Справа № 420/7135/22
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 вересня 2022 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючої судді - Бойко О.Я.,
розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області, за участі третіх осіб Відділ освіти, молоді, спорту і туризму Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області, Опорний заклад освіти «Курісовський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Курісовської сільської ради, Каїрська гімназія Курісовської сільської ради про визнання протиправним та не чинним рішення від 15 червня 2021 року №164-VIII, визнання незаконним та скасування рішення від 29 червня 2021 року №187 - VIII, вирішив адміністративний позов задовольнити.
І. Суть спору:
В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходиться справа за адміністративним позовом позивача, ОСОБА_1 , до відповідача, Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області, за участі третіх осіб Відділ освіти, молоді, спорту і туризму Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області, Опорний заклад освіти «Курісовський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Курісовської сільської ради, Каїрська гімназія Курісовської сільської ради в якому просить:
- визнати протиправним та не чинним рішення Х сесії VIII скликання Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області від 15 червня 2021 року №164-VIII «Про припинення шляхом ліквідації Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ 26506530)»;
- визнати незаконним та скасувати рішення позачергової сесії VIII скликання Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області від 29 червня 2021 року № 187-VIII «Про припинення (реорганізацію) Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ - 26506530) шляхом приєднання до опорного закладу освіти «Курісовський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Курісовської сільської ради».
ІІ. Аргументи сторін
(а) Позиція позивача
Позивач вважає, що оскаржувані рішення прийняті без врахування інтересів дітей, які навчаються в Каїрській гімназії Курісовської сільської ради та порушують їх права на освіту, які передбачені ст.53 Конституції України, ст.ст. 3, 13 ЗУ «Про освіту», ст.ст. 6,8 ЗУ «Про повну загальну середню освіту».
Крім того, позивач звертає увагу, що оскаржувані рішення прийняті з порушенням порядку, оскільки відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту» реорганізація і ліквідація закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості допускається лише після громадського обговорення проекту відповідного рішення засновника. При цьому, розпорядження щодо проведення локальних (для меншої частини територіальної громади) громадських слухань по обговоренню проекту рішення відповідача «Про затвердження «Правил благоустрою Курісовської об`єднаної територіальної громади» та стратегії розвитку освіти в с. Олександрівка та с. Каїри» прийняте без врахування ч.2 ст.15 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», оскільки відповідач, як розпорядник публічної інформації зобов`язаний оприлюднювати проекти рішень, що підлягають обговоренню, не пізніше як за 10 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття. Також вказане розпорядження прийняте з порушенням встановленого строку до дня проведення таких громадських слухань.
Позивач також наголошує, що органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов`язані з реалізацією певних суб`єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб`єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення.
(б) Позиція відповідача
Відповідач не скористався своїм правом для подання відзиву на позовну заяву, належним чином та своєчасно повідомлений про розгляд вказаної справи.
ІІІ. Процесуальні дії у справі
03.06.2022 ухвалою Одеський окружний адміністративний суд, прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
IV. Обставини, встановлені судом
Відповідач є засновником Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ 26506530, колишня назва - Каїрський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Лиманської районної ради Одеської області).
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 16.06.2020 у справі №420/2695/20 задоволено позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Каїрського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів дошкільний навчальний заклад» Лиманської районної ради Одеської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), яке набрало законної сили 07.08.2020, а саме судом вирішено:
застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Каїрського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Лиманської районної ради Одеської області, ЄДРПОУ: 26503560, юридична адреса: 67514, Одеська область, Лиманський район, село Каїри, вулиця Центральна, 12:
- у спосіб: у вигляді повного зупинення експлуатації будівель Каїрського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Лиманської районної ради Одеської області, який розташований за адресою: 67514, Одеська область, Лиманський район, село Каїри, вулиця Центральна, 12, 28, ЗО;
- у порядок: шляхом відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій вищевказаних будівель Каїрського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Лиманської районної ради Одеської області від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок), обмеження до них доступу, за винятком проведення робіт з усунення, недоліків наданих в акті перевірки №283 від 27.12.2019, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров' ю людей, зазначених в акті перевірки №283 від 27.12.2019 за номерами: 1-16,18-25.
15.06.2021 відповідач прийняв рішення № 164-VIII «Про припинення шляхом ліквідації Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ 26506530)» (а.с.27).
29.06.2021 відповідач прийняв рішення № 187-VIII «Про припинення (реорганізацію) Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ - 26506530) шляхом приєднання до опорного закладу освіти «Курісовський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Курісовської сільської ради», яким, в тому числі вирішив вважати рішення Курісовської сільської ради від 15.06.2021 № 164-VIII «Про припинення шляхом ліквідації Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ 26506530)» таким, що втратило чинність (а.с.23-24).
09.07.2021 відповідач прийняв рішення № 193-VIII «Про припинення (реорганізацію) Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ - 26506530) шляхом приєднання до опорного закладу освіти «Курісовський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Курісовської сільської ради», яким, в тому числі вирішив вважати рішення Курісовської сільської ради від 29.06.2021 187-VIII «Про припинення (реорганізацію) Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ - 26506530) шляхом приєднання до опорного закладу освіти «Курісовський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Курісовської сільської ради» (а.с.25-26).
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 12.10.2021 по справі № 420/13636/21 визнано протиправним та нечинним рішення ХІ сесії VІІІ скликання Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області від 09 липня 2021 року № 193-VIII «Про припинення (реорганізацію) Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ - 26506530) шляхом приєднання до опорного закладу освіти «Курісовський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Курісовської сільської ради». Вказане рішення залишене без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 20.04.2022.
V. Джерела права та висновки суду.
Дослідивши надані письмові докази, перевіривши матеріали справи, а також проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що адміністративний позов належить до задоволення. Свій висновок вмотивовує наступним чином.
Згідно з приписами ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України в справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з приписами ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» №280/97-ВР сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Відповідно до абз.2 п.30 ч.1 ст. 26 Закону України №280/97-ВР, виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: реорганізація або ліквідація навчальних закладів комунальної форми власності здійснюється за рішенням місцевої ради.
За правилами ч.1 ст. 13 Закону України «Про освіту», для забезпечення територіальної доступності повної загальної середньої освіти органи місцевого самоврядування створюють і утримують мережу закладів освіти та їхніх філій.
Згідно з ч.3 ст. 66 Закону України «Про освіту» встановлено, що сільські, селищні ради: відповідають за реалізацію державної політики у сфері освіти та забезпечення якості освіти на відповідній території, забезпечення доступності дошкільної та початкової освіти; засновують заклади освіти, а також реорганізовують, перепрофільовують (змінюють тип) та ліквідовують їх з урахуванням спеціальних законів, оприлюднюють офіційну звітність про всі отримані та використані кошти, а також перелік і вартість товарів, робіт, послуг, спрямованих на потреби кожного із заснованих ними закладів освіти, та інші видатки у сфері освіти; здійснюють інші повноваження у сфері освіти, передбачені законом.
Відповідно до ч.1 ст. 32 ЗУ «Про повну загальну середню освіту» рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти приймає його засновник (засновники). Мережа закладів загальної середньої освіти формується відповідно до законодавства з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх та інших потреб територіальної громади та/або суспільства. Розвиток мережі комунальних початкових шкіл, гімназій забезпечують районні, міські, сільські, селищні ради.
Згідно з абз.2 ч.2 ст. 32 «Про повну загальну середню освіту» реорганізація і ліквідація закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості допускаються лише після громадського обговорення проекту відповідного рішення засновника.
З наведених правових норм суд дійшов висновку про те, що рішення про ліквідацію та реорганізацію навчального закладу комунальної форми власності приймає місцева (сільська, селищна, міська) рада, у віданні якої перебуває відповідний навчальний заклад.
Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, відповідач є засновником та уповноваженим органом для прийняття рішення про ліквідацію Каїрської гімназії Курісовської сільської ради.
Водночас, суд погоджується з твердженнями позивача про протиправність оскаржуваних рішень через не дотримання відповідачем процедури проведення консультацій з громадськістю (громадські слухання), з огляду на наступне.
Частиною 1 ст.143 Конституції України передбачено, що територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Відповідно до ч.1, 2 ст. 2 Закону України №280/97-ВР, місцеве самоврядування в Україні це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.
Громадяни України реалізують своє право на участь у місцевому самоврядуванні за належністю до відповідних територіальних громад (ч.1 ст. 3 Закону України №280/97-ВР).
Згідно з положеннями ст. 13 Закону України №280/97-ВР територіальна громада має право проводити громадські слухання - зустрічатися з депутатами відповідної ради та посадовими особами місцевого самоврядування, під час яких члени територіальної громади можуть заслуховувати їх, порушувати питання та вносити пропозиції щодо питань місцевого значення, що належать до відання місцевого самоврядування. Громадські слухання проводяться не рідше одного разу на рік. Пропозиції, які вносяться за результатами громадських слухань, підлягають обов`язковому розгляду органами місцевого самоврядування.
Відповідно до пункту 3 Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 996 від 03.11.2010 (далі - Порядок № 996), консультації з громадськістю проводяться з питань, що стосуються суспільно-економічного розвитку держави, реалізації та захисту прав і свобод громадян, задоволення їх політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів.
Пунктом п`ятим постанови Кабінету Міністрів України "Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики" №996 від 03.11.2010 постановлено: рекомендувати органам місцевого самоврядування під час проведення консультацій з громадськістю та утворення громадських рад при органах місцевого самоврядування керуватися затвердженими цією постановою Порядком і Типовим положенням.
При цьому, згідно з п. 12 Порядку №996 в обов`язковому порядку проводяться консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення та/або електронних консультацій з громадськістю щодо проектів нормативно-правових актів, які: стосуються конституційних прав, свобод та обов`язків громадян; стосуються життєвих інтересів громадян, у тому числі впливають на стан навколишнього природного середовища; передбачають провадження регуляторної діяльності у певній сфері; визначають стратегічні цілі, пріоритети і завдання у відповідній сфері державного управління (у тому числі проекти державних і регіональних програм економічного, соціального і культурного розвитку, рішення стосовно їх виконання); стосуються інтересів територіальних громад, здійснення повноважень місцевого самоврядування, делегованих органам виконавчої влади відповідними радами; визначають порядок надання адміністративних послуг тощо.
З огляду на зміст вказаної норми суд встановлює, що консультації з громадськістю проводяться в обов`язковому порядку, зокрема, з приводу розроблення та реалізації програм економічного, соціального і культурного розвитку та з питань, що стосуються конституційних прав, свобод та обов`язків громадян.
Водночас, суд зазначає, що безумовною підставою для врахування думки територіальної громади при прийнятті оскаржуваних рішень є те, що такі рішення безпосередньо впливають на конституційне право жителів територіальної громади на освіту.
Висновки аналогічного характеру містяться у постановах Верховного Суду від 14.08.2018 у справі №359/6814/17, від 04.09.2019 у справі № 826/13582/17, від 27.08.2020 у справі № 540/427/19.
Повертаючись до фактів вказаної справи, суд встановив, що відповідач виніс Розпорядження від 04.06.2021 № 51/21-СР «Про проведення громадських слухань по обговоренню проекту рішення Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області «Про затвердження «Правил благоустрою Курісовської об`єднаної територіальної громади» та стратегії розвитку освіти в с. Олексадрівка та с. Каїри, яким вирішив провести локальні (для меншої частини територіальної громади) громадські слухання по обговоренню проекту рішення Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області «Про затвердження «Правил благоустрою Курісовської об`єднаної територіальної громади» та по обговоренню стратегії розвитку освіти: … 06 червня 2021 року о 10:00 в с. Каїри в приміщенні Каїрського сільського будинку культури, який знаходиться за адресою с. Каїри, вул. Центральна, 14 (а.с.14).
Суд звертає увагу, що П`ятий апеляційний адміністративний суд у постанові від 20.04.2022 по справі № 420/13636/21 встановив: «При цьому, судами 1-ї та апеляційної інстанцій встановлено, що Розпорядженням Курісовського сільського голови Березівського району Одеської області від 4 червня 2021 року № 51/21-СР було призначено на 06 червня 2021 року о 10:00 годин провести в с. Каїри у приміщенні Каїрського сільського будинку культури (вул. Центральна, 14, с.Каїри) локальні громадські слухання по обговоренню проекту рішення Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області Про затвердження Правил благоустрою Курісовської об`єднаної територіальної громади та стратегії розвитку освіти в с. Олександрівка та с. Каїри (а.с. 80 т .2).
Разом з тим, зазначене розпорядження сільського голови всупереч вимогам ч.11 ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні, ст. ст. 3, 10 Положення про проведення громадських слухань на території Курісовської сільської ради, навіть не було оприлюднено в порядку передбаченому законодавством, і на офіційному веб-сайті сільської ради (https://kurisovska.gr.org.ua) протягом п`яти робочих днів з моменту затвердження не публікувалось.
Апеляційний суд вважає необґрунтованим посилання відповідача на скріншот з офіційного сайту Курісовської сільської ради (https://kurisovska.gr.org.ua), щодо повідомлення про громадські слухання по обговоренню проекту рішення Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області Про затвердження Правил благоустрою Курісовської об`єднаної територіальної громади та стратегії розвитку освіти в с. Олександрівка та с. Каїри, оскільки, зі скріншоту не вбачається дати оприлюднення зазначеного вище повідомлення.
Крім того, всупереч вимог ст. 10 Положення про громадські слухання на території Курісовської сільської ради, розпорядження від 4 червня 2021 року №51/21-СР, було прийнято сільським головою із порушенням встановленого строку до дня проведення громадських слухань.
Стаття 12 вказаного Положення визначає, що про організацію та проведення громадських слухань членів громади повідомляють невідкладно з моменту прийняття посадовими особами відповідного розпорядження, але не пізніше семи календарних днів до дня їх проведення. Інформаційні матеріали про організацію та проведення громадських слухань та відповідні матеріали обов`язково розміщуються на офіційному веб-сайті сільської ради.
Як вбачається із протоколу № 3 громадських слухань від 06 червня 2021 року, який було розміщено на сайті ради, питання щодо обговорення проекту оскаржуваного рішення до порядку денного слухань не включалось і на обговорення громадськості не виносилось (т.2 а/с 81-86).
06 червня 2021 року на громадських слуханнях пунктом 4 порядку денного лише обговорювалось питання щодо проведення оптимізації у вигляді пониження ступеню Каїрської гімназії з II до І ступеня, за підсумками голосування по якому 13 мешканців с. Каїри висловились «за» та 15 проти такого пониження, «утрималися» 4 та не голосували 13 мешканців».
Відповідно до ч.4 ст.78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Відповідач не надав до суду належних та допустимих, достатніх та достовірних в розумінні приписів ст.ст. 73-76 КАС України доказів дотримання під час прийняття спірних рішень вимог ст. 13 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» та Постанови КМУ постанови Кабінету Міністрів України "Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики" №996 від 03.11.2010.
Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Отже, з огляду на те, що при прийнятті оскаржуваного рішення від 29 червня 2021 року № 187-VIII «Про припинення (реорганізацію) Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ - 26506530) шляхом приєднання до опорного закладу освіти «Курісовський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Курісовської сільської ради» відповідач допустив порушення процедури його прийняття, а тому суд дійшов висновку, що воно прийняте не на підставі, та не у спосіб визначений законами України, без врахування думки жителів територіальної громади, а тому підлягає скасуванню.
При цьому, суд звертає увагу, що після скасування рішення від 29 червня 2021 року № 187-VIII «Про припинення (реорганізацію) Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ - 26506530) шляхом приєднання до опорного закладу освіти «Курісовський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Курісовської сільської ради» набуде чинності рішення відповідача від 15 червня 2021 року №164-VIII «Про припинення шляхом ліквідації Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ 26506530)».
Виходячи з наведеного, суд також вважає за необхідне з метою ефективного захисту порушених прав позивача визнати протиправним та нечинним рішення відповідача від 15 червня 2021 року №164-VIII «Про припинення шляхом ліквідації Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ 26506530)».
Таким чином, суд робить висновок, що позовні вимоги належать до задоволення.
VI. Судові витрати
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст 2, 139, 244-246 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
1.Адміністративний позов задовольнити.
2.Визнати протиправним та не чинним рішення Х сесії VIII скликання Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області від 15 червня 2021 року №164-VIII «Про припинення шляхом ліквідації Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ 26506530)».
3.Визнати незаконним та скасувати рішення позачергової сесії VIII скликання Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області від 29 червня 2021 року № 187-VIII «Про припинення (реорганізацію) Каїрської гімназії Курісовської сільської ради (код ЄДРПОУ - 26506530) шляхом приєднання до опорного закладу освіти «Курісовський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Курісовської сільської ради».
4.Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 1984 (одна тисяча дев`ятсот вісімдесят чотири),80 грн.
Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду подається протягом тридцяти днів. Оскільки справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.
Апеляційна скарга подається учасниками справи до П`ятого апеляційного адміністративного суду.
Позивач ОСОБА_1 : АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 .
Відповідач Курісовська сільська рада Березівського району Одеської області, адреса: 67512, Одеська область, Березівський р-н, с. Курісове, вул. Партизанської слави, 28, код ЄДРПОУ 04379692.
Третя особа Відділ освіти, молоді, спорту і туризму Курісовської сільської ради Березівського району Одеської області, адреса: 67512, Одеська область, Березівський р-н, село Курісове, вул. Партизанської слави, 28, код ЄДРПОУ 44047336.
Третя особа Опорний заклад освіти «Курісовський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Курісовської сільської ради, адреса: 67512, Одеська область, Березівський р-н, село Курісове, вул. Партизанської слави, 28, код ЄДРПОУ 26506300.
Третя особа Карська гімназія Курісовської сільської ради (Каїрська гімназія), адреса: 67514, Одеська область, Березівський р-н, село Каїри, вул. Центральна, 12, код ЄДРПОУ 26506530.
Суддя Оксана БОЙКО
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.09.2022 |
Оприлюднено | 23.09.2022 |
Номер документу | 106361684 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо примусового виконання судових рішень і рішень інших органів |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Бойко О.Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні