Рішення
від 14.09.2022 по справі 420/13570/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/13570/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 вересня 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Марина П.П., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ» до Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області, Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області, за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ФОП ОСОБА_1 , ФОП ОСОБА_2 про визнання протиправним та скасування рішення

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ» до Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області, Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області, за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ФОП ОСОБА_1 , ФОП ОСОБА_2 , в якому позивач просить визнати протиправним та скасувати рішення уповноваженої особи Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області, оформлене протоколом від 23 листопада 2020 року, яким пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" по спрощеній процедурі згідно з предметом закупівлі «Капітальний ремонт площі біля будинку культури в селі Старі Шомполи по вулиці Центральна, 8 Лиманського району Одеської області (код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» відхилено на підставі частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що у листопаді 2020 року на онлайн-платформі «Prozorro» уповноваженою особою Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Капітальний ремонт площі біля будинку культури в селі Старі Шомполи. Товариством подано тендерну пропозицію у вказаній закупівлі. 19 листопада 2020 року відбулися торги за наслідками яких ТОВ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" посіло першу позицію. Проте, уповноваженою особою Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області за результатами вивчення тендерної пропозиції ТОВ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" опубліковано протокол, відповідно до якого пропозицію ТОВ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ відхилено на підставі частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв`язку з тим, що у складі своєї пропозиції не подано протокол випробувань на вироби бетонні тротуарні неармовані.

Позивач вважає вищевказане рішення протиправним, а тому звернувся до суду з даними позовом.

Ухвалою суду від 08.12.2020 року відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомленням (виклику) сторін та витребувано у Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області належним чином засвідчені копії матеріалів стосовно проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Капітальний ремонт площі біля будинку культури в селі Старі Шомполи по вулиці Центральній, 8 Лиманського району Одеської області», ідентифікатор тендеру UA-2020-11-09-002526-а, зокрема, але не виключно, протоколи та рішення прийняті відповідачем в межах проведення зазначеного тендеру, оголошення, документи, які отримані від відповідача зі скріншотами вхідних файлів, матеріали на підставі яких прийнято оскаржуване рішення.

Ухвалою суду від 10.02.2021 року витребувано у відповідача по справі Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області належним чином засвідчені копії матеріалів стосовно проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі Капітальний ремонт площі біля будинку культури в селі Старі Шомполи по вулиці Центральній, 8 Лиманського району Одеської області, ідентифікатор тендеру UA-2020-11-09-002526-а, зокрема, але не виключно, протоколи та рішення прийняті відповідачем в межах проведення зазначеного тендеру, оголошення, документи, які отримані від відповідача зі скріншотами вхідних файлів, матеріали на підставі яких прийнято оскаржуване рішення. Провадження у справі зупинено до надходження витребуваних доказів.

Станом на 06.07.2022 року відповідачем відзив на адміністративний позов та витребувані докази до суду не подано.

Ухвалою суду від 06.07.2022 року поновлено провадження у справі. Залучено до участі у справі другого відповідача Доброславську селищну раду Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ 04378652, адреса: пр.40-річчя Визволення, будинок 1, селище міського типу Доброслав, Одеський р-н, Одеська обл., 67500).

Розгляд справи розпочато спочатку.

Витребувано у Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області належним чином засвідчену копію матеріалів стосовно проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі Капітальний ремонт площі біля будинку культури в селі Старі Шомполи по вулиці Центральній, 8 Лиманського району Одеської області, ідентифікатор тендеру UA-2020-11-09-002526-а, зокрема, але не виключно, протоколи та рішення прийняті відповідачем в межах проведення зазначеного тендеру, оголошення, документи, які отримані від відповідача зі скріншотами вхідних файлів, матеріали на підставі яких прийнято оскаржуване рішення.

Також до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача залучено ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) та ФОП ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_2 ).

У встановлений в ухвалах від 08.12.2020 року та від 06.07.2022 року строк відповідач - Шомполівська сільська рада Лиманського району Одеської області відзив на адміністративний позов не надав.

Відповідач Доброславська селищна рада Одеського району Одеської області, встановлений в ухвалі від 06.07.2022 року строк не скористався правом подання відзиву на адміністративний позов.

Відповідно до частини шостої статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Треті особи ФОП ОСОБА_1 та ФОП ОСОБА_2 не скористались правом подання пояснень щодо адміністративного позову.

Ухвалою суду від 15.09.2022 року Доброславській селищній раді Одеського району Одеської області відмовлено в закритті провадження у справі.

Розглянувши матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд зазначає наступне.

09 листопада 2020 року на онлайн-платформі «Prozorro» уповноваженою особою Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт площі біля будинку культури в селі Старі Шомполи по вулиці Центральна, 8 Лиманського району Одеської області (код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».

17 листопада 2020 року ТОВ БК ДЕ ЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" шляхом завантаження документів, передбачених тендерною документацією, подано тендерну пропозицію у вказаній закупівлі.

Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій у закупівлі робіт взяли участь троє учасників.

За результатами розгляду поданих пропозицій замовник відхилив пропозицію ТОВ БК ДЕ ЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" - протокол уповноваженої особи від 23 листопада 2020 року.

Підставою для відмови зазначено не надання протоколу випробувань на вироби бетонні тротуарні неармовані: бордюр тротуарний (поребрик).

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.

Відповідно до п.29 ч.1 ст.1 Закону №922, тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав.

Згідно п.30 ч.1 ст.1 Закону №922, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.

Відповідно до ч.1 ст.10 Закону №922, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; зміни до тендерної документації та роз`яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз`яснень; оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди; протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі; інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення; повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання; звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору.

Статтею 14 цього Закону встановлено порядок проведення спрощеної закупівлі.

Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.

Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:

1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;

2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;

3) подання пропозицій учасниками;

4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;

5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;

6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;

7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.

В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов`язково зазначаються:

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;

2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);

3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;

4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;

5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;

6) умови оплати;

7) очікувана вартість предмета закупівлі;

8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);

9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п`ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);

10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;

11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);

12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);

13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.

В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.

Відповідно до ч.1 ст.16 Закону №922, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

Частиною 2 статті 16 Закону №922 передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:

наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Згідно ч. 3 ст. 16 Закону №922, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Згідно п.1.10. Додатку №1 до оголошення, учасником подаються сертифікати відповідності та протоколи випробувань на вироби бетонні тротуарні неармовані: плитка тротуарна та бордюр тротуарний (поребрик), які будуть використовуватись учасником при виконанні робіт, про що учасником надається гарантійний лист. У разі якщо учасник не є виробником виробів бетонних тротуарних неармованих: плитка тротуарна та бордюр тротуарний (поребрик), то додатково надається лист від виробника щодо готовності здійснювати постачання вказаних матеріалів для виконання робіт.

В складі пропозиції позивача надано:

- протокол №301с-ВЛ випробувань продукції від 23.06.2020 року, а саме: вироби бетонні тротуарні неармовані, виробництва ФОП ОСОБА_3 ;

- сертифікат відповідності від 23.06.2020 року № А2622912977-0303 на вироби бетонні вібропресовані: вироби тротуарні неармовані та бордюр тротуарний;

- лист щодо постачання товару № 16/11-2020 від 16.11.2020 року, а саме виробів тротуарних неармованих: плитка тротуарна та бордюр тротуарний (поребрик).

Разом з тим, суд звертає увагу, що сертифікат відповідності від 23.06.2020 року виданий на підставі протоколу випробувань №301с-ВЛ від 23.06.2020 року, виданого ВЛ ТОВ «Будіндустрія» ЛТД».

З огляду на вказане, суд дійшов висновку, що документація, подана ТОВ БК ДЕ ЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" повністю відповідає вимогам Закону та подана у відповідності до вимог замовника викладених в Додатку №1 до оголошення.

При цьому, оскаржуване рішення не містить жодних обґрунтувань та критеріїв, якими керувався відповідач при прийняття висновку про не надання протоколу випробовувань на вироби бетонні тротуарні неармовані: бордюр тротуарний (поребрик).

Відповідно до абз.3 ч.12 ст.29 Закону №922 за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.

Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;

2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;

3) перелік тендерних пропозицій;

4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім`я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;

5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);

6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.

Суд звертає увагу, що протокол прийнятий уповноваженою особою ОСОБА_4 не містить реквізитів та найменування замовника, унікального номеру оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, а отже не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».

Отже з наведеного вище вбачається, що рішення відповідача, оформлене протоколом від 23.11.2020 року щодо невідповідності пропозиції учасника спрощеної закупівлі є необґрунтованим, оскільки ТОВ БК ДЕ ЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" надано всі необхідні документи зазначені в Додатку №1 до оголошення.

Частиною першою та другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд дійшов висновку, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі ТОВ БК ДЕ ЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" відповідає вимогам документації Замовника, а висновки, на підставі яких Шомполівська сільська рада Лиманського району Одеської області прийняла рішення від 23.11.2020 року оформлене протоколом є необґрунтованими, тому оскаржуване рішення підлягає скасуванню.

Згідно з ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що обов`язок доказування в спорі покладається на відповідача орган публічної влади, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії.

Відповідно до ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв`язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає позов таким, що підлягає задоволенню.

Відповідно до ч.ч.1-3 ст. 242 КАСУ, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Решта доводів та заперечень учасників справи висновків суду по суті позовних вимог не спростовують. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Серявін та інші проти України від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Відповідно до ч. 1 ст. 143 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем за подання даного адміністративного позову сплачений судовий збір в розмірі 2102,00 грн, що підтверджується платіжним дорученням №884 від 03.12.2020 року.

Враховуючи, що адміністративний позов підлягає задоволенню, з Доброславської селищної ради Лиманського району Одеської області на користь товариства з обмеженою відповідальністю «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ» слід стягнути 2102,00 грн.

Керуючись ст. ст. 6, 14, 90, 255, 243-246, 250 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ» до Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області, Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області, за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ФОП ОСОБА_1 , ФОП ОСОБА_2 про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення уповноваженої особи Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області, оформлене протоколом від 23 листопада 2020 року, яким пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" по спрощеній процедурі згідно з предметом закупівлі «Капітальний ремонт площі біля будинку культури в селі Старі Шомполи по вулиці Центральна, 8 Лиманського району Одеської області (код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» відхилено на підставі частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ» (код ЄДРПОУ 41510150, адреса: 65013, м. Одеса, Миколаївська дорога, буд. 263Б) судові витрати за сплату судового збору у розмірі 2102 (дві тисячі сто дві гривні) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Доброславської селищної ради Лиманського району Одеської області (код ЄДРПОУ 04378652, місцезнаходження: вул. Київська,77 смт. Доброслав, Лиманський район, Одеська область).

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст.255 КАС України.

Відповідно до ст.295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи проводився в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Позивач: товариство з обмеженою відповідальністю «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ» (код ЄДРПОУ 41510150, адреса: 65013, м. Одеса, Миколаївська дорога, буд. 263Б)

Відповідач: Шомполівська сільська рада Лиманського району Одеської області (код ЄДРПОУ 04379752, адреса: 67522, Одеська область, Лиманський район, с. Старі Шомпола, вул. Центральна, буд. 8)

Відповідач: Доброславська селищна рада Лиманського району Одеської області (код ЄДРПОУ 04378652, місцезнаходження: вул. Київська, 77, смт. Доброслав, Лиманський район, Одеська область);

Третя особа: ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ;

Третя особа: ФОП ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_2 ).

Суддя П.П. Марин

Дата ухвалення рішення14.09.2022
Оприлюднено20.09.2022
Номер документу106290779
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності

Судовий реєстр по справі —420/13570/20

Рішення від 29.09.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Рішення від 14.09.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 14.09.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 05.07.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 10.02.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 08.12.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні