Рішення
від 13.10.2022 по справі 344/900/14-а
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 344/900/14-а

Провадження № 2-а/344/8/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 жовтня 2022 року м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області в складі:

головуючої судді Пастернак І.А.

секретаря Кріцак Г.В., Дементьєвої А.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Об`єднання співласників багатоквартирного будинку Крихівецька мрія до Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради, Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору відповідача: ТОВ «Карпатрембудсервіс», ОСОБА_1 про визнання протиправним та скасування рішення Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради

В С Т А Н О В И В:

ОСББ «Крихівецька мрія» звернулося в суд з адміністративним позовом до Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради від 31.01.2011 року про відміну рішення про відчуження земельної ділянки ТзОВ «Карпатрембудсервіс», що знаходиться в с.Крихівці, вул.Крихівецька, 131А та №131Б на користь територіальної громади с.Крихівці. Позовні вимоги мотивовано тим, що 02.01.2008 року проведено державну реєстрацію ОСББ «Крихівецька мрія», завданням та предметом діяльності якого за Статутом є в т.ч. належне утримання будинку та прибудинкової території. Після відповідного звернення позивача до відповідача, рішенням 35 сесії Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради від 13.05.2009 року, ОСББ «Крихівецька мрія» надано дозвіл на виготовлення технічної документації по інвентаризації земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку по вул.Крихівецька,131Б в с.Крихівці Івано-Франківської міської ради та передачу у спільну власність. На підставі даного рішення позивач оплатив та частково виготовив технічну документацію по інвентаризації земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку по вул.Крихівецька,131Б в с.Крихівці. Попередньо, рішенням загальних зборів ОСББ «Крихівецька мрія» від 23.03.2008р. прийнято на баланс багатоквартирний житловий будинок по вул.Крихівецька,131Б в с.Крихівці від ТзОВ «Карпатрембудсервіс» з відповідною документацією, з укладенням акту приймання-передачі. Однак, така передача на баланс не відбулася незважаючи на те, що рішенням господарського суду Івано-Франківської області від 31.05.2011р., залишеного без змін постановою Львівського апеляційного господарського суду від 18.07.2011р. та постановою Вищого господарського суду від 21.10.2011р., зобов`язано ТзОВ «Карпатрембудсервіс» здійснити передачу на баланс ОСББ «Крихівецька мрія» житловий будинок по вул.Крихівецька,131Б в с.Крихівці у спосіб і в порядку визначеного законодавством. Рішенням 4 сесії 6-го скликання від 31 січня 2011 року Крихівецька сільська рада вирішила відмінити рішення 35 сесії 5-го демократичного скликання від 13.05.2009 про відчуження земельної ділянки ТОВ "Карпатрембудсервіс", яка знаходиться в с. Крихівці по вул . Крихівецька, 131 А і 131 Б на користь територіальної громади с. Крихівці. Просив визнати протиправним та скасувати рішення Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради від 31.01.2011 року про відміну рішення про відчуження земельної ділянки ТзОВ «Карпатрембудсервіс», що знаходиться в с.Крихівці, вул.Крихівецька, 131А та №131Б на користь територіальної громади с.Крихівці.

Ухвалою суду від 18.03.2014р. до участі у справі залучено в якості третьої особи яка не заявляє самостійних вимог - ТзОВ «Карпатрембудсервіс» (а.с.38, т.1).

Постановою Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області від 25 березня 2015 року, яка залишена без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 03 лютого 2016 року, у задоволенні позову відмовлено (а.с.162-165, 209-211, т.1).

Постановою Верховного суду від 22.08.2019 року касаційну скаргу Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «Крихівецька мрія» задоволено. Постанову Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області від 25 березня 2015 року та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 03 лютого 2016 року скасовано. Справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції (а.с.5-7, т.2).

Ухвалою Івано-Франківського міського суду від 19.11.2020 року залучено до участі в справі за позовом Об`єднання співласників багатоквартирного будинку Крихівецька мрія до Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради, третя особа на стороні відповідача: ТОВ «Карпатрембудсервіс» про визнання протиправним та скасування рішення Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради від 31.01.2011 року, в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору відповідача ОСОБА_1 , та в якості співвідповідача Івано-Франківську міську раду Івано-Франківської області.(а.с.61, т.2).

04.03.2021 року представник Івано-Франківської міської ради подав відзив на позовну заяву, в якій зазначив, що приймаючи оскаржуване рішення Крихівецька сільська рада Івано-Франківської міської ради діяла в межах повноважень наданих органу місцевого самоврядування в сфері земельних відносин щодо розпорядження землями комунальної власності, у спосіб, передбачений Законом України Про місцеве самоврядування в Україні, Земельним кодексом України, та спосіб передбачений законом. Просила відмовити в задоволенні позову в повному обсязі (а.с.82-84, т.2).

Представник позивача позовні вимоги підтримала з підстав наведених у позові, просив задоволити в повному обсязі.

Представник відповідача Івано-Франківської міської ради просила в задовленні заявлених позовних вимог відмовити в повному обсязі з підстав наведених у відзиві.

Інші учасники процесу в судове засідання не зявилися з не відомих суду причин, хоча належним чином були повідомлені про день та час слухання справи.

Беручи до уваги пояснення учасників, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів, судом встановлено наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Судом встановлено, що 02.01.2008 року проведено державну реєстрацію ОСББ «Крихівецька мрія», що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію (а.с.8, т.1).

Статутом ОСББ «Крихівецька мрія» (п.1.1) передбачено, що дане об`єднання створено власниками квартир будинку №131Б на вул.Крихівецькій в с.Крихівці, завданням та предметом діяльності ОСББ (п.2.2) є в т.ч. належне утримання будинку та прибудинкової території (а.с.9-10, т.1).

Рішенням загальних зборів ОСББ «Крихівецька мрія» від 23.03.2008р. було прийнято на баланс багатоквартирний житловий будинок по вул.Крихівецька,131Б в с.Крихівці від ТзОВ «Карпатрембудсервіс» з відповідною документацією, з укладенням акту приймання-передачі. Однак, така передача на баланс не відбулася (на час подачі позову та розгляду даної адміністративної справи) незважаючи на те, що рішенням господарського суду Івано-Франківської області від 31.05.2011р., залишеного без змін постановою Львівського апеляційного господарського суду від 18.07.2011р. та постановою Вищого господарського суду від 21.10.2011р., зобов`язано ТзОВ «Карпатрембудсервіс» здійснити передачу на баланс ОСББ «Крихівецька мрія» житловий будинок по вул.Крихівецька,131Б в с.Крихівці у спосіб і в порядку визначеного законодавством (а.с.12-18, т.1).

25.03.2009 року до Крихівецької сільської ради звернувся землекористувач земельної ділянки - ТзОВ «Карпатрембудсервіс» про відчуження земельної ділянки, що знаходиться по вул. Крихівецька під багатоквартирними житловими будинками №131 А та №131 Б на користь територіальної громади с.Крихівці (а.с.147, т.1), про те дана заява сесією сільської ради не була розглянута, рішення по даній заяві сесією 13.05.2009 року щодо припинення права користування не приймалося, це підтверджено як поясненнями сторін, так і матеріалами справи.

Рішенням 35 сесії Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради від 13.05.2009 року ОСББ «Крихівецька мрія» надано дозвіл на виготовлення технічної документації по інвентаризації земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку по вул.Крихівецька,131 Б в с.Крихівці Івано-Франківської міської ради та передачу у спільну власність (а.с.72, т.2).

Право постійного користування земельною ділянкою (на той час) та право на будівництво двох чотирьохквартирних житлових будинків (в подальшому під №131А та №131Б) ТзОВ «Карпатрембудсервіс», підтверджено суду копією Державного акту на право постійного користування земельною ділянкою площею 0.35 га від 1986 року, та рішенням виконкому Івано-Франківської міської ради від 13.01.1988р. №24 (Івано-Франківський облсількомунгосп реорганізовано у ТзОВ «Карпатрембудсервіс») (а.с.132-134, т.1).

Представник позивача зазначив, що оригінал Державного акту на право постійного користування земельною ділянкою площею 0.35 га у ТзОВ «Карпатрембудсервіс» відсутній, а тому взагалі спірним є питання постійного землекористування земельною ділянкою (хоча встановлено, що оскарження такого права в судовому порядку та скасування Державного акту немає), але на спростування таких доводів сторони позивача, представник відповідача надала пояснення того, що плату за землю площею 0.35га вносило саме ТзОВ «Карпатрембудсервіс» (до моменту припинення такого права, а саме за останні 2012,2013,2014 роки), позивач не надав підтвердження оплати ним за землекористування чи доказ відсутності оплати за землю іншою юридичною особою - ТзОВ «Карпатрембудсервіс».

На підставі даного рішення 35 сесії Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради від 13.05.2009 року, позивач, як стверджує представник в судових засіданнях та зазначено в позові, оплатив та частково виготовив технічну документацію по інвентаризації земельної ділянки площею 0.29 га для будівництва та обслуговування житлового будинку по вул.Крихівецька,131Б в с.Крихівці. На підтвердження цього, представник позивача надав суду тільки топографічний план виготовлений в травні 2010 року, інші документи відсутні (а.с.150, т.1).

Рішенням 4 сесії 6-го демократичного скликання від 31.01.2011 року Крихівецька сільська рада Івано-Франківської міської ради вирішили відмінити рішення 35 сесії 5-го демократичного склакання від 13.05.2009 року про відчуження земельної ділянки ТзОВ «Карпатрембудсервіс», яка знаходиться в с.Крихівці по вул.Крихівецька, 132 А та 131 Б на користь територіальної громади с.Крихівці (а.с.73).

Судом витребувавалось у Івано-Франківської міської ради рішення про відміну рішення 35 сесії Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради від 13.05.2009 про надання дозволу на виготовлення технічної документації по інвентаризації земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку по вул.Крихівецька,131 Б в с.Крихівці Івано-Франківської міської ради та рішення від 13.05.2009 про відчуження земельної ділянки ТОВ "Карпатрембудсервіс", яка знаходиться в с.Крихівці по вул. Крихівецька, 131 А і 131 Б на користь територіальної громади с.Крихівці, яке в подальшому було скасоване оскаржуваним рішенням Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради від 31.01.2011 року (а.с.61, т.2)

Івано-Франківська міська рада надала відповідь, в якій зазначила, що у архіві Крихівецької сільської ради відсутні первинні документи по запитуваних рішеннях Крихівецької сільської ради 35 сесії 5-го демократичного скликання від 13.05.2009 року, та 4 сесії 6-го демократичного скликання від 31.01.2011 року (а.с.74, т.2).

Статтею 12 ЗК Українипередбачено, що «До повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: а) розпорядження землями територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цьогоКодексу; в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цьогоКодексу; г) вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до цьогоКодексу;…».

У відповідності до пункту 34 частини першоїстатті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування»питання регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

Згідно з частинами першою та другоюстатті 59 цього Законурада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.

Відповідно до положеньстатті 116 ЗК Українигромадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

За змістом пункту «г» частини першоїстатті 121 ЗК Українигромадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара.

Відповідно до частини шостоїстатті 118 ЗК Українигромадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначенихстаттею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначенихстаттею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Частиною сьомою цієї статті встановлено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначенихстаттею 122 цього Кодексурозглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Частиною п`ятоюстатті 116 ЗК Українивизначено, що земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Таким чином, безоплатна приватизація земельних ділянок, що вже перебувають у законному користуванні інших осіб, допускається виключно після припинення користування такими особами земельними ділянками.

Підставами припинення права користування земельною ділянкоюстаття 141 ЗК Українивизначає, зокрема, добровільну відмову від права користування земельною ділянкою; вилучення земельної ділянки у випадках, передбачених цим Кодексом; набуття іншою особою права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, які розташовані на земельній ділянці.

Отже, погодження землекористувачів є обов`язковим у випадку, якщо безоплатна приватизація стосується тих земельних ділянок державної чи комунальної власності, що перебувають у користуванні інших громадян або юридичних осіб і їх право користування не припинено у визначеному законом порядку.

Відповідно достатті 42 ЗК Україниземельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території державної або комунальної власності, надаються в постійне користування підприємствам, установам і організаціям, які здійснюють управління цими будинками. Земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкова територія, що перебувають у спільній сумісній власності власників квартир та нежитлових приміщень у будинку, передаються безоплатно у власність або в постійне користування співвласникам багатоквартирного будинку в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Порядок використання земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначається співвласниками. Розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються на підставі відповідної землевпорядної документації. У разі знищення (руйнування) багатоквартирного будинку майнові права на земельну ділянку, на якій розташовано такий будинок, а також належні до нього будівлі, споруди та прибудинкова територія, зберігаються за співвласниками багатоквартирного будинку.

Як вбачається з матеріалів справи, на земельній ділянці площею 0.35 га, яка перебувала в постійному користуванні юридичної особи (забудівника) ТзОВ «Карпатрембудсервіс», знаходяться два багатоквартирних житлових будинки та гараж. Одним із даних будинків є багатоквартирний житловий будинок АДРЕСА_1 , власниками квартир якого і створено ОСББ «Крихівецька мрія», про що зазначалось вище. Багатоквартирний житловий будинок АДРЕСА_2 - не належить ОСББ «Крихівецька мрія», як і не належить гараж позивачу, інших доказів щодо цього суду не надано. Під двома житловими будинками (№131А та №131 Б) знаходиться земельна ділянка площею 0.3263 га та під гаражем 0.0237 га (а.с.115-127).

В подальшому рішенням Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради від 28.03.2014 року було припинено право постійного користування земельною ділянкою площею 0.3263га ТзОВ «Карпатрембудсервіс» (під двома багатоквартирними житловими будинками №131А та АДРЕСА_1 , а попередньо була виділена площа і під гаражем) та прийнято дану земельну ділянку у власність територіальної громади села (а.с.125, 127), підписано двохсторонній Акт приймання-передачі землі в комунальну власність (а.с.126). Дане рішення прийняте з врахуванням ст..141 ЗК України на підставі добровільної згоди на припинення такого права постійним землекористувачем і в порядку розгляду таких питань органом місцевого самоврядування.

Статтею 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»передбачено, що « 1. Сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначеніКонституцією України, цим та іншими законами».

Згідно статті 25 даного Закону встановлено, що «Сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесеніКонституцією України, цим та іншими законами до їх відання».

Крім того,статтею 26 Законупередбачено, що « 1. Виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання:…34) вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин;…».

Відповідно статті 59 Закону « 1. Рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень».

А згідно статті 73 Закону « 1. Акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території».

Слід зазначити, що земельна ділянка під вищевказаними об`єктами, в т.ч. і будинком Позивача, у постійному користуванні вже не перебуває, а тому частина її може бути надана Позивачу в порядку визначеному законом (за проектом землеустрою).

Рішення Крихівецької сільської ради №22-51/2019 від 15.03.2019 року вирішено укласти договір оренди з ОСОБА_1 , який проживає в АДРЕСА_3 на земельну ділянку для обслуговування гаражу по АДРЕСА_1 ), площею 0,0237 га., кадастровий номер 2610192001:25:008:0495, терміном на 3 роки (а.с.52-59).

Крім того, суд вважає, що звернення Позивача до суду з вимогою про визнання протиправним та скасування рішення Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради від 31.01.2011 р. про відміну рішення 35 сесії 5-го демократичного скликання про відчуження земельної ділянки ТОВ "Карпатрембудсервіс", яка знаходиться в с. Крихівці Івано-Франківської міської ради по вул. Крихівецька, 131А і 131Б на користь територіальної громади с. Крихівці є неналежним способом захисту прав чи інтересів Позивача і не вирішить питання про реалізацію набуття права власності чи права користування земельними ділянками із земель комунальної власності у встановленому законодавством порядку.

Суд встановив, що оскаржуване рішення відповідача не суперечать вимогам чинного законодавства тажодним чином не порушують права позивача.

Звертаючись до суду з позовом позивачем не надано обгрунтування в чому полягає незаконність прийняття оскаржуваного рішення, не наведено підстав для скасування рішення.

Відтак, приймаючи оскаржуване рішення Крихівецька сільська рада Івано-Франківської міської ради діяла в межах повноважень наданих органу місцевого самоврядування в сфері земельних відносин щодо розпорядження землями комунальної власності, у спосіб, передбачений Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Земельним кодексом України, та спосіб перебачений законом.

Згідност.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Положеннямист.90 КАС Українивизначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

А тому, враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що в задоволенні адміністративного позову, слід відмовити.

На підставі ст.. 38, 39, 42, 82, 89, 122, 123 141,142 ЗК України, Закону України "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку", керуючись ст.ст.6,9,72,77,90,242,244-246 КАС України, суд

В И Р І Ш И В :

В задоволенні позову Об`єднання співласників багатоквартирного будинку Крихівецька мрія до Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради, Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору відповідача: ТОВ «Карпатрембудсервіс», ОСОБА_1 про визнання протиправним та скасування рішення Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Довідка: Повний текст рішення виготовлено: 25.10.2022 року.

Суддя Пастернак І.А.

Дата ухвалення рішення13.10.2022
Оприлюднено26.10.2022
Номер документу106923326
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення Крихівецької сільської ради Івано-Франківської міської ради

Судовий реєстр по справі —344/900/14-а

Ухвала від 18.04.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Постанова від 16.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 22.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 24.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 04.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 07.12.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Рішення від 13.10.2022

Адміністративне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Пастернак І. А.

Ухвала від 17.06.2021

Адміністративне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Пастернак І. А.

Ухвала від 19.11.2020

Адміністративне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Пастернак І. А.

Ухвала від 16.12.2019

Адміністративне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Пастернак І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні