Рішення
від 07.10.2022 по справі 420/9626/22
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/9626/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 жовтня 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Свиди Л.І.

розглянувши в порядку письмового провадження справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ХТМО» до Державного агентства меліорації та рибного господарства України про визнання протиправною відмови та зобов`язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИВ:

До суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «ХТМО» з позовною заявою до Державного агентства меліорації та рибного господарства України про визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо встановлення Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році згідно поданої ним заяви, зобов`язання відповідача встановити позивачу частку добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році згідно поданої заяви.

За цією позовною заявою відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами у відповідності до ст. 262 КАС України та наданий відповідачу строк для подання до суду відзиву на цю заяву, позивачу - відповіді на відзив.

Ухвалою від 05.09.2022 року судом прийнято до розгляду заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ХТМО» про зміну предмету позову, в якій позивач просить визнати протиправною відмову Державного агентства меліорації та рибного господарства України щодо встановлення Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, оформлену Протоколом засідання Комісії з розгляду заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів №1 від 25.10.2021-22.11.2021 року, зобов`язання відповідача встановити позивачу частку добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, згідно поданої заяви, а саме у період з 01 січня 2022 року по 31 грудня 2026 року в обсягах за видами, тонн: атерина (40 тонн), кефаль 50 (тонн), бички (5 тонн), пелінгас (4 тонн), креветка (2 тонн), лобас (2 тонн).

Позов обґрунтований позивачем тим, що він звернувся до відповідача із заявами: 1) про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей у рибогосподарському водному об`єкті (його частин) у Шаболатському лимані у період з 01 січня 2022 року по 31 грудня 2026 року в обсягах за видами, тонн: атерина (40 тонн), кефаль 50 (тонн), бички (5 тонн), пелінгас (4 тонн) камбала глоса (2 тонн), креветка (2 тонн), лобас (2 тонн); 2) про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей у рибогосподарському водному об`єкті (його частині) у Чорному морі у період з 01 січня 2022 року по 31 грудня 2026 року в обсягах за видами, тонн: камбала каклан (2 тонн), камбала глоса (3 тонн), ставрида (5 тонн), барабуля (5 тонн), пелінгас (3 тонн), кефаль (40 тонн), оселедець чорноморський (30 тонн), пузанок (5 тонн), сарган (2 тонн), креветка (2 тонн), кілька чорноморська (30 тонн), хамса чорноморська (20 тонн), рапана (20 тонн), та інші види риб, крім краснокнижних. Проте, згідно Протоколу засідання Комісії з розгляду заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів №1 від 25.10.2021-22.11.2021 позивачу відмовлено у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році. Позивач вважає таку відмову протиправною, оскільки Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» надано право на спеціальне використання таких видів водних біоресурсів, на які не встановлюються ліміти, а саме вилов: аретини, кефалі, бичків, креветки.

З відзиву на позовну заяву вбачається, що відповідач позов не визнає, зазначає, що на підставі п. 11 Порядку Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» було відмовлено у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів на 2022 рік для здійснення промислу у Будацькому (Шаболатському) лимані у зв`язку із використанням протягом попередніх трьох років менш як на 75% обсягів виділеної частки добування (вилову) водних біоресурсів, за винятком форс-мажорних обставин (відсоток використання ТОВ «ХТМО» - 66,06%). Документів, які підтверджують настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) від позивача до Держрибагентства не надходило. Відповідач зазначає, що Комісія розглядала заяви користувачів, в тому числі і заяву позивача, в цілому, а не по окремому виду заявлених водних біоресурсів. Оскільки юридичною особою були заявлені види на які, відповідно до вищезазначених біологічних обґрунтувань, встановлюються ліміти спеціального використання водних біоресурсів, прогнози допустимого вилову водних біоресурсів та не лімітуються, прийнято рішення про відмову у встановленні частки в цілому по заяві відповідно до п. 11 Порядку. Крім того, відповідач зазначив, що положеннями Порядку не передбачено затвердження переліку користувачів водних біоресурсів, яким відмовлено у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів і обов`язок розміщувати його на власному офіційному веб-сайті, у зв`язку із чим вимоги позивача є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ХТМО» звернулося до Державного агентства меліорації та рибного господарства України із заявами від 19 липня 2021 року: 1) про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей у рибогосподарському водному об`єкті (його частин) у Шаболатському лимані у період з 01 січня 2022 року по 31 грудня 2026 року в обсягах за видами, тонн: атерина (40 тонн), кефаль 50 (тонн), бички (5 тонн), пелінгас (4 тонн) камбала глоса (2 тонн), креветка (2 тонн), лобас (2 тонн); 2) про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей у рибогосподарському водному об`єкті (його частині) у Чорному морі у період з 01 січня 2022 року по 31 грудня 2026 року в обсягах за видами, тонн: камбала каклан (2 тонн), камбала глоса (3 тонн), ставрида (5 тонн), барабуля (5 тонн), пелінгас (3 тонн), кефаль (40 тонн), оселедець чорноморський (30 тонн), пузанок (5 тонн), сарган (2 тонн), креветка (2 тонн), кілька чорноморська (30 тонн), хамса чорноморська (20 тонн), рапана (20 тонн), та інші види риб, крім красно книжних (аркуші справи 14-17).

Наказом Державного агентства меліорації та рибного господарства України №568 від 15 грудня 2021 затверджено перелік користувачів водних біоресурсів, яким установлено частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових і непромислових цілей у 2022 році (аркуші справи 23-37).

Згідно повідомлення про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів №1 К-22 від 31.12.2021 року Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» вставлено таки частки добування (вилову) водних біоресурсів у натуральному (масовому) вигляді на спеціальне використання за видами у рибогосподарському водному об`єкті Чорному морі із затоками (для здійснення промислу): хамса чорноморська ліміт не встановлюється, шпрот в межах прогнозу допустимого вилову, пузанок ліміт не встановлюється, барабуля в межах прогнозу допустимого вилову, оселедець чорноморський - в межах прогнозу допустимого вилову, сарган ліміт не встановлюється, глось в межах прогнозу допустимого вилову, кефалеві в межах прогнозу допустимого вилову, пелінгас ліміт не встановлюється, ставрида ліміт не встановлюється, інші види риб ліміт не встановлюється, добуваються (виловлюються) як прилов, креветки - в межах прогнозу допустимого вилову, рапана ліміт не встановлюється.

Крім того, згідно витягу з протоколу №1 засідання Комісії з розгляду заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів, Комісією було прийнято рішення відмовити у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів для Товариства з обмеженою відповідальністю «ХТМО» у Будацькому (Шаболатському) лимані на 2022 рік у зв`язку із використанням протягом попередніх трьох років менш як на 75 відсотків обсягу виділеної частки добування (вилову) водних біоресурсів, за винятком форс-мажорних обставин.

Позивач не погодився із відмовою у встановленні йому частки добування (вилову) водних біоресурсів у Будацькому (Шаболатському) лимані на 2022 рік та звернувся до суду із цим позовом.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Держрибагентство є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України.

Основними завданнями Держрибагентства відповідно до п. 3 «Положення про Державне агентство рибного господарства України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 895, є реалізація державної політики у сфері рибного господарства та рибної промисловості, охорони, використання та відтворення водних біоресурсів, регулювання рибальства, безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства та внесення на розгляд Міністрові пропозицій щодо формування державної політики у сфері рибного господарства та рибної промисловості, охорони, використання та відтворення водних живих ресурсів, безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства.

Згідно із ст. 8, 28, 29 Закону України «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів» до повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері рибного господарства та рибної промисловості, належать затвердження лімітів спеціального використання водних біоресурсів та квот добування, затвердження правил та режимів рибальства, добування (вилучення, вилову) та відтворення водних біоресурсів.

Спеціальне використання водних біоресурсів (крім любительського рибальства та використання ресурсів, запаси яких формуються виключно шляхом їх штучного розведення) здійснюється відповідно до лімітів та прогнозів допустимого вилову.

З метою збереження та забезпечення раціонального використання окремих водних біоресурсів, які інтенсивно експлуатуються та/або характеризуються відповідно до наукових обґрунтувань наукових установ, що входять до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства, незадовільним станом, встановлюються ліміти промислового вилову на наступний календарний рік, які в подальшому розподіляються на квоти. Перелік видів водних біоресурсів, щодо яких встановлюються ліміти промислового вилучення, та обсяги лімітів на підставі наукових обґрунтувань наукових установ, що входять до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства, затверджує центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері рибного господарства та рибної промисловості.

Для регулювання промислу водних біоресурсів, щодо яких не встановлюються ліміти вилову, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства, на підставі наукових обґрунтувань наукових установ, що входять до сфери його управління, визначає прогноз допустимого вилову на наступний календарний рік. Прогноз допустимого вилову може коригувати центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства.

Спеціальне використання тих видів водних біоресурсів, щодо яких у зв`язку з особливостями їх просторового розподілу у водному об`єкті або відповідно до технічних можливостей промислу не може бути досягнуто рівня вилучення, який загрожує стану запасів ресурсів, ліміти та прогнози допустимого вилову не встановлюються.

Порядок затвердження лімітів та прогнозів допустимого вилову водних біоресурсів встановлює Кабінет Міністрів України.

Ліміти встановлюються на види (групи видів) водних біоресурсів, щодо яких здійснюється промисел на відповідних водних об`єктах, крім ізольованих об`єктів (із застосуванням споруд або технічних пристроїв, штучно створених водних об`єктів, що використовуються для цілей аквакультури) та об`єктів промислу, запаси яких формуються виключно шляхом штучного розведення водних біоресурсів.

Обґрунтування допустимих обсягів спеціального використання водних біоресурсів за видами (групами видів) у водних об`єктах розробляють наукові установи та організації, що входять до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства, наукові установи, що входять до Національної академії наук України та Української академії аграрних наук, на замовлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства, суб`єктів рибного господарства.

Затвердження лімітів на спеціальне використання водних біоресурсів у зоні юрисдикції України в місячний строк з дня отримання документів здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері рибного господарства та рибної промисловості, на підставі поданого науковими організаціями та установами науково-біологічного обґрунтування.

Порядок установлення лімітів на спеціальне використання водних біоресурсів загальнодержавного значення в межах юрисдикції України та водних біоресурсів у відкритому морі, територіальному морі та виключних (морських) економічних зонах іноземних держав визначає Кабінет Міністрів України, у тому числі - відповідно до міжнародних договорів України.

Згідно із п. 1, п. п. 21 п. 2, п. 4, 5, 6, 7, 10, 13 «Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 року № 992, цей Порядок визначає механізм спеціального використання водних біоресурсів, які перебувають в умовах природної волі (крім видів, внесених до Червоної книги України), у внутрішніх рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України (далі - рибогосподарські водні об`єкти (їх частини).

Частка добування (вилову) - кількість водних біоресурсів, визначена у натуральних величинах або відсотках показника ліміту добування (вилову) водних біоресурсів чи прогнозованого показника допустимого вилову, що підлягає закріпленню або закріплена за кожною конкретною юридичною особою чи фізичною особою - підприємцем на конкретний період для здійснення рибальства. Частка добування (вилову) визначається шляхом співвідношення середньостатистичного обсягу добутих (виловлених) користувачем водних біоресурсів певного виду з урахуванням даних державної статистики та органів рибоохорони за останні чотири роки, що передують розрахунковому, до середньостатистичного обсягу вилову такого виду у відповідному рибогосподарському водному об`єкті (його частині) за ті самі роки, виражене у відсотках.

Спеціальне використання водних біоресурсів здійснюється користувачами водних біоресурсів на підставі дозволу на таке використання у рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах) після розподілу ліміту або прогнозу допустимого вилову на частки добування (вилову) для промислових та непромислових цілей та резерву добування (вилову).

Держрибагентство встановлює частки добування (вилову) водних біоресурсів у натуральних величинах, надсилає щороку до 15 грудня користувачам водних біоресурсів відповідні повідомлення з розміщенням інформації на власному веб-сайті.

Відповідно до заяви користувача водних біоресурсів йому може бути встановлена менша частка добування (вилову), ніж та, що розрахована.

Держрибагентство здійснює розподіл лімітів спеціального використання водних біоресурсів на частки добування (вилову) для промислових цілей у рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах) між користувачами водних біоресурсів.

Частка добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей у відсоткових величинах встановлюється після виділення резерву та визначення необхідних обсягів для непромислових цілей і визначається у відсотках для кожного користувача водних біоресурсів у дозволі на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах), що видається строком на п`ять років.

Користувачі водних біоресурсів до 1 серпня року, що передує розрахунковому, подають особисто або надсилають поштовим відправленням Держрибагентству заяву про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислу.

Держрибагентство для розгляду поданих документів утворює комісію, до складу якої входять представники Мінагрополітики, органів рибоохорони, користувачів водних біоресурсів, громадських об`єднань та асоціацій, обласних держадміністрацій, науковці. Склад комісії з розгляду заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів затверджується Держрибагентством.

Держрибагентство протягом 90 днів з дати закінчення прийому заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів затверджує перелік користувачів водних біоресурсів, яким установлено частки добування (вилову) водних біоресурсів, і протягом п`яти робочих днів з дати затвердження розміщує його на власному офіційному веб-сайті.

З матеріалів справи вбачається, що наказом Державного агентства меліорації та рибного господарства України від 13.10.2021 року №442 було утворено та затверджено склад Комісії з розгляду заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів (аркуші справи 18-22).

Засідання Комісії проводилося з 25.10.2021 року по 22.11.2021 року.

З витягу з протоколу №1 Комісії вбачається, що за результатом розгляду заяв позивача Комісією було прийнято рішення рекомендувати керівництву Держрибагентства про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для Товариства з обмеженою відповідальністю «ХТМО» у Чорному морі із затоками на 2022 рік.

Відповідно до повідомлення Державного агентства меліорації та рибного господарства України про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів №1 К-22 від 31.12.2021 року користувачу водних біоресурсів Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» встановлено частку добування (вилову) водних біоресурсів у Чорному морі із затоками на 2022 рік (аркуш справи 38).

З витягу з протоколу №1 Комісії вбачається, що за результатом розгляду заяв позивача Комісією було прийнято рішення відмовити у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів для Товариства з обмеженою відповідальністю «ХТМО» у Будацькому (Шаболатському) лимані на 2022 рік у зв`язку із використанням протягом попередніх трьох років менш як на 75 відсотків обсягу виділеної частки добування (вилову) водних біоресурсів, за винятком форс-мажорних обставин.

З наданих до суду відповідачем доказів, зокрема, Інформації про обсяги спеціального використання водних біоресурсів користувачами у Шаболацькому лимані станом на 01.01.2019 року вбачається, що Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» встановлено квоту на вилов камбала-глоса у розмірі 0,055 тонн, виловлено позивачем 0,054 тонни; станом на 01.01.2020 року Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» встановлено квоту на вилов камбала-глоса у розмірі 0,055 тонн, виловлено позивачем 0,0 тонни, станом на 01.01.2021 року Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» встановлено квоту на вилов камбала-глоса у розмірі 0,055 тонн, виловлено позивачем 0,055 тонни.

Відповідно до пункту 11 «Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 року № 992, Держрибагентство відмовляє у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів у разі, зокрема, використання протягом попередніх трьох років менш як на 75 відсотків обсягу виділеної частки добування (вилову) водних біоресурсів, за винятком форс-мажорних обставин.

При цьому, позивачем у 2019 році виловлено майже 0,055 тонни встановленої квоти на вилов камбала-глоса у розмірі 0,055 тонн та у 2021 році виловлено 0,055 тонни встановленої квоти на вилов камбала-глоса, тобто не використано 75 відсотків обсягу виділеної частки добування (вилову) водних біоресурсів лише у 2020 році.

Враховуючи, що квоти виділяються на кожен рік, в даному випадку тільки у 2020 році позивач не використав 75 відсотків виділеної частки вилову водних біоресурсів, а тому суд вважає безпідставним відмову йому у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів.

Крім того, відповідно до п. 12 «Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 року № 992 переважне право на встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів мають суб`єкти рибного господарства, які: традиційно (три і більше років) здійснюють спеціальне використання водних біоресурсів; використовували протягом попередніх трьох і більше років квоти не менш як на 75 відсотків; мають власну матеріально-технічну базу (плавзасоби, холодильні ємності, засоби добування, пристрої та механізми, що використовуються для переробки) для провадження рибогосподарської діяльності; здійснюють рибницько-меліоративні заходи, що забезпечують поліпшення санітарного стану рибогосподарських водних об`єктів (їх частин).

Суд також звертає увагу, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ХТМО» є традиційним користувачем водних біоресурсів, має власну матеріально-технічну базу та досвід роботи, тільки в одному році не використав квоти в необхідному обсязі, а тому відмова Державного агентства меліорації та рибного господарства України щодо встановлення Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, оформлена Протоколом засідання Комісії з розгляду заяви про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів №1 від 25.10.2021 - 22.11.2021 є протиправною.

Враховуючи протиправність відмови Державного агентства меліорації та рибного господарства України щодо встановлення Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, у суду є всі підстави для зобов`язання відповідача встановити позивачу частку добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, згідно поданої заяви від 19 липня 2021 року.

Слід зазначити також ту обставину, що за попередні три роки (2019-2021) позивачу було встановлено квоту лише на вилов камбали-глоса, а тому твердження відповідача про використання протягом попередніх трьох років менш як на 75 відсотків обсягу виділеної частки добування (вилову) водних біоресурсів щодо визначених у заяві про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей у рибогосподарському водному об`єкті (його частин) у Шаболатському лимані у період з 01 січня 2022 року по 31 грудня 2026 року видів водних біоресурсів також є безпідставним.

Суд не приймає до уваги твердження відповідача стосовно розгляду заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «ХТМО» в цілому, а не по окремому виду заявлених водних біоресурсів, оскільки за попередні три роки квоти добування водних біоресурсів загальнодержавного значення в рибогосподарських водних об`єктах розглядалися по різним видам водних біоресурсів та квоту було встановлено лише за одним видом водних біоресурсів, зокрема, на камбалу-глоса, однак відмова стосується заяви в повному обсязі щодо всіх біоресурсів, навіть на ті, які квоти не встановлені, що також є безпідставним.

Згідно із ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «ХТМО» обґрунтовані, відповідають вимогам законодавства та підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 6, 14, 90, 139, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ХТМО» (вул. Причальна, буд. 1, с. Курортне, Білгород-Дністровський район, Одеська область, 67793, код ЄДРПОУ 01194667) до Державного агентства меліорації та рибного господарства України (вул. Січових Стрільців, буд. 45-А, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 37472282) про визнання протиправною відмови Державного агентства меліорації та рибного господарства України щодо встановлення Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, оформленої Протоколом засідання Комісії з розгляду заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів №1 від 25.10.2021 року - 22.11.2021 року, зобов`язання відповідача встановити позивачу частку добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, згідно поданої заяви, а саме у період з 01 січня 2022 року по 31 грудня 2026 року в обсягах за видами, тонн: атерина (40 тонн), кефаль 50 (тонн), бички (5 тонн), пелінгас (4 тонн), креветка (2 тонн), лобас (2 тонн) задовольнити.

Визнати протиправною відмову Державного агентства меліорації та рибного господарства України щодо встановлення Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, оформлену Протоколом засідання Комісії з розгляду заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів №1 від 25.10.2021 - 22.11.2021.

Зобов`язати Державне агентство меліорації та рибного господарства України встановити Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» частку добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, згідно поданої заяви від 19 липня 2021 року.

Стягнути з Державного агентства меліорації та рибного господарства України (вул. Січових Стрільців, буд. 45-А, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 37472282) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ХТМО» (вул. Причальна, буд. 1, с. Курортне, Білгород-Дністровський район, Одеська область, 67793, код ЄДРПОУ 01194667) сплачений судовий збір у розмірі 2481 грн.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки, встановлені ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Л.І. Свида

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2022
Оприлюднено11.10.2022
Номер документу106667251
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності

Судовий реєстр по справі —420/9626/22

Ухвала від 22.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 09.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 18.04.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Постанова від 31.03.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 08.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 08.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 22.11.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Рішення від 07.10.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Ухвала від 04.09.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Ухвала від 18.07.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні