П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
14 вересня 2022 р.м.ОдесаСправа № 420/10169/21Головуючий в 1 інстанції: Потоцька Н.В.
Судова колегія П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:
Головуючого: Градовського Ю.М.
суддів: Танасогло Т.М.,
Шеметенко Л.П.
розглянувши в порядку письмового провадження в м.Одесі апеляційну скаргу Головного управління ДСНС України в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 1 квітня 2022р. по справі за адміністративним позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області до Благодійної установи «Ренійський районний центр соціальної допомоги дітям «Радуга» та Помісної Церкви Християн віри євангелійської «Світло Світові» м. Рені, третя особа: Акціонерне товариство «ДТЕК Одеські електромережі» про застосування заходів реагування,-
В С Т А Н О В И Л А:
У червні 2021р. ГУ ДСНС України в Одеській області звернулося в суд із позовом до Благодійної установи «Ренійський районний центр соціальної допомоги дітям «Радуга» та Помісної Церкви Християн віри євангелійської «Світло Світові» м.Рені, третя особа: Акціонерне товариство «ДТЕК Одеські електромережі», в якому просило:
- застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Благодійної установи «Ренійський районний центр соціальної допомоги дітям «Радуга» та Помісної Церкви Християн віри євангелійської «Світло Світові» м. Рені:
- у спосіб: у вигляді повного зупинення експлуатації будівель, які орендує Благодійна установа «Ренійський районний центр соціальної допомоги дітям «Радуга» та власником яких є Помісна Церква Християн віри євангелійської «Світло Світові» м. Рені, за адресою: 68803, Одеська область, м. Рені, вул. Пушкіна, 31 А,
- у порядок: шляхом відключення за допомогою фахівців електропостачальної організації Акціонерного товариства «ДТЕК Одеські електромережі» вищевказаних приміщень від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок), обмеження до них доступу, за винятком проведення робіт з усунення недоліків зазначених в акті перевірки №31 від 13.05.2021р., до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки зазначених в акті перевірки №31 від 13.05.2021р..В обґрунтування своїх вимог позивач зазначив, що посадовими особами ДСНС було проведено позапланові перевірки БУ «Ренійський районний центр соціальної допомоги дітям «Радуга»», а саме здійснено перевірку: будівлі, споруди, приміщення, територію, з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт перевірки за №31 від 13.05.2021р., у висновках якого встановлено порушення приписів Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014р., зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 5.03.2015р. за №252/26697 та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки.
Позивач зазначив, що встановлені порушення за номерами 1-8 є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей.
Подальша експлуатація приміщень Благодійною установою «Ренійський районний центр соціальної допомоги дітям «Радуга»», за адресою: 68803, Одеська область, м.Рені, вул.Пушкіна, 31 А, з виявленими порушеннями створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров`ю людей.
Позивач звертає увагу на те, що не усунення виявлених перевіркою порушень прямою дією впливає на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що спричинить загрозу життю та здоров`ю людей, оскільки впливає:
-на забезпечення безпеки експлуатації об`єкту, безпеки людей у відповідності з вимогами протипожежних норм, техногенної безпеки та цивільного захисту;
-на своєчасність виявлення надзвичайної ситуації, пожежі;
-на ліквідацію пожежі, надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків;
-на евакуацію людей та їх захисту від наслідків пожежі, надзвичайної ситуації, тощо.
Позивач зазначив, що діти та присутні постійно перебувають в умовах, коли існує реальна загроза втрати життя, отримання травм, шкоди своєму здоров`ю через невиконання та ігнорування керівництвом та посадовими особами Відповідача вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки.
Крім того, цілковите недотримання вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки БУ «Ренійський районний центр соціальної допомоги дітям «Радуга» гостро постає питання вірогідного виникнення пожежі чи надзвичайної ситуації, а у випадку їх фактичного настання - неминучі заподіяння шкоди здоров`ю або життю людей.
При обранні виключного заходу реагування у вигляді зупинення експлуатації будівель та споруд судом має ураховуватися принцип співмірності обраного заходу реагування обсягу та ступеню тяжкості допущених порушень, а також дотримання справедливого балансу між інтересами відповідача і публічними інтересами.
Позивач вважає за необхідне застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівель та споруд до часу усунення відповідачем виявлених порушень та існування реальної загрози життю та/або здоров`ю людей.
На підставі вказаного позивач звернувся в суд із даним позовом.
Посилаючись на вказане просив позов задовольнити.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 1 квітня 2022р. у задоволенні адміністративного позову відмовлено.
Не погоджуючись із даним рішенням суду ГУ ДСНС України в Одеській області подано апеляційну скаргу, в якій просить рішення суду скасувати та прийняти нову постанову, якою адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.
Сторони були сповіщені про час і місце розгляду справи у встановленому законом порядку, проте, представник ГУ ДСНС України в Одеській області та представник Акціонерне товариство «ДТЕК Одеські електромережі» в судове засідання з`явились та подали клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження. Інші сторони в судове засідання не з`явились, однак, подали пояснення по суті справи разом із наданням відповідних доказів.
З урахуванням вказаного та належного сповіщення сторін, судова колегія вважає, що у відповідності до п.1 ч.1 ст.311 КАС України, апеляційну скаргу можливо розглянути в порядку письмового провадження, оскільки в матеріалах справи достатньо доказів для вирішення справи по суті.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідь судді-доповідача, доводи апеляційної скарги, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів дійшла до висновку про залишення скарги без задоволення, а рішення суду без змін, з наступних підстав.
Відповідно до ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Відмовляючи у задоволенні адміністративного позову, суд першої інстанції виходив з того, що оскільки відповідачем усунуто встановлені порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а тому відсутні законні підстави для застосування заходів реагування та зупинення експлуатації будівель, які орендує відповідач.
Вирішуючи спір судова колегія вважає, що суд першої інстанції повно та об`єктивно дослідив обставини по справі, надані докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює.
Так, судом першої інстанції встановлено та підтверджено під час апеляційного розгляду справи, що відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, наказу ГУ ДСНС України в Одеській області №140 від 27.04.2021р. «Про проведення позапланових перевірок» на підставі посвідчення на проведення позапланової перевірки №32 від 12.05.2021р., у період з 12-13 травня 2021р. провідним інспектором Ренійського МРС ГУ ДСНС України в Одеській області підполковником служби цивільного захисту Комісаренко Андрієм Олександровичем у присутності в.о. директора БУ «Ренійський районний центр соціальної допомоги дітям «Радуга» Сарканіч Інни Михайлівни здійснено позапланову перевірку під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт №31 від 13.05.2021р..
Так, у висновках акту №31 встановлені порушення приписів Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 5.03.2015р. за №252/26697 та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки, а саме встановлено, що:
1. Будівля та приміщення центра не обладнані системами протипожежного захисту (системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей).
2. Сигнал від тривожного оповіщення системи пожежної сигналізації не виведений на пульт цілодобового пожежного спостереження.
3. Територія центра не забезпечена необхідною кількістю води для здійснення пожежогасіння (виходячи з вимог будівельних норм та інших нормативних документів).
4. Дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності.
5. Будівлі центра не захищені блискавко захистом згідно вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавко захисту будівель і споруд».
6. Не виконано замір опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого, замикання терміном 1 раз на 2 роки .
7. Приміщення кухні центру не обладнане системою вентиляції і кондиціонування повітря, згідно вимог ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція і кондиціонування».
8. Не проводяться тренування щодо безпечної та швидкої евакуації працівників та вихованців з приміщень центра.
В подальшому, з метою перевірки усунення вищезазначених порушень та відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, наказу ГУ ДСНС України в Одеській області №476 від 22.11.2021 «Про проведення позапланових перевірок» на підставі посвідчення на проведення позапланової перевірки №200 від 22.11.2021, у період з 23-24 листопада 2021р. головним інспектором відділу запобігання надзвичайним ситуаціям Ізмаїльського районного управління ГУ ДСНС України в Одеській області ст. лейтенантом служби цивільного захисту Манчук Федором Миколайовичем у присутності в.о. директора Благодійної установи «Ренійський районний центр соціальної допомоги дітям «Радуга» Сарканіч Інни Михайлівни здійснено позапланову перевірку під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт №204 від 24.11.2021р., у висновках якого встановлено порушення приписів Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України від 5.03.2015р. за №252/26697 та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки, а саме встановлено, що:
1. Територія центра не забезпечена необхідною кількістю води для здійснення пожежогасіння (виходячи з вимог будівельних норм та інших нормативних документів).
2. Дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності .
3. Будівлі центра не захищені блискавко захистом згідно вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавко захисту будівель і споруд».
4. Приміщення кухні центру не обладнане системою вентиляції і кондиціонування повітря, згідно вимог ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція і кондиціонування».
В подальшому, з метою перевірки усунення вищезазначених порушень відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, наказу ГУ ДСНС України в Одеській області №64 від 8.02.2022 «Про проведення позапланових перевірок» на підставі посвідчення на проведення позапланової перевірки №471 від 9.02.2022, 11 лютого 2022р. головним інспектором відділу запобігання надзвичайним ситуаціям Ізмаїльського районного управління ГУ ДСНС України в Одеській області ст. лейтенантом служби цивільного захисту Манчук Федором Миколайовичем у присутності в.о. директора Благодійної установи «Ренійський районний центр соціальної допомоги дітям «Радуга» Сарканіч Інни Михайлівни здійснено позапланову перевірку під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт №20 від 11.02.2022р., у висновках якого встановлено порушення приписів Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 5.03.2015р. за №252/26697 та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки, а саме встановлено, що - Територія центра не забезпечена необхідною кількістю води для здійснення пожежогасіння (виходячи з вимог будівельних норм та інших нормативних документів).
У зв`язку із тим, що відповідачем так і не виконано усіх вимог приписів, позивач звернувся в суд із відповідним позовом.
Перевіряючи обґрунтованість та підстави позову, з урахуванням висновків суду першої інстанції та доводів і вимог апеляційної скарги, судова колегія виходить з наступного.
Приписами ч.1 ст.3 Конституції України визначено, що людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
У відповідності до ст.47 КЦЗ України, державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту здійснюється за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, а також у сфері промислової безпеки та гірничого нагляду, поводження з радіоактивними відходами відповідно до ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (надалі - Закон №877-V), цього Кодексу та інших законодавчих актів.
Положеннями ст.4 Закону №877-V обумовлено, що державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом. Планові та позапланові заходи здійснюються в робочий час суб`єкта господарювання, встановлений його правилами внутрішнього трудового розпорядку.
Згідно з ч.1,2 ст.64 КЦЗ України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.
Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.
За змістом п.п.1,3 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України а
№1052 від 16.12.2015р., Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, основними завданнями ДСНС є, зокрема: реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.
Приписами ст.66 КЦЗ України визначено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
За правилами п.12 ч.1 ст.67 КЦЗ України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема, звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Положення ч.2 ст.68 КЦЗ України передбачають, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Підстави для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів передбачені ч.1 ст.70 КЦЗ України та полягають у:
1) недотриманні вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;
2) порушенні вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;
3) випуску і реалізації вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;
4) нездійсненні заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;
5) відсутності на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;
6) невідповідності кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;
7) порушенні правил поводження з небезпечними речовинами;
8) відсутності або непридатності до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;
9) відсутності на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовності до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту;
10) неготовності до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання;
11) проведенні робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.
У відповідності до ч.2 ст.70 КЦЗ України, повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Аналогічні положення викладено у приписах ч.5 ст.4 Закону №877-V, згідно з якими виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.
Приписами ч.7 ст.7 Закону №877-V визначено, що на підставі акту, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
Як вбачається із матеріалів справи, що в ході проведення посадовими особами ГУ ДСНС України в Одеській області позапланової перевірки БУ «Ренійський районний центр соціальної допомоги дітям «Радуга» щодо дотримання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, було встановлено 8 (вісім) порушень пожежної та техногенної безпеки.
При цьому, зазначені в акті перевірки порушення за номерами 1-8 визначені позивачем як такі, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей.
Водночас, судова колегія звертає увагу на те, що вказані порушення не є формальними, а стосуються наявності у відповідача порушень, які можуть призвести до займання і відсутності необхідної системи заходів для уникнення пожежі, забезпечення своєчасного її виявлення та гасіння, попередження людей про небезпеку та є недотриманням позивачем вимог законодавства пожежної та техногенної безпеки.
Разом з цим, БУ «Ренійський районний центр соціальної допомоги дітям «Радуга» вживались заходи щодо усунення виявлених порушень та надавались відповідні документи.
Так, як встановлено судом першої інстанції та підтверджено під час апеляційного розгляду, що з метою перевірки усунення порушень, ДСНС 24.11.2021р. проведена позапланова перевірка, якою встановлено усунення 4 порушень.
В подальшому відповідачем продовжувалась робота по усуненню порушень.
11.02.2022р. позивачем проведена ще одна позапланова перевірка, якою встановлено усунення ще трьох порушень.
У підсумку, із встановлених позивачем 8 порушень, залишилось неусуненим одне порушення, а саме: територія центра не забезпечена необхідною кількістю води для здійснення пожежогасіння (виходячи з вимог будівельних норм та інших нормативних документів).
Під час апеляційного розгляду представником відповідача були надані письмові пояснення разом із відповідними доказами, які підтверджують виконання усіх встановлених порушень.
Так, згідно наданих документів вбачається, що ще 10.01.2022р. відповідачем були придбані ємкості для води в кількості 3 одиниць. Вказані ємкості були належним чином встановлені на території відповідача та наповнені водою. Також, відповідач придбав пожежний рукав, який має Сертифікат відповідності. Вказаний пожежний рукав було належним чином приєднано до пожежного крану.
Дослідивши вказані докази та пояснення представника відповідача, судова колегія вважає, що відповідачем усунуто усі порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а тому відсутні законні підстави для застосування заходів реагування та зупинення експлуатації будівель, які орендує відповідач.
Враховуючи вищевикладене, судова колегія погоджується із висновком суду першої інстанції про відмову у задоволенні адміністративного позову ГУ ДСНС в Одеській області.
В доводах апеляційної скарги апелянт посилався на неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права. На думку судової колегії, викладені у скарзі доводи не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального чи порушення норм процесуального права, яке призвело або могло призвести до неправильного вирішення справи по суті.
За таких обставин, судова колегія вважає, що рішення суду ухвалено з додержанням норм процесуального та матеріального права, а тому не вбачає підстав для його скасування.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.246,315,316 КАС України, колегія суддів,-
П О С Т А Н О В И Л А:
Апеляційну скаргу Головного управління ДСНС України в Одеській області - залишити без задоволення.
Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 1 квітня 2022р. залишити без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів.
Головуючий: Ю.М. Градовський
Судді: Т.М. Танасогло
Л.П. Шеметенко
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.09.2022 |
Оприлюднено | 19.09.2022 |
Номер документу | 106261589 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Градовський Ю.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні