Ухвала
від 16.11.2022 по справі 480/4115/19
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення

16 листопада 2022 року Справа № 480/4115/19

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

судді - Прилипчука О.А.,

розглянувши у письмовому провадженні в приміщенні суду в м. Суми заяву представника ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення у справі за позовом ОСОБА_1 до Відділу охорони здоров`я Сумської міської ради, Постійно діючої конкурсної комісії відділу охорони здоров`я Сумської міської ради на проведення конкурсних відборів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров`я міста Суми, третя особа - Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради про зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 03.03.2020 адміністративний позов ОСОБА_1 до Відділу охорони здоров`я Сумської міської ради, Постійно діючої конкурсної комісії відділу охорони здоров`я Сумської міської ради на проведення конкурсних відборів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров`я міста Суми, третя особа - Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради, про зобов`язання вчинити дії задоволено частково.

Визнано протиправною бездіяльність Постійно діючої конкурсної комісії відділу охорони здоров`я Сумської міської ради на проведення конкурсних відборів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров`я міста Суми щодо не визначення переможця за результатами конкурсу від 13.12.2018 року на зайняття посади головного лікаря комунальної установи «Сумський міський пологовий будинок Пресвятої Діви Марії». Зобов`язано Постійно діючу конкурсну комісію відділу охорони здоров`я Сумської міської ради на проведення конкурсних відборів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров`я міста Суми визначити переможця за результатами конкурсу від 13.12.2018 року на зайняття посади головного лікаря комунальної установи «Сумський міський пологовий будинок Пресвятої Діви Марії».

Визнано протиправним та скасовано рішення Постійно діючої конкурсної комісії відділу охорони здоров`я Сумської міської ради на проведення конкурсних відборів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров`я міста Суми щодо підготовки подання начальнику відділу охорони здоров`я Сумської міської ради про оголошення повторного конкурсу на заміщення вакантної посади керівника комунальної установи Сумський міський пологовий будинок Пресвятої Діви Марії оформлене протоколом засідання даної комісії під № 10 від 13 грудня 2018 року.

В задоволенні інших позовних вимог відмовлено.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 12.05.2021 апеляційні скарги Комунального некомерційного підприємства "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради, ОСОБА_1 залишено без задоволення, а рішення Сумського окружного адміністративного суду від 03.03.2020 по справі № 480/4115/19 - без змін.

04.11.2022 від представника позивача надійшла заява про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, яка мотивована тим, що представником ОСОБА_1 було подано заяву про добровільне виконання рішення суду у справі №480/4115/19, проте на вказану заяву ні на адресу адвоката, ні на адресу ОСОБА_1 ніяких повідомлень про виконання цього рішення не надходило. До Сумської міської ради було подано адвокатський запит з проханням надати інформацію про те, як було виконано рішення суду по справі №480/4115/19, проте відповіді адвокату теж не надано.

Зважаючи на тривале безпідставне невиконання відповідачами по даній справі судового рішення, беручи до уваги, що виконання судового рішення є частиною процедури відновлення порушеного права особи в судовому порядку, при цьому обов`язок суду контролювати виконання свого рішення закріплено безпосередньо Конституцією України, позивач просить суд задовольнити клопотання про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду та встановити відповідачам строк для подання звіту про виконання рішення суду.

Ухвалою суду від 09.11.2022 заяву призначено до розгляду у судовому засіданні на 16.11.2022.

В судове засідання сторони не з`явились, про час та місце розгляду заяви повідомлені належним чином.

Згідно частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Суд, перевіривши доводи заяви позивача про встановлення судового контролю та оцінивши докази в їх сукупності, дійшов висновку, що заява підлягає задоволенню, з огляду на наступне.

Статтею 124 Конституції України визначено, що судові рішення ухвалюються судами України та є обов`язковими до виконання на всій території України.

Відповідно до ст. 370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Підстави та порядок встановлення судового контролю за виконанням судових рішень в адміністративних справах, визначені ст. 382 КАС України.

Так, відповідно до частин 1 та 2 вказаної статті, суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення. За наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання постанови суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання постанови, штраф у розмірі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Отже, судовий контроль за виконанням судових рішень в адміністративних справах покладено саме на суд, який, в разі неподання такого звіту, ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання постанови, штраф.

Норми статей 244 246 КАС не передбачають права суду встановлювати судовий контроль при ухваленні рішення, тому питання встановлення судового контролю необхідно вирішувати саме на стадії виконання судового рішення.

З матеріалів справи вбачається, що рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 03.03.2020 адміністративний позов ОСОБА_1 до Відділу охорони здоров`я Сумської міської ради, Постійно діючої конкурсної комісії відділу охорони здоров`я Сумської міської ради на проведення конкурсних відборів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров`я міста Суми, третя особа - Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради, про зобов`язання вчинити дії задоволено частково.

Зазначене рішення суду набрало законної сили 12.05.2021.

Проте, станом на час розгляду заяви в суді, відповідачем не надано суду доказів виконання рішення суду щодо зобов`язання Постійно діючої конкурсної комісії відділу охорони здоров`я Сумської міської ради на проведення конкурсних відборів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров`я міста Суми визначити переможця за результатами конкурсу від 13.12.2018 року на зайняття посади головного лікаря комунальної установи «Сумський міський пологовий будинок Пресвятої Діви Марії», що дає підстави вважати рішення невиконаним без поважних причин.

Враховуючи викладене, суд визнає, що є всі підстави для встановлення судового контролю за виконанням рішення у даній справі, зобов`язавши Постійно діючу конкурсну комісію відділу охорони здоров`я Сумської міської ради на проведення конкурсних відборів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров`я міста Суми подати до суду у 30-денний строк після набрання ухвалою суду законної сили, звіт про виконання судового рішення.

Керуючись ст. ст. 248, 256, 295, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Заяву представника ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення - задовольнити.

Встановити судовий контроль за виконанням Постійно діючою конкурсною комісією відділу охорони здоров`я Сумської міської ради на проведення конкурсних відборів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров`я міста Суми рішення Сумського окружного адміністративного суду від 03.03.2020 по справі №480/4115/19 за позовом ОСОБА_1 до Відділу охорони здоров`я Сумської міської ради, Постійно діючої конкурсної комісії відділу охорони здоров`я Сумської міської ради на проведення конкурсних відборів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров`я міста Суми, третя особа - Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради, про зобов`язання вчинити дії.

Зобов`язати Постійно діючу конкурсну комісію відділу охорони здоров`я Сумської міської ради на проведення конкурсних відборів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров`я міста Суми, після набрання ухвалою суду законної сили, подати у 30-денний строк до Сумського окружного адміністративного суду звіт про виконання судового рішення по адміністративній справі № 480/4115/19.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя О.А. Прилипчук

Дата ухвалення рішення16.11.2022
Оприлюднено18.11.2022
Номер документу107337410
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо прийняття громадян на публічну службу

Судовий реєстр по справі —480/4115/19

Ухвала від 01.08.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 07.06.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 20.04.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 20.04.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 15.03.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 23.02.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 20.02.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 20.02.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 16.11.2022

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 09.11.2022

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні