Ухвала
від 14.09.2022 по справі 420/13570/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/13570/20

У Х В А Л А

15 вересня 2022 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Марина П.П., розглянувши в порядку письмового провадження заяву представника відповідача Доброславської селищної ради Лиманського району Одеської області про закриття провадження у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ» до Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області, Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області, за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ФОП ОСОБА_1 , ФОП ОСОБА_2 про визнання протиправним та скасування рішення

ВСТАНОВИВ:

У провадженні Одеського окружного адміністративного суду перебуває справа за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ» до Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області, Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області, за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ФОП ОСОБА_1 , ФОП ОСОБА_2 про визнання протиправним та скасування рішення.

Від представника відповідача надійшло клопотання про закриття провадження у справі, обґрунтоване тим, що:

доступ до електронного кабінету проведеної процедури закупівлі, що є предметом цього спору, недоступний для використання - доступ заблоковано електронною системою закупівель;

закупівлі, що розпочаті в кабінеті замовника можуть продовжуватись в тому ж кабінеті. Механізм перенесення закупівель в кабінет правонаступника не передбачено чинним законодавством.

Також зазначено, що правонаступник замовника може:

завершити розпочаті процедури закупівель; виконувати укладені договори.

Правонаступництво відповідальності, за вчинення протиправних дій уповноваженою особою реорганізованої сільської ради, чинним законодавством не передбачено.

Розглядаючи заявлене клопотання суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 238 КАС України суд закриває провадження у справі:

1) якщо справу не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства;

2) якщо позивач відмовився від позову і відмову прийнято судом;

3) якщо сторони досягли примирення;

4) якщо є такі, що набрали законної сили, постанова чи ухвала суду про закриття провадження у справі між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав;

5) у разі смерті або оголошення в установленому законом порядку померлою фізичної особи або припинення юридичної особи, за винятком суб`єкта владних повноважень, які були однією із сторін у справі, якщо спірні правовідносини не допускають правонаступництва;

6) щодо оскарження нормативно-правових актів суб`єктів владних повноважень чи окремих їх положень, якщо оскаржуваний нормативно-правовий акт або відповідні його положення визнано протиправними і нечинними рішенням суду, яке набрало законної сили;

7) щодо оскарження індивідуальних актів та дій суб`єкта владних повноважень, якщо оскаржувані акти та дії суб`єкта владних повноважень було змінено або скасовано рішенням суду, яке набрало законної сили;

8) щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо оскаржувані порушення були виправлені суб`єктом владних повноважень і при цьому відсутні підстави вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів позивача неможливе без визнання рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправними після такого виправлення.

Так, рішенням Доброславської селищної ради Лиманського району Одеської області від 27.11.2020 року № 18 VІІІ «Про початок реорганізації Шомполівської сільської ради, Трояндівської сільської ради та Кремидівської сільської ради шляхом приєднання до Доброславської селищної ради», керуючись ст. 25, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 8 Закону України «Про добровільне об`єднання територіальних громад», відповідно до ст.104, 105, 107 Цивільного кодексу України, закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань», Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», ч.4 ст. 31 Закону України «Про національний архівний фонд та архівні установи», Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 року № 419, п.7 Розділу І Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. № 879, ч. 4 ст. 3 Розділу ХІV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5, на підставі рішення Доброславської селищної ради від 27 листопада 2020 року № 1 «Про початок повноважень депутатів Доброславської селищної ради», Доброславська селищна рада вирішила вирішила:

1. Почати процедуру реорганізації Шомполівської сільської ради (ЄДРПОУ 04379752), місцезнаходження: вул. Центральна 8, с.Шомполи, Лиманського району, Одеської області шляхом приєднання до Доброславської селищної ради (ЄДРПОУ 04378652), місцезнаходження: вул. Київська,77 смт. Доброслав, Лиманського району, Одеської області.

2. Доброславська селищна рада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків Шомполівської сільської ради.

Так, оскільки правонаступництво передбачає перехід всього майна, прав та обов`язків, доводи заявника щодо того, що правонаступництво відповідальності не передбачено чинним законодавством є необґрунтованими.

Стосовно технічної неможливості продовження процедури закупівлі, суд зазначає, що така обставина не є підставою для закриття провадження відповідно до ст. 238 КАС України.

Крім того, як зазначено в самій заяві, у контексті Закону органи місцевого самоврядування, які забезпечують потреби держави або територіальної громади та є замовниками, можуть застосовувати механізм правонаступиицтва, що регулюється ЦК України. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників. ОТГ як правонаступник замовника може як завершувати процедури закупівлі, розпочаті юридичною особою, яка припиняється в результаті реорганізації, так і виконувати укладений такою юридичною особою договір про закупівлю у встановленому законодавством порядку.

Проте, представник відповідача зазначаючи про технічну неможливість завершення, розпочатої Шомполівською сільською радою процедури закупівлі, не надає жодних доказів на підтвердження зазначених обставин, зокрема доказів звернення до розробників сервісу PROZORRO з питанням щодо доступу до закупівлі в якості замовника.

Щодо доданої, в якості доказу неможливості доступу до закупівлі роздруківки, в якій зазначено, що закупівлю не знайдено, суд зазначає, що скориставшись сервісом PROZORRO, судом встановлено, що закупівля з ідентифікатором UA-2020-11-09-002526-а не завершена, стадія пропозиції розглянуті, перегляд тимчасово обмежений з зазначенням «тимчасово заблоковано, щоб русня не підглядала».

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про необґрунтованість заявленого клопотання та відсутність підстав для задоволення клопотання представника відповідача та закриття провадження у даній справі.

Керуючись ст.ст. 142, 238, 262 КАС України, суд

У Х В А Л И В:

В задоволенні заяви представника відповідача Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області - відмовити.

Ухвала окремо від остаточного рішення оскарженню не підлягає.

Суддя Марин П.П.

Дата ухвалення рішення14.09.2022
Оприлюднено20.09.2022
Номер документу106290777
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності

Судовий реєстр по справі —420/13570/20

Рішення від 29.09.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Рішення від 14.09.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 14.09.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 05.07.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 10.02.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 08.12.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні