Постанова
від 31.03.2023 по справі 420/9626/22
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 березня 2023 р.м. ОдесаСправа № 420/9626/22

Суддя в суді І інстанції Свида Л.І. Рішення суду І інстанції прийнято у м. Одеса

Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:

судді-доповідачаЯковлєва О.В.,

суддівЄщенка О.В., Крусяна А.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Державного агентства меліорації та рибного господарства України на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2022 року, у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ХТМО» до Державного агентства меліорації та рибного господарства України про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И Л А :

Товариство з обмеженою відповідальністю «ХТМО» звернулось до суду з позовом у якому заявлено вимоги Державному агентству меліорації та рибного господарства України, а саме:

- визнання протиправною відмову щодо встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, оформлену протоколом засідання Комісії з розгляду заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів № 1 за 25 жовтня 2021 року - 22 листопада 2021 року;

- зобов`язання встановити частку добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, у період з 01 січня 2022 року по 31 грудня 2026 року, згідно поданої заяви, за видами: атерина (40 тонн), кефаль 50 (тонн), бички (5 тонн), пелінгас (4 тонн), креветка (2 тонн), лобас (2 тонн).

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2022 року задоволено позовні вимоги, а саме:

- визнано протиправною відмову щодо встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, оформлену протоколом засідання Комісії з розгляду заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів № 1 за 25 жовтня 2021 року - 22 листопада 2021 року;

- зобов`язано встановити частку добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, згідно поданої заяви від 19 липня 2021 року.

Не погоджуючись з вказаним судовим рішенням відповідачем подано апеляційну скаргу з якої вбачається про порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, а тому просить скасувати оскаржуване рішення та прийняти нове, яким відмовити у задоволенні позовних вимог.

Вимоги апеляційної скарги обґрунтовано тим, що у межах спірних правовідносин апелянтом правомірно відмовлено товариству у встановлені частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані, так як протягом попередніх трьох років товариством використано менш як на 75 відсотків обсягу виділеної частки добування (вилову) водних біоресурсів.

При цьому, на переконання апелянта, згідно вимог чинних нормативно-правових актів, він не міг розглянути заяву товариства про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів окремо по кожному із відповідних видів біоресурсів, а як наслідок ним правомірно відмовлено у встановленні такої частки добування (вилову) по всім видам водних біоресурсів.

Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість рішення суду, а також правильність застосування судом норм матеріального і процесуального права та правової оцінки обставин у справі, колегія суддів приходить до висновку, що подана апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню, а рішення суду зміні, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що ТОВ «ХТМО» звернулося до Державного агентства меліорації та рибного господарства України із двома заявами від 19 липня 2021 року, а саме:

1) про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей у рибогосподарському водному об`єкті (його частин) у Шаболатському з 01 січня 2022 року по 31 грудня 2026 року, в обсягах за видами: атерина (40 тонн), кефаль 50 (тонн), бички (5 тонн), пелінгас (4 тонн) камбала глоса (2 тонн), креветка (2 тонн), лобас (2 тонн);

2) про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей у рибогосподарському водному об`єкті (його частині) у Чорному морі з 01 січня 2022 року по 31 грудня 2026 року, в обсягах за видами: камбала калкан (2 тонн), камбала глоса (3 тонн), ставрида (5 тонн), барабуля (5 тонн), пелінгас (3 тонн), кефаль (40 тонн), оселедець чорноморський (30 тонн), пузанок (5 тонн), сарган (2 тонн), креветка (2 тонн), кілька чорноморська (30 тонн), хамса чорноморська (20 тонн), рапана (20 тонн), та інші види риб, крім красно книжних.

Наказом Державного агентства меліорації та рибного господарства України № 568 від 15 грудня 2021 затверджено перелік користувачів водних біоресурсів, яким установлено частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових і непромислових цілей у 2022 році.

Згідно повідомлення про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів № 1 К-22 від 31 грудня 2021 року ТОВ «ХТМО» встановлено такі частки добування (вилову) водних біоресурсів у натуральному (масовому) вигляді на спеціальне використання за видами у рибогосподарському водному об`єкті Чорному морі із затоками (для здійснення промислу): хамса чорноморська ліміт не встановлюється, шпрот в межах прогнозу допустимого вилову, пузанок ліміт не встановлюється, барабуля в межах прогнозу допустимого вилову, оселедець чорноморський - в межах прогнозу допустимого вилову, сарган ліміт не встановлюється, глось в межах прогнозу допустимого вилову, кефалеві в межах прогнозу допустимого вилову, пелінгас ліміт не встановлюється, ставрида ліміт не встановлюється, інші види риб ліміт не встановлюється, добуваються (виловлюються) як прилов, креветки - в межах прогнозу допустимого вилову, рапана ліміт не встановлюється.

Крім того, згідно витягу з протоколу № 1 засідання Комісії з розгляду заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів, Комісією прийнято рішення відмовити у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів для ТОВ «ХТМО» у Будацькому (Шаболатському) лимані на 2022 рік у зв`язку із використанням протягом попередніх трьох років менш як на 75 відсотків обсягу виділеної частки добування (вилову) водних біоресурсів, за винятком форс-мажорних обставин.

Не погоджуючись із отриманою відмовою у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів у Будацькому (Шаболатському) лимані, товариство звернулось до суду з даним адміністративним позовом.

За наслідком з`ясування обставин справи, судом першої інстанції зроблено висновок про задоволення позовних вимог, так як суб`єктом владних повноважень протиправно відмовлено товариству у встановлені частки добування (вилову) водних біоресурсів в Будацькому (Шаболатському) лимані, з чим частково погоджується колегія суддів, з огляду на наступне.

Так, Закон України «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів» визначає основні засади діяльності та державного регулювання в галузі рибного господарства, збереження та раціонального використання водних біоресурсів, порядок взаємовідносин між органами державної влади, місцевого самоврядування і суб`єктами господарювання, які здійснюють рибогосподарську діяльність у внутрішніх водних об`єктах України, внутрішніх морських водах і територіальному морі, континентальному шельфі, виключній (морській) економічній зоні України та відкритому морі.

Згідно ч. 1 ст. 27 ЗУ «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів», спеціальне використання водних біоресурсів здійснюється шляхом їх вилучення з природного середовища (крім любительського і спортивного рибальства у водних об`єктах загального користування в межах та обсягах безоплатного вилову) і включає, зокрема, промислове рибальство.

Згідно ч. 3 ст. 27 ЗУ «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів», спеціальне використання водних біоресурсів здійснюється у внутрішніх рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, а у відкритому морі та у виключних економічних зонах іноземних держав - відповідно до умов міжнародних договорів України або законодавства іноземних держав.

В даному випадку, Порядок здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 992 (далі Порядок № 992).

Згідно п. 6 Порядку № 992, Держрибагентство здійснює розподіл лімітів спеціального використання водних біоресурсів на частки добування (вилову) для промислових цілей у рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах) між користувачами водних біоресурсів.

Частка добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей у відсоткових величинах встановлюється після виділення резерву та визначення необхідних обсягів для непромислових цілей і визначається у відсотках для кожного користувача водних біоресурсів у дозволі на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах), що видається строком на п`ять років.

Згідно п. 7 Порядку № 992, користувачі водних біоресурсів до 1 серпня року, що передує розрахунковому, подають особисто або надсилають поштовим відправленням Держрибагентству заяву про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислу.

У заяві зазначається: найменування рибогосподарського водного об`єкта (його частини), на якому планується здійснювати добування (вилов); перелік видів та обсяги вилову водних біоресурсів, що планується вилучити; перелік суден (плавзасобів) із зазначенням їх бортових номерів; повне і скорочене найменування юридичної особи, місцезнаходження, ідентифікаційний код, контактний телефон - для юридичних осіб; ім`я, місце проживання, документи, що засвідчують особу, реєстраційний номер облікової картки платника податків та інших обов`язкових платежів, контактний телефон - для фізичних осіб - підприємців; згода на обробку (публікацію) персональних даних.

Згідно п. 10 Порядку № 992, Держрибагентство для розгляду поданих документів утворює комісію, до складу якої входять представники Міндовкілля, органів рибоохорони, користувачів водних біоресурсів, громадських об`єднань та асоціацій, обласних держадміністрацій, науковці. Склад комісії з розгляду заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів затверджується Держрибагентством.

Згідно п. 11 Порядку № 992, Держрибагентство відмовляє у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів у разі: несвоєчасного подання документів або подання документів у неповному обсязі; виявлення у поданих документах недостовірних відомостей; коли на дату подання заяви про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислу не сплачені штрафи та/або не відшкодовані в установленому законодавством порядку збитки, завдані рибному господарству; систематичних (три і більше) грубих порушень законодавства з питань охорони, використання та відтворення водних біоресурсів протягом попереднього року; відсутності обсягу нерозподіленого ліміту; використання протягом попередніх трьох років менш як на 75 відсотків обсягу виділеної частки добування (вилову) водних біоресурсів, за винятком форс-мажорних обставин.

Згідно п. 12 Порядку № 992, переважне право на встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів мають суб`єкти рибного господарства, які: традиційно (три і більше років) здійснюють спеціальне використання водних біоресурсів; використовували протягом попередніх трьох і більше років квоти не менш як на 75 відсотків; мають власну матеріально-технічну базу (плавзасоби, холодильні ємності, засоби добування, пристрої та механізми, що використовуються для переробки) для провадження рибогосподарської діяльності; здійснюють рибницько-меліоративні заходи, що забезпечують поліпшення санітарного стану рибогосподарських водних об`єктів (їх частин).

Згідно п. 13 Порядку № 992, Держрибагентство протягом 90 днів з дати закінчення прийому заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів затверджує перелік користувачів водних біоресурсів, яким установлено частки добування (вилову) водних біоресурсів, і протягом п`яти робочих днів з дати затвердження розміщує його на власному офіційному веб-сайті.

При цьому, згідно ч. 4 ст. 30 ЗУ «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів», переважне право на одержання квот добування (вилову) водних біоресурсів для здійснення спеціального використання мають суб`єкти рибного господарства - користувачі водних біоресурсів, які: традиційно (три і більше років) здійснюють спеціальне використання водних біоресурсів; використовували протягом попередніх трьох і більше років квоти не менш як на 75 відсотків; мають власну матеріально-технічну базу (плавзасоби, холодильні ємності, засоби добування, пристрої та механізми, що використовуються для переробки) для здійснення рибогосподарської діяльності; здійснюють рибницько-меліоративні заходи, що забезпечують поліпшення санітарного стану рибогосподарських водних об`єктів (їх частин).

Колегією суддів встановлено, що предметом спору у даній справі є перевірка правомірності відмови Державного агентства меліорації та рибного господарства України у встановлені ТОВ «ХТМО» частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані згідно заяви ТОВ «ХТМО» від 19 липня 2021 року.

В даному випадку, як вбачається із зібраних матеріалів у справі, ТОВ «ХТМО» звернулось до Державного агентства меліорації та рибного господарства України із заявами від 19 липня 2021 року про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей у Чорному морі та Будацькому (Шаболатському) лимані.

При цьому, наказом Державного агентства меліорації та рибного господарства України № 568 від 15 грудня 2021 року затверджено перелік користувачів водних біоресурсів, яким установлено частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей у 2022 році, зокрема, для ТОВ «ХТМО» у Чорному морі.

В свою чергу, у відповідному наказі відсутня інформація про встановлення для ТОВ «ХТМО» частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей у 2022 році у Будацькому (Шаболатському) лимані.

Між тим, згідно наданих Державним агентством меліорації та рибного господарства України пояснень вбачається, що на його переконання, положеннями Порядку № 992 не передбачено обов`язку щодо затвердження переліку користувачів, яким відмовлено у встановлені частки добування (вилову) водних біоресурсів.

Тому, згідно пояснень суб`єкта владних повноважень, єдиним документом у якому відображено його рішення про відмову у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей у 2022 році у Будацькому (Шаболатському) лимані для позивача є протокол засідання Комісії з розгляду заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів № 1, яке тривало з 25 жовтня 2021 року по 22 листопада 2021 року.

В свою чергу, задовольняючи позовні вимоги, судом першої інстанції також зроблено висновок про те, що спірна відмова, як рішення суб`єкта владних повноважень, відображена у протоколі засідання Комісії з розгляду заяв про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів № 1, яке тривало з 25 жовтня 2021 року по 22 листопада 2021 року.

Проте, дослідивши зміст зазначеного протоколу, з його додатками, колегією суддів встановлено, що згідно додатку № 3 до протоколу, комісією прийнято рішення рекомендувати керівництву Держрибагенства перелік суб`єктів господарювання для відмови у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів на 2022 рік.

В даному випадку, у вказаному переліку, в розділі Будацький (Шаболаткський) лиман, зазначено ТОВ «ХТМО», так як воно використало протягом попередніх трьох років менш як на 75 відсотків обсягу виділеної частки добування (вилову) водних біоресурсів.

При цьому, як зазначено вище, будь-яких доказів реалізації отриманої рекомендації керівництвом Держрибагенства матеріали справи не містять та не можуть містити, так як суб`єкт владних повноважень зазначив, що ним окремо не реалізовувалася отримана рекомендація.

В свою чергу, колегія суддів вважає, що зазначена рекомендація не може вважатись кінцевим рішенням, яким завершено процедуру розгляду заяви позивача про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані, так як саме по собі поняття «рекомендація» передбачає необхідність затвердження такої рекомендації відповідним розпорядчим документом суб`єкта владних повноважень.

Вказаний обов`язок, на переконання колегії суддів, пов`язується із обов`язком Держрибагентства затвердити перелік користувачів водних біоресурсів, яким установлено частки добування (вилову) водних біоресурсів.

Крім того, у зібраних матеріалах справи відсутні докази повідомлення товариства у будь-який спосіб про відмову у задоволенні його заяви про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані.

Враховуючи викладене, зазначені обставини свідчать про допущену у межах спірних правовідносин бездіяльність суб`єкта владних повноважень при розгляді заяви ТОВ «ХТМО» від 19 липня 2021 року по Будацькому (Шаболатському) лиману.

З іншого боку, щодо наявності у товариства права на отримання частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані, а також щодо виявлених суб`єктом владних повноважень порушень, колегія суддів вважає за необхідне зазначити наступне.

В даному випадку, спеціальним нормативно-правовим актом у межах спірних правовідносин, який має вищу юридичну силу, є ЗУ «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів».

При цьому, для більш детального регулювання спірних правовідносин, до відповідного закону прийнято підзаконний нормативно-правовий акт, а саме Порядок здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 992.

В свою чергу, колегія суддів зазначає, що ЗУ «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів» не визначено переліку підстав для відмови у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів.

В даному випадку, перелік підстав для відмови у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів викладено лише у п. 11 Порядку № 992, однією з яких є використання протягом попередніх трьох років менш як на 75 відсотків обсягу виділеної частки добування (вилову) водних біоресурсів.

При цьому, як ЗУ «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів» так і Порядком № 992 встановлено, що переважне право на одержання квот добування (вилову) водних біоресурсів для здійснення спеціального використання мають суб`єкти рибного господарства, які використовували протягом попередніх трьох і більше років квоти не менш як на 75 відсотків.

Тобто, за логікою законодавця, особи, які використовували протягом попередніх трьох і більше років виділені їм квоти вилову водних біоресурсів не менш як на 75 відсотків мають переважне право на одержання нових квот вилову водних біоресурсів перед особами, які використовували протягом попередніх трьох і більше років виділені їм квоти вилову водних біоресурсів менше ніж на 75 відсотків.

Проте, вищевикладені положення Порядку № 992 взагалі унеможливлюють отримання суб`єктами рибного господарства часток добування (вилову) водних біоресурсів, які використовували протягом попередніх трьох і більше років виділені їм квоти вилову водних біоресурсів менше ніж на 75 відсотків.

Враховуючи викладене, колегія суддів вважає, що положення Порядку № 992, в порівнянні із положеннями ЗУ «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів», звужують коло осіб, яким можуть бути встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів, а як наслідок колегія суддів вважає, що відповідні положення Порядку № 992 суперечать ЗУ «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів».

З іншого боку, як зазначається апелянтом, у період з 2018 року по 2020 рік, ТОВ «ХТМО» у Будацькому (Шаболатському) лиману використало виділеному йому квоту вилову водних біоресурсів, а саме камбали глось, на 66,06 відсотків.

В даному випадку, вказані обставини підтверджуються зібраними доказами у справі та фактично не заперечуються товариством.

В свою чергу, товариство, згідно його уточнених позовних вимог, не оскаржує відмову суб`єкта владних повноважень по вказаному виду біоресурсів та просить встановити йому частки добування (вилову) водних ресурсів на 2022 рік без зазначеного виду біоресурсів.

В даному випадку, встановлений факт використання виділеної товариству квоти вилову камбали глось на 66,06 відсотків не завадив суб`єкту владних повноважень встановити для товариства відповідні частки вилову у Чорному морі.

Крім того, на переконання колегії суддів, позбавлення товариства права на вилов усіх інших видів водних біоресурсів у Будацькому (Шаболатському) лимані, за умови невикористання у повному обсязі встановлених лише квот по вилову камбали глось, свідчить про непропорційне втручання у права позивача суб`єктом владних повноважень, без дотримання необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).

Враховуючи викладене, а також межі позовних вимог, колегія суддів, вважає, що встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів товариству у Будацькому (Шаболатському) лимані, без встановлення частки добування (вилову) камбали глось, належним чином захистить порушені права товариства та не суперечитиме вищевикладеним положенням Порядку № 992.

При цьому, колегія суддів зазначає, що судом першої інстанції допущено порушення норм процесуального права при визначені способу захисту порушених прав позивача, а тому колегія суддів вважає за необхідне змінити резолютивну частину рішення суду першої інстанції, узгодивши її з вищевикладеними висновками колегії суддів.

Керуючись ст.ст. 9, 308, 311, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, колегія суддів,-

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Державного агентства меліорації та рибного господарства України - залишити без задоволення.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2022 року - змінити, виклавши другий та третій абзаци резолютивної частини рішення у наступній редакції:

«Визнати протиправною бездіяльність Державного агентства меліорації та рибного господарства України щодо встановлення Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році.

Зобов`язати Державне агентство меліорації та рибного господарства України встановити Товариству з обмеженою відповідальністю «ХТМО» частку добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей на Будацькому (Шаболатському) лимані у 2022 році, згідно поданої заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «ХТМО» від 19 липня 2021 року, без встановлення частки добування (вилову) камбали глось.».

В решті, рішення Одеського окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2022 року залишити без змін.

Судові витрати, а саме сплачений судовий збір за подання апеляційної скарги покласти на Державне агентство меліорації та рибного господарства України - залишити без задоволення.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її підписання та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів.

Головуючий суддя Яковлєв О.В.Судді Єщенко О.В. Крусян А.В.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.03.2023
Оприлюднено05.04.2023
Номер документу109973568
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності

Судовий реєстр по справі —420/9626/22

Ухвала від 22.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 09.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 18.04.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Постанова від 31.03.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 08.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 08.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 22.11.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Рішення від 07.10.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Ухвала від 04.09.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Ухвала від 18.07.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні