Постанова
від 26.04.2010 по справі 2а-1346/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

26 квітня 2010 року < Час п роголошення > № 2а-1346/10/2670

за позовом Державної податкової інсп екції у Шевченківському райо ні м. Києва

до відповідача Приватного підприємства « Школа ДЕІР»

третя особа Шевченківська районна у м . Києві державна адміністрац ія

про припинення державної реєс трації юридичної особи

суддя Добрянська Я.І.

секретар судового засідан ня Пономарьов Д.Г.

представники: від позивача: Мазніченко О.В. (довірені сть № 6225/9/10-130 від 11.12.2008 р.

від відповідача: не прибув

від третьої особи: не прибув

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Укра їни в судовому засіданні 26.04.2010 р . проголошено вступну та резо лютивну частини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адміністрати вного суду м. Києва звернулас я Державна податкова інспекц ія в Шевченківському районі м. Києва з позовом до Приватно го підприємства «Школа ДЕІР» , третя особа Шевченківська р айонна у м. Києві державна адм іністрація, про припинення д ержавної реєстрації юридичн ої особи.

В обґрунтуванні позову пре дставник позивача зазначив, що відповідач відсутній за а дресою свого місця знаходжен ня, що унеможливлює здійснен ня контролю та нагляду за йог о діяльністю з боку уповнова жених державних органів.

Відповідач про час, дату та місце проведення судового з асідання повідомлений, запер ечень на позов не надав, в судо ве засідання свого представн ика не скерував, заяви про роз гляд справи за його відсутно сті не подав. Процесуальні до кументи направлялись Окружн им адміністративним судом м. Києва на адресу, яка зазначен а у Витягу з Єдиного державно го реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців т а були повернуті до суду з ві дміткою «на обслуговуванні н е зареєстровано».

Відповідно до ч.8 ст. 35 КАС Укр аїни вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщ о вона доставлена за адресою , внесеною до відповідного де ржавного реєстру, або адресо ю, яка зазначена її представн иком, і це підтверджується пі дписом відповідної службово ї особи, а тому позивач про дат у, час та місце проведення суд ового засідання був повідомл ений належним чином.

Від третьої особи надійшла до суду заява про розгляд спр ави за її відсутності.

Розглянувши подані сторон ою документи і матеріали, зас лухавши пояснення представн ика позивача, всебічно і повн о з' ясувавши всі фактичні о бставини, на яких ґрунтуєтьс я позов, об' єктивно оцінивш и докази, які мають юридичне з начення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окр ужний адміністративний суд м іста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємств о «Школа ДЕІР»(код ЄДРПОУ 30930863) з ареєстроване Шевченківсько ю районною державною адмініс трацією м. Києва 25.05.2000 року за № 10001354932 за адресою: 04050, м . Київ, Шевченківський район, в ул. Студентська, буд. 12/14.

Відповідно до довідки про в зяття на облік платника пода тків відповідач перебуває на обліку в ДПІ у Шевченківсько му районі м. Києва з 07.06.2000р. за №12423 .

В Єдиному державному реєст рі юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців зроблен о запис про відсутність юри дичної особи за місцезнаходж енням.

В ході судового розгляду вс тановлено, що відповідач вик онує покладені на нього обов 'язки та подає до органів дер жавної податкової служби зві ти про фінансово-господарськ у діяльність, що підтверджує ться наявною в матеріалах сп рави декларацією за три квар тали 2009 року, що подана 22.10.2009 р. Щод о порушення платником податк ів позивачем не надано інфор мації. Не надано також позива чем відомостей щодо подачі з вітностей без оподаткованих операцій протягом року і біл ьше. Не надано позивачем на в имогу суду інформації щодо с тану заборгованості платник а, наявність чи відсутність о податковуваних операцій. З ч ого суд приходить до висновк у про відсутність порушень в ідповідачем вимог податково го законодавства.

Відповідно до ч. 1 ст. 42 Консти туції України кожен має прав о на підприємницьку діяльніс ть, яка не заборонена законом . При цьому статті 67, 68 Конститу ції України встановлюють, щ о кожен зобов'язаний сплачув ати податки і збори в порядку і розмірах встановлених зак оном (ст. 67), кожен зобов' язани й неухильно додержуватися Ко нституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність ін ших людей. Незнання законів н е звільняє від юридичної від повідальності (ст. 68).

Статтею 9 Закону України «П ро систему оподаткування»пе редбачені обов' язки платни ків податків і зборів (обов' язкових платежів), а саме плат ники податків і зборів (обов'я зкових платежів) зобов'язані :

1) вести бухгалтерський облі к, складати звітність про фін ансово-господарську діяльні сть і забезпечувати її збері гання у терміни, встановлені законами;

2) подавати до державних под аткових органів та інших дер жавних органів відповідно до законів декларації, бухгалт ерську звітність та інші док ументи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів);

3) сплачувати належні суми п одатків і зборів (обов'язкови х платежів) у встановлені зак онами терміни;

4) допускати посадових осіб державних податкових органі в до обстеження приміщень, що використовуються для одержа ння доходів чи пов'язані з утр иманням об'єктів оподаткуван ня, а також для перевірок з пит ань обчислення і сплати пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів).

Керівники і відповідні пос адові особи юридичних осіб т а фізичні особи під час перев ірки, що проводиться державн ими податковими органами, зо бов'язані давати пояснення з питань оподаткування у випа дках, передбачених законами, виконувати вимоги державних податкових органів щодо усу нення виявлених порушень зак онів про оподаткування і під писати акт про проведення пе ревірки.

Обов'язок юридичної особи щ одо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) припи няється із сплатою податку, з бору (обов'язкового платежу) а бо його скасуванням або спис анням податкової заборгован ості відповідно до Закону Ук раїни "Про відновлення плато спроможності боржника або ви знання його банкрутом". У разі ліквідації юридичної особи заборгованість з податків і зборів (обов'язкових платежі в) сплачується у порядку, вста новленому законами України. У разі укладення мирової уго ди у процедурі провадження у справі про банкрутство забо ргованість з податків і збор ів (обов'язкових платежів) спл ачується у розмірах, визначе них мировою угодою, укладено ю у порядку, встановленому за конами України.

Згідно зі статтею 247 Господа рського кодексу України, у ра зі здійснення суб'єктом госп одарювання діяльності, що су перечить закону чи установчи м документам, до нього може бу ти застосовано адміністрати вно-господарську санкцію у в игляді скасування державної реєстрації цього суб'єкта та його ліквідації.

Як встановлює норма п. 6 ст. 58 Г осподарського кодексу Украї ни, суб'єкт господарювання лі квідується: - за ініціативою о сіб, зазначених у частині пер шій цієї статті; - у зв'язку із з акінченням строку, на який ві н створювався, чи у разі досяг нення мети, заради якої його б уло створено; - у разі визнання його в установленому порядк у банкрутом, крім випадків, пе редбачених законом; - у разі ск асування його державної реєс трації у випадках, передбаче них законом.

В пункті 2. ст. 38 Закону Україн и «Про державну реєстрацію ю ридичних та фізичних осіб-пі дприємців» вказано, що поряд ок державної реєстрації прип инення юридичної особи на пі дставі судового рішення, що н е пов'язане з банкрутством юр идичної особи передбачено пі дстави для постановлення суд ового рішення щодо припиненн я юридичної особи, що не пов'яз ано з банкрутством юридичної особи:

- визнання недійсним запису про проведення державної ре єстрації через порушення зак ону, допущені при створенні ю ридичної особи, які не можна у сунути;

- провадження нею діяльнос ті, що суперечить установчим документам, або такої, що забо ронена законом;

- невідповідність мінімаль ного розміру статутного фонд у юридичної особи вимогам за кону;

- неподання протягом року ор ганам державної податкової с лужби податкових декларацій , документів фінансової звіт ності відповідно до закону;

- наявність в Єдиному держав ному реєстрі запису про відс утність юридичної особи за в казаним її місцезнаходження м.

Частиною 7 статті 19 із зміна ми, внесеними згідно із Закон ом України від 03.03.2005 р. N 2452-IV передб ачено, що не пізніше тринадця ти місяців з дня подачі (надіс лання рекомендованим листом ) останньої реєстраційної ка ртки, що містить відомості пр о юридичну особу, юридична ос оба зобов'язана подати (надіс лати рекомендованим листом) державному реєстратору реєс траційну картку встановлено го зразка про підтвердження відомостей про юридичну особ у.

А ч. 8 вказаної статті вказан о - якщо до Єдиного державного реєстру не внесено запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, то в разі неодержання реєстрацій ної картки про підтвердження відомостей про юридичну осо бу в установлений частиною с ьомою цієї статті строк, а так ож у разі одержання державни м реєстратором від органу де ржавної податкової служби по відомлення встановленого зр азка про відсутність юридичн ої особи за її місцезнаходже нням державний реєстратор зо бов'язаний у строк, що не перев ищує десяти робочих днів з да ти, яка встановлена для подан ня реєстраційної картки про підтвердження відомостей пр о юридичну особу, або з дати од ержання повідомлення від орг ану державної податкової слу жби, направити рекомендовани м листом юридичній особі пов ідомлення про необхідність п одання державному реєстрато ру реєстраційної картки про підтвердження відомостей пр о юридичну особу. У повідомле нні зазначаються підстава йо го надіслання, остання дата о держання державним реєстрат ором реєстраційної картки ві д юридичної особи або наймен ування органу державної пода ткової служби, який надіслав повідомлення про відсутніст ь юридичної особи за її місце знаходженням, та дата цього п овідомлення. Державний реєст ратор залишає реєстраційну к артку про підтвердження відо мостей про юридичну особу бе з розгляду та повідомляє про це заявника у випадках і в пор ядку, встановлених частиною п'ятою цієї статті. У разі пове рнення до державного реєстра тора рекомендованого листа з відміткою відділення зв'язк у про відсутність юридичної особи за вказаною адресою аб о неподання юридичною особою протягом місяця з дати напра влення їй відповідного повід омлення реєстраційної картк и про підтвердження відомост ей про юридичну особу держав ний реєстратор повинен внест и до Єдиного державного реєс тру запис про відсутність юр идичної особи за її місцезна ходженням або запис про відс утність підтвердження відом остей про юридичну особу.

Тобто існує певний порядок щодо внесення запису у держа вний реєстр про відсутність юридичної особи за її місцез находженням та контролю орга нами реєстрації щодо місця з находження юридичної особи.

Крім того, слід зазначити, щ о на податкові органи поклад ається контроль за додержанн ям платниками податків закон одавства лише у сфері податк ового законодавства.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом , ні позивачем, ні третьою особ ою не надано жодних доказів, я кі б підтверджували виконан ня вимог ст. 38 Закону України щ одо внесення запису у держав ний реєстр про відсутність ю ридичної особи за її місцезн аходженням.

Відносини, які виникають у с фері державної реєстрації юр идичних осіб, а також фізични х осіб - підприємців регулюю ться Законом України “Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підпри ємців».

.Стаття 38 Закону України “Пр о державну реєстрацію юридич них осіб та фізичних осіб-під приємців»визначає підстави для прийняття судового ріше ння щодо припинення юридично ї особи.

Зокрема ч.2 ст.38 Закону Україн и «Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців»від 15.05.2003р. №75 5-IV, підставою для постановлен ня судового рішення щодо при пинення юридичної особи непо дання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, доку ментів фінансової звітності відповідно до закону.

Пункт 1 ст. 33 зазначеного Зак ону встановлює, що юридична о соба припиняється в результа ті передання всього свого ма йна, прав та обов' язків інши м юридичним особам-правонаст упникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетвор ення (реорганізації) або в рез ультаті ліквідації за рішенн ям, прийнятим засновниками (у часниками) юридичної особи а бо уповноваженим ними органо м, за судовим рішенням або за р ішенням органу державної вла ди, прийнятим у випадках, пере дбачених законом.

Статтею 10 Закону України «П ро державну податкову службу в Україні»№ 509-ХІІ від 04.12.1990 р. пер едбачені функції державних п одаткових інспекцій в района х, містах без районного поділ у, районах у містах, міжрайонн их та об'єднаних державних по даткових інспекцій.

Так, зокрема п.1, 3, 4, 9, 11, 11-1 ч. 1 вищез азначеної статті Закону дер жавні податкові інспекції в районах, містах без районног о поділу, районах у містах, між районні та об'єднані державн і податкові інспекції викону ють такі функції: - здійснюють контроль за своєчасністю, до стовірністю, повнотою нараху вання та сплати податків та з борів (обов'язкових платежів ); - контролюють своєчасність п одання платниками податків б ухгалтерських звітів і балан сів, податкових декларацій, р озрахунків та інших документ ів, пов'язаних з обчисленням п одатків, інших платежів, а так ож перевіряють достовірніст ь цих документів щодо правил ьності визначення об'єктів о податкування і обчислення по датків, інших платежів; - здійс нюють у межах своїх повноваж ень контроль за законністю в алютних операцій, додержання м порядку проведення готівко вих розрахунків за товари (по слуги) у встановленому закон ом порядку, за наявністю свід оцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької д іяльності, ліцензій на прова дження видів господарської д іяльності, що підлягають ліц ензуванню відповідно до зако ну, з наступною передачею мат еріалів про виявлені порушен ня органам, що видають ці доку менти, за наявністю торгових патентів; - за дорученням спец іальних підрозділів по борот ьбі з організованою злочинні стю проводять перевірки своє часності подання та достовір ності документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою пода тків, інших платежів в порядк у, встановленому законом; - под ають до судів позови до підпр иємств, установ, організацій та громадян про визнання уго д недійсними і стягнення в до ход держави коштів, одержани х ними за такими угодами, а в і нших випадках - коштів, одержа них без установлених законом підстав, а також про стягненн я заборгованості перед бюдже том і державними цільовими ф ондами за рахунок їх майна; - п одають до судів позови про за стосування санкцій, пов'язан их із забороною організації і проведення азартних ігор н а території України.

Згідно з п. 2 ст. 9 Закону Украї ни "Про систему оподаткуванн я" платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов 'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідн о до законів декларації, бухг алтерську звітність та інші документи і відомості, пов'яз ані з обчисленням і сплатою п одатків і зборів (обов'язкови х платежів).

Права органів державної по даткової служби передбачені статтею 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»№ 509-ХІІ від 04.12.1990 р.

Зокрема, п. 17 ч. 1 статті 11 цього Закону встановлено, що орган и державної податкової служ би у випадках, межах компетен ції та у порядку, встановлени х законами України, мають пра во звертатися у передбачени х законом випадках до судови х органів із заявою (позовною заявою) про скасування держа вної реєстрації суб' єкта пі дприємницької діяльності.

Таким чином, зважаючи, на те , що державна податкова служб а здійснює контроль за дотри манням законодавства що пов' язане із обчисленням та спла тою податків і зборів обов' язкових платежів, подачею зв ітності, а відтак при порушен ні платниками податків подат кового законодавства вправі звертатися з позовом до суду .

Однак, позивачем не надано с уду доказу щодо порушення ві дповідачем податкового зако нодавства або наявності у нь ого заборгованості по податк ових зобов' язаннях та не на дано доказів щодо неподачі з вітності більше року, відпов ідно до чинного законодавств а .

Суд звертає увагу, що Закон України «Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців»є спе ціальним та регулює відносин и, які виникають у сфері держа вної реєстрації юридичних ос іб, а також фізичних осіб - під приємців.

Відповідно до ст. 5 зазначен ого Закону державна реєстрац ія юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців проводит ься державним реєстратором в иключно у виконавчому коміте ті міської ради міста обласн ого значення або у районній, р айонній у містах Києві та Сев астополі державній адмініст рації за місцезнаходженням ю ридичної особи або за місцем проживання фізичної особи - п ідприємця.

Таким чином, суд приходить д о висновку, що з позовом про пр ипинення юридичної особи на підставі наявності в Єдиному державному реєстрі запису п ро відсутність юридичної осо би за вказаним її місцезнахо дженням мають право звертати сь районні державні адмініст рації, а не податкові органи.

Так, Законом України «Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підп риємців»передбачено право о сіб на зміну свідоцтва про де ржавну реєстрацію у зв' язку із змінами місцезнаходженн я юридичної особи.

Відповідно до ч.6 ст. 9 вищезаз наченого Закону заміна свід оцтва про державну реєстраці ю проводиться у разі, зокрема внесення змін до відомостей про юридичну особу, якщо ці зм іни пов'язані із зміною місце знаходження юридичної особи .

Статтею 19 Закону України «П ро державну реєстрацію юриди чних осіб та фізичних осіб - підприємців»визначена проц едура внесення змін до відом остей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державн ому реєстрі.

Так, відповідно до п. 1 ст. 19 заз наченого Закону у разі якщо з міна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдином у державному реєстрі, не пов'я зана із змінами, що вносяться до установчих документів юр идичної особи, або не підляга є державній реєстрації, особ а, уповноважена діяти від іме ні юридичної особи (виконавч ого органу), подає (надсилає ре комендованим листом з описом вкладення) державному реєст ратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридич ної особи заповнену реєстрац ійну картку про внесення змі н до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдином у державному реєстрі.

Однак, Шевченківська район на у м. Києві державна адмініс трація свого представника до суду не направила, пояснень щ одо підстав задоволення позо ву не надала, однак в клопотан ні про розгляд справи без її у часті вказала, що покладаєть ся на думку суду, не надавши жо дних доказів правомірності в несення запису щодо відсутно сті юридичної особи за її міс цезнаходженням.

Не надано позивачем також п ідтвердження щодо встановле ння ним відсутності відповід ача за вказаною адресою. Не на дано доказів на підставі яки х вносився запис про відсутн ість відповідача за вказаною адресою.

Під час розгляду справи, суд ові засідання по даній справ і неодноразово відкладались з метою надання позивачу час у для підтвердження заявлени х позовних вимог та надання п ояснень третьої особи.

Позивачем не було надано до відку про стан заборгованост і відповідача. Крім того, з мат еріалів справи не вбачається , що відповідач не подавав дер жавному реєстратору реєстра ційну картку про підтверджен ня відомостей про юридичну о собу. Також суду не надано док азів про надсилання державни м реєстратором відповідачу п овідомлення щодо необхіднос ті подання державному реєстр атору реєстраційної картки. Не доведено правомірність вн есення запису про відсутніст ь юридичної особи за її місце знаходженням.

Також Законом України від 21.12.2000р № 2181- III «Про погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами», , з окрема п.1.1. ст.17 передбачено, що платник податків, що не подає податкову декларацію у стро ки, визначені законодавством , сплачує штраф у розмірі деся ти неоподатковуваних мініму мів доходів громадян за кожн е таке неподання або її затри мку.

А відтак законодавець пере дбачив відповідальність пла тника податку за невчасну по дачу або не подачу податково ї декларації у Законі Україн и «Про погашення зобов' язан ь платників податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами». Також законод авцем передбачено підстави д ля скасування державної реєс трації, зокрема неподання де кларації протягом 12 місяців.

Слід зазначити, що Держава сприяє розвитку малого підп риємництва, створює необхідн і умови для цього та здійснює Державний контроль та нагля д за господарською діяльніст ю суб' єктів господарювання . Відповідно до ст. 19 Господарс ького кодексу України:

1. Суб'єкти господарювання м ають право без обмежень само стійно здійснювати господар ську діяльність, що не супере чить законодавству.

2. Суб'єкти господарювання п ідлягають державній реєстра ції відповідно до цього Коде ксу та закону.

3. Держава здійснює контроль і нагляд за господарською ді яльністю суб'єктів господарю вання.

Зокрема ч.5 ст.19 ГКУ передбаче но, що незаконне втручання та перешкоджання господарські й діяльності суб'єктів госпо дарювання з боку органів дер жавної влади, їх посадових ос іб при здійсненні ними держа вного контролю та нагляду за бороняються.

У ч.6 вказаного Кодексу вказ ано, що органи державної влад и і посадові особи зобов'язан і здійснювати інспектування та перевірки діяльності суб 'єктів господарювання неупер еджено, об'єктивно і оператив но, дотримуючись вимог закон одавства, поважаючи права і з аконні інтереси суб'єктів го сподарювання.

Суб'єкт господарювання має право на одержання інформац ії про результати інспектува ння і перевірок його діяльно сті не пізніш як через тридця ть днів після їх закінчення, я кщо інше не передбачено зако ном. Дії та рішення державних органів контролю та нагляду , а також їх посадових осіб, як і проводили інспектування і перевірку, можуть бути оскар жені суб'єктом господарюванн я у встановленому законодавс твом порядку.

Податкова політика, спрямо вана на забезпечення економі чно обґрунтованого податков ого навантаження на суб'єкті в господарювання, стимулюван ня суспільно необхідної екон омічної діяльності суб'єктів , а також дотримання принципу соціальної справедливості т а конституційних гарантій пр ав громадян при оподаткуванн і їх доходів.

Згідно ч.1 ст.48 ГКУ Державою с творюються сприятливі орган ізаційні та економічні умови для розвитку підприємництва органи влади на умовах і в пор ядку, передбачених законом.

Тобто контроль щодо відпов ідності юридичної адреси і м ісця знаходження юридичної о соби здійснюється органами р еєстрації відповідно до Зако ну України «Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців». Кр ім того, суд звертає увагу, що існує порядок стягнення борг у з платників податку, тобто з аконодавством України встан овлено відповідальність пла тників податку за несплату з обов' язань до державного бю джету України. І тільки при в заємодії органів податкової служби і органів реєстрації при підставі відсутності ос оби за юридичною адресою мож на припинити юридичну особу. Однак позивачем та третьою о собою в судовому засіданні н е надано доказів що відповід ач не має заборгованості пер ед бюджетом України та доказ ів щодо дотримання порядку в несення запису про відсутніс ть за місцем реєстрації в єди ний державний реєстр відпові дно до чинним законодавством України.

Крім того, суд звертає увагу що відповідно до положень КА С України, суд не може прийня ти рішення по справі не дослі дивши порушення прав свобод чи інтересів сторін у справі . У даному випадку відсутні п ідстави вважати, що у відпові дача немає заборгованості пе ред бюджетом України, що може призвести до порушення прав Держави.

Таким чином, враховуючи вищ езазначені норми законодавс тва та наявні в матеріалах сп рави докази, суд приходить до висновку про відмову у задов олення позовних вимог.

Частиною 2 статті 19 Конститу ції України передбачено, що о ргани державної влади та орг ани місцевого самоврядуванн я, їх посадові зобов' язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України.

Згідно з ч.3 ст. 2 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни у справах щодо оскарж ення рішень, дій чи бездіяльн ості суб' єктів владних повн оважень адміністративні суд и перевіряють, чи прийняті (вч инені) вони:

1) на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваже ння з метою, з якою це повноваж ення надано;

3) обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджен о);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації;

8) пропорційно, зокрема з дот риманням необхідного баланс у між будь-якими несприятлив ими наслідками для прав, своб од та інтересів особи і цілям и, на досягнення яких спрямов ане це рішення (дія);

9) з урахуванням права особ и на участь у процесі прийнят тя рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах пр о протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб' єкта владних повноважень обов' я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи б ездіяльності покладається н а відповідача, якщо він запер ечує проти адміністративног о позову.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС Укр аїни суд при вирішенні справ и керується принципом законн ості, відповідно до якого орг ани державної влади, органи м ісцевого самоврядування, їхн і посадові і службові особи з обов' язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и.

Зважаючи на викладене, суд д ійшов висновку, в задоволенн і позовних вимогах відмовити повністю, оскільки позивач, я к суб' єкт владних повноваже нь не надав суду достатньо до казів на підтвердження позов них вимог та не довів правомі рність вказаного позову.

Враховуючи викладене та ке руючись ст. ст. 69, 71, 94, 97, 112, 158-163 Кодекс у адміністративного судочин ства України, Окружний адмін істративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ :

В позові відмовити.

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, встановл еного цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Постанова може бути оскар жена до суду апеляційної інс танції протягом десяти днів з дня її складення в повному о бсязі за правилами, встановл еними ст. ст. 185-187 КАС України, шл яхом подання через суд першо ї інстанції заяви про апеляц ійне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти д нів апеляційної скарги.

Суддя Я.І. Добрянська

Дата складання та підп исання постанови в повному о бсязі - 30.04.2010 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.04.2010
Оприлюднено16.08.2010
Номер документу10652547
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1346/10/2670

Ухвала від 05.06.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 12.06.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 22.09.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Саприкіна І.В.

Постанова від 26.04.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні