Ухвала
від 31.10.2022 по справі 300/1915/21
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

"31" жовтня 2022 р. справа № 300/1915/21

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Главача І.А.,

за участю:

секретаря судового засідання Вацик В.В.,

позивач не з`явився,

представника відповідача Тутецького М.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву про накладення на керівника боржника штрафу на підставі частини 2 статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України у зв`язку з неподанням у встановлений судом строк звіту про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.08.2021 в адміністративній справі №300/1915/21 за позовною заявою ОСОБА_1 до Коломийської районної державної адміністрації Івано-Франківської області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії та стягнення моральної шкоди,

ВСТАНОВИВ:

У провадженні Івано-Франківського окружного адміністративного суду перебувала справа за позовом ОСОБА_1 (надалі, також позивач) до Коломийської районної державної адміністрації Івано-Франківської області (надалі, також відповідач, Коломийська РДА) про визнання протиправними дій щодо відмови у виплаті позивачу компенсаційних виплат як працездатній особі, що не працює і здійснює догляд за інвалідом І групи громадянином ОСОБА_2 , відповідно до статті 46 Конституції України у розмірі, не нижче від прожиткового мінімуму, встановленого Законом України «Про державний бюджет України на відповідний рік», починаючи з 19.05.2017 до моменту припинення здійснення нею такого догляду, з урахуванням раніше виплачених сум; зобов`язання нарахувати та виплачувати ОСОБА_1 компенсаційні виплати як працездатній особі, що не працює і здійснює догляд за інвалідом І групи громадянином ОСОБА_2 , відповідно до статті 46 Конституції України у розмірі, не нижче від прожиткового мінімуму, встановленого Законом України «Про державний бюджет України на відповідний рік», починаючи з 19.05.2017 до моменту припинення здійснення нею такого догляду, з урахуванням раніше виплачених сум, та стягнення моральної шкоди у сумі 20 000,00 грн.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 14 червня 2021 року допущено заміну відповідача у справі № 300/1915/21 правонаступником - Коломийською районною державною адміністрацією Івано-Франківської області.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16 серпня 2021 року позов задоволено частково.

Визнано протиправними дії Городенківської районної державної адміністрації Івано-Франківської області щодо відмови у виплаті ОСОБА_1 компенсаційних виплат як працездатній особі, що не працює і здійснює догляд за інвалідом І групи громадянином ОСОБА_2 , відповідно до статті 46 Конституції України у розмірі, не нижче від прожиткового мінімуму, встановленого Законом України «Про державний бюджет України на відповідний рік», починаючи з 19.05.2017 до моменту припинення здійснення нею такого догляду, з урахуванням раніше виплачених сум.

Зобов`язано Коломийську районну державну адміністрацію Івано-Франківської області нарахувати та виплачувати ОСОБА_1 компенсаційні виплати як працездатній особі, що не працює і здійснює догляд за інвалідом І групи громадянином ОСОБА_2 , відповідно до статті 46 Конституції України у розмірі, не нижче від прожиткового мінімуму, встановленого Законом України «Про державний бюджет України на відповідний рік», починаючи з 19.05.2017 до моменту припинення здійснення нею такого догляду.

Встановлено судовий контроль за виконанням рішення суду. Зобов`язано Коломийську районну державну адміністрацію Івано-Франківської області в строк протягом 30 днів з моменту отримання даного рішення подати до Івано-Франківського окружного адміністративного суду звіт про його виконання.

У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10 вересня 2021 року виправлено описку у резолютивній частині рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду 16.08.2021 по справі № 300/1915/21, а саме:

у другому абзаці резолютивної частини назву органу «Городенківської районної державної адміністрації», замінено вірною «Управління праці та соціального захисту населення Городенківської районної державної адміністрації»;

у третьому абзаці резолютивної частини після слів «… на відповідний рік», доповнено словами «беручи до уваги розмір прожиткового мінімуму відповідно до основних соціальних і демографічних груп населення» та після слів «…здійснення нею такого догляду» доповнено словами «з урахуванням виплачених сум»;

Доповнено резолютивну частину п`ятим абзацом такого змісту: «Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Коломийської районної державної адміністрації Івано-Франківської області на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) витрати на професійну правничу допомогу в розмірі 6 000 (шість тисяч) гривень».

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 23.03.2022 апеляційні скарги ОСОБА_1 та Коломийської районної державної адміністрації залишено без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16 серпня 2021 року та ухвалу Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10 вересня 2021 року у справі № 300/1915/21 без змін.

Ухвалою суду від 16.09.2022 у задоволенні заяви про роз`яснення судового рішення від 13.09.2022 в адміністративній справі за № 300/1915/21 відмовлено.

На адресу суду 06.09.2022 від представника позивача надійшла заява про накладення на керівника боржника штрафу на підставі частини 2 статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України у зв`язку з неподанням у встановлений судом строк звіту про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.08.2021.

Відповідно до частини 4 статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України, заяви, питання про накладення штрафу вирішується за клопотанням позивача або за ініціативою судді у судовому засіданні з повідомленням сторін. Неприбуття у судове засідання сторін, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розгляду цього питання. Враховуючи те, що статтею 382 Кодексу адміністративного судочинства України, не передбачено постановлення ухвали, сторін про розгляд заяви від 06.09.2022 повідомлено судовими повістками у встановленому законом порядку, додатково витребувано у відповідача документальні докази щодо неподання звіту про виконання рішення суду від 16.08.2021 (а.с.118-119).

19.09.2022 надійшов відзив на заяву про накладення на керівника боржника штрафу коломийської РДА, в якому представник зазначив, що накладення на керівника суб`єкта влданих повноважень штрафу, є мірою покарання за невиконання рішення суду у встановлений законодавством або судом строк, тому застосовувати його можливо лише при встановленні судом обставин, які свідчать про умисне невиконання рішення суду, недобросовісність у діях суб`єкта владних повноважень та ухилення останнього від виконання рішення суду. В свою чергу, відповідач вживав наступні заходи: проводились робочі нарадаи у першого заступника голови Коломийської РДА Любові Михайлишин (протоколи нарад від 13.04.2022, 18.05.2022 та від 15.06.2022); видано окреме доручення голови райдержадміністрації від 17.06.2022, яким зобов`язано управління соціального захисту населення Коломийської РДА виконати рішення суду від 16.08.2021. Крім того, 13.09.2022 скеровано суду заяву про роз`яснення судового рішення. Додатково наголосив, що 20.04.2022 та 25.07.2022 відповідачем подавались касаційні скарги.

Також, звернув увагу суду, що зазначені компенсаційні виплати призначаються та виплачуються органами соціального захисту населення які є окремими юридичними особами та фінансуються з Державного бюджету. Коломийська районна державна адміністрація своїм розпорядчим документом не вправі зобов`язати Управління соціального захисту населення Коломийської районної державної адміністрації виконати дане рішення. Вважає, що виконання даного рішення можливе при заміні сторони-боржника виконавчого провадження з Коломийської районної державної адміністрації на Управління соціального захисту населення Коломийської районної державної адміністрації (а.с.122-134).

19.09.2022 двома листами на електронну адресу суду відповідачем скеровано документальні докази (а.с.135-144, 145-155).

19.09.2022 представник відповідача подав клопотання про відкладення розгляду заяви, у зв`язку з необхідністю долучити додаткові документальні докази.

Представник позивача, 19.09.2022 надіслала на електронну адресу суду заяву про розгляд справи за відсутності у судовому засіданні стягувачки та її представника.

У призначене на 19.09.2022 о 10:00 судове засідання сторони не з`явилися, хоча належним чином повідомлялися про дату, час та місце судового засідання.

Розгляд заяви про накладення на керівника боржника штрафу на підставі частини 2 статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України у зв`язку з неподанням у встановлений судом строк звіту про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.08.2021, у зв`язку з неявкою сторін та призначено судове засідання на 31.10.2022 о 10:30 год.

28.09.2022 на поштову адресу суду надійшов повторно відзив на заяву про накладення на керівника боржника штрафу від 15.09.2022 за №2033/01-010/034 з долученими письмовими доказами (а.с.183-232).

10.10.2022 Головне управління Державної казначейської служби України в Івано-Франківській області надіслало на адресу суду виконавчий лист від 30.05.2022 (а.с.234-235).

Коломийська районна державна адміністрація Івано-Франківської області, 19.10.2022 направила до суду звіт про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.08.2021 по справі №300/1915/21. Відповідач вважає, що накладення на керівника суб`єкта владних повноважень штрафу, є мірою покарання за невиконання рішення суду у встановлений законодавством або судом строк, тому застосовувати його можливо лише при встановленні судом обставин, які свідчать про умисне невиконання рішення суду, недобросовісність у діях суб`єкта владних повноважень та ухилення останнього від виконання рішення суду. Однак, відповідачем вживались відповідні заходи з метою виконання згадагого вище рішення, а саме: проведення роблочих нарад у першого заступника голови Коломийської РДА 13.04.2022, 18.05.2022 та 15.06.2022 (а.с.260,261,262); видання окремого доручення голови Коломийської РДА від 17.06.2022, яким зобов`єязано Управління соціального захисту населення Коломийської РДА рішення від 16.08.2021 в частині нарахування та виплати компенсаційних виплат; проведення спільної виїзної робочої наради в Івано-Франківській облдержадміністрації від 21.09.2021 із залученням в телефонному режимі головного державного виконавця Мар`яни Пищ щодо механізму здійснення нарахування та випдати компенсаційних ОСОБА_3 . Крім того, відповідач звертався до департаменту соціальної політики Івано-Франківської облдержадміністрації стосовно надання роз`яснення щодо виконання рішення суду. Останній у своїй відповіді від 03.10.2022 зауважив ,що Коломийська РДА не є суб`єктом нарахування та виплати зазначених компенсацій. Додатково зауважив, що відповідно до пункту 24 пункту 2.2 розділу 2 Положення про управління соціального захисту населення Коломиймької РДА, завтердженого розпорядженням Коломийської районної державної адмінінстрації від 21.01.2021 №23 виплата щомісячної компенсації непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи або за особою, яка досягла 80-річного віку належить виключно до повноважень Управління соціального захисту населення Коломийської РДА. Таким чином, з огляду на вищевикладене, суб`єктом нарахування та виплати оскаржуваних компенсаційних виплат бричці ОСОБА_4 є Управління соціального захисту населення Коломийської районної державної адміністрації. Отже, відповідач не є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, тому і не в змозі виконати рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.08.2021 по справі №300/1915/21 в частині нарахування і виплати оскаржуваних компенсацій. На підтвердження виконання ухвали суду від 10.09.2021 згідно виконавчого листа Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 30.05.2022 на користь ОСОБА_1 Коломийською РДА 28.09.2022 відшкодовані витрати на професійну правничу допомогу в розмірі 6 000 грн згідно платіжного доручення №2 від 16.09.2022 (а.с.246).

У судове засідання 31.10.2022 позивач та представник позивача не з`явилися, з невідомих суду причин, хоча належним чином повідомлені про дату, час та місце судового засідання.

Представник відповідача вказав на неможливість виконання рішення суду від 16.08.2021 у справі №300/1915/21, позаяк Коломийська районна державна адміністрація не є належним відповідачем. Додатково звернув увагу суду, що ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 27.10.2022 замінено сторону боржника у виконавчому провадженні з виконання виконавчого листа №300/1915/21, виданого 30.05.2022 Івано-Франківським окружним адміністративним судом з Коломийської районної державної адміністрації Івано-Франківської області на - Управління соціального захисту населення Коломийської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ - 20558069, вул. Франка, 3, м. Коломия, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78200).

Суд, розглянувши матеріали справи, заслухавши позиції представника відповідача, зазначає таке.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі статями 129 та 129-1 Конституції України, однією із основних засад судочинства є обов`язковість судових рішень. Суд ухвалює рішення іменем України, яке є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку.

Частинами 2 та 3 статті 14 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що судові рішення, які набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Суд наголошує, що обов`язковість рішень суду віднесена Конституцією України до основних засад судочинства, а тому, з огляду на принцип загальнообов`язковості судових рішень вони підлягають виконанню, зокрема, посадовими особами, від яких залежить реалізація прав особи, підтверджених судовим рішенням.

Згідно з частиною 2 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України, суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини (надалі, також - ЄСПЛ, Суд).

У рішенні по справі Горнсбі проти Греції (Hornsby v. Greece) від 19 березня 1997 року, заява № 18357/91, п. 40 зазначається, що …право на звернення до суду було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної Сторони дозволяла, щоб остаточне, обов`язкове для виконання судове рішення залишалося невиконаним на шкоду одній зі сторін. Важко уявити ситуацію, щоб пункт 1 статті 6 докладно описував процедурні гарантії, які надаються сторонам цивільного судового процесу - у провадженні, що є справедливим, відкритим і оперативним, - і не передбачав би при цьому гарантій виконання судових рішень; тлумачення статті 6 як такої, що стосується виключно права на звернення до суду і проведення судового розгляду, могло б призвести до ситуацій, несумісних із принципом верховенства права, що його Договірні Сторони зобов`язалися дотримуватися, коли вони ратифікували Конвенцію. Отже, виконання рішення, винесеного будь-яким судом, має розглядатися як невід`ємна частина судового процесу для цілей статті 6.

Що стосується обов`язковості судових рішень, то ЄСПЛ постановлене пілотне рішення у справі Юрій Миколайович Іванов проти України (Yuriy Nikolayevich Ivanov v. Ukraine) від 15 жовтня 2009 року, заява № 40450/04. Суд зазначив, що ця справа стосується існуючої проблеми, яка постійно нагадує про себе, породжуючи порушення Конвенції, які найчастіше виявляє Суд у справах проти України; більше ніж половина рішень, винесених Судом у справах проти України, стосуються питання тривалого невиконання остаточних судових рішень, відповідальність за які несуть органи влади України.

Європейський суд з прав людини також у справах Іммобільяре Саффі проти Італії, Горнсбі проти Греції, Жовнер проти України, Бурдов проти Росії, Ясіун`єне проти Литви, Руйану проти Румунії зазначає, що адміністративні органи є складовою держави, яка керується принципом верховенства права, а відтак інтереси цих органів збігаються з необхідністю належного здійснення правосуддя. Якщо адміністративні органи відмовляються або не спроможні виконати рішення суду, чи навіть зволікають з його виконанням, то гарантії, надані стороні статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод на судовому етапі, втрачають свою мету.

При цьому, належним виконанням судового рішення є його виконання в повному обсязі. Так, Європейський суд з прав людини у пункті 44 рішення від 20 липня 2004 року, справа "Шмалько проти України" (заява N 60750/00) зазначив, що орган державної влади не має права посилатися на брак коштів на виправдання неспроможності виконати судове рішення про виплату боргу. Зрозуміло, що за певних обставин затримка з виконанням судового рішення може бути виправданою. Але затримка не може бути такою, що зводить нанівець сутність гарантованого пунктом 1 статті 6 права (див. рішення у справі "Іммобільяре Саффі проти Італії" ( 980_075 ) [GC], заява N 22774/93, п. 74, ECHR 1999-V).

Водночас суд зазначає, що постановою Верховної Ради України "Про утворення та ліквідацію районів" за № 807-ІХ від 17.07.2020 утворено в Івано-Франківській області Коломийський район (з адміністративним центром у місті Коломия) у складі територій Гвіздецької селищної, Городенківської міської, Заболотівської селищної, Коломийської міської, Коршівської сільської, Матеївецької сільської, Нижньовербізької сільської, Отинійської селищної, Печеніжинської селищної, Підгайчиківської сільської, П`ядицької сільської, Снятинської міської, Чернелицької селищної територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України та ліквідовано Богородчанський, Верховинський, Галицький, Городенківський, Долинський, Калуський, Коломийський, Косівський, Надвірнянський, Рогатинський, Рожнятівський, Снятинський, Тисменицький, Тлумацький райони.

Установлено, що юрисдикція районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 р. № 807-IX , поширюється на всю територію відповідних новоутворених районів.

Відповідно до Переліку районних державних адміністрацій, що реорганізуються шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 р. № 807-IX Городенсківську та Снятинську райдержадміністрації приєднано до Коломийської районної державної адміністрації.

Розпорядженням Коломийської райдержадміністрації від 11.01.2021 №8 "Про припинення юридичної особи публічного права-управління праці та соціального захисту населення Городенківської районної державної адміністрації шляхом ліквідації" припинено юридичну особу публічного права управління праці та соціального захисту населення Городенківської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 03193287).

Розпорядженням Коломийської районної державної адміністрації від 05.02.2021 №44 "Про забезпечення виконання функцій у сфері соціального захисту населення в Коломийському районі в умовах адміністративно-територіальної реформи" Управлінню соціального захисту населення Коломийської районної державної адміністрації визначено, серед іншого, забезпечити виконання функцій у сфері соціального захисту населення в новоутвореному Коломийському районі; голові комісії з припинення юридичної особи публічного права Управління праці та соціального захисту населення Городенківської районної державної адміністрації шляхом ліквідації ОСОБА_5 забезпечити передачу діючих функцій та повноважень з реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення до Управління соціального захисту населення Коломийської районної державної адміністрації для безперервного надання соціальної підтримки населенню на відповідній території.

В подальшому, 26.05.2021 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис про припинення юридичної особи управління праці та соціального захисту населення Городенківської районної державної адміністрації Івано-Франківської області.

Як наслідок, управління соціального захисту населення Коломийської районної державної адміністрації є правонаступником управління праці та соціального захисту населення Городенківської районної державної адміністрації.

До того ж, слід зазначити, що механізм призначення щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи або за особою, яка досягла 80- річного віку регламентований постановами Кабінету Міністрів України від 26.07.1996 №832 "Про підвищення розмірів державної допомоги окремим категоріям громадян" та від 20.03.2019 №233 "Деякі питання державної допомоги окремим категоріям громадян".

Компенсація призначається управлінням соціального захисту населення за місцем проживання заявника і виплачується у грошовій формі непрацюючим працездатним особам, які здійснюють догляд за інвалідом І групи або за особою, яка досягла 80-річного віку. Компенсація призначається та виплачується з дня подання заяви з усіма необхідними документами до дня досягнення заявником пенсійного віку, але не більше ніж на строк встановлення групи інвалідності. Зазначені щомісячні компенсаційні виплати призначаються і виплачуються органами соціального захисту населення та фінансуються з Державного бюджету.

Враховуючи зазначене, суд дійшов висновку, що у Коломийської районної державної адміністрації відсутні повноваження з вчинення будь-яких дій на користь стягувача за виконавчим листом, оскільки діяльність та адміністративна компетенція юридичної особи управління праці та соціального захисту населення Городенківської районної державної адміністрації як суб`єкта владних повноважень припинилася, а його функції і зобов`язання у публічно правових відносинах перейшли до іншого суб`єкта владних повноважень управління соціального захисту населення Коломийської районної державної адміністрації.

Судом, також, встановлено, що Коломийською райдержадміністрацією, вживалося ряд заходів щодо виконання судового рішення по справі №300/1915/21, зокрема проведення робочих нарад, в тому числі із залученням в телефонному режимі головного державного виконавця М.Пищ, звернення 17.06.2022 із окремим дорученням голови райдержадміністрації, яким зобов`язано управління соціального захисту населення Коломийської райдержадміністрації виконати судове рішення, звернення до Департаменту соціальної політики Івано-Франківської облдержадміністрації.

Вбачається, що у відповідь на окреме доручення голови Коломийської райдержадміністрації, управління соціального захисту населення Коломийської райдержадміністрації 07.07.2022 листом №1312/07-06/01 повідомило про неможливість виконання судового рішення по справі №300/1915/21, оскільки не є стороною по справі.

Згідно доповідної записки начальника юридичного відділу апарату Коломийської райдержадміністрації від 22.09.2022, за результатами спільної робочої наради в Івано-Франківській облдержадміністрації, члени робочої групи дійшли висновку про відсутність механізму здійснення нарахування та сплати компенсаційних виплат ОСОБА_1 в Коломийської райдержадміністрації, так як вона не суб`єктом їх призначення і виплати.

Відтак, судом з`ясовані обставини, які мають визначальне значення для встановлення факту умисного невиконання рішення суду та наявності чи відсутності поважних причин для його невиконання.

Відповідно до частин 1, 2 статті 382 КАС України, суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення. За наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Із вказаних законодавчих положень вбачається, що судом можуть вживатись заходи реагування судового контролю за виконанням судових рішень в адміністративних справах у формі встановлення нового строку для подачі звіту та накладення штрафу на особу відповідальну за виконання рішення суду. Поряд з цим, суд зауважує, що такі заходи судового контролю підлягають застосуванню виключно у разі не подання звіту суб`єктом владних повноважень про виконання рішення суду або якщо в поданому звіті причини не виконання чи неповного виконання судового рішення є неповажними.

Враховуючи вищенаведене, встановлення факту виконання рішення суду та надання вичерпних доказів вчинення усіх передбачених законом дій з метою виконання цього рішення, суду дійшов до висновку про прийняття звіту Коломийської РДА про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.08.2021 по справі №300/1915/21.

Враховуючи наведене, керуючись статями 241-243, 248, 250, 256, 294, 295, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні заяви представника позивача від 06.09.2022 відмовити.

Прийняти звіт Коломийської районної державної адміністрації Івано-Франківської області про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.08.2021 по справі №300/1915/21.

Вважати рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від від 16.08.2021 по справі №300/1915/21, прийняте в адміністративній справі за позовною заявою ОСОБА_1 до Коломийської районної державної адміністрації Івано-Франківської області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії та стягнення моральної шкоди, виконаним.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому ухвала суду не була вручена у день її складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Ухвала набирає законної сили негайно, після її проголошення.

Суддя Главач І.А.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.10.2022
Оприлюднено02.11.2022
Номер документу107029777
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них

Судовий реєстр по справі —300/1915/21

Ухвала від 14.11.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 31.10.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 27.10.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

Ухвала від 18.09.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 30.08.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 07.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 02.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 03.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Постанова від 22.03.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні