Ухвала
від 05.10.2022 по справі 932/5631/22
БАБУШКІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

05 жовтня 2022 року

Справа № 932/5631/22

Провадження № 1-кс/932/2826/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 жовтня 2022 року м. Дніпро

Слідчий суддя Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши приміщенні суду в м. Дніпрі клопотання слідчого СВ Дніпровського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 погоджене прокурором Центральної окружної прокуратури м. Дніпра ОСОБА_4 , по кримінальному провадженню № 12022041030000803 від 02.06.2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України, про арешт майна,

ВСТАНОВИВ:

До Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська надійшло вищевказане клопотання, відповідно до якого слідчий просить накласти арешт на нерухоме майно, а саме: групи нежитлових приміщень №1301,1302,1303,1304,XIII-3, XIII-4, XIII-5, XIII-6, XIII-7, XIII-10, XIII-17, XIII-18, XIII-19, XIII-20, XIII-22, загальною площею 921 кв. м. реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2092137712101, за адресою м. Дніпро, вул. Мечникова, б.19, 13 поверх, право власності зареєстроване за Акціонерним товариством «ЛЕНГІПРОМЕЗ» (Російська Федерація, м. Санкт Петербург), з метою забезпечення збереження речових доказів, шляхом заборони користуванням, розпорядженням та відчуження даного майна. Заборонити органам (Міністерству юстиції України, його територіальним органам) та всім суб`єктам державної реєстрації прав (виконавчим органам сільських, селищних та міських рад, Київським, Севастопольським міським, районним, районним у містах Києві та Севастополі державним адміністраціям, акредитованим суб`єктам, державним реєстраторам прав на нерухоме майно), які здійснюють повноваження у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», вчиняти будь - які реєстраційні дій (державна реєстрація прав та їх обтяжень, внесення записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, змін до них та їх скасування, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а також інші дії, що здійснюються в Державному реєстрі прав) відносно об`єкту нерухомого майна, розташованого за вищевказаною адресою.

В обґрунтування зазначеного клопотання, слідчий зазначає, що слідчим відділом Дніпровського районного управління ГУНП в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12022041030000803 від 02.06.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України.

Досудовим розслідування встановлено, що 02.06.2022 до СВ ДРУП ГУНП від оперативного підрозділу ГУНП надійшов рапорт про те, що на підставі ЗУ «Про націоналізацію майна в Україні держави-агресора та її резидентів», а також Резолюції Асамблеї ООН 3314 «Визначення агресії» від 14.12.1974 року, у ході проведення заходів по збору інформації, щодо активів юридичних та фізичних осіб держави агресора встановлено, що на території міста Дніпра та області розташовані та займаються фінансово-господарською діяльністю ряд юридичних осіб, в тому числі Українсько-Білоруське ТОВ Фірма «ЛУКСОР» код ЄДРПОУ 24613753, ТОВ «СУРІ» кодЄДРПОУ 00444576, ТОВ"ХМЕЛЬНИКАГРОТЕХСЕРВІС" код ЄДРПОУ 33625908,кінцеві бенефеціари, яких за наявною інформацією, мають тісні зв`язки з іншими підприємцями та посадовцями держави агресора, що в свою чергу може свідчити про вчинення останніми кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України.

В ході здійснення досудового розслідування встановлено, щона території України здійснюють господарську діяльність юридична особа Українсько-Білоруське ТОВ Фірма «ЛУКСОР» код ЄДРПОУ 24613753, ТОВ «СУРІ» кодЄДРПОУ 00444576, ТОВ"ХМЕЛЬНИКАГРОТЕХСЕРВІС" код ЄДРПОУ 33625908 кінцевими бенефіціаром якого прямо є громадянин Російської Федерації ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який на правах власності володіє групою нежитлових приміщень розташованими в бізнес-центрі «Цивілізація», за адресою: м. Дніпро, вул. Мечникова, б. 19 та входить до членів Обслуговуючого кооперативу «Цивілізація» (код ЄДРПОУ 38301048). До складу засновників Обслуговуючого кооперативу «Цивілізація» (код ЄДРПОУ 38301048) входить АТ «Ленгіпромез» (м. Санкт Петербург, Російська Федерація). Відповідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у володінні АТ «Ленгіпромез» перебуває група нежитлових приміщень №1301,1302,1303,1304,XIII-3, XIII-4, XIII-5, XIII-6, XIII-7, XIII-10, XIII-17, XIII-18, XIII-19, XIII-20, XIII-22, загальною площею 921 кв. м. реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2092137712101, за адресою м. Дніпро, вул. Мечникова, б.19, 13 поверх.

Встановлено, що АТ «Ленгіпромез» здійснює комплексне проектування об`єктів металургійної промисловості, машинобудування Російської Федерації та має нагороди від органів влади держави-агресора.

Допитаний виконавчий директор ОК Цивілізація надала свідчення, що офісні приміщення АТ «Ленгіпромез» на теперішній час здаються в оренду, безпосередньо представниками підприємства.

Таким чином, є підстави вважати, що АТ «Ленгіпромез» отриманні прибутки від діяльності на території України, можуть використовуватись для фінансування агресії Російської Федерації проти України.

15 березня набув чинності Закон України від 03.03.2022 р. № 2108-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення кримінальної відповідальності за колабораційну діяльність» (далі Закон № 2108), яким в Україні передбачено кримінальну відповідальність за вчинення низки діянь, що сприяють збройній агресії на території України.

Відповідно до ч.4 ст. 111-1 КК України, відповідальність настає за дії у вигляді передачі матеріальних ресурсів незаконним збройним чи воєнізованим формуванням, створеним на тимчасово окупованій території та (або) збройним чи воєнізованим формуванням держави-агресора.

Також за цією частиною кваліфікуються дії з провадження господарської діяльності у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, в т.ч. з окупаційною адміністрацією держави-агресора.

Санкція ч.4 ст.111-1 КК України передбачає конфіскацію майна, отже є всі підстави вважати, що відносно об`єкту нерухомого майна: групи нежитлових приміщень №1301,1302,1303,1304,XIII-3, XIII-4, XIII-5, XIII-6, XIII-7, XIII-10, XIII-17, XIII-18, XIII-19, XIII-20, XIII-22, загальною площею 921 кв. м. реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2092137712101, за адресою м. Дніпро, вул. Мечникова, б.19, що перебуває у власності АТ «Ленгіпромез», можуть вчинятись реєстраційні дії щодо передачі прав іншим особам, з метою уникнення відповідальності та унеможливлення стягнення збитків за матеріалами кримінального провадження.

Згідно ЗаконуУкраїни «Проосновні засадипримусового вилученняв Україніоб`єктівправа власностіРосійської Федераціїта їїрезидентів» іззмінами,внесеними згідноіз Законами№ 2247-ІХвід 12.05.2022,№ 2468-ІХвід 28.07.2022з метоюзахисту суверенітетуі територіальноїцілісності України,національних інтересів,національної безпеки,забезпечення їїекономічної самостійності,прав,свобод тазаконних інтересівгромадян України,суспільства тадержави, враховуючиповномасштабну агресивнувійну,яку РосійськаФедерація розв`язалаі ведепроти Українита Українськогонароду зпорушенням нормміжнародного права,вчиняючи злочинипроти людства, виходячи з положеньКонституції України,Декларації про державний суверенітет Українита загальновизнанихміжнародних нормі правил,зокрема щодосуверенного праваУкраїни назахист, враховуючи Указ Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року№ 64/2022, затверджений Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року№ 2102-IX, зурахуванням потребиневідкладного таефективного реагуванняна наявнізагрози національнимінтересам України, враховуючи положенняIV Гаазької конвенції про закони і звичаї війни на суходолі та додатка до неї: Положення про закони і звичаї війни на суходолівід 18жовтня 1907року, Верховна Рада України прийняла цей Закон, який визначає правові засади примусового вилучення з мотивів суспільної необхідності (включаючи випадки, за яких це настійно вимагається військовою необхідністю) об`єктів права власності Російської Федерації як держави, яка почала повномасштабну війну проти України, та її резидентів.

Згідно зазначеного Закону:

Російська Федерація - держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно доРезолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 "Визначення агресії"від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України;

резиденти - юридичні особи (їх філії, представництва), що здійснюють свою діяльність відповідно до законодавства України на території України, засновником (учасником, акціонером) або бенефіціаром яких прямо або опосередковано є Російська Федерація та/або у яких Російська Федерація прямо або опосередковано чи юридичні особи, засновником (учасником, акціонером) або бенефіціаром яких є Російська Федерація та/або у яких Російська Федерація прямо або опосередковано має частку у статутному (складеному) капіталі, акції, паї, інше членство (участь у будь-якій формі) у юридичній особі;

примусове вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів - примусове вилучення об`єктів права власності Російської Федерації та об`єктів права власності її резидентів з мотивів суспільної необхідності (включаючи випадки, за яких це настійно вимагається військовою необхідністю) на користь держави Україна на підставі і в порядку, встановлених цим Законом;

об`єкти права власності Російської Федерації та її резидентів - рухоме і нерухоме майно, кошти, вклади у банках, цінні папери, корпоративні права, інше майно (активи), що знаходяться (зареєстровані) на території України та безпосередньо або через афілійованих осіб належать Російській Федерації та її резидентам.

Під час проведення досудового розслідування, відповідно до постанови слідчого від 30.09.2022, згідно ст. 98 КПК України, об`єкт нерухомого майна: група нежитлових приміщень №1301,1302,1303,1304,XIII-3, XIII-4, XIII-5, XIII-6, XIII-7, XIII-10, XIII-17, XIII-18, XIII-19, XIII-20, XIII-22, загальною площею 921 кв. м. реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2092137712101, за адресою АДРЕСА_1 , визнано речовим доказом у кримінальному провадженні №12022041030000803.

Таким чином, у зазначеному кримінальному провадженні існує наявна необхідність в арешті вищезазначеного нерухомого майна, яке визнано речовим доказом, з метою запобігання його пошкодження, знищення, перетворення, відчуження на користь третіх осіб Таким чином, слідчий вважає, що у зазначеному кримінальному провадженні існує наявна необхідність в арешті вищезазначеного нерухомого майна, яке визнано речовим доказом, з метою запобігання його пошкодження, знищення, перетворення, відчуження на користь третіх осіб.

У судове засідання слідчий не з`явився. Надав до суду заяву, в якій прохає розглянути справу за його відсутності.

Відповідно до ч. 2 ст. 172 КПК України власник майна у судове засідання не викликався.

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи те, що учасники не з`явились в судове засідання, слідчий суддя вважає за можливим розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.

Вивчивши клопотання про арешт майна та додані до нього докази, слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого підлягає задоволенню з наступних підстав.

У відповідно до ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Разом із цим, згідно з п. 7 ч. 2 ст. 131 КПК України, заходами забезпечення кримінального провадження є, зокрема арешт майна.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Згідно з ч. 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Разом із цим, ст. 98 КПК України визначено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Згідно ч. 10 ст. 170 КПК України арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Згідно ч. 2 ст. 173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); 4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 5) розумність та спів розмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; 6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.

Судом встановлено, постановою першого заступника керівника Дніпропетровської обласної прокуратури від 30.06.2022 року доручено здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12022041030000803 за ч. 4 ст.111-1 КК України слідчому відділу Дніпровського РУП ГУНП в Дніпропетровській області.

Слідчим СВДРУП ГУНПв Дніпропетровськійобласті майоромполіції ОСОБА_3 здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню № 12022041030000803, відомості про яке внесено до ЄРДР 02 червня 2022 року.

Постановою слідчого СВ ДРУП ГУ НП в Дніпропетровській області від 26.09.2022 року визнано речовим доказом по кримінальному провадженню № 12022041030000803від 02.06.2022року - об`єкт нерухомого майна: група нежитлових приміщень №1301,1302,1303,1304,XIII-3, XIII-4, XIII-5, XIII-6, XIII-7, XIII-10, XIII-17, XIII-18, XIII-19, XIII-20, XIII-22, загальною площею 921 кв. м. реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2092137712101, за адресою м. Дніпро, вул. Мечникова, б.19.

Правова кваліфікація даного кримінального правопорушення ч. 4 ст. 111-1 КК України.

Виходячи з того, що на порушення своїх міжнародних зобов`язань, передбаченихСтатутом Організації Об`єднаних Націй,Гельсінським заключним актом,Будапештським меморандумом від 5 грудня 1994 р.таДоговором про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і Російською Федерацією від 31 травня 1997 р., Російська Федерація першою застосувала збройну силу проти територіальної недоторканості та політичної незалежності України і протиправно використовує, починаючи з 27 лютого 2014 р. і до цього часу регулярні та іррегулярні збройні формування для анексії Автономної Республіки Крим та воєнної окупації інших частин території України в межах Донецької та Луганської областей;

Враховуючи відмову Російської Федерації виконати свої зобов`язання відповідно доМінського протоколу від 5 вересня 2014 р.за результатами консультацій Тристоронньої контактної групи щодо спільних кроків, спрямованих на імплементацію мирного плану президента України ОСОБА_6 та ініціатив президента Російської Федерації ОСОБА_7 , таМінського меморандуму від 19 вересня 2014 р. про виконання положень Мінського протоколу від 5 вересня 2014 р.щодо припинення застосування збройної сили та виведення з території України всіх іноземних збройних формувань, незаконних збройних формувань, військової техніки, а також бойовиків і найманців відповідно допунктів 1і10 Мінського протоколутапунктів 1і9 Мінського меморандуму;

Беручи до уваги, що спрямовані проти України дії Збройних сил Російської Федерації, а саме:

- введення на територію України формувань спецназу Головного розвідувального управління Генштабу Збройних сил Російської Федерації та військових підрозділів і військової техніки без розпізнавальних знаків;

- блокада українських портів та узбережжя, використання особового складу підрозділів, розташованих у Криму відповідно доукраїнсько-російської угоди 1997 р. про статус та умови перебування на території України Чорноморського флоту Російської Федерації, для блокування та роззброєння українських військових частин;

- анексія та воєнна окупація частин території України;

- систематичні артилерійські та ракетні обстріли території України у Донецькій та Луганських областях з території Російської Федерації;

- напади на українські повітряні сили;

- вторгнення та регулярні напади Збройних сил Російської Федерації на територію України та систематичні напади на Збройні сили України контрольованих, керованих і фінансованих Російською Федерацією іррегулярних підрозділів та найманців,

підпадають під ознаки злочину агресії як вони визначені у пунктах "a", "b", "c", "d", "e" та "g" статті 3 Резолюції Генеральної Асамблеї ООН N 3314 (XXIX) "Визнання агресії" від 14 грудня 1974 р., Постановою Верховної Ради України від 27 січня 2015 року № 129-VIII «Про Звернення Верховної Ради України до Організації Об`єднаних Націй, Європейського Парламенту, Парламентської Асамблеї Ради Європи, Парламентської Асамблеї НАТО, Парламентської Асамблеї ОБСЄ, Парламентської Асамблеї ГУАМ, національних парламентів держав світу про визнання Російської Федерації державою-агресором» визнано Російську Федерацію країною-агресором.

Отже, приймаючи до уваги, що нерухоме майно, а саме група нежитлових приміщень об`єкт нерухомого майна: група нежитлових приміщень №1301,1302,1303,1304,XIII-3, XIII-4, XIII-5, XIII-6, XIII-7, XIII-10, XIII-17, XIII-18, XIII-19, XIII-20, XIII-22, загальною площею 921 кв. м. реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2092137712101, за адресою м. Дніпро, вул. Мечникова, б.19, право власності зареєстровано за АТ «ЛЕНГІПРОМЕЗ» визнане речовим доказом по даному кримінальному провадженні, може бути використане, як доказ фактів та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, може містити відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, відповідає критеріям, встановленими ст. 98 КПК України, а також з метою запобігання протиправному відчуженню вказаного нерухомого майна, та збереження цього речового доказу, досягнення дієвості кримінального провадження, слідчий суддя вважає, що на дане нерухоме майно необхідно накласти арешт з встановленням права заборони відчуження, користування та розпорядження вказаним майном.

Таким чином, приходжу до висновку про необхідність задоволення клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2,7,98,131,170-173,309,372 КПК України, слідчий суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СВ Дніпровського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 погоджене прокурором Центральної окружної прокуратури м. Дніпра ОСОБА_4 , по кримінальному провадженню № 12022041030000803 від 02.06.2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України, про арешт майна задовольнити.

Накласти арешт на нерухоме майно, а саме групу нежитлових приміщень №1301,1302,1303,1304,XIII-3, XIII-4, XIII-5, XIII-6, XIII-7, XIII-10, XIII-17, XIII-18, XIII-19, XIII-20, XIII-22, загальною площею 921 кв. м. реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2092137712101, за адресою м. Дніпро, вул. Мечникова, б.19, 13 поверх, право власності зареєстроване за Акціонерним товариством «ЛЕНГІПРОМЕЗ» (Російська Федерація, м. Санкт Петербург), з метою забезпечення збереження речових доказів, шляхом заборони користуванням, розпорядженням та відчуження даного майна..

Заборонити органам (Міністерству юстиції України, його територіальним органам) та всім суб`єктам державної реєстрації прав (виконавчим органам сільських, селищних та міських рад, Київським, Севастопольським міським, районним, районним у містах Києві та Севастополі державним адміністраціям, акредитованим суб`єктам, державним реєстраторам прав на нерухоме майно), які здійснюють повноваження у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», вчиняти будь - які реєстраційні дій (державна реєстрація прав та їх обтяжень, внесення записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, змін до них та їх скасування, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а також інші дії, що здійснюються в Державному реєстрі прав) відносно об`єкту нерухомого майна, розташованого за вищевказаною адресою.

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про доступ до судових рішень» ця ухвала підлягає оприлюдненню в Єдиному державному реєстрі судових рішень не раніше дня її звернення до виконання.

Ухвала слідчого судді є обов`язковою для виконання всіма службовими особами, які здійснюють повноваження суб`єкта державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Невиконання без поважних причин судового рішення тягне відповідальність, установлену Законом.

Копію ухвали направити прокурору, власнику майна.

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку безпосередньо до Дніпровського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудБабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення05.10.2022
Оприлюднено14.05.2024
Номер документу106608577
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —932/5631/22

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Кононенко О. М.

Ухвала від 07.11.2023

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Куцевол В. В.

Ухвала від 12.12.2022

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Куцевол В. В.

Ухвала від 12.12.2022

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Куцевол В. В.

Ухвала від 12.12.2022

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Куцевол В. В.

Ухвала від 18.11.2022

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Бакуменко А. В.

Ухвала від 18.11.2022

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Бакуменко А. В.

Ухвала від 05.10.2022

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Цитульський В. І.

Ухвала від 05.10.2022

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Бакуменко А. В.

Ухвала від 05.10.2022

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Бакуменко А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні