Постанова
від 13.09.2022 по справі 640/6013/19
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ф

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 вересня 2022 року

м. Київ

справа № 640/6013/19

адміністративне провадження № К/9901/31881/20

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача Дашутіна І.В.,

суддів: Шишова О.О., Яковенка М.М.

розглянув у порядку письмового провадження касаційну скаргу Головного управління ДПС у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 17 лютого 2020 року у складі головуючого судді Каракашьяна С.К. та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 30 липня 2020 року у складі колегії суддів: Мельничука В.П., Лічевецького І.О., Оксененка О.М. у справі № 640/6013/19 за позовом Державного підприємства водних шляхів «Укрводшлях» до Головного управління ДПС у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ОПИСОВА ЧАСТИНА

Короткий зміст позовних вимог і рішень судів першої та апеляційної інстанцій:

Державне підприємство водних шляхів «Укрводшлях» (далі - позивач, ДП «Укрводшлях») звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у м. Києві (далі - відповідач, ГУ ДПС у м. Києві, податковий орган, контролюючий орган), в якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 27.12.2018 № 1375140304.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що протягом 2016 року, 2017 року та за період з 01.01.2018 по 30.06.2018 ДП «Укрводшлях» подавало податкові декларації зі сплати за землю до ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області та перераховувало суму податку до відповідного бюджету. Декларації подавалися уповноваженими особами відокремленого підрозділу «Запорізькій район гідротехнічних споруд» ДП «Укрводшлях».

Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 17.02.2020, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 30.07.2020, адміністративний позов задоволено.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення від 27.12.2018 № 1375140304.

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у м. Києві на користь ДП «Укрводшлях» витрати по сплаті судового збору в сумі 19 210 грн.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції, з висновками якого погодився і суд апеляційної інстанції, виходив із того, що відповідач здійснив розрахунок суми земельного податку для позивача за відсутності відомостей, обов`язкова наявність яких обумовлена нормами Податковим кодексом України, що має своїм наслідком визнання протиправним та скасування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення.

Судами попередніх інстанцій під час розгляду справи встановлено:

У період з 21.09.2018 по 02.11.2018 ГУ ДФС у м. Києві проведено документальну планову виїзну перевірку ДП «Укрводшлях» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2016 по 30.06.2018, валютного - за період з 01.01.2016 по 30.06.2018, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - за період з 01.01.2016 по 30.06.2018, за результатами якої складено акт від 16.11.2018 № 776/26-15-14-02-03/03150102.

Відповідно до висновку вказаного акта перевірки контролюючим органом встановлено, що згідно з актом на право постійного користування землею серії ІІ-ЗП № 001522, зареєстрованого 12 лютого 2001 року за № 3151, ДП «Укрводшлях» є користувачем земельної ділянки за адресою: м.Запоріжжя в районі Дніпровської ГЕС, загальною площею 16,7701 га.

Нормативна грошова оцінка 1 кв.м. земельної ділянки згідно з листом Міжрайонного управління у Запорізькому районі та м. Запоріжжі Головного управління Держгеокадастру у Запорізьській області становить 593,96 грн/кв.м. станом на 01.01.2013.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки підлягає щорічній індексації відповідно до статті 289 ПК України. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовуються кумулятивно. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель становить: за 2014 рік - 1,249, за 2015 рік - 1,433, за 2016 рік - 1,06, за 2017 рік -1,0.

У ході перевірки встановлено, що ДП «Укрводшлях» податкових декларацій по платі за землю до Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області (м. Запоріжжя) не подавало та податок не сплачувало, чим порушило вимоги підпункту 269.1.2 пункту 269.1 статті 269, пункту 286.2 статті 286, пункту 287.3 статті 287 Податкового кодексу України, що призвело до заниження земельного податку на суму податкового зобов`язання 4 617 439,82 грн, зокрема за 2016 рік - 1 782 795,30 грн, за 2017 рік - 1 889 763,01 грн, за період з 01.01.2018 по 30.06.2018 - 944 882,51 грн.

27 грудня 2018 року на підставі висновків акта перевірки ГУ ДФС у м. Києві прийнято податкове повідомлення-рішення № 1375140304, згідно з яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб на суму 5 771 799,78 грн, з яких 4 617 439,82 грн - за податковим зобов`язанням та 1 154 359,96 грн - за штрафними санкціями.

При розрахунку суми земельного податку відповідач виходив із наступного:

- за період з 01.01.2016 по 31.12.2016: 167 701 кв.м х 593,96 грн/кв.м х 1,249 х 1,433 х 1% = 1 782 795,30 грн;

- за період з 01.01.2017 по 31.12.2017: 167 701 кв.м х 593,96 грн/кв.м х 1,249 х 1,433 х 1,06 х 1% = 1 889 763,01 грн;

- за період з 01.01.2018 по 30.06.2018: 167 701 кв.м х 593,96 грн/кв.м х 1,249 х 1,433 х 1,06 х 1% : 2 = 944 881,51 грн.

Короткий зміст вимог та узагальнені доводи касаційної скарги:

Не погодившись із судовими рішеннями, ГУ ДПС у м. Києві звернулося з касаційною скаргою, в якій, посилаючись на неправильне застосування судами норм матеріального та процесуального права, просить скасувати судові рішення та ухвалити нове, яким відмовити у задоволенні адміністративного позову в повному обсязі.

На обґрунтування касаційної скарги відповідач зазначає, що підставою касаційного оскарження судових рішень є пункт 1 частини четвертої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме неврахування судами попередніх інстанцій висновку про застосування норми права у подібних правовідносинах, викладеного в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 10.11.2015 у справі № 810/2766/14 (К/800/53880/14), від 22.05.2018 у справі № 826/14642/16 (К/9901/37614/18).

У відзиві на касаційну скаргу ДП «Укрводшлях», уважаючи рішення судів першої та апеляційної інстанцій законними та обґрунтованими, просить касаційну скаргу залишити без задоволення, а судові рішення без змін.

Зокрема, ДП «Укрводшлях» зазначає, що належним джерелом даних про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки є витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, який виданий територіальним органом Держгеокадастру за місцем розташування земельної ділянки, або в силу норми статті 15 Закону України «Про Державний земельний кадастр», - відомості з Державного земельного кадастру про нормативну грошову оцінку станом на відповідну дату. При цьому, безпосередньо контролюючий орган не наділений повноваженнями на встановлення та зміну нормативної грошової оцінки земельних ділянок самостійно (в тому числі окремих її складових).

Позивач уважає, що використаний відповідачем при визначенні зобов`язання із земельного податку лист Міськрайонного управління у Запорізькому районі та м. Запоріжжі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області від 27.06.2018 № 0-8-0.181-1305/117-18, згідно з яким нормативна грошова оцінка 1 кв. м земель м. Запоріжжя станом на 01.01.2013 становить 593,96 грн, не є належною підставою для визначення грошового зобов`язання з земельного податку. Крім того, у вказаному листі відсутні посилання на те, що інформація про нормативну грошову оцінку земельних ділянок взята з Державного земельного кадастру, не вказано кадастровий номер земельної ділянки, її цільове призначення та дані про землекористувача, тощо.

МОТИВУВАЛЬНА ЧАСТИНА

Норми права, якими керувався суд касаційної інстанції та висновки суду за результатами розгляду касаційної скарги:

Відповідно підпунктів 14.1.72, 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України, в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), земельний податок - обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (далі - податок для цілей розділу ХІІ цього Кодексу); землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.

Пунктом 269.1 статті 269 ПК України визначено, що платниками податку, зокрема, є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Згідно з підпунктом 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 ПК України об`єктом оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Відповідно до пункту 286.1 статті 286 ПК України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

За змістом пункту 287.7 статті 287 ПК України у разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

Згідно з пунктом 287.8 статті 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

За положеннями статей 125 і 126 Земельного кодексу України (у редакції, чинній на дату прийняття податкового повідомлення-рішення) право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Системний аналіз змісту наведених норм дає підстави для висновку, що платником земельного податку є власник земельної ділянки або землекористувач, якими може бути фізична чи юридична особа. Обов`язок сплати цього податку для його платника виникає з моменту набуття (переходу) в установленому законом порядку права власності на земельну ділянку чи права користування нею і триває до моменту припинення (переходу) цього права.

Пунктом 271.1 статті 271 ПК встановлено, що базою оподаткування є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Відповідно до пункту 271.2 статті 271 ПК України рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Окрім того, пунктом 286.1 статті 286 ПК України встановлено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Так, за приписами норм статей 15, 20 Закону України «Про Державний земельний кадастр» від 07.07.2011 № 3613-VI, до Державного земельного кадастру включаються цілий ряд відомостей про земельні ділянки, зокрема: кадастровий номер; місце розташування; площа; цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); відомості про обмеження у використанні земельних ділянок; нормативна грошова оцінка, а також інформацію про її власників (користувачів), зареєстровані речові права відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Такі відомості внесені до Державного земельного кадастру є офіційними.

Відповідні центральні органи виконавчої влади з питань земельних ресурсів та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 274.1 статті 274 ПК України визначено, що ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь та земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

Ураховуючи вищевикладене, Суд зазначає, що нарахування сум земельного податку проводиться контролюючим органом на підставі даних державного земельного кадастру та з використанням нормативної грошової оцінки земельної ділянки, визначеної у встановленому порядку.

Так, статтями 1, 18 Закону України від 11.12.2003 № 1378-IV «Про оцінку земель» (далі - Закон № 1378) установлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, проводиться незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій». За результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація.

За положеннями статей 15, 20, 23 Закону № 1378 підставою для проведення оцінки земель, у тому числі нормативної грошової оцінки земельних ділянок, є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Виготовлена технічна документація нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

За результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.

Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності та земельних відносин, а також у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) (пункт 1 Положення про зазначений орган, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 15).

Згідно з пунктом 21 Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 № 213, дані за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель, що видається територіальним органом Держгеокадастру за місцезнаходженням земельної ділянки у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дати надходження відповідної заяви.

Таким чином, належним джерелом даних про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки є витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, який виданий територіальним органом Держгеокадастру за місцем розташування земельної ділянки, або в силу норми статті 15 Закону України «Про Державний земельний кадастр», - відомості з Державного земельного кадастру про нормативну грошову оцінку станом на відповідну дату. При цьому, безпосередньо контролюючий орган не наділений повноваженнями на встановлення та зміну нормативної грошової оцінки земельних ділянок самостійно (в тому числі окремих її складових).

Так, відповідно до наявної у матеріалах справи копії витягу з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земель Управління Держкомзему м. Запоріжжі Запорізької області від 17.02.2011 № 705и, наданого позивачу щодо земельної ділянки з кадастровим № 2310100000:04:035:001, яка розташована у м. Запоріжжі, р-н Дніпровської ГЕС, загальна площа земельної ділянки - 167 349,00 кв.м. Базова вартість 1 кв.м. земель м. Запоріжжя станом на 01.01.2011 - 232,02 грн, економіко-планувальна зона 31. Нормативно оцінка земельної ділянки - 78 044 879,64 грн, з яких: коефіцієнт місцерозташування - 2,68; сукупний коефіцієнт впливу локальних факторів - 0,75; коефіцієнт функціонального призначення - 1,00; нормативна оцінка 1 кв.м земельної ділянки - 466,36; площа земельної ділянки - 167 349,00 кв.м.

Водночас відповідач як на підставу правомірності нарахування позивачу грошового зобов`язання з земельного податку посилається на лист Міськрайонного управління у Запорізькому районі та м. Запоріжжі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області від 27.06.2018 № 0-8-0.181-1305/117-18 (згідно з яким нормативна грошова оцінка 1 кв.м земель м. Запоріжжя станом на 01.01.2013 року становить для земельної ділянки р-н Дніпровської ГЕС - 593,96 грн), тоді як Закон України «Про Державний земельний кадастр» не передбачає отримання відомостей Державного земельного кадастру у формі листа.

Аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду від 19.02.2019 у справі № 825/2413/16.

Крім того, у цьому листі відсутні посилання на те, що інформація про нормативну грошову оцінку земельних ділянок взята з Державного земельного кадастру, не вказано кадастровий номер земельної ділянки, її цільове призначення.

Як убачається з копії витягу з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земель Управління Держкомзему м. Запоріжжі Запорізької області від 17.02.2011 № 705и, загальна площа земельної ділянки з кадастровим № 2310100000:04:035:001 складає 167 349,00 кв.м, проте відповідачем проведено розрахунок суми земельного податку виходячи з загальної площі - 167 701,00 кв.м.

Під час розгляду справи у суді першої інстанції у Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області витребувано відомості щодо земельної ділянки з кадастровим номером 2310100000:04:035:0001 щодо нормативно-грошової оцінки вказаної земельної ділянки за 2016, 2017, 2018 роки, щодо загальної площі земельної ділянки за 2016, 2017, 2018 роки та відомості щодо коефіцієнтів нормативно-грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 2310100000:04:035:0001 при визначенні земельного податку за 2016, 2017, 2018 роки.

Листом від 13.01.2020 № 9-8-0.18-30/117-20 Головне управління Держгеокадастру у Запорізькій області повідомило, що станом на 31.12.2012 за даними Державного реєстру земель м. Запоріжжя земельна ділянка перебуває в постійному користуванні, що підтверджено тимчасовим Державним актом наданим на праві постійного користування землею серія 11-311 001522, користувач Державне підприємство водних шляхів «Укрводшлях». Земельна ділянка надана на підставі рішення № 444/19 від 30.11.2000 та зареєстрована за № 3151 від 12.02.2001, площею 16,7349 га.

За даними Державного земельного кадастру земельні ділянки за кадастровим номером 2310100000:04:035:0001 не зареєстровані, тому надати витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку неможливо.

Додатково повідомлено, що Управління не може надати витяги технічної документації про нормативного грошову оцінку за 2016, 2017, 2018 роки, оскільки законодавчими та нормативно-правовими актами не передбачено визначення нормативної грошової оцінки земельних ділянок за минулі роки.

Ураховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновком судів попередніх інстанцій, що здійснений відповідачем розрахунок суми земельного податку для позивача проведено за відсутності відомостей, обов`язкова наявність яких обумовлена нормами ПК України, з не правильним визначенням загальної площі земельної ділянки, що має своїм наслідком визнання протиправним та скасування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення.

Щодо доводів контролюючого органу в частині не подання ДП «Укрводшлях» декларацій по сплаті за землю до Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, Суд зазначає, що матеріалами справи підтверджено подання декларацій по сплаті за землю, які прийняті контролюючим органом та відповідна сплата податку проведена відокремленим підрозділом «Запорізький район гідротехнічних споруд» ДП «Укрводшлях» до місцевого бюджету м. Запоріжжя, за місцезнаходженням земельної ділянки.

Відповідно до пунктів 1.2 та 1.3 Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 12.11.2003 № 492, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17.12.2003 за № 1172/8493, відокремлений підрозділ - філія, представництво, відділення або інший відокремлений підрозділ, що не має статусу юридичної особи і здійснює свою діяльність від імені юридичної особи - резидента. Юридичні особи - резиденти, відокремлені підрозділи юридичних осіб - резидентів, нерезиденти-інвестори, іноземні представництва мають право відкривати рахунки для забезпечення своєї господарської діяльності.

Як установлено судами попередніх інстанцій, зі статуту відокремленого підрозділу «Запорізький район гідротехнічних споруд» позивача вбачається, що останній входить до складу ДП «Укрводшлях». Тобто відокремлений підрозділ не є третьою особою по відношенню до позивача, у зв`язку з чим сплата з будь-яких рахунків позивача сум податку, нарахованих його власним відокремленим підрозділом, не може вважатися передачею платником своїх обов`язків зі сплати податку третім особам.

Згідно зі статтею 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На підставі викладених правових норм та враховуючи наявні у справі докази, колегія суддів погоджується з висновком судів першої та апеляційної інстанцій, що відповідачем не виконано покладений на нього обов`язок доказування правомірності прийнятого ним оскаржуваного рішення.

Посилання скаржника на постанову Верховного Суду від 22.05.2018 у справі №826/14642/16 Суд не бере до уваги, оскільки у вказаній справі мали місце інші фактичні обставини. Відтак, зазначена ГУ ДПС у м. Києві підстава касаційного оскарження - пункт 1 частини четвертої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України - не знайшла свого підтвердження, у зв`язку з чим касаційна скарга не підлягає задоволенню.

Згідно з частиною першою статті 350 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили неправильного застосування норм матеріального права або порушень норм процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.

Керуючись статтями 341, 345, 349, 350, 355, 356, 359 Кодексу адміністративного судочинства України, Суд

П О С Т А Н О В И В :

Касаційну скаргу Головного управління ДПС у м. Києві залишити без задоволення.

Рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 17 лютого 2020 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 30 липня 2020 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач І.В. Дашутін

Судді О.О. Шишов

М.М. Яковенко

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення13.09.2022
Оприлюднено15.09.2022
Номер документу106243150
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них плати за землю

Судовий реєстр по справі —640/6013/19

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Донець В.А.

Ухвала від 03.09.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Донець В.А.

Ухвала від 17.11.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Постанова від 13.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 11.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 10.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 29.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 02.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 30.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні