ПОСТАНОВА
Іменем України
28 січня 2009 року Справа 2а-60/09
Луганський окружний адмін істративний суд у складі:
судді Ушакова Т.С.
при секретарі судового зас ідання Бсауловій Т.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адмін істративну справу за позо вом
Державної інспекції з конт ролю за цінами в Луганській о бласті до Луганського обласн ого
комунального спеціалізова ного теплозабезпечуючого пі дприємства
„Луганськтеплокомуненерг о" про стягнення суми економі чних санкцій,
За участю сторін:
від позивача: Харченко О.О ., за довіреністю № 34-03/2178 від 13.05.2 008 року,
від відповідача: не з'явився ,
ВСТАНОВИВ:
У січні 2008 року до Лугансько го окружного адміністративн ого суду надійшов адміністра тивний позов Державної інспе кції з контролю за цінами в Лу ганській області до Луганськ ого обласного комунального с пеціалізованого теплозабез печуючого підприємства „Луг анськтеплокомуненерго" про с тягнення суми економічних са нкцій у розмірі 35467, 95 грн.
Представник позивача в суд овому засіданні підтримав по зовні вимоги, просив суд їх за довольнити, дав пояснення що до суті позовних вимог.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився , причин неявки суду не повідо мив, про дату, час та місце суд ового розгляду справи повідо млявся.
Суд, вислухавши пояснення п редставника позивача, вивчив ши матеріали справи та дослі дивши докази, вважає, що позов ні вимоги підлягають задовол енню з наступних підстав.
В судовому засіданні встан овлено, що Державною інспекц ією з контролю за цінами в Луг анській області у період з 08.10.2 007 по 15.10.2007 проводилась перевірк а Марківської експлуатаційн ої дільниці ЛОКСТП «Луганськ теплокомуненерго» з питань д отримання порядку встановле ння та застосування цін на по слуги з теплопостачання, за р езультатами якої складено ак т від 15.10.2007 року № 09240.
Відповідно до акту від 15.10.2007 р оку за № 09240 встановлено, що під приємством порушено порядок формування та застосування цін, а саме: за жовтень 2006 року з авищено вартість послуг з це нтралізованого опалення для населення та бюджетних уста нов, при наданні послуги не в п овному обсязі, за березень-кв ітень 2007 року завищено вартіс ть послуг з централізованого опалення для бюджетних орга нізацій та інших споживачів, через стягнення плати за пос луги у розрахунку за 1 м.кв. опа лювальної площі, замість фак тично спожитого тепла за Гка л, з урахуванням середньодоб ової температури повітря.
Згідно п. 23 Правил надання по слуг з централізованого опал ення, постачання холодної та гарячої води і водовідведен ня та типового договору про н адання послуг з централізова ного опалення, постачання хо лодної та гарячої води і водо відведення, затверджених пос тановою Кабінету Міністрів У країни від 21.07.2005 року № 630, у разі н адання послуг не в повному об сязі, відхилення їх кількісн их і якісних показників від н ормативних, виконавець здійс нює перерахунок розміру плат и за фактично надані послуги згідно з додатком до цих Прав ил та виплачує споживачеві к омпенсацію за перевищення вс тановлених строків проведен ня аварійно-відбудовних робі т відповідно до методики, що з атверджується центральним о рганом виконавчої влади з пи тань житлово-комунального го сподарства.
Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 20 Закону Укр аїни „Про житлово-комунальні послуги" споживач має право н а зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх нена дання або надання не в повном у обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному догово ром або законодавством.
Згідно п. 6 ч.2 ст. 21 Закону вико навець зобов'язаний розгляда ти у визначений законодавств ом термін претензії та скарг и споживачів і проводити від повідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання а бо надання не в повному обсяз і, зниження їх якості.
Відповідно до ст. 14 Закону Ук раїни «Про ціни і ціноутворе ння» вся необгрунтовано одер жана підприємством сума виру чки в результаті порушення д ержавної дисципліни цін, під лягає вилученню в доход відп овідного бюджету залежно від підпорядкованості підприєм ства. Крім того, стягується шт раф у двократному розмірі не обгрунтовано одержаної виру чки.
19.10.2007 рішенням Держінспекціі з контролю за цінами в Луганс ькій області № 186 за вказане по рушення на підставі статті 14 З акону України «Про ціни і цін оутворення» застосовані еко номічні санкції у розмірі 35467, 9 5 грн., які складаються з:
- штрафу в сумі 23645, 30 г рн.;
- вилучення необгрунт овано одержаної виручки в су мі 11822, 65 грн.
23.10.2007 рішення від 19.10.2007 № 186, пр етензія від 22.10.2007 №186 і припис від 22.10.2007 № 34-08/4187 були направлені на ад ресу відповідача, що підтвер джується повідомленням про в ручення поштового відправле ння.
Приймаючи до уваги те, що ма теріалами справи підтвердже но правомірність застосуван ня економічних санкцій, позо вні вимоги визнаються обґрун тованими і такими, що підляга ють задоволенню.
Питання по судових витрата х не вирішується, оскільки по зивач звільнений від їх спла ти у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративно го судочинства України не пе редбачено їх стягнення у дан их випадках.
Керуючись ст. ст. 17, 87, 89, 94, 98, 158 -163 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги Державної інспекції з контролю за ціна ми в Луганській області задо вольнити у повному обсязі.
Стягнути з Луганського обл асного комунального спеціал ізованого теплозабезпечуюч ого підприємства „Луганськт еплокомуненерго" економічні санкції в сумі 35467, 95 грн. на кори сть Державного бюджету Украї ни, код виду платежу 21081100, МФО 804013, одержувач: Держбюджет Марків ського району, код 24046892, р/р31 118106700188.
Постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення строку пода ння заяви про апеляційне оск арження, встановленого Кодек сом адміністративного судоч инства України, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана в строк, вст ановлений цим Кодексом, ухва ла суду першої інстанції наб ирає законної сили після зак інчення цього строку.
Постанова суду може бути ос каржена до Донецького апеляц ійного адміністративного су ду. Заява про апеляційне оска рження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови у повному обсязі відпо відно до статті 160 цього Кодек су - з дня складення в повном у обсязі. Апеляційна скарга н а постанову суду першої інст анції подається протягом два дцяти днів після подання зая ви про апеляційне оскарження . Апеляційна скарга може бути подана без попереднього под ання заяви про апеляційне ос карження, якщо скарга подаєт ься у строк, встановлений для подання заяви про апеляційн е оскарження.
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.01.2009 |
Оприлюднено | 10.08.2010 |
Номер документу | 10594104 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні