Постанова
від 21.10.2022 по справі 420/2185/22
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 жовтня 2022 р.м.ОдесаСправа № 420/2185/22Головуючий в 1 інстанції: Завальнюк І.В.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді-доповідача Скрипченка В.О.,

суддів Косцової І.П. та Осіпова Ю.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 22 квітня 2022 року (суддя Завальнюк І.В., м. Одеса, повний текст рішення складений 22.04.2022) по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" до Управління Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради про визнання протиправним та скасування припису,-

В С Т А Н О В И В:

28 січня 2022 року ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" звернулося до адміністративного суду з позовом до УДАБК Одеської міської ради, у якому просило визнати протиправними та скасувати постанову від 10.12.2021 №00821/454 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності в розмірі 89316 грн та припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 10.12.2021 року.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 22 квітня 2022 року, яка залишена без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 21 жовтня 2022 року, адміністративний позов товариства в частині визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу від 10.12.2021 №00821/454 залишено без розгляду відповідно до частини третьої статті 123 КАС України.

Рішенням рішення Одеського окружного адміністративного суду від 22 квітня 2022 року у задоволенні адміністративного позову ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" про скасування Припису відмовлено.

Не погоджуючись з вищезазначеним рішенням позивач подав апеляційну скаргу, у якій, посилаючись на неповне з`ясування обставин справи, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове, яким повністю задовольнити його позовні вимоги.

На думку апелянта, у ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" відсутній обов`язок подавати повідомлення про початок будівельних робіт, оскільки проведені в приміщенні, яке розташоване в м. Одеса, вул. Армійська 8-Б роботи не є реконструкцією, не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об`єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.

Відповідач своїм правом подати відзив на апеляційну скаргу не скористався, що відповідно до статті 304 КАС України не перешкоджає апеляційному перегляду справи.

Справа розглянута судом першої інстанції за правилами спрощеного позовного провадження.

Апеляційним судом справа розглянута в порядку письмового провадження відповідно до статті 311 КАС України, якою передбачено, що суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).

Заслухавши суддю-доповідача, доводи апеляційної скарги, вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду в межах поданої скарги, апеляційний суд дійшов таких висновків.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" є власником нежитлової будівлі загальною площею 104,5 кв.м за адресою: м. Одеса, вул. Армійська, 8-Б.

Вказана нежитлова будівля розташована на земельній ділянці, кадастровий номер 5110137500:43:001:0027, загальною площею 0,0244 га з цільовим призначенням: для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, та знаходиться в оренді ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" на підставі договору оренди землі №11 66 від 02.06.2017 строком дії до 02.06.2027.

На підставі наказу "Про проведення перевірки" начальника Управління ДАБК ОМР від 19.11.2021 №01-13/487ДАБК, направлення на перевірку від 19.11.2021 №000906 строком дії з 30.11.2021 по 13.12.2021, у зв`язку із виявленням факту самочинного будівництва (вх. №01-18/506и/в від 19.11.2021), відповідно до постанови КМУ від 23.05.2011 №533 "Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю", головним спеціалістом інспекційного відділу №1 УДАБК Одеської міської ради Павловою Н.М. та заступником начальника інспекційного відділу №1 УДАБК Одеської міської ради Лисим С.О. здійснено позаплановий захід на об`єкті: реконструкція одноповерхової окремо розташованої будівлі за адресою: м. Одеса, вул. Армійська, 8-Б, за результатами якого складено акт проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності від 10.12.2021 №000906 №000906 від 10.12.2021 року.

Проведеною перевіркою було зафіксовано, що ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" за даною адресою виконані будівельні роботи з реконструкції нежитлової одноповерхової окремо розташованої будівлі загальною площею 104,5 кв.м. шляхом зміни планувальної схеми приміщень у будівлі, а також влаштування додаткового вхідного вузла.

Зі змісту згаданого Акту вбачається, що під час проведення позапланової перевірки за зазначеною адресою представником ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" Меренюком В.I. були надані наступні документи: довіреність від ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" на ім`я ОСОБА_1 , паспорт громадянина України на ім`я ОСОБА_1 , серія та номер НОМЕР_1 , виданий Шевченківським BM Приморського РВ УМВС України в Одеській області вид 21.12.2005; свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю загальною площею 104,5 кв. м, розташовану за адресою: АДРЕСА_1 ; витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав та їх обтяжень на нежитлову будівлю загальною площею 104,5 кв.м, розташовану за адресою: АДРЕСА_1 ; технічний паспорт на нежитлове приміщення загальною площею 104,5 кв.м. за адресою: АДРЕСА_2 , виготовлений ПП "КОЛО ДРУЗІВ" від 18.06.2015, м. Одеса.

Також в акті перевірки зазначено, що документи, які дають право на виконання будівельних робіт за адресою: АДРЕСА_1 , нежитлове приміщення загальною площею 104,5 представником товариства Меренюком В.І. під час проведення перевірки надані не були.

Відповідно до таблиці - Клас наслідків (відповідальності) об`єктів ДСТУ 8855:2019 встановлено, що зазначений об`єкт - нежитлова будівля загальною площею 104,5 кв.м., розташована по АДРЕСА_1 , віднесено до незначеного класу наслідків СС1.

При цьому в Реєстрі будівельної діяльності відсутні відомості щодо одержання ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" права на виконання будівельних робіт за зазначеною адресою.

Таким чином, перевіряючі дійшли висновку про те, що ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" за адресою: м. Одеса, вул. Армійська, 8-Б, проведені будівельні роботи без отримання права на виконання будівельних робіт, чим порушено вимоги пункт перший частини першої статті 34 та частину першу та абзац перший частини другої статті 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 13 Порядку виконання будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 року №466.

У зв`язку з чим за результатом перевірки також було складені:

- протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності відповідно до пункту 2 частини другої статті 2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 10.12.2021 року;

- припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 10.12.2021 року, згідно якого товариству належить усунути порушення вимог містобудівного законодавства в строк до 10.02.2022 року шляхом приведення нежитлової будівлі до попереднього стану відповідно до технічного паспорту на нежитлове приміщення загальною площею 104,5 кв.м., що розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Армійська, 8-Б, виготовленого ПП "КОЛО ДРУЗІВ" від 18.06.2015.

Від отримання складених за результатами перевірки матеріалів представник товариства відмовився, у зв`язку із чим матеріали перевірки направлені ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" супровідним листом від 14.12.2021 №01-18/506-и/в та отримані 23.12.2021, згідно штрихкодового ідентифікатору поштового відправлення 6511104009057 та повідомлення про вручення.

Вважаючи, що проведені будівельні роботи не потребували документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об`єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" звернулося до суду з даним адміністративним позовом про скасування вищезгаданого Припису від 10.12.2021 року.

Також з матеріалів справи вбачається, що постановою №080/21 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 17.12.2021 року визнано ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" винним у вчинені правопорушення, передбаченого пунктом 2 частини другої статті 2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та на нього накладено штраф у розмірі 89316 грн.

Ухвалюючи рішення про відмову у задоволенні позовних вимог ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ", суд першої інстанції дійшов висновку про те, що спірний Припис прийнято уповноваженим суб`єктом та у передбачений законодавством спосіб, за наявності допущеного ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" порушення законодавства у сфері містобудівної діяльності, що виразилось в проведенні будівельних робіт з реконструкції без отримання права на виконання будівельних робіт, а тому підстави для його скасування відсутні.

Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.

Так, частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини щодо порядку та підстав здійснення архітектурно-будівельного контролю, в тому числі надання містобудівних умов та обмежень і їх скасування регулюються правовими нормами Закону України від 17.02.2011 року №3038-VI "Про регулювання містобудівної діяльності" (далі Закон №3038-VІ).

Статтею 41 Закону №3038-VІ передбачено, що державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пункту 1 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю" від 23.05.2011 року №553 (далі Порядок №553), цей порядок визначає процедуру здійснення заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями (далі - суб`єкти містобудування) вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Пунктом 5 указаного Порядку закріплено, що державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Згідно пункту 5 Порядку №553 позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Підставами для проведення позапланової перевірки є:

подання суб`єктом містобудування письмової заяви про проведення перевірки об`єкта будівництва або будівельної продукції за його бажанням;

необхідність проведення перевірки достовірності даних, наведених у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, повідомленні про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об`єкта до експлуатації, протягом трьох місяців з дня подання зазначених документів;

виявлення факту самочинного будівництва об`єкта;

перевірка виконання суб`єктом містобудування вимог приписів органів державного архітектурно-будівельного контролю;

вимога головного інспектора будівельного нагляду ДІАМ про проведення перевірки за наявності підстав, передбачених законом;

звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб`єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності;

вимога правоохоронних органів щодо проведення перевірки, складена на підставі ухвали слідчого судді.

Під час проведення позапланової перевірки підлягають контролю виключно питання, які стали підставою для проведення такої перевірки.

Строк проведення позапланової перевірки не може перевищувати десяти робочих днів.

Під час проведення позапланової перевірки посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю зобов`язана пред`явити службове посвідчення та надати копію направлення для проведення позапланової перевірки.

Пунктом 9 Порядку №553 передбачено, що державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб`єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об`єкт будівництва.

Під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю фіксування процесу проведення перевірки здійснюється з використанням фото, аудіо- та відеотехніки.

Згідно до пункту 16 Порядку №553 за результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим Порядком.

Пунктом 17 Порядку №553 встановлено, що у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, крім акта перевірки, складається протокол, видається припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил або припис про зупинення підготовчих та/або будівельних робіт (далі - припис).

У приписі обов`язково встановлюється строк для усунення виявлених порушень згідно з додатком.

Керівникові кожного суб`єкта містобудування, щодо якого складений акт перевірки, або його уповноваженій особі надається по одному примірнику такого акта. Один примірник акта перевірки залишається в органі державного архітектурно-будівельного контролю.

Відповідно до пункту 18 Порядку №553 акт перевірки підписується посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю, яка провела перевірку, та керівником суб`єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, або його уповноваженою особою, в останній день перевірки.

Завірена належним чином копія акта, складеного посадовими особами органу державного архітектурно-будівельного контролю за результатами проведеної на об`єкті будівництва перевірки, щодо невиконання приписів, виданих органом державного архітектурно-будівельного контролю генеральному підряднику (підряднику), стосовно порушень вимог нормативно-правових актів, будівельних норм та нормативних документів у сфері містобудівної діяльності, затверджених проектних рішень під час будівництва об`єктів та/або зупинення підготовчих та будівельних робіт надсилається до апарату Держархбудінспекції як органу ліцензування для прийняття відповідного рішення.

Пунктом 19 Порядку №553 передбачено, що припис складається у двох примірниках. Один примірник припису залишається в органі державного архітектурно-будівельного контролю, а інший надається суб`єкту містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль.

Припис підписується посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю, яка провела перевірку.

Зміст наведених норм свідчить, що державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у формі планових і позапланових перевірок, за його результатами посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю складається акт перевірки, а у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, крім акта перевірки, складається протокол разом з приписом про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності. Перевірка проводиться у присутності суб`єкта містобудівної діяльності або його представника.

Аналогічна правова позиція міститься, зокрема, у постановах Верховного Суду від 19 червня 2018 року у справі №810/3517/17, від 22 жовтня 2018 у справі №153/876/17, від 10 липня 2019 у справі №521/17659/17.

Як вбачається з матеріалів справи, посадовими особами УДАБК ОМР, під час виїзду на місце за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Армійська, 8-Б, зафіксовано факт виконання будівельних робіт з реконструкції нежитлової одноповерхової окремо розташованої будівлі загальною площею 104,5 кв.м, шляхом зміни планувальної схеми приміщень у будівлі, а також влаштування додаткового вхідного вузла (наявні матеріали фотофіксації), що підтверджується порівняльною характеристикою старого технічного паспорту та витягу з нового технічного паспорту, та зокрема не заперечується ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ"

Дослідивши матеріали справи, колегія суддів погоджується з правовою позицією контролюючого органу, що в даному випадку, у результаті виконання вищевказаних будівельних робіт позивачем було здійснено:

- втручання в інженерні системи (демонтування санвузлі та встановлення в іншому місті);

- змінення функціонального призначення приміщень ("кухня" змінено на приміщення "допоміжне", та за рахунок приміщення "кухня" встановлено санвузол; приміщення "Бар" площею 84,9 кв.м реконструйовано у більш, як чотири приміщення: основне, зала, матеріальна, допоміжне, встановлення другого туалету);

- втручання в огороджувальні конструкції (влаштування додаткового вхідного вузла, шо є зміною конструктивних елементів приміщення та за рахунок чого зроблено два окремих приміщення).

Згідно з ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва": будівельні роботи - це процес зведення нових, реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення об`єктів будівництва.

Згідно з ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво":

будівництво - це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об`єктів будівництва.

об`єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси, лінійні об`єкти інженерно-транспортної інфраструктури.

будівлі - споруди, що складаються з несучих та огороджувальних або сполучеріих (несучо-огороджувальних) конструкцій, які утворюють наземні або підземні приміщення, призначені для проживання або перебування людей, розміщення устаткування, тварин, рослин, а також предметів.

реконструкція - це перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об`єкту будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, в наслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко- економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.

Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об`єкту в цілому або його частин (за умови їх автономності).

Відповідно до статті 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Порядку виконання будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 року №466 (із змінами та доповненнями) встановлено, що будівництво об`єктів з незначними наслідками СС1, здійснюється після подання у відповідний орган повідомлення про початок виконання будівельних робіт. При цьому замовник відповідно до закону несе відповідальність за повноту та достовірність даних в зазначених у поданому ним повідомленні про початок виконання будівельних робіт, та за виконання будівельних робіт без повідомлення.

Пункт 1 частини першої статті 34 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлює, що замовник має право виконувати будівельні роботи після подання замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю - щодо об`єктів будівництва, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), та щодо об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта та які не потребують отримання дозволу на виконання будівельних робіт згідно з переліком об`єктів будівництва, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Форма повідомлення про початок будівельних робіт та порядок його подання визначаються Кабінетом Міністрів України.

Згідно частини першої статті 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" право на виконання підготовчих робіт і будівельних робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об`єктах, що за класом наслідків належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), об`єктах, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорту, надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи були виконані, виконуються без залучення субпідрядників) після подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

Виконувати будівельні роботи без подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт забороняється (частина друга статті 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності").

Відповідно до пункту 13 Порядку виконання будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 року №466, повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, та повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) (далі - повідомлення), повідомлення про зміну даних у зазначених повідомленнях за формою згідно з додатками 1, 2 і 2-1 до цього Порядку подається замовником (його уповноваженою особою) до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю через центр надання адміністративних послуг або через електронний кабінет шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного веб-порталу електронних послуг або заповнюється та надсилається рекомендованим листом з описом вкладення до центру надання адміністративних послуг.

Ураховуючи наведені норми права та обставини даної справи колегія суддів вважає, що ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" за адресою: м. Одеса, вул. Армійська, 8-Б, в порушення приписів пункту першого частини першої статті 34, частини першої та абзацу перший частини другої статті 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 13 Порядку виконання будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 року №466 було виконані будівельні роботи з реконструкції нежитлової одноповерхової окремо розташованої будівлі загальною площею 104,5 кв.м, шляхом зміни планувальної схеми приміщень у будівлі, а також влаштування додаткового вхідного вузла без отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт.

Оскільки товариство шляхом влаштування додаткового вхідного вузла втрутилося в огороджувальні та несучі конструкції, его посилання на те, що проведенні роботи не потребують документів, що дають право на їх виконання, є помилковим та таким, що не узгоджується з положеннями пункту 1 "Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об`єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію".

Резюмуючи все вищевикладене колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність підстав для скасування спірного припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 10.12.2021 року, та задоволення позовних вимог ТОВ "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ".

Апеляційна скарга позивача не містить належних, вагомих і обґрунтованих міркувань, переконливих доводів та аргументів, які б спростовували вищевикладені висновки і давали підстави вважати інакше.

Підсумовуючи викладене колегія суддів вважає, що суд першої інстанції правильно та повно з`ясував усі обставини справи та надав їм юридичну оцінку, не допустив порушень норм матеріального і процесуального права при вирішенні справи.

Згідно з пунктом першим частини першої статті 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Відповідно до статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Відтак, апеляційна скарга позивача задоволенню не підлягає.

Керуючись статтями 292, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, апеляційний суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "БОСТОН-ТРЕЙДІНГ" залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 22 квітня 2022 року без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає відповідно до ч. 6 ст. 12, ст. 257 та ч. 5 ст. 328 КАС України.

Головуючий суддя-доповідачВ.О.Скрипченко

СуддяІ.П.Косцова

СуддяЮ.В.Осіпов

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.10.2022
Оприлюднено24.10.2022
Номер документу106887744
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері

Судовий реєстр по справі —420/2185/22

Постанова від 21.10.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Постанова від 21.10.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 18.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 18.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 04.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 04.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 04.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 10.07.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 10.07.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Рішення від 21.04.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні