ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 640/27953/21 Суддя (судді) першої інстанції: Качур І.А.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 вересня 2022 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Карпушової О.В., суддів: Губської Л.В., Епель О.В., секретар судового засідання Євгейчук Ю.О., за участі представника відповідача Шахрай К.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 травня 2022 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СКЛАД-СЕРВІС ГРУП" до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС, про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
Рух справи.
04.10.2021 Товариство з обмеженою відповідальністю «СКЛАД-СЕРВІС ГРУП» (надалі - ТОВ "СКЛАД-СЕРВІС ГРУП") звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС, про визнання протиправним та скасування рішення Головного управління ДПС у м. Києві № 42605/АП/26-15-09-04-16 від 03.09.2021 p., яким ТОВ «СКЛАД-СЕРВІС ГРУП» відмовлено в отриманні ліцензії про право зберігання пального за адресою: 03134, вул.9 Травня, буд. 49, м. Київ, та зобов`язання Головне управління ДПС у м. Києві видати ТОВ «СКЛАД-СЕРВІС ГРУП» ліцензію про право зберігання пального за адресою: 03134, вул.9 Травня, буд. 49, м. Київ.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що позивачем були подані всі необхідні документи, передбачені статтею 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», необхідні для прийняття відповідачем рішення про видачу позивачу ліцензії на право зберігання пального, проте відповідачем прийнято протиправне рішення, яке не ґрунтується на нормі закону.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 10.05.202 позовні вимоги задоволено у повному обсязі: визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління ДПС у м. Києві № 42605/АП/26-15-09-04-16 від 03.09.2021 p., яким ТОВ «СКЛАД-СЕРВІС ГРУП» відмовлено в отриманні ліцензії про право зберігання пального за адресою: 03134, вул.9 Травня, буд. 49, м. Київ; зобов`язано Головне управління ДПС у м. Києві видати ТОВ «СКЛАД-СЕРВІС ГРУП» ліцензію про право зберігання пального за адресою: 03134, вул.9 Травня, буд. 49, м. Київ.
Приймаючи вказане рішення суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем не доведено правомірність спірного рішення.
Відповідач не погодився з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, у якій просить рішення суду скасувати через порушення норм матеріального та процесуального права, та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог відмовити повністю.
Апеляційну скаргу обґрунтовано тим, що надані позивачем документи для отримання ліцензії на право зберігання пального вважає такими, що не дають підстави для видачі відповідної ліцензії, оскільки наданий позивачем акт вводу в експлуатацію паливо-заправного пункту затверджений не уповноваженою особою.
Позивачем подано відзив на апеляційну скаргу, в якому наголошено, що чинним законодавством передбачено подання інших документів, які підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію для зберігання пального, які й були подані позивачем.
Клопотання представника позивача щодо закриття апеляційного провадження вирішено в судовому засіданні про що постановлено ухвалу про відмову у задоволенні цього клопотання.
У судовому засіданні представник апелянта підтримав доводи апеляційної скарги, представник відповідача у попередньому судовому засіданні заперечував проти задоволення апеляційної скарги.
Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, відзиву на неї, дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на таке.
Обставини встановлені судом.
ТОВ «СКЛАД-СЕРВІС ГРУП» здійснює основний вид господарської діяльності (код КВЕД-2010 52.10) складське господарство, в тому числі зберігання пального, для чого отримало ліцензії на право зберігання пального (№ 10130414201900092 термін дії 24.12.2019 р. - 24.12.2024 р. за адресою м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 56, №26500414202000209 термін дії 21.04.2020 р. - 21.04.2025 р. за адресою м. Київ, вул. Промислова, буд. 1), що підтверджується копіями відповідних ліцензій та публічними відомостями Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним.
Позивач є платником акцизного податку (реалізація пального) з 21.10.2019 p., що підтверджується витягом з Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового.
16.08.2021 позивач звернувся до ГУ ДПС у м. Києві із заявою та доданими документами на отримання ліцензії на право зберігання пального за адресою 03134, вул. 9-го Травня, буд. 49, м. Київ, з метою здійснення господарської діяльності зі зберігання пального (а.с.31).
До вказаної заяви про отримання ліцензії на право зберігання пальним (встановленого зразка) були додатні документи, а саме:
- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення, зокрема: засвідчена копія договору оренди № 04-106 від 01.03.2021 р. з актом приймання-передачі від 01.03.2021 p., інформаційна довідка № 263093404 від 24.06.21 р. про Відомості з державного реєстру речових прав на нерухому майно щодо майнового комплексу, розташованого за адресою: м. Київ, вул. 9 Травня, будинок 49, засвідчена копія листа ТОВ «АРІСТЕЙ К» від 31.05.2021 p., засвідчені копії листів Постійної комісії з питань архітектури, містобудування та земельних відносин Київської міської ради від 08.10.2020p., 03.03.2021 p.;
- акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, зокрема: засвідчена копія договору суборенди обладнання № 04-107 від 01.03.2021 р. з актом приймання-передачі від 01.03.2021 p., засвідчена копія договору надання послуг № 01-03/21 від 01.03.2021 р. з актом здачі-приймання робіт від 05.03.2021 p., засвідчена копія Акту готовності та введення в експлуатацію пункту паливозаправного ПЗП-1-15-2-1 від 20.04.2021, засвідчена копія наказу №1-ОЗ від 21.04.2021р., засвідчена копія паспорту заводу виробника на пункт паливозаправного ПЗП-1-15-2-1 №214/14, копія паспорту заводу виробника на паливо-роздавальну колонку «NOVA» - 1 КЕД -50-0,25-1-А-1-01 Ві, 2014 р.в., копія договору про надання послуг №23/02-РВ від 23.02.2021, Декларація відповідності матеріально- технічної бази, зареєстрованою ДСНС 05.04.2021 року, ідентифікація об`єкта господарської діяльності, технічний звіт №13/1-ЕТ-2021/03 по перевірці технічного стану блискавкозахисту спільно з електровимірювальними та випробувальними роботами відповідно до вимог та норм ПУЕ, ПТЕЕС, ПБЕЕС і пожежної безпеки на об`єкті від 18.03.2021 року, технічний звіт №13-ЕТ-2021/03 від 18.03.2021 року;
- дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зокрема: засвідчена копія дозволу Головного управління Держпраці у Київській області №3107.19.32, засвідчена копія дозволу Головного управління Держпраці у Київській області №3268.19.32;
- платіжне доручення № 872 від 27.07.2021 р.
03.09.2021 р. позивач отримав рішення (у вигляді листа) про відмову в видачі ліцензії на право зберігання пального за адресою: м. Київ, вул. 9-го Травня, буд. 49, № 42605/АП/26-15-09-04- 16 від 03.09.2021 p.(а.с.34).
У вказаному рішенні відповідач відмовляючи у видачі ліцензії вказує на те, що «ТОВ «Склад-Сервіс- Груп» до заяви на отримання ліцензії на право зберігання пального додано акт вводу із експлуатацію пункту паливо заправного, який затверджено директором ТОВ «Склад-Сервіс- Груп». Відповідно до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України № 294 Державна архітектурно-будівельна інспекція на виконання покладених на неї завдань, установленому порядку, приймає в експлуатацію закінчені будівництвом об`єкти (видає відповідні сертифікати або відмовляє у їх видачі, реєструє декларації про готовність об`єкта до експлуатації, внесення змін до них, а також повертає такі декларації та скасовує їх реєстрацію). Отже, для отримання документів, що підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, які необхідні для одержання ліцензії на право зберігання пального слід звертатись до органів державного архітектурно-будівельного контролю, визначених ст. 7 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 року №3038.
Перелічені обставини підтверджені належним, достатніми та допустимими доказами і не є спірними.
Нормативно-правове обґрунтування.
Відповідно до положень ч.1-4 статті 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів. їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19.12.1995 р. №481/95-ВР (далі - Закон № 481) ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку;
місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування;
зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик;
Єдиний державний реєстр суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (далі - Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального) - перелік суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним у розрізі суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які здійснюють діяльність на таких місцях на підставі виданих ліцензій.
Відповідно ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п`ять років.
Ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.
У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального).
Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
- акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об`єкта.
Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у цьому Законі, забороняється. Зазначені в цьому Законі документи (крім документів, які подаються заявником для отримання ліцензії на право виробництва пального, оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального) подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа, або посадовою особою органу ліцензування. Заява про видачу ліцензії та визначені цим Законом документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла.
Вимогами ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), та об`єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об`єкта до експлуатації протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви.
Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками, здійснюється на підставі акта готовності об`єкта до експлуатації шляхом видачі органами державного архітектурно- будівельного контролю сертифіката у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.»
Вимогами Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 передбачено:
« 1. Цей Порядок визначає механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів (далі - об`єкти)...»
Висновки суду.
Системний аналіз вказаних норм дає підстави дійти висновку, що відповідач при прийнятті рішення про відмову у видачі ліцензії має проаналізувати подані позивачем документи з метою належного місця зберігання ним пального під час здійснення господарської діяльності.
Так, відповідно до ст. 1 Закону № 481 місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування. Таким чином, у даному випадку законом прямо передбачено можливість використання не тільки нерухомого майна (об`єктів будівництва, зокрема споруд), але і, як альтернативу, рухомого майна - обладнання та/або ємностей для здійснення такого виду господарської діяльності. Така норма ст. 1 Закону № 481 кореспондується із положеннями абзацу 3 частини 39 ст. 15 Закону: «інші документи, шо підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці зберігання пального».
Матеріалами справи підтверджено, і судом першої інстанції надано оцінку й іншим документам, які були подані на підтвердження обґрунтованості позовних вимог, а саме згідно з договору надання послуг № 01-03/21 від 01.03.2021 p., укладеним позивачем з ТОВ «ПЕТРОМЕТАЛ УКРАЇНА», останнє виконало монтаж паливнозаправного пункту на підготовленому Заявником бетонному майданчику та пуско-налагоджувальні роботи колонки паливороздавальної, актом готовності та введення в експлуатацію пункту паливозаправного ПЗП-1- 15-2-1 від 20.04.2021 р. закріплено результати огляду комісією пункту паливозаправного, визначено, що паливозаправний пункт встановлено згідно з паспортом та Інструкції заводу виробника без фундаменту, на твердій (бетонній) основі. Об`єкт технічним умовам відповідає, доробка не потрібна, роботи по монтажу виконані з дотриманням вимог «Правил технічної експлуатації нафтобаз і АЗС», наказом ТОВ «СКЛАД-СЕРВІС ГРУП» № l-ОЗ від 21.04.2021 р. пункт паливозаправний ПЗП-1-15-2-1, №214/14 (резервуар наземний двостінний односекційний, колонка паливороздавальна «NOVA»-l КЕД-50-0,25-1-А-1-01 Ві, 2014 р.в., зав. № 0382) введено в експлуатацію з 21.04.2021 р.
Крім того, позивач надав висновок Експерта за результатами проведення будівельно-технічного дослідження № 095/21 від 24.09.2021 p., виконаного судовим експертом Шапошниковою Еліною Олександрівною, якою зроблено висновок: «при дослідженні наданих геоданих та фотоматеріалів встановлено, що за адресою: вул. 9 Травня, 49, у Святошинському районі м. Києва, розташована Контейнерна автозаправна станція (КАЗС). Відповідно до наданого на дослідження Дозволу № 3107.19.32, виданого Головним управлінням держпраці у Київській області та наданих на дослідження фотоматеріалів конструктивно КАЗС складається з наступних елементів: Горизонтального циліндричного сталевого резервуару РН2-15-1900 для зберігання дизпалива (Ун- 15,0 м3) - 1 шт.; - Паливороздавальна колонка типу «NOVA»-1 КЕД-50-0,25-1 -А-1-01 Ві, 2014 р.в., зав. № 0382; - рама металева зі прокатного стального профілю; -трубопроводи та фурнітура. Всі складові КАЗС розміщені на металевій рамі з прокатного профілю й встановлені на бетонну площадку. Конструктивний зв`язок (бетонування, анкери, тяжі, кріплення тощо) між металевою рамою та основою (плитою) відсутні. Фундамент відсутній».
Крім того, у висновку експерта зазначено «...оскільки об`єкт дослідження - Контейнерна автозаправна станція (КАЗС), встановлена за адресою: вул. 9 Травня, 49, у Святошинському районі м. Києва: - не відноситься за ознаками нормативно-правових актів до будівель, оскільки не містить у своєму складі огороджувальних конструкцій, які утворюють приміщення; - не відноситься за ознаками нормативно-правових актів до споруд, оскільки не є земельним поліпшенням, тобто, ніяким чином не впливає на зміну якісних характеристик земельної ділянки внаслідок її розташування; - не відноситься за ознаками нормативно-правових актів до споруд, оскільки не пов`язана з землею; - не відноситься за ознаками нормативно-правових актів до споруд, оскільки не створена будівельними засобами в результаті проведення будівельно-монтажних робіт; - може бути переміщена без проведення демонтажу складових елементів, що не призведе до її знецінення та фактичної зміни конструктивного та функціонального призначення; - не є об`єктом будівництва, то за своїми об`ємно-планувальними рішенням, конструктивними ознаками та функціональним призначенням не належить до нерухомого майна».
Отже, експертом був зроблений висновок, що встановлення контейнерної автозаправної станції (КАЗС) за адресою: вул. 9 Травня, 49, у Святошинському районі м. Києва, відповідає вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, зокрема ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій», ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», щодо розміщення таких об`єктів.
Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, суд першої інстанції зробив правильний висновок, що позивач надав достатньо документів для підтвердження ідентифікації паливозаправного пункту, в складі якого є паливороздавальна колонка та резервуар для зберігання пального, як обладнання та ємності, що експлуатуються згідно з технічними паспортами заводу виробника. Зазначений паливозаправний пункт, виготовлений у заводських умовах відповідно до вимог технічних умов ТУ У 45.6-33290985-003:2010 і технічною документацією погодженою і затвердженою у встановленому законом порядку. Паливозаправний пункт є автозаправною станцією з наземним розташуванням, до складу якого входять резервуар зберігання палива, технологічне обладнання і паливороздавальна колонка, виконана як єдиний виріб, і оскільки встановлення паливозаправного пункту не є будівництвом, у позивача не виникло обов`язку, зокрема, щодо прийняття в експлуатацію об`єкта будівництва.
Таким чином, спірне рішення відповідача підлягає скасуванню як протиправне, оскільки в оскаржуваному рішенні відповідач наводить лише цитування відповідної статті 15 Закону № 481, проте не зазначає конкретно, який саме документ не подано або необхідно подати додатково, або який із поданих документів не відповідає закону, так само як відповідач не зазначає як саме, на його думку, належало б Позивачу вводити в експлуатацію наявні ємність та обладнання. Мотивувальна частина оскаржуваного рішення підтверджує, що відповідач не оцінював в даній частині подані документи, не аналізував їх в кореспонденції зі спеціальним законодавством, натомість відхилив їх як недостатні для прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії позивачу, що є порушенням ч. 44 ст. 15 Закону № 481 (Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів (щодо пального - не пізніше 20 календарних днів) з дня одержання зазначених у цьому Законі документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства).
Частинами 1 та 2 статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Проте, в адміністративних справах про протиправність рішення обов`язок доказування правомірності свого рішення покладено на відповідача.
З урахуванням вищевикладеного колегія суддів вважає, що апелянтом наведене не спростовано та не надано належним та допустимих доказів на підтвердження правомірності спірного рішення.
Тому, колегія суддів вважає доводи апелянта такими, що не заслуговують уваги, висновки суду обґрунтованими, оскільки позивач на підтвердження своїх висновків не надав відповідних доказів, тому і доводи апелянта є такими, що не спростовують правильних висновків суду першої інстанції.
Крім того, надаючи оцінку всім доводам сторін, судова колегія наголошує що приймає до уваги рішення ЄСПЛ по справі «Ґарсія Руіз проти Іспанії» (Garcia Ruiz v. Spain), заява № 30544/96, п. 26, ECHR 1999-1, в якому Суд зазначив, що «…хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, це не може розумітись як вимога детально відповідати на кожний довід…».
Отже, судом першої інстанції повно та правильно встановлено обставини справи і ухвалено судове рішення з дотриманням норм матеріального та процесуального права, відповідно до вимог ст. 242 КАС України.
Згідно зі ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Повний текст виготовлено 19.09.2022.
Керуючись ст.ст. 139, 242-244, 250, 308, 310, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 травня 2022 р.- залишити без задоволення.
Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 травня 2022 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СКЛАД-СЕРВІС ГРУП" до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС, про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Колегія суддів: О.В. Карпушова
Л.В. Губська
О.В. Епель
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.09.2022 |
Оприлюднено | 22.09.2022 |
Номер документу | 106338118 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні