Постанова
від 07.06.2010 по справі 2а-16288/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

07 червня 2010 року 13:57 № 2а-16288/09/2670

Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Григорови ча П.О. при секретарі судового засідання Очколясу О.В. розг лянувши у відкритому судовом у засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Мак Девід"

до Державної податкової інс пекції у Солом'янському райо ні м.Києва

про визнання протиправними ді й, скасування рішення та зобо в'язання вчинити певні дії

За участю представників:

позивача : Андрієнко П.В. (довіреніс ть від 01.03.2010р.)

відповідача : Радужний О.С. (довіреніст ь №54 від 06.04.2009р.)

На підставі ч. 3 ст. 160 Кодек су адміністративного судочи нства України 07.06.2010 р. проголош ено вступну та резолютивну ч астини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адмініст ративного суду м. Києва зверн улося Товариство з обмеженою відповідальністю «Мак Девід »з позовом до Державної пода ткової інспекції у Солом' ян ському районі м. Києва про виз нання нечинним та скасування акту про анулювання реєстра ції платника податку на дода ну вартість ТОВ «Мак Девід»з дати його складання та зобов ' язання відновити в Реєстр платників податку на додану вартість.

З урахуванням поданих пози вачем уточнень позовних вимо г на розгляді в Окружному адм іністративному суді м. Києва знаходиться справа за позов ом ТОВ «Мак Девід»до ДПІ у Сол ом' янському районі м. Києва про скасування акту про анул ювання реєстрації платника п одатку на додану вартість ТО В «Мак Девід»від 17.11.2009р. з момен ту його складання та зобов' язання поновити свідоцтво пр о реєстрацію платника податк у на додану вартість ТОВ «Мак Девід»з 17.11.2009р.

В обґрунтування позовних в имог зазначає, що позивач був зареєстрований платником по датку на додану вартість у ві дповідності до п. 2.2 ст. 2, п.п. 9.4 ст . 9 Закону України “Про податок на додану вартість” від 03.04.1997 р . № 168/97-ВР про що було видане сві доцтво від 19.11.2002р. №36069214. Вважає, щ о відповідач незаконно анулю вав реєстрацію ТОВ «Мак Деві д»як платника податку на дод ану вартість з 17.11.2009р. шляхом пр ийняття акту №871 від 17.11.2009р. Таким чином, позивач посилається н а порушення податковим орган ом вимог Закону України «Про податок на додану вартість» , Наказу ДПА України від 10.08.2005р. № 327 та Наказу ДПА України від 01.03.2 000р. №79.

Відповідач проти позову за перечує, та вважає, що складен ий ДПІ у Солом' янському рай оні м. Києва Акт №871 від 17.11.09р. про анулювання реєстрації платн ика податку на додану вартіс ть правомірним, оскільки за д аними перевірки та згідно си стеми співставлення податко вих зобов' язань та податков ого кредиту в розрізі контра гентів встановлено занижен ня позивачем податкових зобо в' язань на загальну суму 977,80 т ис. грн. В наданих суду запереч еннях відповідач посилаєтьс я порушення позивачем пункт у 9.8. ст. 9 Закону України “Про по даток на додану вартість” та абз. 1 п. 3 розпорядження кабіне ту Міністрів України від 09.09.2009р . №1120-р.

Розглянувши подані позива чем і відповідачем документи і матеріали, заслухавши пояс нення представників сторін, всебічно і повно з' ясувавши всі фактичні обставини, на як их ґрунтується позов, оцінив ши докази, які мають значення для розгляду справи і виріше ння спору по суті, Окружний ад міністративний суд м. Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Мак Девід »(код ЄДРПОУ 30673592) адреса реєстр ації: м. Київ, вул. Механізатор ів, буд. 2, згідно п.п. 2.2 ст. 2, п. 9.4 ст. 9 Закону України «Про податок на додану вартість»було зар еєстроване як платник податк у на додану вартість, про що ДП І у Солом' янському районі м . Києва видане свідоцтво №36069214, п очаток дії якого 19.11.2002 року та п рисвоєно індивідуальний под атковий номер 306735926580.

ДПІ у Солом' янському райо ні м. Києва проведена докумен тальна невиїзна перевірка ТО В «Мак Девід»податкових декл арацій з податку на додану ва ртість за період березень 2008 р оку - вересень 2009 року та відп овідно до системи співставле ння податкових зобов' язань та податкового кредиту в роз різі контрагентів встановле но заниження податкових зобо в' язань на суму більше 300 тис . грн. За результатами перевір ки складено Довідку №863/15-220 від 1 7.11.09р та зроблено висновок, що с відоцтво платника ПДВ №36069214 ТО В «Мак Девід»підлягає скасув анню відповідно до підпункту «в»пункту 9.8 статті 9 Закону Ук раїни «Про податок на додану вартість».

Відповідно до Розпоряджен ня Державної податкової інсп екції у Солом' янському рай оні м. Києва від 17.07.2009р. №61-Р була створена комісія, якою встан овлено, що ТОВ «Мак Девід», за реєстроване як платник подат ку на додану вартість, протяг ом з березня 2008 року по вересен ь 2009 року подає декларації з ПД В, які свідчать про не задекла ровані (не сплачені) податков і зобов' язання, обсяг яких з а оподатковуваними операція ми перевищує суму, визначену підпунктом 2.3.1 пункту 2.3 статті 2 Закону України «Про податок на додану вартість», що підтв ерджено Довідкою про результ ати документальної невиїзно ї перевірки №863/15-220 від 17.11.09р., про щ о був складений Акт від 17. 11.2009 р. №871 про анулювання реєстр ації платника податку на дод ану вартість ТОВ «Мак Девід» .

На підставі перелічених до кументів комісією встановле но, що є підстави для анулюван ня реєстрації платника подат ку на додану вартість у разі п одання декларацій з цього по датку, які свідчать про не зад екларовані (не сплачені) пода ткової зобов' язання, обсяг яких за оподатковуваними опе раціями перевищує суму, визн ачену підпунктом 2.3.1 пункту 2.3 с татті 2 Закону України «Про по даток на додану вартість»за №168/97 від 03.04.97р. із змінами та допо вненнями та Розпорядженням К абінету Міністрів України ві д 09.09.2009р. №1120-р «Про деякі питання адміністрування податку на додану вартість».

У зв' язку з цим комісія вир ішила анулювати реєстрацію п латника податку на додану ва ртість з 17.11.2009р. та зобов' язала позивача повернути податков ому органу Свідоцтво та всі й ого засвідчені копії разом і з супровідним листом протяго м двадцяти календарних днів від дня прийняття рішення пр о анулювання.

Проаналізувавши матеріа ли справи, заслухавши поясне ння представників сторін, су д приходить до висновку про т е, що позовні вимоги є обґрунт ованими та підлягають частко вому задоволенню з наступних підстав.

Спеціальним законом, який в изначає платників податків н а додану вартість, об' єкти, б азу та ставки оподаткування, перелік неоподатковуваних і звільнених від оподаткуванн я операцій, особливості опод аткування експортних та імпо ртних операцій, поняття пода ткової накладної, порядок об ліку, звітування та внесення податку до бюджету, є Закон Ук раїни «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997 року № 168/97-ВР ( надалі - Закон №168/97-ВР).

Відповідно до 1.3 ст. 1 Закону, платником податку є осо ба, яка згідно з цим Законом зо бов'язана здійснювати утрима ння та внесення до бюджету по датку, що сплачується покупц ем, або особа, яка імпортує тов ари на митну територію Украї ни.

Відповідно до п.1.1 ст. 1 Закону України “Про порядок погаше ння зобов' язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами ” від 21.12.2000 р. № 2181-ІІІ, платники по датків - юридичні особи, їх філ ії, відділення, інші відокрем лені підрозділи, що не мають с татусу юридичної особи, а так ож фізичні особи, які мають ст атус суб'єктів підприємницьк ої діяльності чи не мають так ого статусу, на яких згідно з з аконами покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові п латежі), пеню та штрафні санкц ії.

Як встановлює п. 2.1, 2.2 та п.п. 2.3.1 п . 2.3 ст. 2 Закону України “Про под аток на додану вартість”, пла тником податку є будь-яка осо ба, яка:

а) здійснює або планує здійс нювати господарську діяльні сть та реєструється за своїм добровільним рішенням як пл атник цього податку;

б) підлягає обов'язковій реє страції як платник цього под атку;

в) імпортує товари (супутні послуги) в обсягах, що підляга ють оподаткуванню цим податк ом згідно з нормами цієї стат ті.

Будь-яка особа, яка за своїм добровільним рішенням зареє струвалася платником податк у.

Особа підлягає обов'язкові й реєстрації як платник пода тку у разі, коли загальна сума від здійснення операцій з по ставки товарів (послуг), у тому числі з використанням локал ьної або глобальної комп'юте рної мережі, що підлягають оп одаткуванню згідно з цим Зак оном, нарахована (сплачена, на дана) такій особі або в рахуно к зобов'язань третім особам, п ротягом останніх дванадцяти календарних місяців сукупно перевищує 300 000 гривень (без ура хування податку на додану ва ртість).

Як вбачається з матеріалі в справи та встановлено судо м, Товариство з обмеженою від повідальністю «Мак Девід»(ко д ЄДРПОУ 30673592), згідно п.п. 2.2 ст. 2, п. 9.4 ст. 9 Закону України «Про пода ток на додану вартість»було зареєстроване як платник под атку на додану вартість, про щ о ДПІ у Солом' янському райо ні м. Києва видане свідоцтво № 36069214, початок дії якого 19.11.2002 року та присвоєно індивідуальний податковий номер 306735926580.

Відповідач в своїх запере ченнях посилається на п.п. “в ” п. 9.8 ст. 9 Закону України “Про п одаток на додану вартість” т а абз. 1 п. 3 Розпорядженням Кабі нету Міністрів України від 09.0 9.2009р. №1120-р «Про деякі питання ад міністрування податку на дод ану вартість»., як на підставу анулювання реєстрації платн ика податку на додану вартіс ть ТОВ «Мак Девід», в зв' язку з виявленням факту виписки п одаткових накладних, згідно з якими не задекларовано (не с плачено) податкові зобов' яз ання, обсяг яких за оподатков уваними операціями перевищу є суму, визначену п.п. 2.3.1 п. 2.3 ст. 2 З акону України “Про податок н а додану вартість”.

Суд не погоджується з дани м висновком, виходячи з насту пного.

Відповідно до абз. 2 п. 2 Розп орядження Кабінету Міністрі в України № 757-р від 01.07.2009 “Деякі п итання адміністрування пода тків, зборів (обов'язкових пла тежів)”у разі встановлення о рганами державної податково ї служби факту виписки подат кових накладних, згідно з яки ми не задекларовано (не сплач ено) податкові зобов'язання, о бсяг яких за оподаткованими операціями перевищує суму, в изначену підпунктом 2.3.1 пункт у 2.3 статті 2 Закону України "Про податок на додану вартість", р еєстрація платників податку на додану вартість анулюєть ся.

Однак, підстави анулюванн я реєстрації платника податк у на додану вартість визначе ні в п.9.8 ст. 9 Закону України “Пр о податок на додану вартість ”, згідно з яким реєстрація ді є до дати її анулювання, яка ві дбувається у випадках, якщо:

а) платник податку, який до м ісяця, в якому подається заяв а про анулювання реєстрації, є зареєстрованим згідно з по ложеннями підпункту 2.3.1 пункт у 2.3 статті 2 цього Закону більш е двадцяти чотирьох календар них місяців, включаючи місяц ь реєстрації, та має за останн і дванадцять поточних календ арних місяців обсяги оподатк овуваних операцій, менші за в изначені зазначеним підпунк том;

б) ліквідаційна комісія пла тника податку, оголошеного б анкрутом, закінчує роботу аб о платник податку ліквідуєть ся за власним бажанням чи за р ішенням суду (фізична особа п озбувається статусу суб'єкта господарювання);

в) особа, зареєстрована як п латник податку, реєструється як платник єдиного податку а бо стає суб'єктом інших спрощ ених систем оподаткування, я кі визначають особливий поря док нарахування чи сплати по датку на додану вартість, від мінний від тих, що встановлен і цим Законом, чи звільняють т аку особу від сплати цього по датку за рішенням суду або з б удь-яких інших причин;

г) зареєстрована як платник податку особа обирає відпов ідно до цього Закону спеціал ьний режим оподаткування за ставками, іншими, ніж зазначе ні у статті 6 та статті 81 цього З акону;

ґ) особа, зареєстрована як п латник податку, не надає пода тковому органу декларації з цього податку протягом двана дцяти послідовних податкови х місяців або подає таку декл арацію (податковий розрахуно к), яка (який) свідчить про відс утність оподатковуваних пос тавок протягом такого період у, а також у випадках, визначен их законодавством стосовно п орядку реєстрації суб'єктів господарювання.

Анулювання реєстрації на п ідставах, визначених у підпу нкті "а" цього пункту, здійснює ться за заявою платника пода тку.

Анулювання реєстрації на п ідставах, визначених у підпу нктах "б" - "ґ" цього пункту, здій снюється за ініціативою відп овідного податкового органу або такої особи.

У разі анулювання реєстрац ії платник податку позбавляє ться права на нарахування по даткового кредиту та отриман ня бюджетного відшкодування , але у строки, визначені закон ом, є зобов'язаним погасити су му податкових зобов'язань аб о податкового боргу з цього п одатку, що виникли до такого а нулювання, за їх наявності, не залежно від того, чи буде така особа залишатися зареєстров аною як платник цього податк у на дату сплати такої суми по датку, чи ні.

У разі якщо за наслідками ос таннього податкового період у особа має право на отриманн я бюджетного відшкодування, таке відшкодування надаєтьс я протягом строків, визначен их цим Законом, незалежно від того, чи буде така особа залиш атися зареєстрованою як плат ник цього податку на дату отр имання такого бюджетного від шкодування, чи ні. Це правило н е поширюється на осіб, зазнач ених у підпункті "в" цього пунк ту.

Податковий орган не може ві дмовити в анулюванні реєстра ції у разі існування підстав , визначених у підпунктах "а" - "б " цього пункту, та зобов'язаний прийняти самостійне рішення про анулювання реєстрації н а підставах, визначених у під пунктах "в" - "г" цього пункту.

Рішення про анулювання реє страції за заявою платника п одатку приймається у строки, визначені цією статтею для п одаткової реєстрації.

Платник податку зобов'язан ий повернути податковому орг ану реєстраційне свідоцтво:

якщо анулювання реєстраці ї здійснюється за ініціативо ю платника податку, - разом із наданням заяви про таке анул ювання;

якщо анулювання реєстраці ї здійснюється за ініціативо ю податкового органу, - протяг ом двадцяти календарних днів від дня прийняття рішення пр о анулювання. У цьому випадку затримка у поверненні таког о свідоцтва прирівнюється до затримки у наданні податков ої звітності з цього податку .

При анулюванні реєстрації останнім податковим періодо м вважається період, який роз починається від дня, наступн ого за останнім днем поперед нього податкового періоду, т а закінчується днем такого а нулювання.

Платник податку, в обліку як ого на день анулювання реєст рації знаходяться товарні за лишки або основні фонди, стос овно яких був нарахований по датковий кредит у минулих аб о поточному податкових періо дах, зобов'язаний визнати умо вний продаж таких товарів за звичайними цінами та відпов ідно збільшити суму своїх по даткових зобов'язань за насл ідками податкового періоду, протягом якого відбувається таке анулювання.

Враховуючи, що у абз. 2 п. 2 Розп орядження Кабінету Міністрі в України № 757-р від 01.07.2009 “Деякі п итання адміністрування пода тків, зборів (обов'язкових пла тежів)”встановлюється додат кова підстава для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, яка не пер едбачена абз. 1 п. 9.8 ст. 9 Закону У країни “Про податок на додан у вартість”, суд приходить до висновку, що положення абз. 2 п . 2 Розпорядження Кабінету Мін істрів України № 757-р від 01.07.2009 “Д еякі питання адмініструванн я податків, зборів (обов'язков их платежів)”про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість у разі вст ановлення органами державно ї податкової служби факту ви писки податкових накладних, згідно з якими не задекларов ано (не сплачено) податкові зо бов'язання, обсяг яких за опод аткованими операціями перев ищує суму, визначену підпунк том 2.3.1 пункту 2.3 статті 2 Закону України "Про податок на додан у вартість", суперечить абз. 1 п . 9.8 ст. 9 Закону України "Про пода ток на додану вартість".

Відповідно до ч. 4 ст. 9 КАС Укр аїни у разі невідповідності нормативно-правового акта Ко нституції України, закону Ук раїни, міжнародному договору , згода на обов'язковість яког о надана Верховною Радою Укр аїни, або іншому правовому ак ту суд застосовує правовий а кт, який має вищу юридичну сил у.

Жодних змін до п. 9.8 ст. 9 Закон у України “Про податок на дод ану вартість” з приводу анул ювання свідоцтва платника ПД В в разі встановлення органа ми державної податкової служ би факту виписки податкових накладних, згідно з якими не з адекларовано (не сплачено) по даткові зобов' язання, обсяг яких за оподаткованими опер аціями перевищує суму, визна чену п.п. 2.3.1 п. 2.3 ст. 2 Закону Украї ни “Про податок на додану вар тість” законодавець не вноси в.

Таким чином, пункт 9.8 цього З акону не містить такої підст ави для анулювання реєстраці ї платника податку на додану вартість, як встановлення ор ганами державної податкової служби факту подання деклар ації з ПДВ, які свідчать про не задекларовані (не сплачені) п одаткові зобов' язання, обся г яких за оподаткованими опе раціями перевищує суму, визн ачену п.п. 2.3.1 п. 2.3 ст. 2 Закону Укра їни “Про податок на додану ва ртість”.

Таким чином, зважаючи на нев ідповідність абз. 2 п. 2 Розпоря дження Кабінету Міністрів Ук раїни № 757-р від 01.07.2009 “Деякі пита ння адміністрування податкі в, зборів (обов'язкових платеж ів)” положенням абз. 1 п. 9.8 ст. 9 За кону України "Про податок на д одану вартість", а також врахо вуючи пп. 4.4.1 п. 4.1 ст. 4 Закону Укра їни, відповідно до якого у раз і коли норма закону чи іншого нормативно-правового акта, в иданого на підставі закону, а бо коли норми різних законів чи різних нормативно-правов их актів припускають неодноз начне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих о рганів, внаслідок чого є можл ивість прийняти рішення на к ористь як платника податків, так і контролюючого органу, р ішення приймається на корист ь платника податків, суд прих одить до висновку що абз. 2 п. 2 Р озпорядження Кабінету Мініс трів України № 757-р від 01.07.2009 Деяк і питання адміністрування по датків, зборів (обов'язкових п латежів)”не підлягає застосу ванню.

Крім того, судом враховуєт ься, що п. 2 розпорядження Кабі нету Міністрів України № 757-р в ід 01.07.2009 був скасований розпоря дженням Кабінету Міністрів У країни № 1120-від 09.09.2009, а лист Держа вної податкової адміністрац ії України “Про застосування окремих норм Закону України "Про податок на додану вартіс ть" з урахуванням вимог розпо рядження Уряду від 01.07.2009 р. № 757-р” №14927/7/16-1517 від 15.07.2009 був відкликаний листом Державної податкової адміністрації України № 20400/7/16-1 517 від 21.09.2009.

Частиною 1 ст. 9 КАС України вс тановлено, що суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, органи місцевого самоврядув ання, їхні посадові і службов і особи зобов'язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС Ук раїни кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення, крім випадків, вста новлених статтею 72 цього Коде ксу. В адміністративних спра вах про протиправність рішен ь, дій чи бездіяльності суб'єк та владних повноважень обов' язок щодо доказування правом ірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він запе речує проти адміністративно го позову.

Всупереч наведеним вимога м відповідач як суб'єкт владн их повноважень не надав суду достатніх беззаперечних док азів в обґрунтування обстави н, на яких ґрунтуються його за перечення, і не довів правомі рності винесення ним спірног о рішення про анулювання реє страції ТОВ «Мак Девід»плат ником податку на додану варт ість.

Дослідивши обставини спра ви, проаналізувавши вищезазн ачені правові норми, суд прих одить до висновку, що вимоги п озивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задово ленню повністю.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС Ук раїни суд при вирішенні спра ви керується принципом закон ності, відповідно до якого ор гани державної влади, органи місцевого самоврядування, ї хні посадові і службові особ и зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повноважен ь та у спосіб, що передбачені К онституцією та законами Укра їни.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України, органи держав ної влади та органи місцевог о самоврядування, їх посадов і особи зобов' язані діяти л ише на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією України та законами України.

Згідно з ч.3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження ріш ень, дій чи бездіяльності суб ' єктів владних повноважень адміністративні суди переві ряють, чи прийняті (вчинені) во ни: на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; з використанн ям повноваження з метою, з яко ю це повноваження надано; обґ рунтовано, тобто з урахуванн ям усіх обставин, що мають зна чення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (н еупереджено); добросовісно; р озсудливо; з дотриманням при нципу рівності перед законом , запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); з урахуванням права осо би на участь у процесі прийня ття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона по винна довести ті обставини, н а яких ґрунтується її вимоги та заперечення крім випадкі в, встановлених статтею 72 цьог о Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС У країни в адміністративних сп равах про протиправність ріш ень, дій чи бездіяльності суб ' єкта владних повноважень о бов' язок щодо доказування п равомірності свого рішення, дії чи бездіяльності поклада ється на відповідача, якщо ві н заперечує проти адміністра тивного позову.

Всупереч наведеним вимог ам відповідач, як суб'єкт влад них повноважень, не надав суд у достатніх та беззаперечних доказів правомірності анулю вання реєстрації позивача пл атником податку на додану ва ртість.

Розглянувши подані сторо нами документи і матеріали, з аслухавши пояснення предста вників сторін, всебічно і пов но з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтують ся позовні вимоги, оцінивши д окази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адмін істративний суд м. Києва вваж ає, що позовні вимоги ТОВ «Мак Девід»підлягають задоволен ню.

Враховуючи викладене та к еруючись ст.ст. 9, 69-71, 94, 97, 158-163 КАС Укр аїни, Окружний адміністратив ний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовол ьнити повністю.

2. Скасувати Акт ДП І у Солом' янському районі м . Києва про анулювання реєстр ації платника податку на дод ану вартість Товариства з об меженою відповідальністю «М ак Девід»№871 від 17.11.2009р.

3. Поновити свідоцт во про реєстрацію платника п одатку на додану вартість ТО В «Мак Девід»з 17.11.2009р.

Постанова відповідно до вимог ч. 1 ст. 254 КАС України наби рає законної сили після закі нчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, в становленого цим Кодексом, я кщо таку заяву не було подано .

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 КАС України, шля хом подання через суд першої інстанції заяви про апеляці йне оскарження з наступним п оданням протягом двадцяти дн ів апеляційної скарги. Апеля ційна скарга може бути подан а без попереднього подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, якщо скарга подається у ст рок, встановлений для поданн я заяви про апеляційне оскар ження.

Суддя П.О. Григорович

Дата ухвалення рішення07.06.2010
Оприлюднено16.08.2010
Номер документу10667543
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-16288/09/2670

Ухвала від 25.03.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

Ухвала від 09.04.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Постанова від 02.12.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Кузьменко В. В.

Постанова від 07.06.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні