Постанова
від 22.09.2022 по справі 826/13213/18
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 вересня 2022 року

м. Київ

справа № 826/13213/18

касаційне провадження № К/9901/8695/19

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Гончарової І.А.,

суддів - Олендера І.Я., Ханової Р.Ф.,

розглянувши в попередньому судовому засіданні касаційну скаргу Головного управління ДФС у Волинській області

на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 03.12.2018 (головуючий суддя - Літвінова А.В.)

та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 27.02.2019 (головуючий суддя - Ганечко О.М., судді: Федотов І.В., Коротких А.Ю.)

у справі №826/13213/18

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Новобуденерго»

до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Волинській області,

треті особи: Приватне підприємство «Укрстройгруп», Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ БІЛДІНГ»

про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Новобуденерго» звернулось до суду з позовом до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Волинській області, треті особи: Приватне підприємство «Укрстройгруп», Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ БІЛДІНГ», в якому просило суд визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України від 23.06.2018 №812268/38527625, яка приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, щодо відмови в реєстрації податкової накладної від 15.12.2017 №50; зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Новобуденерго» від 15.12.2017 №50 на загальну суму коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку на додану вартість, у розмірі 662796,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що Державною фіскальною службою України протиправно, не маючи належних правових підстав, прийнято спірне рішення про відмову в реєстрації податкової накладної у зв`язку з відсутністю документів щодо транспортування товарів, а тому таке рішення підлягає скасуванню, а податкова накладна Товариства з обмеженою відповідальністю «Новобуденерго» має бути зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних. Так, позивач зазначив, що відповідно до договору поставки від 13.12.2017 №08/12/17 останнім було придбано у Приватного підприємства «Укрстройгруп» обладнання. Товар було відвантажено постачальником після проведення повного розрахунку згідно з видатковою накладною від 05.04.2018 №У-015580. При цьому, отриманий товар було продано Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ БІЛДІНГ» в день купівлі такого товару та власне передано третій особі безпосередньо на тому ж складі, що знаходиться за адресою: м. Київ. вул. Кирилівська, 102. Відтак, оскільки Товариством з обмеженою відповідальністю «Новобуденерго» не здійснювалось перевезення товару, то відповідно і не була складена товаро-транспортна накладна.

Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 03.12.2018, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 27.02.2019, позов задоволено.

Задовольняючи позовні вимоги, суди першої та апеляційної інстанцій виходили з того, що рішення контролюючого органу про відмову в реєстрації податкової накладної є незаконним, оскільки наявними у матеріалах справи письмовими доказами підтверджено реальність господарської операції за договором поставки та її належне оформлення первинними документами.

Не погоджуючись із рішеннями судів попередніх інстанцій, Головне управління ДФС у Волинській області звернулось з касаційною скаргою, у якій просить скасувати судові рішення попередніх інстанцій і ухвалити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.

В обґрунтування вимог касаційної скарги Головне управління ДФС у Волинській області посилається на порушення судами першої та апеляційної інстанцій норм матеріального та процесуального права. Зазначає, що позивачем не надано первинних документів щодо постачання/придбання товарів, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, у зв`язку з чим позивачу правомірно відмовлено в реєстрації податкової накладної від 15.12.2017 №50.

Ухвалою Верховного Суду від 13.05.2019 відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою Головного управління ДФС у Волинській області на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 03.12.2018 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 27.02.2019 у справі №826/13213/18.

Позивачем подано відзив на касаційну скаргу, в якому він просить залишити без задоволення касаційну скаргу Головного управління ДФС у Волинській області, а рішення судів першої та апеляційної інстанцій - без змін. Стверджує, що рішення судів є обґрунтованими та законними, податкова накладна від 15.12.2017 №50 складена на підставі реального договору поставки від 08.12.2017 №08122017.

Верховний Суд, переглянувши рішення попередніх інстанцій в межах доводів та вимог касаційної скарги, на підставі встановлених фактичних обставин справи, перевіривши правильність застосування судами норм матеріального та процесуального права, дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення касаційної скарги з таких мотивів.

Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що між позивачем (покупець) та Приватним підприємством «Укрстройгруп» (постачальник) було укладено договір поставки від 13.12.2017 №08/12/17, відповідно до умов якого постачальник постачає, а покупець приймає санітарно-технічне, нагрівальне, опалювальне та інше обладнання цих груп товарів та оплачує їх на умовах даного договору.

Крім того, між позивачем (постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ БІЛІНГ» (покупець) було укладено договір поставки від 08.12.2017 №08122017, відповідно до умов якого постачальник зобов`язується передати у власність покупця котли, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його ціну на умовах, визначених Договором.

Таким чином, отриманий позивачем за договором поставки від 13.12.2017 №08/12/17 товар було продано Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ БІЛДІНГ» (покупцю) в день купівлі такого товару та передано Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ БІЛДІНГ» безпосередньо на тому ж складі, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 102.

Отже, доставка товару до місця поставки здійснювалась постачальником, а саме - Приватним підприємством «Укрстройгруп».

Товариством з обмеженою відповідальністю «Новобуденерго» направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну від 15.12.2017 №50.

Однак, згідно з квитанцією від 26.12.2017 №9276804575 реєстрація податкової накладної від 15.12.2017 №50 зупинена на підставі пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України. Податкова накладна/розрахунок коригування відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567. Виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 8403.

Також, в квитанції від 26.12.2017 №9276804575 контролюючий орган запропонував надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Товариством з обмеженою відповідальністю «Новобуденерго» до контролюючого органу було направлено повідомлення від 18.06.2018 №1 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.

Рішенням від 23.06.2018 №812268/38527625 Товариству з обмеженою відповідальністю «Новобуденерго» було відмовлено в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 15.12.2017 №50 з тих підстав, що позивачем не надано документи щодо транспортування товару (товарно-транспортні накладні).

Товариство з обмеженою відповідальністю «Новобуденерго», не погоджуючись з рішенням контролюючого органу від 23.06.2018 №812268/38527625, звернулось зі скаргою до комісії Державної фіскальної служби з питань розгляду скарг. Проте рішенням комісії з розгляду скарг від 02.07.2018 №0207 скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Новобуденерго» залишено без задоволення, а рішення комісії контролюючого органу про відмову в реєстрації податкової накладної - без змін.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та доводам касаційної скарги, колегія суддів зазначає наступне.

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України, в редакції на час виникнення спірних правовідносин) передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до пункту 74.3 статті 74 ПК України зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Згідно з пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, (надалі - Порядок №1246) податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до пункту 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16. статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку № 1246).

Аналогічні норми містяться і у підпункті 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2. статті 74 цього Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Пунктом 4 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, визначено, що інформація за встановленою формою подається платником податку в електронному вигляді засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами. ДФС постійно розміщує на офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв`язку, якими може подаватися інформація за встановленою формою.

Відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Згідно з підпунктом 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 ПК України письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України.

За приписами пункту 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117, (надалі - Порядок №117) перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Пунктом 15 Порядку №117 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Відповідно до пункту 16 Порядку №117 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Як зазначено у рішенні від 23.06.2018 №812268/38527625, підставою для відмови в реєстрації податкової накладної від 15.12.2017 №50 стала відсутність документів щодо транспортування товару (товарно-транспортних накладних).

Водночас, судами встановлено, що разом з повідомленням від 18.06.2018 №1 позивачем подано контролюючому органу всі необхідні документи на підтвердження факту здійснення господарської операції з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ БІЛДІНГ», за результатом якої видано податкову накладну від 15.12.2017 №50, а саме: договори, копії банківських документів, видаткові накладні, довіреності, сертифікати відповідності, специфікації, рахунки - фактури.

Як вбачається з матеріалів справи, отриманий позивачем по договору поставки від 13.12.2017 №08/12/17 товар від Приватного підприємства «Укрстройгруп» було продано Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ БІЛДІНГ» (покупцю) в день купівлі такого товару та передано безпосередньо на тому ж складі, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 102.

Отже, доставка товару до місця поставки здійснювалась постачальником, а саме - Приватним підприємством «Укрстройгруп». Оскільки транспортування товару власними засобами позивача не здійснювалось, то відсутні документи щодо транспортування товару. У зв`язку з чим, відсутність товарно-транспортної накладної на перевезення позивачем товару є обґрунтованою.

З огляду на викладене, колегія суддів погоджується з висновками судів першої та апеляційної інстанцій, що подані позивачем пояснення та копії документів підтверджують здійснення господарської операції між Товариством з обмеженою відповідальністю «Новобуденерго» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ БІЛДІНГ», за результатом якої складено податкову накладну від 15.12.2017 №50. Подані документи в своїй сукупності були достатніми для прийняття комісією рішення про реєстрацію вказаної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому суд погоджується з висновками судів попередніх інстанцій, що в даному випадку задоволення позовної вимоги щодо зобов`язання Державної фіскальної служби України здійснити реєстрацію податкової накладної від 15.12.2017 №50 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її першого подання передбачено нормами частини четвертої статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України та є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Відтак, доводи касаційної скарги Головного управління ДФС у Волинській області не знайшли свого підтвердження, спростовуються матеріалами справи та не дають підстав вважати, що при прийнятті оскаржуваних рішень, судами першої та апеляційної інстанцій було порушено норми матеріального права.

Відповідно до статті 350 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили порушень норм матеріального і процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.

Керуючись статтями 343, 349, 350, 356 Кодексу адміністративного судочинства України,

П О С Т А Н О В И В:

Касаційну скаргу Головного управління ДФС у Волинській області залишити без задоволення, рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 03.12.2018 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 27.02.2019 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач І. А. Гончарова

Судді І. Я. Олендер

Р. Ф. Ханова

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення22.09.2022
Оприлюднено26.09.2022
Номер документу106412883
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —826/13213/18

Постанова від 22.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 21.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 13.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 27.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Постанова від 27.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 28.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 28.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Рішення від 03.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Літвінова А.В.

Ухвала від 03.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Літвінова А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні