ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
22 серпня 2022 року м. Ужгород№ 260/1072/22 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Скраль Т.В.
при секретарі Шестак Н.В.,
за участю сторін:
позивач: Пилипецька сільська рада представник в судове засідання не з`явився,
відповідач 1: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Закарпатській області - представник в судове засідання не з`явився,
відповідач 2 : Територіальний сервісний центр МВС 2142 - представник в судове засідання не з`явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою Пилипецької сільської ради (90011, Закарпатська область, Хустський район, с. Пилипець, 75, код ЄДРПОУ 04350843) до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Закарпатській області (88006, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Гагаріна 7, код ЄДРПОУ 43611781), в інтересах Територіального сервісного центру МВС 2142 (89611, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Берегівська-об`їзна,7а) про визнання протиправною відмову та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
У відповідності до статті 243 частини 3 КАС України 22 серпня 2022 року проголошено вступну та резолютивну частини рішення. Рішення у повному обсязі було складено 29 серпня 2022 року.
09 березня 2022 року Пилипецька сільська рада, засобами поштового зв`язку 22 грудня 2021 року, звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Закарпатській області, в інтересах Територіального сервісного центру МВС 2142, якою просить: 1) визнати протиправною відмову в реєстрації транспортного засобу регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Закарпатській області (філія ГСЦ МВС) в особі територіального сервісного центру МВС 2142, в м. Мукачево, Закарпатської області від 02.02.2021 року № 31/7/2-8/3; 2) зобов`язати відповідача вчинити певні дії, а саме зареєструвати, видати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, номерні знаки на транспортний засіб ВАЗ 210700-20 2009 року випуску, легковий седан, кольору індиго, номер кузова НОМЕР_1 на підставі документів, що підтверджують придбання та набуття у власність транспортного засобу.
Позов підписано представником позивача Стецюнич В., який відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань уповноважений представляти інтереси Пилипецької сільської ради (код ЄДРПОУ 04350843),( а.с.31).
Таким чином, судом встановлено, що позов подано особою, у якої наявні повноваження представляти інтереси Пилипецької сільської ради.
04 квітня 2022 року ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду відкрито провадження у даній адміністративній справі.
1. Позиції сторін.
Позивач свої позовні вимоги аргументував тим, що під час проведення інвентаризації встановлено, що згідно інвентаризаційного опису та згідно передавального акту від 29 січня 2021 року основних засобів на балансі Нижньостуденівської сільської ради під інвентаризаційним номером 101520002 числиться автомобіль ВАЗ 2107 з балансовою вартістю 10000 гривень. З невідомих причин даний автомобіль не був зареєстрований в органах державної реєстрації і переданий на баланс Пилипецької сільської ради по балансовій вартості як правонаступнику Нижньостуденівської сільської ради. Пилипецьким сільським головою було прийнято рішення про необхідність зареєструвати, видати свідоцтво про реєстрацію ТЗ, реєстраційний талон, номерні знаки на транспортний засіб ВАЗ 210700-20. 19.10.2021 року Пилипецька сільська рада звернулася до територіального сервісного центру МВС 2142 із заявою за № 02- 06/657, в якій просили сервісний центр зареєструвати, видати свідоцтво про реєстрацію ТЗ, тимчасовий реєстраційний талон, номерні знаки на транспортний засіб ВАЗ 210700-20, однак 02.11.2021 року на їх адресу надійшов лист за № 31/7/2-8/з зі змісту якого стало відомо, що на даний час довідка-рахунок серії ДДР № 767981 від 07.08.2009 року не входить до переліку документів для реєстрації (перереєстрації) транспортного засобу, а тому проведення державної реєстрації автомобіля ВАЗ 210700-20 не є можливим. У встановлений законом спосіб станом на 2021 рік не вбачається можливим зареєструвати (поставити на облік) автомобіль ВАЗ 210700-20, через внесення змін до порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009 р. № 1371), де виключено із переліку документів на підставі яких проводиться державна реєстрація довідку-рахунок. Так, Пилипецька сільська рада фактично позбавлена права в законний спосіб використовувати за призначенням автомобіль ВАЗ 210700-20, однак статтею 391 ЦК України визначено, що власник майна має право вимагати усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпоряджання своїм майном.
18 квітня 2022 року відповідачем 1 подано до суду відзив на позовну заяву, в якому просять у задоволенні позову відмовити, оскільки перелік передбачених документів для реєстрації транспортних засобів чітко визначений постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року № 1388 пунктом 8. Зазначають, що Пилипецька сільська рада при зверненні в територіальний сервісний центр № 2142 (на правах відділу, м. Мукачево) надала довідку-рахунок від 07.08.2009 року серії ДЦР № 767981 на підставі якої просив вчинити реєстраційні дії з транспортним засобом марки: ВАЗ 210700-20, рік випуску: 2009, шасі: б/н, кузов: № НОМЕР_1 , двигун: № НОМЕР_2 , кольору індиго. Представнику було відмовлено у вчиненні реєстраційної дії у зв`язку з тим, що довідка-рахунок вилучена з переліку документів, які служать підставою для реєстрації транспортних засобів постановою КМУ № 941 від 18.11.2015. Враховуючи вищенаведене, вважають, що рішення ТСЦ № 2142 (на правах відділу, м. Мукачево) РСЦ ГСЦ МВС в Закарпатській області про відмову у реєстрації даного транспортного засобу прийняте обґрунтовано та правомірно у зв`язку з тим, що довідка-рахунок вилучена з переліку документів, які служать підставою для реєстрації транспортних засобів.
Відповідачем 2 відзиву на позовну заяву до суду, у строк наданий судом в ухвалі Закарпатського окружного адміністративного суду про відкриття провадження в адміністративній справі від 04 квітня 2022 року, не надано та не повідомлено суду поважні причини його ненадання.
Відповідно до статті 162 частини 6 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Представник позивача у судове засідання не з`явився, однак 18 серпня 2022 року до суду надійшла заява про розгляд справи без їх участі.
Представники відповідача 1 у судове засідання не з`явилися, однак 30 червня 2022 року до суду подано заяву про розгляд справи без їх участі.
Представники відповідача 2 у судове засідання не з`явилися, однак про час і дату судового засідання повідомлялись судом належним чином, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення, яке повернулося до суду 25 липня 2022 оку з відміткою «адреса відсутній за вказаною адресою».
У відповідності до статті 205 частини 1, 3 пункту 1 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті. Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі, зокрема, неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.
Відповідно до статті 229 частини 4 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
2. Обставини, встановлені судом.
Судом встановлено, що 16 грудня 2020 року, відповідно до рішення Пилипецької сільської ради Міжгірського району Закарпатської області № 22, вирішено почати процедуру реорганізації Нижньостуденівської сільської ради (код ЄДРПОУ 04350820) шляхом приєднання до Пилипецької сільської ради (код ЄДРПОУ 04350843), (а.с. 7-12).
18 лютого 2021 року рішенням Пилипецької сільської ради Міжгірського району Закарпатської області № 91 затверджено передавальний акт комісії з реорганізації Нижньостуденівської сільської ради станом на 31.12.2020 року.
19 жовтня 2021 року Пилипецькою сільською радою Міжгірського району Закарпатської області подано до Територіального сервісного центру МВС 2142 заяву, в якій просять зареєструвати, видати свідоцтво про реєстрацію ТЗ, тимчасовий реєстраційний талон, номерні знаки на транспортний засіб ВАЗ 210700-20 на підставі документів, що підтверджують придбання транспортного засобу, а саме: довідки-рахунку серії ДДР № 767981 від 07.08.2009 року, акту приймання-передач транспортного засобу серії НДЦ від 17 березня 2009 року, свідоцтва № 3526 серії НОМЕР_3 , акту приймання-передачі транспортного засобу від 07.08.2005 року, сертифікат відповідності № 357843 серії ДЗ, додаток до сертифікату відповідності № 468214 серії ГВ, додаток до сертифікату відповідності № 468213 серії ГВ, додаток до сертифікату відповідності № 468212 серії ГВ, додаток до сертифікату відповідності № 468211 серії ГВ, додаток до сертифікату відповідності № 468210 серії ГВ, додаток до сертифікату відповідності № 357850 серії ДЗ, додаток до сертифікату відповідності № 468266 серії ГВ, (а.с. 27).
02 листопада 2021 року Територіального сервісного центру МВС 2142 листом № 31/7/2-8/з надано відповідь голові Пилипецької сільської ради, в якій зазначають, що довідка-рахунок серії ДДР № 767981 не входить у перелік документів для реєстрації (перереєстрації) транспортного засобу, відповідно до пункту 8 Порядку № 1388. З цієї причини проведення реєстрації вказаного автомобіля не можливе, (а.с. 28).
Не погодившись з такими діями відповідача, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
3. Мотиви суду та норми права, застосовані судом.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно положень статті 34 Закону України "Про дорожній рух" від 30 червня 1993 року № 3353-ХІІ, державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні комплексу заходів, пов`язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення реєстрації, а також відсутності будь-яких обтяжень, у тому числі за даними Державного реєстру обтяжень рухомого майна, звіркою і, за необхідності, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків.
Державна реєстрація та облік автомобілів, автобусів, мотоциклів та мопедів усіх типів, марок і моделей, самохідних машин, причепів та напівпричепів до них, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів здійснюються територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України. Власники транспортних засобів та особи, які використовують їх на законних підставах, зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) належні їм транспортні засоби протягом десяти діб після придбання, митного оформлення, одержання транспортних засобів або виникнення обставин, що потребують внесення змін до реєстраційних документів.
Згідно з ч.12 цієї статті, на транспортні засоби оформляються та видаються реєстраційні документи, зразки яких затверджуються Кабінетом Міністрів України, та закріплюються номерні знаки, які відповідають встановленим вимогам. Закупівля за державні кошти бланків реєстраційних документів та номерних знаків для транспортних засобів здійснюється відповідно до вимог законодавства тими органами, на які покладений обов`язок щодо їх реєстрації.
Єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - транспортні засоби), оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків, встановлюється "Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 вересня 1998 року №1388 (далі - Порядок №1388, у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин)).
Пунктом 8 Порядку № 1388 встановлено, що державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника (для фізичних осіб - нотаріально посвідчена довіреність, для юридичних осіб - організаційно-розпорядчий документ про проведення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів та видана юридичною особою довіреність), а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі - правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Не допускаються до державної реєстрації транспортні засоби з правим розташуванням керма (за винятком транспортних засобів, які були зареєстровані в підрозділах Державтоінспекції до набрання чинності Законом України "Про дорожній рух").
Документами, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, є оформлені в установленому порядку: договори, укладені на товарних біржах на зареєстрованих в уповноваженому органі МВС бланках; укладені та оформлені безпосередньо в сервісних центрах МВС у присутності адміністраторів таких органів договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб; договір купівлі-продажу транспортного засобу, укладений між покупцем та суб`єктом господарювання, який є власником зареєстрованого за ним транспортного засобу і здійснює оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами, підписаний уповноваженою особою такого суб`єкта господарювання та скріплений печаткою (у разі наявності); укладені та оформлені в центрах надання адміністративних послуг у присутності адміністраторів таких центрів договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб; нотаріально посвідчені договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб; договори купівлі-продажу транспортних засобів, що підлягають першій державній реєстрації в сервісних центрах МВС, за якими продавцями виступають суб`єкти господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами, і які підписані від імені таких суб`єктів уповноваженою особою; договір комісії між власником транспортного засобу і суб`єктом господарювання, який за таким договором є комісіонером, та договір купівлі-продажу транспортного засобу, за яким продавцем є такий суб`єкт господарювання, які підписані від імені суб`єкта господарювання уповноваженою особою, - у разі продажу транспортних засобів суб`єктами господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами на підставі договору комісії, укладеного з власником транспортного засобу; свідоцтва про право на спадщину, видані нотаріусом або консульською установою, чи їх дублікати; рішення про закріплення транспортних засобів на праві оперативного управління чи господарського відання, прийняті власниками транспортних засобів чи особами, уповноваженими управляти таким майном; рішення власників майна, уповноважених ними органів про передачу транспортних засобів з державної в комунальну власність чи з комунальної власності в державну власність; копія рішення суду, засвідчена в установленому порядку, із зазначенням юридичних чи фізичних осіб, які визнаються власниками транспортних засобів, марки, моделі, року випуску таких засобів, а також ідентифікаційних номерів їх складових частин; довідка органу соціального захисту населення або управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, що виділили автомобіль або мотоколяску; акт приймання-передачі транспортних засобів за формою згідно з додатком 6, виданий підприємством-виробником або підприємством, яке переобладнало чи встановило на транспортний засіб спеціальний пристрій згідно із свідоцтвом про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, із зазначенням ідентифікаційних номерів такого транспортного засобу та конкретного одержувача; митна декларація на бланку єдиного адміністративного документа на паперовому носії або електронна митна декларація, або видане митним органом посвідчення про реєстрацію в уповноважених органах МВС транспортних засобів чи їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери; договір фінансового лізингу та договір купівлі-продажу предмета лізингу; акт про проведені електронні торги або постанова та акт про передачу майна стягувачу в рахунок погашення боргу, видані органом державної виконавчої служби або приватним виконавцем; акт про придбання майна на аукціоні з продажу майна боржників у справах про банкрутство (неплатоспроможність); договір купівлі-продажу транспортного засобу, укладений за результатами прилюдних торгів (аукціону) або електронних торгів, за яким продавцем виступає Національне агентство з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, або акт про реалізацію активів на електронних торгах, виданий Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; акт про придбання товару на електронному аукціоні, виданий митним органом у разі продажу транспортних засобів у випадках, передбачених статтею 243 Митного кодексу України; договір купівлі-продажу, оформлений в електронному вигляді через електронний кабінет водія або Єдиний державний вебпортал електронних послуг.
Аналіз наведених вище норм чинного законодавства свідчить, що державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні комплексу заходів, пов`язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення реєстрації, звіркою і, за необхідності, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків та проводиться з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів.
Відповідно до абзаців 1, 3 пункту 34 Порядку № 1388 перереєстрація транспортних засобів, які передаються у зв`язку з реорганізацією юридичних осіб, проводиться на підставі актів приймання-передачі транспортних засобів за формою згідно з додатком 2, свідоцтва про реєстрацію, а також засвідчених у встановленому порядку копій рішень власників про реорганізацію.
Перереєстрація транспортних засобів, що у зв`язку з ліквідацією юридичних осіб передаються іншим юридичним або фізичним особам, проводиться на підставі свідоцтва про реєстрацію та засвідчених в установленому порядку копій прийнятих власниками або судом рішень про ліквідацію.
Суд зазначає, що 19 жовтня 2021 року Пилипецькою сільською радою Міжгірського району Закарпатської області подано до Територіального сервісного центру МВС 2142 заяву, в якій просять зареєструвати, видати свідоцтво про реєстрацію ТЗ, тимчасовий реєстраційний талон, номерні знаки на транспортний засіб ВАЗ 210700-20 на підставі документів, що підтверджують придбання транспортного засобу, а саме: довідки-рахунку серії ДДР № 767981 від 07.08.2009 року, акту приймання-передач транспортного засобу серії НДЦ від 17 березня 2009 року, свідоцтва № 3526 серії НОМЕР_3 , акту приймання-передачі транспортного засобу від 07.08.2005 року, сертифікат відповідності № 357843 серії ДЗ, додаток до сертифікату відповідності № 468214 серії ГВ, додаток до сертифікату відповідності № 468213 серії ГВ, додаток до сертифікату відповідності № 468212 серії ГВ, додаток до сертифікату відповідності № 468211 серії ГВ, додаток до сертифікату відповідності № 468210 серії ГВ, додаток до сертифікату відповідності № 357850 серії ДЗ, додаток до сертифікату відповідності № 468266 серії ГВ, (а.с. 27).
02 листопада 2021 року Територіального сервісного центру МВС 2142 листом № 31/7/2-8/з надано відповідь голові Пилипецької сільської ради, в якій зазначають, що довідка-рахунок серії ДДР № 767981 не входить у перелік документів для реєстрації (перереєстрації) транспортного засобу, відповідно до пункту 8 Порядку № 1388. З цієї причини проведення реєстрації вказаного автомобіля не можливе, (а.с. 28).
З аналізу Порядку № 1388 вбачається, що перереєстрація транспортних засобів проводиться за умови надання власниками транспортних засобів, зокрема, документів, які підтверджують правомірність їх отримання за встановленим вичерпним переліком документів, що підтверджують правомірність отримання транспортних засобів.
Суд зазначає, що матеріали справи не містять визначених Порядком № 1388 документів для здійснення реєстрації чи перереєстрації ТЗ.
Суд вказує, що згідно з нормами статті 319 ЦК України, власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону.
Право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні. Особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом. (частини 1, 2 статті 321 ЦК України).
Згідно з нормами статті 328 ЦК України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності чи необґрунтованість активів, які перебувають у власності, не встановлені судом.
Відтак у відповідача відсутні підстави у перереєстрації даного автомобіля, а доводи позивача є не обґрунтовані і не узгоджуються з Законом України "Про дорожній рух" та Порядком №1388.
Згідно з частинами 1-3 статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Приписами частини другоїстатті 77 КАС Українипередбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість мотивів, покладених суб`єктом владних повноважень в основу своїх дій на відповідність вимогам частини другої статті 2 КАС України та зважаючи на доводи адміністративного позову, суд дійшов висновку про безпідставність позовних вимог та у задоволенні яких слід відмовити.
У зв`язку з відмовою у задоволенні позову, судові витрати, у відповідності до статті 139 КАС України, не підлягають розподілу.
Керуючись статтями 9, 14, 90,139, 229, 242-246, 255 КАС України, суд -
У Х В А Л И В:
У задоволенні позовних вимог Пилипецької сільської ради до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Закарпатській області в інтересах Територіального сервісного центру МВС 2142 про визнання протиправною відмову та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
СуддяТ.В.Скраль
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.08.2022 |
Оприлюднено | 01.09.2022 |
Номер документу | 105967376 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо управління об’єктами державної (комунальної) власності, у тому числі про передачу об’єктів права державної та комунальної власності |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Скраль Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні