Ухвала
від 17.10.2022 по справі 420/25572/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/25572/21

УХВАЛА

17 жовтня 2022 рокум. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Хом`якова В.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовною заявою Військової академії (м. Одеса) до Північного офісу Держаудитслужби, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАКСС» про визнання протиправним та скасування висновку,

встановив:

У провадженні Одеського окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа №420/25572/21 за позовною заявою Військової академії (м. Одеса) до Північного офісу Держаудитслужби, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні позивача Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАКСС» про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-30-008606-b від 27.10.2021 року.

Справа розглядається за правилами загального позовного провадження.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 30.07.2021військовою академією (м. Одеса) оголошено на електронному майданчику PROZORRO процедуру відкритих торгів на закупівлю за назвою предмета закупівлі "поточний ремонт будівлі спеціального призначення за ГП № 76 "Учбові класи", що знаходяться за адресою: м. Одеса, вул, Фонтанська дорога 4, Військова академія (м. Одеса). ВМ №16" за кодом ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи з очікуваною вартістю закупівлі 5500000 грн. з ПДВ. Військовою академією було оприлюднено тендерну документацію. 13.09.2021 о 14 год. 46 хв. відбувся аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію учасника ТОВ "ДАКСС" (Код ЄДРПОУ 37609167) за ціною, що становить 5 242 280,00 грн. з ПДВ. За результатами засідання тендерного комітету Військової академії (м. Одеса) було опубліковано повідомлення про намір укласти договір та надано витяг з протоколу № 13092 засідання тендерного комітету Військової академії (м. Одеса) від 13.09.2021 щодо розгляду результату аукціону процедури закупівлі UA-2021-07-30-008606-Ь, яким визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ "ДАКСС" з ціною, що становить 5 242 280 грн. з ПДВ та прийнято рішення про намір підписати договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ "ДАКСС". 30.09.2021 між позивачем та ТОВ "ДАКСС" було укладено Договір № 99 про закупівлю послуг з поточного ремонту будівель за державні кошти, в порядку та на умовах якого підрядник зобов`язується надати послуги "Поточний ремонт будівлі спеціального призначення за ГП № 76 "Учбові класи", що знаходяться за адресою: м. Одеса, вул. Фонтанська дорога 4, Військова академія (м. Одеса), ВМ №16" (за кодом ДК 021:2015:45260000-7; Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) згідно дефектного акту (Додаток №1), а замовник - прийняти та сплатити в кількості, згідно акту (форма КБ-2в) на умовах передбачених цим договором.

05.10.2021 відповідно до наказу начальника Північного офісу Держаудитслужби № 575 розпочато моніторинг процедур закупівель через виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

27.10.2021 Північним офісом Держаудитслужби за результатами моніторингу процедури закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом закупівлі "Поточний ремонт будівлі спеціального призначення за ГП № 76 "Учбові класи", що знаходяться за адресою: м. Одеса, вул. Фонтанська дорога 4, Військова академія (м. Одеса), ВМ №16" (за кодом ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-30-008606-Ь. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 19 частини 2 статті 22, частини 1 статті 31, пункту 2 частини 2 статті 32 Закону № 922-VII. Військова академія (м. Одеса) вважає вищевказаний висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 27.10.2021 Північного офісу Держаудитслужби необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи, з огляду на відсутність повноважень у Північного офісу Держаудитслужби на здійснення фінансового контролю на території міста Одеси. У констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 27.10.2021 вказано, що внаслідок перевірки відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922- VIII. Позивач стверджує, що у тендерній документації чітко надано перелік формальних (несуттєвих) помилок, чим дотримано норм тендерного законодавства, зокрема ЗУ "Про публічні закупівлі". Розділ V Тендерної документації замовника під назвою "Оцінка тендерної пропозиції" містить пункт 2 під назвою "Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій". Даний пункт Тендерної документації містить чіткий та вичерпний перелік формальних (несуттєвих) помилок. Що стосується невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "ДАКСС" (Переможця) вимогам тендерної документації , а саме - не надання інвентарної картки на Кутову шліф машинку DEWalt 2200 Вт, то позивач посилається на те, що дане обладнання було надано як додаткове, що не вимагалось змовником, але є в наявності у ТОВ "ДАКСС", а отже наявність інвентарної картки конкретно на цю машину є необов`язковою. Щодо вказаної у висновку відповідача невідповідності умов банківської гарантії вимогам тендерної документації, то зазначає, що ні Замовник, ні учасник, ні сама банківська установа не має можливості прогнозувати майбутні зміні у фінансовому або ж податковому законодавстві України, які можуть виникнути за час дії цієї гарантії і внести до неї певні корективи, та які є обов`язковими для виконання всіма установами та громадянами України без винятку. Учасником ТОВ "ДАКСС" не вносились будь - які зміни до тексту банківської гарантії №BG/UA/03-2-11029 від 28.08.2021 , чим виконані вимоги тендерної документації змовника у повному обсязі. Позивач вважає, що порушення зі сторони Замовника вимог частини 1 статті 31 Закону немає, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-27-000353-b від 22.10.2021 є незаконним, не обґрунтованим, та таким що не відповідає дійсним обставинам справи, що є беззаперечною підставою для його скасування.

06.01.2022 надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач проти позову заперечує.

21.01.2022 позивач надав пояснення на відзив відповідача.

Від третьої особи пояснень до позову не надійшло.

Підготовче засідання призначено на 17.10.2022 на 10 год. 00 хвил. в судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами суду.

Підготовче засідання проведено письмовому провадженні з урахуванням клопотань представників сторін про проведення судового засідання в письмовому провадженні та неявки представника 3-ї особи.

Відповідно до ч. 3 ст. 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

Відповідно до ч. ч. 2-4 ст. 173 КАС України завданням підготовчого провадження є: 1) остаточне визначення предмета спору та характеру спірних правовідносин, позовних вимог та складу учасників судового процесу; 2) з`ясування заперечень проти позовних вимог; 3) визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та зібрання відповідних доказів; 4) вирішення відводів; 5) визначення порядку розгляду справи; 6) вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті. Підготовче провадження починається відкриттям провадження у справі і закінчується закриттям підготовчого засідання. Підготовче провадження має бути проведене протягом шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі.

Згідно ч. 1 ст. 179 КАС України для виконання завдання підготовчого провадження в кожній судовій справі, яка розглядається за правилами загального позовного провадження, проводиться підготовче засідання. Під час підготовчого провадження судом визначені факти, які необхідно встановити для вирішення спору і які з них визнаються позивачем, а які належать доказувати, проведено інші підготовчі дії, необхідні для правильного і своєчасного вирішення адміністративної справи і які є достатніми для закінчення підготовчого провадження і призначення судового засідання для розгляду справи по суті.

Відповідно до ч. 1 ст. 183 КАС України у підготовчому засіданні суд постановляє ухвалу (ухвали) про процесуальні дії, що необхідно вчинити до закінчення підготовчого провадження та початку судового розгляду справи по суті.

Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 183 КАС України, за результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.

Суд вважає, що всі підготовчі дії, передбачені статтею 180 Кодексу адміністративного судочинства України, виконані в повному обсязі, за таких обставин, суд дійшов висновку про необхідність закриття підготовчого провадження.

Крім того, відповідно до вимог ст. 195 КАС України, учасники справи беруть участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів та електронного цифрового підпису згідно з вимогами Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему. Учасник справи подає заяву про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду не пізніше ніж за п`ять днів до судового засідання. Учасники справи беруть участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів та електронного цифрового підпису згідно з вимогами Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему. Використовувані судом і учасниками судового процесу технічні засоби і технології мають забезпечувати належну якість зображення та звуку, а також інформаційну безпеку. Учасникам судового процесу має бути забезпечена можливість чути та бачити хід судового засідання, ставити запитання і отримувати відповіді, здійснювати інші процесуальні права та обов`язки (ч. 11 ст.195 КАС України). Ризики технічної неможливості участі у відеоконференції поза межами приміщення суду, переривання зв`язку тощо несе учасник справи, який подав відповідну заяву.

В зв`язку із вищенаведеним, суд призначає справу до судового розгляду по суті у режимі відеоконференції, з урахуванням вже поданого раніше клопотання представника Північного офісу Держаудитслужби, оскільки офіс та представник перебувають у м. Києві.

На підставі наведеного та керуючись статтями 180-183, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ухвалив:

Закрити підготовче провадження та призначити справу до судового розгляду по суті на 28.10.2022 року на 11 год. 00 хвил. в режимі відеоконференції з використанням власних засобів.

Провести засідання, призначене на 28.10.2022 року на 11 год. 00 хвил., в режимі відеоконференції за участю представника Північного офісу Держаудитслужби з використанням власних технічних засобів. Попередити учасників справи, що ризики технічної неможливості участі у відеоконференції поза межами приміщення суду, переривання зв`язку тощо несе учасник справи, який подав відповідну заяву.

Попередити учасників справи, що відповідно до ч.6 ст. 10 КАС України, трансляція судового засідання здійснюється з дозволу суду.

У разі постановлення ухвали в порядку письмового провадження ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Повний текст ухвали підписано 18.10.2022.

Суддя В.В. Хом`якова

Дата ухвалення рішення17.10.2022
Оприлюднено20.10.2022
Номер документу106809807
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності

Судовий реєстр по справі —420/25572/21

Ухвала від 12.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Смокович М.І.

Ухвала від 10.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Смокович М.І.

Постанова від 15.02.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Постанова від 15.02.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 18.01.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 09.01.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Рішення від 16.11.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

Ухвала від 28.10.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

Ухвала від 17.10.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

Ухвала від 29.09.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні