Справа № 560/7710/22
УХВАЛА
07 вересня 2022 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Шевчука О.П. розглянувши адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "МакГруп" до Хмельницької міської ради , Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області про визнання протиправним та нечинним рішення та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом до Хмельницької міської ради, Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області в якому просить визнати протиправним та нечинним рішення Хмельницької міської ради в частині затвердження матеріалів технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок відносно земельної ділянки площею 1,2094 га з кадастровим номером 6810100000:24:002:0590 по вулиці Гарнізонній, з/д 1 у місті Хмельницькому. Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області внести до Поземельної книги зміни до відомостей про земельну ділянку площею 1,2094 га з кадастровим номером 6810100000:24:002:0590 по вулиці Гарнізонній, з/д 1 у місті Хмельницькому, змінивши: -вид використання вказаної земельної ділянки із "Для розміщення та експлуатації об`єктів дорожнього сервісу" на "Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства"; код цільового призначення вказаної земельної ділянки із "12.11 Для розміщення та експлуатації об`єктів дорожнього сервісу" на "12.04 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства".
Ухвалою суду від 27.07.2022 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін.
Оглядом матеріалів справи суд встановив, що позивач оскаржує рішення Хмельницької міської ради від 15.12.2010 №20в частині затвердження матеріалів технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок відносно земельної ділянки площею 1,2094 га з кадастровим номером 6810100000:24:002:0590 по вулиці Гарнізонній, з/д 1 у місті Хмельницькому, яке в свою чергу є нормативно правовим актом.
Згідно ст.4 КАС України, нормативно-правовий акт - акт управління (рішення) суб`єкта владних повноважень, який встановлює, змінює, припиняє (скасовує) загальні правила регулювання однотипних відносин, і який розрахований на довгострокове та неодноразове застосування.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.5 КАС України, Кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень.
Згідно п.1 ч.4 ст.12 КАС України, виключно за правилами загального позовного провадження розглядаються справи у спорах щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом.
Відповідно до ст.264 КАС України, право оскаржити нормативно-правовий акт мають особи, щодо яких його застосовано, а також особи, які є суб`єктом правовідносин, у яких буде застосовано цей акт.
Нормативно-правові акти можуть бути оскаржені до адміністративного суду протягом всього строку їх чинності.
У разі відкриття провадження в адміністративній справі щодо оскарження нормативно-правового акта суд зобов`язує відповідача опублікувати оголошення про це у виданні, в якому цей акт був або мав бути офіційно оприлюднений.
Оголошення повинно містити вимоги позивача щодо оскаржуваного акта, реквізити нормативно-правового акта, дату, час і місце судового розгляду адміністративної справи.
Оголошення має бути опубліковано не пізніш як за сім днів до підготовчого засідання, а у випадку, визначеному частиною десятою цієї статті, - у строк, визначений судом.
Якщо оголошення опубліковано своєчасно, вважається, що всі заінтересовані особи належним чином повідомлені про судовий розгляд справи. Скарги на судові рішення в цій справі заінтересованих осіб, якщо вони не брали участі у справі, залишаються без розгляду.
Адміністративна справа щодо оскарження нормативно-правових актів вирішується за правилами загального позовного провадження.
Враховуючи ч.3 ст.257 КАС України, при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи;6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Згідно з вимогами ч.1 ст.179 КАС України для виконання завдання підготовчого провадження в кожній судовій справі, яка розглядається за правилами загального позовного провадження, проводиться підготовче засідання.
Враховуючи предмет спору, характер спірних правовідносин, предмет доказування та з метою повного та всебічного встановлення обставин справи та дослідження додаткових доказів суд вважає за необхідне призначити розгляд справи за правилами загального позовного провадження з призначенням підготовчого судового засідання.
Керуючись статтями 248, 256, 260 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Призначити підготовче засідання на 06.10.2022 р. о 10:00 год. в приміщенні Хмельницького окружного адміністративного суду за адресою м. Хмельницький, вул. Козацька, 42.
Зобов`язати Хмельницьку міську раду опублікувати оголошення про оскарження рішення Хмельницької міської ради від 15.12.2010 №20 в частині затвердження матеріалів технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок відносно земельної ділянки площею 1,2094 га з кадастровим номером 6810100000:24:002:0590 по вулиці Гарнізонній, з/д 1 у місті Хмельницькому у виданні, в якому цей акт був або мав бути офіційно оприлюднений.
Оголошення повинно містити вимоги позивача щодо оскаржуваного акта, реквізити нормативно-правового акта, дату, час і місце судового розгляду адміністративної справи.
Оголошення має бути опубліковано не пізніш як за сім днів до підготовчого засідання.
Надати відповідачу строк для подання відзиву на позов - 15 днів з дня вручення йому ухвали про відкриття провадження у справі.
Копія відзиву та доданих документів повинна бути надіслана (надана) іншим учасникам справи одночасно з надісланням (наданням) відзиву (відповіді на відзив, заперечення) до суду.
До відзиву додаються : 1) докази, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем; 2) документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву (відповіді на відзив, заперечення) і доданих доказів іншим учасникам справи
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Головуючий суддя О.П. Шевчук
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.09.2022 |
Оприлюднено | 09.09.2022 |
Номер документу | 106109385 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Шевчук О.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні