Постанова
від 22.08.2022 по справі 380/12531/21
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 серпня 2022 рокуЛьвівСправа № 380/12531/21 пров. № А/857/8251/22

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Святецького В.В.,

суддів Довгополова О.М., Гудима Л.Я.,

з участю секретаря судового засідання Петрунів В. І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Державної служби геології та надр України на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 27 квітня 2022 року у справі № 380/12531/21 (головуючий суддя Гулик А.Г., час ухвалення 11:30 год., м. Львів, повний текст рішення складений 06 травня 2022 року) за адміністративним позовом Державної служби геології та надр України до товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство ,,Енергія-Новояворівськ, третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору на стороні відповідача - Західний міжрегіональний територіальний відділ Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України, про анулювання спеціального дозволу, -

В С Т А Н О В И В :

28 липня 2021 року Державна служба геології та надр України звернулась до суду з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство ,,Енергія-Новояворівськ (далі ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ), в якому просила припинити право користування надрами, шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №6026 від 10.02.2015, наданого відповідачу.

Рішенням від 27 квітня 2022 року Львівський окружний адміністративний суд у задоволенні позову відмовив повністю.

Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції, Державна служба геології та надр України подала апеляційну скаргу, оскільки вважає, що рішення є незаконним та необґрунтованим, ухвалене з порушенням норм матеріального та процесуального права.

В апеляційній скарзі позивач зазначає, що головною з підстав припинення дії дозволу на спеціальне використання надр є порушення надрокористувачем умов та порядку користування надрами та невиконання обов`язків, визначених ст. 24 Кодексом України про надра, спеціальним дозволом на користування надрами та Угодою до нього.

За результатами проведеного планового заходу складений акт за №02-02/06/2020-008/п-035 від 06.03.2020 та внесений відповідний припис за №138-19/02 від 06.03.2020 про усунення виявлених під час такого заходу порушень до 20 березня 2020 року.

У встановлений строк відповідач не усунув порушення, зазначених в приписі вимог не виконав, документацію не надав, а тому позивач вжив заходи щодо припинення права користування надрами та звернення з даним позовом до суду.

З огляду на викладене, позивач просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ подало відзив на апеляційну скаргу, в якому спростовує доводи позивача про невідповідність рішення суду першої інстанції вимогам матеріального та процесуального права.

У зв`язку з неявкою в судове засідання всіх учасників справи фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу відповідно до ч. 4 ст.229 Кодексу адміністративного судочинства України не здійснюється.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи та доводи скарги, апеляційний суд вважає, що скарга не належить до задоволення з таких підстав.

Суд першої інстанції встановив та підтверджується матеріалами справи, що ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ надано спеціальний дозвіл на користування надрами №6026 від 10.02.2015 з метою видобування технічних підземних вод для виробничих потреб.

Наказом Державної служби геології та надр України №437 від 26.11.2019 затверджений річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною службою геології та надр України на 2020 рік, пунктом 116 якого передбачено здійснення перевірки ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ, дата початку - 02.03.2020.

Наказом Державної служби геології та надр України №35 від 07.02.2020 затверджений план проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою геології та надр України у березні 2020 року.

14.02.2020 ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ скероване повідомлення про проведення планової перевірки у строк з 02 по 16 березня 2020 року посадовими особами Державної служби геології та надр України, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення №0411200871820.

На виконання наказу Державної служби геології та надр України №437 від 26.11.2019 видане направлення на проведення перевірки.

06.03.2020 посадовими особами позивача складений акт №02-02/06/2020-008/п-035 про проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ, в якому зафіксований факт не допуску спеціалістів позивача до перевірки.

Директор ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ надіслав позивачу ласта від 06.03.2020 за №1, в якому вказав, що у зв`язку з неможливістю фізичного доступу до об`єктів надрокористування за спеціальним дозволом на користування надрами №6023 від 10.02.2015 ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ не може забезпечити проведення планової перевірки. Ухвалою Солом`янського районного суду м. Києва №22016000000000243 від 22.06.2016 майно відповідача передане Агентству з розшуку та менеджменту активів з 18.10.2018. Доступ до свердловин та засобів обліку відсутній з 18.10.2018.

За результатом проведеної 06.03.2020 перевірки Західний міжрегіональний територіальний відділ Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України сформував припис за №138-19/02 від 06.03.2020 про усунення таких порушень: - пункту 1 частини 1 статті 24 Конституції України №132/94, пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України №615 (не виконується угода №6026 від 10.02.2015 про умови користування надрами з метою видобування корисних копалин; п.5.3 допускати представників Держгеонадра для здійснення державного геологічного контролю);

- абзацу 4 статті 11 Закону України №877 (суб`єкт господарювання не надав документи, зразки продукції, пояснення, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникли під час державного нагляду (контролю);

- абзац 2 статті 11 Закону України №877 (суб`єкт господарювання не допустив посадових осіб Державної служби геології та надр України до здійснення заходу державного нагляду (контролю) за умови дотримання порядку здійснення державного нагляду (контролю), встановленого законодавством.

Окрім того, Західний міжрегіональний територіальний відділ Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України сформував подання на зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами №6026 від 10.02.2015.

Наказом Державної служби геології та надр України від 03.06.2020 №196 зупинена дія спеціального дозволу на користування надрами №6026 від 10.02.2015, наданого ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ .

Наказом Державної служби геології та надр України від 09.09.2020 №394 ,,Про проведення позапланових перевірок (п.118) призначена перевірка відповідача на 30.11.2020.

На виконання наказу Державної служби геології та надр України 09.09.2020 №394 видане направлення на проведення перевірки.

За результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ складений акт від 30.11.2020 №02-01/06/20920-53/у-132, на сторінці 12 якого зафіксовано, що директор ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ А.Р. Гнатуш відмовився від його отримання та підписання (а.с.56).

У зв`язку з не допуском посадових осіб Державної служби геології та надр України до проведення перевірки складений припис №555-20/02 від 30.11.2020, від отримання якого директор ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ А.Р. Гнатуш також відмовився (а.с.59). Термін усунення зазначених у приписі порушень встановлений до 10.12.2020.

У встановлений приписом строк відповідач зафіксовані в ньому порушення не усунув, у зв`язку з чим Західний міжрегіональний територіальний відділ Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України сформував подання за № 596-20/02 від 11.12.2020 на анулювання спеціального дозволу на користування надрами №6026 від 10.02.2015.

Наказом Державної служби геології та надр України від 28.12.2020 №616 розширено перелік підстав для зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами №6026 від 10.02.2015, наданого ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ.

05.03.2021 Західний міжрегіональний територіальний відділ Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України повторно сформував подання за № 120-21/02 на анулювання спеціального дозволу на користування надрами №6026 від 10.02.2015.

06.04.2021 Державна служба геології та надр України направила відповідачу лист щодо надання згоди/незгоди на припинення користування надрами.

Оскільки ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ у встановлений строк не усунуло порушення, зазначених в приписі вимог не виконало, згоду на припинення користування надрами не надало, позивач звернувся до суду з цим адміністративним позовом.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того, що факт отримання відповідачем припису не підтверджується належними та достовірними доказами, що виключає можливість анулювання спеціального дозволу на користування надрами №6026 від 10.02.2015 з підстав невиконання вимог припису від 30.11.2020 №555-20/02.

Такі висновки суду першої інстанції, на думку колегії суддів апеляційного суду, відповідають фактичним обставинам справи, нормам матеріального права та є вірними.

Так, відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частиною другою статті 24 Кодексу України про надра користувачі надр зобов`язані: використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України; виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.

Статтею 65 Кодексу України про надра передбачено, що державний контроль і нагляд за веденням робіт по геологічному вивченню надр, їх використанням та охороною спрямовані на забезпечення додержання всіма державними органами, підприємствами, установами, організаціями та громадянами встановленого порядку користування надрами, виконання інших обов`язків щодо охорони надр, встановлених законодавством України.

Згідно з частиною першою статті 61 Кодексу України про надра державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним використанням надр України здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Відповідно до частини першої статті 57 Кодексу України про надра у разі порушення вимог статті 56 та інших статей цього Кодексу користування надрами може бути обмежено, тимчасово заборонено (зупинено) або припинено центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або іншим державним органом, уповноваженим на застосування таких заходів реагування, в порядку, встановленому законодавством.

Відповідно до Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1174, Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами (далі - дозволи) у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також процедуру продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін визначає Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2015 № 615 (далі - Порядок №615, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до пункту 10 Порядку №615 невід`ємною частиною дозволу є угода про умови користування надрами, що укладається між органом з питань надання дозволу і надрокористувачем і містить програму робіт, яка оформляється як додаток, та особливі умови надрокористування, що передбачають: вимоги до ефективності робіт; сучасні технології видобування та переробки корисних копалин; порядок видобування корисних копалин, зокрема з метою запобігання негативним екологічним наслідкам і забезпечення безпеки забудованих територій; види, обсяги і строки виконання робіт на ділянці надр; підстави для припинення діяльності, пов`язаної з використанням ділянки надр.

Пунктом 22 Порядку №615 визначено, що право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законами України ,,Про нафту і газ та ,,Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.

Частиною сьомою статті 4-1 Закону України ,,Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності від 06.09.2005 № 2806-IV (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) встановлення факту надання в заяві про видачу документа дозвільного характеру та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації; 2) здійснення суб`єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення. Законом можуть передбачатися інші підстави для анулювання документа дозвільного характеру.

Відповідно до частин першої, другої статті 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у разі: 1) якщо відпала потреба у користуванні надрами; 2) закінчення встановленого строку користування надрами; 3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування; 4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення; 5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр; 6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами; 7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр. Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктах 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку. При цьому, питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.

Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, самостійно або у судовому порядку. У разі відсутності спору відповідач має право у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 3, 7 частини 1 статті Кодексу України про надра, самостійно припиняти право користування надрами, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів це право припиняється у судовому порядку.

Враховуючи наведене, колегія суддів погоджується з доводами суду першої інстанції про те, що за наявності передбачених законом підстав право припинити користування надрами належить до компетенції органу, який надав надра у користування. Припинення права користування надрами та анулювання дозволу здійснюється шляхом прийняття Держгеонадра України відповідного наказу.

Суд може припинити право користування надрами лише у разі незгоди користувачів в указаних вище випадках. Таким чином, судовий порядок вирішення питання припинення права користування надрами передбачений у разі незгоди користувача з анулюванням спеціального дозволу на користування надрами, тобто у разі наявності спору з цього приводу.

Також суд першої інстанції слушно зауважив, що предметом позову у цій справі є анулювання спеціального дозволу на користування надрами №6026 від 10.02.2015, наданого відповідачу, у зв`язку з порушенням умов та порядку користування надрами, а саме не допуску працівників Західного міжрегіонального територіального відділу Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України до проведення перевірки у березні та листопаді 2020 року.

Матеріали справи свідчать, що підставою для зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами №6026 від 10.02.2015 та, як наслідок, звернення позивача до суду з даним позовом, стало неусунення відповідачем порушень, зазначених у приписі від 30.11.2020 №555-20/02, в якому, зокрема, зазначено про недопуск посадових осіб Державної служби геології та надр України до здійснення державного нагляду (контролю), які проводились з дотриманням порядку здійснення державного нагляду (контролю), чим порушено статті 10, 11 Закону України ,,Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 № 877-V; визначено обов`язок відповідача надати Департаменту державного геологічного контролю перелік документів і матеріалів щодо користування надрами відповідно до умов спеціального дозволу на користування надрами №6026 від 10.02.2015.

Згідно зі статтею 7 Закону № 877-V для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає відповідний наказ, який має містити найменування суб`єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, і предмет перевірки, та на підставі якого оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу, що підписується керівником або заступником керівника органу державного нагляду (контролю) (із зазначенням прізвища, ім`я та по батькові) і засвідчується печаткою. Перед початком перевірки суб`єкта господарювання посадові особи, які проводять перевірку, пред`являють керівнику суб`єкта господарювання або уповноваженій ним особі направлення та службове посвідчення, що засвідчує посадову особу, і надають суб`єкту господарювання копію направлення на перевірку, а також інформують цих осіб про мету перевірки. За результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб`єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.

Колегія суддів апеляційного суду звертає увагу на те, що припис від 30.11.2020 №555-20/02 відповідачем не оскаржувався, а тому відповідно до статті 7 Закону № 877-V є обов`язковим до виконання.

Тобто, предметом спору у цій справі є не правомірність винесення зазначеного припису, а наявність або відсутність підстав для припинення права користування надрами шляхом анулювання дії спеціального дозволу на користування надрами №6026 від 10.02.2015, наданого відповідачу.

Суд першої інстанції належним чином дослідив надані сторонами докази та встановив, що правова оцінка недопуску представників Західного міжрегіонального територіального відділу Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України до проведення перевірки у березні 2020 року як підстави для анулювання спеціального дозволу на користування надрами №6026 від 10.02.2015 надавалась у рішенні Львівського окружного адміністративного суду від 21.01.2021 у справі № 380/8522/20, яке набрало законної сили. Тому, у відповідності до положень частини 4 статті 77 КАС України, вказані обставини не підлягають доказуванню в межах цієї справи.

Також суд встановив, що в день проведення перевірки (30.11.2020) директор ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ ОСОБА_1 знаходився в іншій області (Івано-Франківська область, м. Яремче), що підтверджується: рахунком на проживання від 30.11.2020 №77877664-01 у готелі в м. Яремче, банківською довідкою з його карткового рахунку щодо розрахунку, зокрема на АЗС, магазинах та закладах харчування в Івано-Франківській області.

Даний факт підтвердили допитані у судовому засіданні 07.02.2022 свідки - директор ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ А.Р. Гнатуш та заступник директора ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ Р.З. Станько, які також зазначили, що про проведення перевірки їх не попереджали, а тому вони не знали і не могли знати про її проведення. Жодних вказівок щодо не допуску представників Західного міжрегіонального територіального відділу Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України до проведення перевірки (зокрема і по телефону) вони не надавали. З особами, які вказані в акті перевірки, вони не контактували та їм вони невідомі. Жодної кореспонденції від позивача чи третьої особи щодо проведення перевірки до підприємства не надходило. Ні акт від 30.11.2020 №02-01/06/20920-53/у-132, ні припис від 30.11.2020 №555-20/02 їм для ознайомлення та підпису їм не надавались.

Згідно з частинами 1 та 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Жодного доказу на спростування доводів посадових осіб відповідача позивач та третя особа на стороні позивача не надали, а тому колегія суддів визнає вірними висновки суду першої інстанції про те, що досліджені судом докази у своїй сукупності спростовують доводи позивача щодо відмови директора ТзОВ НВП ,,Енергія-Новояворівськ А.Р. Гнатуша від підпису акта від 30.11.2020 №02-01/06/20920-53/у-132 та припису від 30.11.2020 №555-20/02.

Оскільки позивач не довів належними та допустимими доказами факт недопуску посадових осіб Державної служби геології та надр України до проведення перевірки, факт вручення (надіслання) посадовим особам відповідача акта від 30.11.2020 №02-01/06/20920-53/у-132 та припису від 30.11.2020 №555-20/02, колегія суддів визнає вірними висновки суду першої інстанції щодо безпідставності та необґрунтованості позову.

Наведені обставини спростовують доводи апеляційної скарги про невідповідність висновків суду першої інстанції фактичним обставинам, а тому апеляційний суд не вбачає підстав для задоволення апеляційної скарги.

Інші, зазначені відповідачем в апеляційній скарзі обставини, окрім вищеописаних обставин, ґрунтуються на довільному трактуванні фактичних обставин і норм матеріального права, а тому такі не вимагають детальної відповіді або спростування.

Статтею 242 Кодексу адміністративного судочинства (КАС) України визначено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Враховуючи вищенаведене, апеляційний суд визнає, що суд першої інстанції, вирішуючи даний публічно-правовий спір, правильно встановив обставини справи та ухвалив законне рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права, рішення суду першої інстанції ґрунтується на повно, об`єктивно і всебічно з`ясованих обставинах, доводи апеляційної скарги їх не спростовують, а тому підстав для скасування рішення суду першої інстанції немає.

Керуючись ч.3 ст. 243, ст. 310, п. 1 ч. 1 ст.315, ст. ст. 316, 321, 322 , 325, 328329 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ :

апеляційну скаргу Державної служби геології та надр України залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 27 квітня 2022 року у справі № 380/12531/21 без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції лише у випадках, передбачених пунктом 2 частини 5 статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя В. В. Святецький судді Л. Я. Гудим О. М. Довгополов Повне судове рішення складено 01.09.2022.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.08.2022
Оприлюднено05.09.2022
Номер документу106037170
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —380/12531/21

Постанова від 13.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 12.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 24.10.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 04.10.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Постанова від 22.08.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 29.06.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 22.06.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 29.05.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Рішення від 26.04.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Ухвала від 16.12.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні