення порушень законодавства про цінні папери) (а.с.15-16).
12.07.2016 позивачем винесено постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів на підставі Акту про правопорушення на ринку цінних паперів від 12.07.2016 №828-ЦД-1-Е, якою призначено розгляд справи на 27.07.2016 (а.с.14).
27.07.2016 Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку прийнято постанову №986-ЦД-1-Е, якою відповідно до Акта про правопорушення на ринку цінних паперів від 12.07.2016 №828-ЦД-1-Е, у зв`язку із невиконанням Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 02.03.2016 №137-ЦД-1-Е, на ВАТ «Екогазсервіс» накладено штрафну санкцію у розмірі 85000,00 грн. Постановлено винести у відношенні ВАТ Екогазсервіс» Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери (а.с.9-12).
Також, 27.07.2016 Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку прийнято розпорядження № 785-ЦД-1-Е, відповідно до якого відповідачу було надано строк для усунення порушень законодавства та надання письмових пояснень.
Вищезазначені документи були направлені разом із супровідним листом від 02.08.2016 на поштову адресу відповідача 02.08.2016, що підтверджується копією Реєстру рекомендованих відправлень №420 від 02.08.2016 та копією чеку про відправку ПАТ «Укрпошта» (а.с.8, 19).
Оскільки у встановлений строк та на час звернення до суду вказана сума штрафу відповідачем не сплачена, керуючись положеннями ст.11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», відповідно до якої у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
При цьому, як було зазначено судом вище, відповідачем було оскаржено постанову Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 27.07.2016 №986-ЦД-1-Е про накладення штрафних санкцій у розмірі 85000,00 грн., проте ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 10.05.2017 в адміністративній справі №810/1614/17, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 13.09.2017 та постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 11.12.2018, позовну заяву Відкритого акціонерного товариства «Васильківська фірма «Екогазсервіс» до Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про скасування постанови від 27.07.2016 № 986-ЦД-1-Е залишено без розгляду у зв`язку із пропуском строку звернення до суду.
Інших доказів оскарження постанови Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 27.07.2016 №986-ЦД-1-Е про накладення штрафних санкцій у розмірі 85000,00 грн. матеріали справи не містять.
Судом встановлено, що станом на день вирішення справи, визначена в постанові від 27.07.2016 №986-ЦД-1-Е сума штрафних санкцій відповідачем не сплачена.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.
Спеціальним законом, який визначає правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні, є Закон України від 30.10.1996 №448/96-ВР «Про державне регулювання ринку цінних паперів в України» (далі - Закон №448/96).
Згідно із абз. 2 ст. 1 Закону №448/96-ВР, державне регулювання ринку цінних паперів - це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.
Згідно із ч. 1 ст. 5 Закону №448/96-ВР державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.
Згідно із частинами 1-4 статті 6 Закону №448/96 Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку складається з Комісії як колегіального органу та центрального апарату. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи.
Відповідно до п. 10 ст. 8 Закону №448/96 Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов`язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства.
Також, п. 14 ст. 8 Закону №448/96-ВР передбачено, що до повноважень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку належить накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Згідно з п. 8 ст. 11 Закону №448/96-ВР Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п`яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від п`яти до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У свою чергу, відповідно до ч. 2 ст. 51 Закону України від 17.09.2008 №514-VІ «Про акціонерні товариства» (далі Закон №514-VІ у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), в акціонерних товариствах з кількістю акціонерів власників простих акцій 10 осіб і більше створення наглядової ради є обов`язковим. У товаристві з кількістю акціонерів - власників простих акцій 9 осіб і менше у разі відсутності наглядової ради її повноваження здійснюються загальними зборами.
В ході розгляду справи встановлено, що відповідачем порушено вимоги ч. 2 ст. 51 Закону України від 17.09.2008 №514-VІ «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», оскільки кількість акціонерів власників простих акцій у ВАТ «Екогазсервіс» становить більше 10 осіб, проте наглядова рада створена не була, внаслідок чого позивачем неодноразово виносились розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери.
З матеріалів справи вбачається, що постановою про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 27.07.2016 № 986-ЦД-1-Е на відповідача накладено штраф в сумі 85000 грн. за невиконання Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 02.03.2016 №137-ЦД-1-Е, яким було встановлено строк для усунення порушень ч. 2 ст. 51 Закону України від 17.09.2008 №514-VІ, а саме: кількість акціонерів власників простих акцій у ВАТ «Екогазсервіс» становить більше 10 осіб, проте наглядова рада створена не була.
Згідно із пунктом 14 розділу І Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 16.10.2012 №1470, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.11.2012 за № 1855/22167, постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанова по справі про адміністративне правопорушення), постанова про закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про закриття провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про виправлення описок, розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери, розпорядження про скасування розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери вважаються надісланими (врученими) юридичній особі (посадовій особі чи громадянину), яка притягується до відповідальності, якщо їх вручено керівнику чи представнику юридичної особи (посадовій особі чи громадянину) під розписку або надіслано поштою рекомендованим листом.
Вищезазначена постанова від 27.07.2016 № 986-ЦД-1-Е була направлена супровідним листом від 02.08.2016 на поштову адресу відповідача 02.08.2016, що підтверджується копією Реєстру рекомендованих відправлень №420 від 02.08.2016 та копією фіскального чеку про відправку ПАТ «Укрпошта» (а.с.8, 19).
Згідно з розділом XVIII "Виконання постанов про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів" Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012 №1470, встановлено, що штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше ніж через п`ятнадцять днів з дати отримання ним постанови. Юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до державного бюджету. У разі несплати штрафу юридичною особою в строк, установлений пунктом 2 цього розділу, штраф стягується в судовому порядку.
Згідно з пунктом 2 розділу XV Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів щодо юридичної особи може бути оскаржено до центрального апарату Комісії особою, щодо якої її винесено, протягом п`ятнадцяти робочих днів з дати винесення постанови.
Статтею 11 Закону №448/96-ВР передбачено, що рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді.
Також, відповідно до положень статті 11 Закону №448/96-ВР у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Як було зазначено судом, постанова Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 27.07.2016 №986-ЦД-1-Е оскаржувалась відповідачем в судовому порядку, проте ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 10.05.2017 в адміністративній справі №810/1614/17, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 13.09.2017 та постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 11.12.2018, позовну заяву Відкритого акціонерного товариства «Васильківська фірма «Екогазсервіс» до Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про скасування постанови від 27.07.2016 № 986-ЦД-1-Е залишено без розгляду у зв`язку із пропуском строку звернення до суду.
З матеріалів справи вбачаться, що на час вирішення справи зазначена сума штрафу відповідачем не сплачена.
Беручи до уваги, що визначена у постанові від 27.07.2016 №986-ЦД-1-Е, про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів сума штрафу є чинною, в порядку адміністративного оскарження або в судовому порядку не скасована, доказів сплати штрафу до Державного бюджету України відповідачем під час розгляд справи не надано, наявність вказаної заборгованості підтверджується доказами, що містяться у матеріалах справи, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для стягнення зазначеної суми штрафу в судовому порядку.
Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Оскільки штраф у розмірі 85000,00 грн. відповідачем у встановлений чинним законодавством строк добровільно не сплачено, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а також за відсутності витрат позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись статями 243-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства Васильківської фірми "Екогазсервіс" (ідентифікаційний код 13706150; місцезнаходження: 08623, Київська область, Васильківський район, смт. Калинівка, вул. Залізнична, буд. 168) штраф в сумі 85000,00 грн. (вісімдесят п`ять тисяч грн. 00 коп.) до Державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок, відкритий в управлінні Державного казначейства за балансовим рахунком 3111 "Надходження до загального фонду державного бюджету", по коду бюджетної класифікації 21081100 "адміністративні штрафи та інші санкції", символ звітності 106.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Дата складення повного тексту рішення суду - 15.08.2022.
Суддя Кушнова А.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.08.2022 |
Оприлюднено | 23.08.2022 |
Номер документу | 105826446 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо державного регулювання ринків фінансових послуг, з них операцій із цінними паперами |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні