Постанова
від 06.10.2022 по справі 461/2538/22
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа №461/2538/22

Провадження №3/461/2702/22

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 жовтня 2022 року суддя Галицького районного суду м.Львова Романюк В.Ф., з участю предстваника оосби, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ) адвоката Кліменченко С., представника митниці Лубоцького Б.І., розглянувши у судовому засіданні в режимі відеоконференції матеріали, які надійшли з Львівської митниці про притягнення до адміністративної відповідальності за порушення митних правил:

ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ), керівника компанії «SUPSTAN KFT» (1036 Budapest, Becsi ut 85. Fszt. 5, 2724 Ujlengyel, Hatar ut 12, Hungary, ідентифікаційний код (VAT number, Adoszam) НОМЕР_1 ,-

за ч.1 ст.483 Митного Кодексу України,-

в с т а н о в и в :

03.01.2022 в пункті пропуску «Краківець-Корчова» митного поста «Яворів» Львівської митниці в`їхав транспортний засіб з реєстраційним номером НОМЕР_2 / НОМЕР_3 яким переміщується товар: «керамічна плитка, одяг, світильники та інше», за митною декларацією типу IМ EE №UA100000/2021/708732 вагою брутто 22554,55 кг.». Як підставу для переміщення товару, водієм фірми перевізника до митного контролю подано наступні документи:

-міжнародна товарно-транспортна накладна (CMR) №0158672 від 30.12.2021 року;

-рахуноку-фактура (Commercial Invoice) №087/12/2021 від 29.12.2021 року;

-пакувальний лист (Packing List) №087/12/2021 від 29.12.2021 року;

-книжка МДП (CARNET TIR) SX84004013.

Відповідно доподаних документів,на митнутериторію Українитранспортним засобомз реєстраційнимномером НОМЕР_2 / НОМЕР_3 на адресу TOB«СМАЙТ ІНВЕСТ» (08147, с.Софіївська Борщагівка(з), вул.Гетьманська 6, прим.49, код ЄДРПОУ 44020356) переміщується товар:

-плитка керамічна вагою брутто 20574,29 кг.;

-одяг (чоловічий, жіночий, дитячий) в асортименті вагою брутто 1353,00 кг.;

-друковані репродукції: рекламна картинка (постер) - 22 шт.;

-фурнітура кріплення з недорогоцінних (чорних) металів, для використання в будівлях, напрямна на стіну - 3 шт.;

-рами для фотокарток з недорогоцінних металів (Рамка для рекламного постера) - 12шт.;

-статичні перетворювачі електричні, цивільного призначення (блок живлення) - 34 шт.;

-з`єднувачі та контактні елементи для напруги не більше 1000В (Розетка) - 2 шт.;

-електричні дроти оснащені з`єднувальними пристроями, для напруги 220В (Шнур живлення) - 112 шт.;

-обладнання освітлювальне електричне в асортименті для кімнатного освітлення світильники стельові/настінні) - 705 шт.;

-обладнання освітлювальнеелектричне васортименті длякімнатного освітленняОсвітлювач стельовий/настінний)-44шт.та (Світильник трековий) - 40 шт.;

- частини до світильників та освітлювального обладнання, в розібраному стані з набором кріплень (Стандартний шино провід) - 45 шт., (Живлення шино проводу) - 14 шт., (Кінцева кришка живлення) - 15 шт., (З`єднання для шино проводу) - 35 шт., (З`єднувач треків освітлення) - 5 шт., Підвіс для треків) - 134 шт.

Відправником тапродавцем вказаноготовару,відповідно дотоваросупровідних документів,зазначена компанія «SUPSTANKFT» (1036 Budapest, Becsi ut 85. fszt. 5, 2724 Ujlengyel, Hatar ut 12, Hungary, ідентифікаційний код (VAT number, Adoszam) 27091452213). Вага брутто переміщуваного товару заявлена 22554,55 кг., вартість 25999,20 доларів США, що згідно з курсом Національного банку України відповідає сумі 709211,38 гривень.

У ході здійснення митного контролю транспортного засобу, а саме під час проведення митного огляду переміщуваного вантажу, встановлено невідповідність фактично переміщуваного товару даним зазначеним у товаросупровідних документах.

Так, під час здійснення митного огляду встановлено наступні невідповідності між фактично переміщуваним товаром та товаром заявленим у товаросупровідних документах:

-плитка керамічна для покриття підлоги, згідно з маркуванням, встановлено наявність у кількості 7860 кг., яка розміщена на 10 дерев`яних піддонах. Заявлено у товаросупровідних документах 20574,29 кг. (брутто), 19481,04 кг. (нетто);

-рамка для рекламного постера, встановлено наявність - 2 штуки. Заявлено у товаросупровідних документах 12 штук;

-шнур живлення, встановлено наявність - 10 штук. Заявлено у товаросупровідних і документах 112 штук;

-статичні перетворювачі електричні, цивільного призначення. Джерело живлення (блоки живлення) заявлено - 34 штуки. Фактично товар не виявлено;

-обладнання освітлювальне електричне в асортименті для кімнатного освітлення, яке підвішується або закріплюється на стелі чи на стіні, не містить радіообладнання у своєму складі, виготовлене з комбінованих матеріалів, постачаються в частково розібраному стані в комплекті з кріпленнями, складовими елементами та запасними частинами до них: світильник стельовий/настінний) заявлено - 705 штук. Фактично товар не виявлено;

-світильник трековий виявлено -140шт. (торговельнамарка:LINEALIGHT). Заявлено утоваросупровідних документах 40 штук;

-заявлено утоваросупровідних документаходяг васортименті загальноювагою 1353кг. Фактично виявленоодяг васортименті (жіночий,чоловічий,дитячий)різних торговихмарок (VERO МОDA,PRODUKT,JackJones,VILA,SELECTEDHOMME,PIECES,Bestseller)без ознакв користування,в упаковкахта зетикетками виробника,загальною вагоюбрутто 12213кг. (а саме: куртки 804 шт., вагою 485 кг.; жакети - 858 шт., вагою 628 кг.; головні убори - 140 шт., вагою 11 кг.; ремні - 315 шт., вагою 57 кг.; сумки - 269 шт., вагою 44 кг.; окуляри - 315 шт., вагою 15 кг.; топи - 6844 шт., вагою 1053 кг.; шарфи - 23 шт., вагою 11 кг.; штани - 1632 шт., 570 кг.; джинси 1438 шт., вагою 812 кг., сорочки - 1813 шт., вагою 415 кг.; спідниці - 1063 шт., вагою 231 кг.; светри - 7236 шт., вагою 1544 кг.; футболки - 7196 шт., вагою 1430кг.; шорти - 6399 шт., вагою1936 кг; сукні - 10032 шт., вагою 2971 кг.), який знаходився у 883 поліетиленових мішках. Відомості про виявлений товар відсутні у товаросупровідних документах та митній декларації типу IM ЕЕ №UA100000/21/708732.

Інший товар, інформація про який наявна у товаросупровідних документах, відповідав по кількості заявленому.

Водій транспортного засобу ОСОБА_3 , який переміщував вказаний товар, від надання пояснень відмовився.

Для з`ясування обставин переміщення вказаного товару через митний кордон України Львівською митницею викликалися листом від 14.01.2022 №7.4-4/20-03/14/1143 керівник TOB «СМАЙТ ІНВЕСТ» ОСОБА_4 та листом 14.01.2022 №7.4-4/20-03/14/1141 керівник «SUPSTAN KFT» ОСОБА_5 (Стана). Однак у визначений час керівники вказаних підприємств до Львівської митниці не прибули та про причини неявки не повідомили.

У ходіпроведеної перевіркивстановлено,що вказанийтовар ввозитьсяв Українув митномурежимі імпортвідповідно дозовнішньоекономічного контрактукупівлі-продажу №0435ОC/UA від 24.10.2021 укладеногоміж компанією «SUPSTAN KFT» вособі директора Ondrej(Ондрей)Stana (Стана) та TOB «СМАЙТ ІНВЕСТ» в особі директора ОСОБА_4 , а як підставу для його пропуску на митну територію України подано товаросупровідні документи, які підписані директором компанії продавця «SUPSTAN KFT» Ondrej (Ондрей) Stana (Стана).

З ініціативи суду поставлено на обговорення питання про скерування матеріалів справи про притягнення до адміністративної відповідальності за порушення митних правил ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ), за ч.1 ст.483 Митного Кодексу України,- на дооформлення до Львівської митниці Державної митної служби України.

У судовому засіданні предстваник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ) адвокат Кліменченко С., представник митниці Лубоцький Б.І. про скерування матеріалів справи на дооформлення не заперечили, дослідивши матеріали адміністративної справи, суд приходить до наступного висновку.

Відповідно до ст.ст. 278, 280 КУпАП, ст. 489 МК України орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Проте, всупереч вимогам вказаних правових норм, судом першої інстанції в повному обсязі не були з`ясовані всі обставини справи, у зв`язку з чим постанова не може бути визнана законною і обґрунтованою.

Так, згідно з ст.ст. 458, 487 МК України, ст.ст.9-11 КУпАП підставою для визнання особи винною в порушенні митних правил, як різновиду адміністративного правопорушення, євстановлення у вчиненому нею діянні всіх ознак складу такого правопорушення, в тому числі ознак об`єктивної та суб`єктивної сторони складу правопорушення.

Обставини вчинення правопорушення встановлюються на підставі сукупності доказів, якіоцінюються посадовою особою за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом та правосвідомістю.

Згідно із ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість висунутого проти нього обвинувачення.

Європейський суд з прав людини у своїх рішеннях притримується позиції того, що суд вправі обґрунтовувати свої висновки лише доказами, що випливають зі співіснування достатньо переконливих, чітких і узгоджених між собою висновків чи схожих неспростовних презумпцій факту, тобто таких, що не залишать місце сумнівам, оскільки наявність останніх не узгоджується із стандартом доказування «поза розумним сумнівом».

У розумінні Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, притягнення особи до адміністративної відповідальності розцінюється як «кримінальне обвинувачення», оскільки адміністративні правопорушення мають ознаки, притаманні «кримінальному обвинуваченню» у значенні ст. 6 Конвенції.

Відповідно до ст.6 даної Конвенції: «Кожний обвинувачений у вчиненні кримінального правопорушення має щонайменше такі права: бути негайно і детально поінформованим зрозумілою для нього мовою про характер і причини обвинувачення, висунутого проти нього; мати час і можливості, необхідні для підготовки свого захисту; захищати себе особисто чи використовувати юридичну допомогу захисника,вибраного на власний розсуд, або - за браком достатніх коштів для оплати юридичної допомоги захисника - одержувати таку допомогу безоплатно, коли цього вимагати інтереси правосуддя; допитувати свідків обвинувачення або вимагати, щоб їх допитали, а такожвимагати виклику й допиту свідків захисту на тих самих умовах, що й свідків обвинувачення; якщо він не розуміє мови, яка використовується в суді, або не розмовляє нею-одержувати безоплатну допомогу перекладача».

Водночас, цих вимог закону митним органом при складенні протоколу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ) в повній мірі виконано не було, чим грубо порушено право на захист особи, яка притягається до відповідальності, адже такий був не обізнаний про складення щодо нього даного протоколу.

Згідно з ч.1 ст.486 МК України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

При цьому, обов`язок щодо належного складання протоколу про порушення митних правил, який в порядку ст. 495 МК України є одним з доказів в справі про адміністративне правопорушення, та надання доказів на підтвердження викладених в протоколі відомостей, покладається на особу, яка має право складати відповідний протокол, та не може бути перекладено на суд.

Відповідно достатті 494 МК України, протокол про порушення митних правил є основним джерелом доказів. Протокол складається у кожному випадку виявлення порушення митних правил, він є єдиною формою документу, в якому фіксується факт вчинення порушення митних правил, ніякого іншого документу про прийняття до провадження митними органами не оформляється. Від того, наскільки грамотно, змістовно і умотивовано складений протокол, залежить якість розгляду справи про порушення митних правил, правильність розгляду справи по суті й обґрунтованість застосування адміністративного стягнення та об`єктивність провадження у справі в цілому.

Таким чином, протокол про порушення митних правил займає провідне місце в переліку засобів, за допомогою яких встановлюються фактичні дані, на підставі яких у визначеному законом порядку посадові особи митних органів встановлюють наявність чи відсутність митного правопорушення, вину особи в його вчиненні та інші обставини, що вказуються уст.280 КУпАП iмають значення для правильного розв`язання справи. Така позиція законодавця вимагає саме від посадових осіб, які складають протокол, суворо дотримуватися порядку його оформлення.

Так, згідно з протоколом про порушення митних правил, ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ) ставиться у вину вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК, а саме переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх кількості, та вартості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Як вбачаєтьсяз матеріалівсправи,протокол про порушення митних правил №0096/20900/22 був складений за відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ). При цьому, особа яка притягується до адміністративної відповідальності була неналежним чином повідомлена щодо складення даного протоколу.

В матеріалахсправи наявнийлист Львівськоїмитниці Державноїмитної службиУкраїни відповіднодо якогомитний органвикликає громадянина ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 )для наданняпояснень,однак вреквізитах такоголиста вказаноневірну електроннуадресу компанії«SUPSTANKFT»,а такожне міститьсяпідтвердження надсиланнямитницею таотримання даноголиста ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ), що свідчить про порушення права громадянина ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ), гарантовані ст. 494, 498 МК України, а саме: право бути присутнім під час складання протоколу про порушення митних правил та право на користування юридичною допомогою захисника під час складання такого протоколу.

При цьому, з матеріалів справи не вбачається, що право особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, в тому числі право користування послугами перекладача було роз`яснено та забезпечено громадянину Чеської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ) належним чином та у належний спосіб, адже неможливо не звернути увагу на те, що протокол про порушення митних правил з перекладом на мову, якою володіє ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ) не надсилався останньому, оскільки як вбачається з матеріалів справи даний протокол не перекладений на чеську мову.

Разом з тим, суд звертає увагу на те, що у матеріалах справи наявний висновок спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Державної митної служби України від 13.05.2022 № 142000-3301-0226, згідно з яким вартість вилученого товару становить 14122726,20 грн.

Поряд з цим, вказаний висновок, складений експертом Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Державної митної служби України Приходьком В.В. за адресою: просп. Степана Бандери, 8, корп.8, м. Київ - 73 є неналежним та недопустимим доказом визначення вартості ввезеного товару з огляду на наступне.

У зазначеномувисновку вказано,що длявизначення вартостітовару застосованопорівняльний підхід,який передбачаєаналіз цінпродажу тапропонування подібнихтоварів звідповідним коригуваннямвідмінностей міжоб`єктамипорівняння тадосліджуваними об`єктами.Результати цього дослідження є достовірними за умови, що товари зазначені у постанові про призначення експертизи від 25.04.2022, протоколі про порушення митних правил від 17.01.2022 № 0096/20900/22 та описі предметів від 17.01.2022 відповідають наданим на дослідження зразкам; цінова інформація отримана з оприлюднених відкритих джерел, та інформація щодо кількості товарів згідно наданих документів є правдивою. Експерт припускає відсутність будь-яких прихованих факторів, що впливає на вартість досліджуваних об`єктів.

До висновку не додано будь-яких матеріалів, які б підтверджували наявність об`єктів порівняння та цін на них, а також не наведено конкретних методів порівняння і врахування коригування відмінностей між такими і досліджуваним товаром.

Дослідження експерта відбувалося без відповідності до вимог передбачених Інструкцією про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженихнаказом Міністерства юстиції України 08.10.1998 року № 53/5(надалі -Інструкція № 53/5).

Інструкцією № 53/5передбачено, що основним завданням товарознавчої експертизи є: визначення вартості товарної продукції; визначення належності товарів до класифікаційних категорій, які прийняті у виробничо-торговельній сфері; визначення характеристик об`єктів дослідження відповідно до вимог Українського класифікатора товарів зовнішньої економічної діяльності; визначення змін показників якості товарної продукції; установлення способу виробництва товарної продукції: промисловий чи саморобний, підприємства-виробника, країни-виробника; визначення відповідності упакування і транспортування, умов і термінів зберігання товарної продукції до вимог чинних правил.

Відповідно до вищевказаної Інструкції, з метою виконання певного експертного завдання експертами застосовуються відповідні методи дослідження, методики проведення судових експертиз, а також нормативно-правові акти та нормативні документи (міжнародні, національні та галузеві стандарти, технічні умови, правила).

Разом з цим, зазначений висновок не містить даних про те, з якими саме об`єктами було здійснено порівняння товарів щодо яких здійснено експертизу, не долучено будь-яких матеріалів, які б підтверджували наявність об`єктів порівняння та цін на них, а також не наведено конкретних методів порівняння і врахування коригування відмінностей між такими і досліджуваними товарами, при цьому Інтернет-ресурси, з яких взято вартість товарів, не містять посилань на конкретні товари. Також експертом не зазначено, які саме стандарти та технічні умови до даного виду товару він використовував; не вказано код товару Українського класифікатора товарів зовнішньої економічної діяльності; не надані відомості з митних баз Держмитслужби щодо подібних (аналогічних) товарів, що імпортуються в Україну. До того ж, вилучений товар ввозився в Україну з-за кордону, однак для визначення його вартості використовувались національні Інтернет-сайти, тобто вартість визначалась на підставі цін внутрішнього ринку, а не рівня світових цін.

Крім того, у наявній постанові про призначення експертизи в справі про порушення митних правил № 0096/20900/22 проведення експертизи доручено експертам Спеціалізованої лабораторії з питань експертиз та досліджень Держмитслужби (пр. С.Бандери, 8, корпус 8, м. Київ, 04073).

Однак, з матеріалів справи не вбачається, що відібрані зразки державним інспектором Львівської митниці Козловською М.М. та в подальшому передані державному інспектору відділу провадження у справах про порушення митних правил УБК та ПМП Львівської митниці Сичову Ю.В. такі зразки були направлені по місцю проведення експертизи а саме: м. Київ, пр. С.Бандери, 8, корпус 8, як вбачається з постанови про призначення експертизи в справі про порушення митних правил і супровідного листа Львівської митниці Державної митної служби України, оскільки експертом було передано лише опис предметів, а тому, на думку суду, експерт ОСОБА_6 об`єктивно не міг надати відповідь на питання, які були поставлені щодо предмета експертизи, зокрема чи є предмети порушення митних правил новими, що в свою чергу унеможливлює надати відповідь щодо вартості товару, а тому з огляду на встановлені апеляційним судом обставини, експертиза вартості товарів та їхній стан повинна бути проведена відповідно до вимог передбачених проведення експертиз, оскільки наявні обгрунтовні сумніви проведення експертизи митним органом.

Відтак, неможливо встановити вартість вилучених товарів у ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ) згідно з протоколом про порушення митних правил.

Поряд з цим, згідно з витягом з ЄДРПОУ, видом основної економічної діяльності Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Державної митної служби України є державне управління загального характеру, до якого, відповідно до Коду КВЕД 84.11, не відноситься діяльність щодо проведення експертиз.

Окрім того, всупереч Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень затвердженихнаказом Міністерства юстиції України 08.10.1998 № 53/5, у висновку експерта відсутні дані про повідомлення експерта про кримінальну відповідальність за дачу завідомо неправдивого висновку та за відмову від проведення експертизи.

Відповідно до рішення Великої Палати Верховного Суду від 18.12.2019 № 522/1029/18 висновок експерта не може бути належним і допустимим доказом, якщо у ньому не зазначено, що експерт обізнаний про кримінальну відповідальність за завідома неправдивий висновок, і що такий висновок підготовлено для подання до суду.

У вказаному висновку експерт не був повідомлений про кримінальну відповідальність за завідомо неправдивий висновок.

З огляду на вищенаведене, вважаю, що вказаний висновок є таким, що викликає сумніви у його правильності, та потребує усунення певних суперечностей та недоліків.

Таким чином, враховуючи наведене, наявний в матеріалах справи висновок не є належним та допустимим доказом, яким підтверджується факт того, що вартість вилучених товарів становить 14 122 726,20 грн.

Відповідно до вимог ст. 527 МК України у справі про порушення митних правил суд (суддя), що розглядає справу, має право винести постанову про проведення додаткової перевірки.

Враховуючи наведене, суд приходить до висновку, щопостанова суду першої інстанції підлягає скасуванню, а матеріали справи направленню до Львівської митниці Державної митної служби для проведення додаткової перевірки,під час якої необхідно провести належну експертизу усіх виявлених товарів, щодо яких встановлено невідповідність, заявлених Львівською митницею Держмитслужби у протоколі про порушення митних правил №0096/20900/22, шляхом усунення вищенаведених недоліків під час проведення експертизи, також вжити всі необхідні дії, спрямовані на усунення порушення права на захист прав та інтересів, належно повідомивши особу про порушення митних правил, тобто виконати всі дії відповідно до ст. 494,498 МК щодо осіб, які не є громадянами України та у разі необхідності виконати інші дії, необхідні для встановлення всіх обставин справи, які підлягають з`ясуванню під час провадження в справі про порушення митних правил.

Відтак, питання про усунення зазначених вище недоліків може бути усунутеЛьвівською митницею Державною митною службоюу ході проведення додаткової перевірки, суд вважає за необхідне матеріали справи про вчинення ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ) порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст.483 МК України, повернути до Львівської митниці Державної митної служби України для проведення додаткової перевірки.

Керуючись ст. 294 КУпАП, суд,

постановив:

Матеріали справи про притягнення ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ), до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України - повернути начальнику Галицької митниці Держмитслужби для належного дооформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя В.Ф. Романюк

СудГалицький районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення06.10.2022
Оприлюднено11.10.2022
Номер документу106651666
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —461/2538/22

Постанова від 27.01.2023

Адмінправопорушення

Львівський апеляційний суд

Галапац І. І.

Постанова від 27.01.2023

Адмінправопорушення

Львівський апеляційний суд

Галапац І. І.

Постанова від 22.11.2022

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Романюк В. Ф.

Постанова від 06.10.2022

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Романюк В. Ф.

Постанова від 12.09.2022

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Стрельбицький В. В.

Постанова від 27.07.2022

Адмінправопорушення

Львівський апеляційний суд

Маліновська-Микич О. В.

Постанова від 15.06.2022

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Радченко В. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні