Ухвала
від 22.08.2022 по справі 160/11328/22
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УХВАЛА

23 серпня 2022 року Справа № 160/11328/22 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіЗахарчук-Борисенко Н. В. за участі секретаря судового засіданняКисилевича О.В., за участі: представника позивача: представника відповідача: представника третьої особи-1: представника третьої особи-2: Кузьмінової Л.Г., Дерновського М.Є., Кисельова А.В., Мухи С.Я., розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро клопотання представника відповідача Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області про закриття провадження в частині заявлених позовних вимог в адміністративній справі №160/11328/22 за позовною заявою Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації до Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області, треті особи: ТОВ «БУДПРОМ-МАШ ЛТД», ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» про визнання протиправними та скасування розпорядження, -

ВСТАНОВИВ:

28.07.2022 року Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області, треті особи: ТОВ «БУДПРОМ-МАШ ЛТД», ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», в якій просить:

- визнати протиправними та скасувати розпорядження Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області від 11.07.2022 року №66-з/07, від 11.07.2022 року №67-з/07, від 11.07.2022 року №68-з/07, від 18.07.2022 року №72-з/07 про зупинення операцій з бюджетними коштами на рахунках Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації UA258201720344251011100085140 за КПКВК МБ 1217310; НОМЕР_1 за КПКВК МБ 1217462; НОМЕР_2 за КПКВК МБ 1217461.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 02.08.2022 року відкрито провадження у справі №160/11328/22 за вищезазначеним позовом та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, з повідомленням (викликом) учасників справи.

Представником відповідача 07.08.2022 року подано до суду клопотання про закриття провадження у справі №160/11328/22 в частині позовних вимог, а саме в частині визнання протиправними та скасувати розпорядження Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області від 11.07.2022 року №67-з/07, від 11.07.2022 року №68-з/07.

Зазначене клопотання мотивоване тим, що оскаржувані розпорядження від 11.07.2022 року №67-з/07, №68-з/07 про зупинення операцій з бюджетними коштами вважаються такими, що втратили чинність, у зв`язку із винесенням Головним управлінням Державної казначейської служби України розпоряджень про відновлення операцій з бюджетними коштами від 01.08.2022 року №84-в/07 та №85-з/07.

Таким чином, оскільки розпорядження №67-з/07, №68-з/07 від 11.07.2022 року втратили чинність, відповідач вважає, що провадження у справі №16011328/22 підлягає закриттю в частині позовних вимог про визнання протиправними та скасування розпоряджень Головного управління Державної казначейської служби України №68-з/07, №67-з/07 від 11.07.2022 року .

18.08.2022 року на електронну та поштову адресу суду від представника позивача надійшли заперечення на клопотання відповідача про закриття провадження у справі, у якому позивач зазначає, що втрата оскаржуваними розпорядженнями чинності не є підставою для закриття провадження у справі, крім того позивач повністю заперечує факт порушення ним бюджетного законодавства.

У судовому засіданні, яке відбулося 18.08.2022 року, судом зобов`язано відповідача надати пояснення щодо розпоряджень, якими скасовано оскаржувані розпорядження, оголошено перерву.

22.08.2022 року на електронну адресу суду від представника третьої особи-3 надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності представника такої особи.

22.08.2022 року до суду від представника відповідача надійшли пояснення.

У судовому засідання 23.08.2022 року оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

Заслухавши думку учасників справи, дослідивши матеріали справи у їх сукупності, при вирішенні клопотання представника відповідача про закриття провадження у справі в частині позовних вимог суд виходить з такого.

У відповідності до положень ч. 1 ст. 238 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд закриває провадження у справі:

1) якщо справу не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства;

2) якщо позивач відмовився від позову і відмову прийнято судом;

3) якщо сторони досягли примирення;

4) якщо є такі, що набрали законної сили, постанова чи ухвала суду про закриття провадження у справі між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав;

5) у разі смерті або оголошення в установленому законом порядку померлою фізичної особи або припинення юридичної особи, за винятком суб`єкта владних повноважень, які були однією із сторін у справі, якщо спірні правовідносини не допускають правонаступництва;

6) щодо оскарження нормативно-правових актів суб`єктів владних повноважень чи окремих їх положень, якщо оскаржуваний нормативно-правовий акт або відповідні його положення визнано протиправними і нечинними рішенням суду, яке набрало законної сили;

7) щодо оскарження індивідуальних актів та дій суб`єкта владних повноважень, якщо оскаржувані акти та дії суб`єкта владних повноважень було змінено або скасовано рішенням суду, яке набрало законної сили;

8) щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо оскаржувані порушення були виправлені суб`єктом владних повноважень і при цьому відсутні підстави вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів позивача неможливе без визнання рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправними після такого виправлення.

Про закриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, а також вирішує питання про розподіл між сторонами судових витрат, повернення судового збору з бюджету. Ухвала суду про закриття провадження у справі може бути оскаржена. (ч. 2 ст. 238 КАС України).

Суд відзначає, що в клопотанні про закриття провадження у справі в частині визнання протиправними та скасування розпоряджень від 11.07.2022 року №67-з/07, №68-з/07 відповідач посилається на втрату ними чинності.

Судом встановлено, що відповідно до розпорядження про відновлення операцій з бюджетними коштами від 01.08.2022 року №85-в/07 Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області розпорядження від 11.07.2022 року №68-з/07 про зупинення операцій з бюджетними коштами вважається таким, що втратило чинність, у зв`язку з чим підлягають відновленню операції Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної Державної адміністрації за КПКВКМБ 1217462 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету».

Також відповідно до розпорядження про відновлення операцій з бюджетними коштами від 01.08.2022 року №84-в/07 Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області розпорядження від 11.07.2022 року №67-з/07 про зупинення операцій з бюджетними коштами вважається таким, що втратило чинність, у зв`язку з чим підлягають відновленню операції Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної Державної адміністрації за КПК ВК МБ 1217462 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету».

Як вбачається із клопотання відповідача про закриття провадження у справі в частині заявлених вимог, підставою винесення розпоряджень від 11.07.2022 року №67-з/07, №68-з/07 стало порушення позивачем бюджетного законодавства, а саме п. 22 ч. 1 ст. 116 Бюджетного кодексу України.

Разом з тим, позивач заперечує факт наявності в його діях будь-якого порушення бюджетного законодавства та вважає, що оскаржувані розпорядження мають тривалу негативну дію, а тому мають бути визнані протиправними в судовому порядку.

За таких обставин, суд дійшов висновку, що з метою ефективного захисту прав позивача клопотання відповідача слід задовольнити частково, а саме провадження в адміністративній справі №160/11328/22 закрити в частині позовної вимоги про скасування розпорядження Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області від 11.07.2022 року №67-з/07, від 11.07.2022 року №68-з/07.

Керуючись ст. ст. 238, 243 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Клопотання Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області, задовольнити частково.

Провадження в адміністративній справі №160/11328/22 за позовною заявою Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації до Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області, треті особи: ТОВ «БУДПРОМ-МАШ ЛТД», ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» про визнання протиправними та скасування розпорядження закрити в частині позовної вимоги про скасування розпорядження Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області від 11.07.2022 року №67-з/07, від 11.07.2022 року №68-з/07.

Роз`яснити позивачу, що повторне звернення тієї самої особи до адміністративного суду з адміністративним позовом з тих самих предмета і підстав та до того самого відповідача, та щодо якої постановлено ухвалу про закриття провадження у справі, не допускається.

Ухвала суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст ухвали складено 24.08.2022 року.

Суддя Н.В. Захарчук-Борисенко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.08.2022
Оприлюднено01.09.2022
Номер документу105941192
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо бюджетної системи та бюджетного процесу; державного боргу

Судовий реєстр по справі —160/11328/22

Ухвала від 25.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кашпур О.В.

Ухвала від 09.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кашпур О.В.

Постанова від 22.11.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 25.10.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 25.10.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 27.09.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 27.09.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 22.08.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 22.08.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Рішення від 22.08.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні