Ухвала
від 17.10.2022 по справі 490/1496/22
ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Центральний районий суд м. Миколаєва

справа № 490/1496/22

провадження 1-кс/490/2679/2022

У Х В А Л А

12 жовтня 2022 року м. Миколаїв

Слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєв ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , підозрюваного ОСОБА_5 , захисника ОСОБА_6 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого в ОВС СВ УСБ України в Миколаївській області ОСОБА_4 погоджене з керівником Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_7 про продовження строків досудового розслідування у кримінальному провадженні № 22022150000000084 від 30.03.2022 року,-

В С Т А Н О В И В:

До Центрального районного суду м.Миколаєва надійшло клопотання слідчого в ОВС СВ УСБ України в Миколаївській області ОСОБА_4 погоджене з керівником Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_7 про продовження строків досудового розслідування у кримінальному провадженні № 22022150000000084 від 30.03.2022 року за фактом вчинення кримінальних правопорушень - злочинів, передбачених ч. 2 ст. 111, ч. ч. 1, 2, 3 ст.114-2, ч. 1 ст. 436-2 КК України, за підозрою ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 114-2 КК України.

В обгунтування клопотання слідчий вказав, що СВ УСБ України в Миколаївській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №22022150000000084 від 30.03.2022 року за фактом вчинення кримінальних правопорушень - злочинів, передбачених ч. 2 ст. 111, ч. ч. 1, 2, 3 ст. 114-2, ч. 1 ст. 436-2 КК України, за підозрою ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 114-2 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що у лютому 2014 року представники влади Російської Федерації (далі РФ), її Збройних Сил, спецслужб та інших осіб, шляхом вчинення дій, спрямованих на порушення суверенітету і територіальної цілісності України, зміну меж її території та державного кордону в порушення порядку, встановленого Конституцією України, діючи всупереч вимогам п. п. 1, 2 Меморандуму про гарантії безпеки у зв`язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї від 05.12.1994 року, принципам Гельсінського Заключного акту Наради з безпеки та співробітництва в Європі від 01.08.1975 року та вимогам ч. ч. 3, 4 ст. 2 Статуту ООН і Декларацій Генеральної Асамблеї Організації Об`єднаних Націй від 09.12.1981 року № 36/103, від 16.12.1970 року № 2734 (XXV), від 21.12.1965 року № 2131 (XX), від 14.12.1974 року № 3314 (XXIX), спланували, підготували, розв`язали і почали ведення агресивної війни проти України, а саме віддали наказ на вторгнення підрозділів ЗС РФ на територію України - Автономну Республіку Крим і м. Севастополь, здійснили тимчасову окупацію вказаної території, яка триває і на даний час.

Крім цього, у березні-квітні 2014 року, під безпосереднім керівництвом та контролем представників влади РФ, її Збройних Сил, спецслужб та інших осіб, на території Донецької і Луганської областей, шляхом об`єднання терористичних груп, що діяли на території окремих районів вказаних областей, у стійке об`єднання трьох і більше осіб з чітким розподілом функцій, встановленням правил поведінки, обов`язкових для цих осіб під час підготовки і вчинення терористичних актів, утворено злочинні організації «Донецька Народна Республіка» та «Луганська Народна Республіка», що відповідно до абз. 19 ст. 1 Закону України «Про боротьбу з тероризмом», є терористичними.

Указом Президента України № 32/2019 від 07.02.2019 року «Про межі та перелік районів, міст, селищ і сіл, частин їх територій, тимчасово окупованих у Донецькій та Луганській областях», частину територій Донецької та Луганської областей також визнано тимчасово окупованими територіями, що триває і по даний час.

За зверненням Верховної Ради України до Організації Об`єднаних Націй, Європейського Парламенту, Парламентської Асамблеї Ради Європи, Парламентської Асамблеї НАТО, Парламентської Асамблеї ОБСЄ, Парламентської Асамблеї ГУАМ, національних парламентів держав світу Російську Федерацію визнано державою-агресором, що затверджено Постановою Верховної Ради України від 27 січня 2015 року № 129-VIII, та Заявою Верховної Ради України «Про відсіч збройній агресії Російської Федерації та подолання її наслідків», що затверджено Постановою Верховної Ради України від 21 квітня 2015 року № 337-VIII.

У світлі положень IV Гаазької конвенції про закони і звичаї війни на суходолі та додатка до неї: Положення про закони і звичаї війни на суходолі від 18 жовтня 1907 року, Женевської конвенції про захист цивільного населення під час війни від 12 серпня 1949 року та Додаткового протоколу до Женевських конвенцій від 12 серпня 1949 року, що стосується захисту жертв міжнародних збройних конфліктів (Протокол I), від 8 червня 1977 року, одним із наслідків збройної агресії Російської Федерації, розпочатої проти України в 2014 році, стала тимчасова окупація частини території України.

21 лютого 2022 року, з метою створення приводів для ескалації конфлікту і спроби виправдання своєї агресії перед громадянами України, що проживають на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей, громадянами Російської Федерації та світовою спільнотою, указом президента Російської Федерації Володимира Путіна «Донецкую народную республику» та «Луганську народну республіку» визнано державами.

З цією ж метою, 24 лютого 2022 року о 5 годині Президентом РФ ОСОБА_8 оголошено рішення розпочати військову операцію в Україні, у зв`язку з чим на виконання вищевказаного наказу, під безпосереднім керівництвом та контролем представників влади РФ, її Збройних Сил, спецслужб та інших осіб, військовослужбовці Збройних Сил Російської Федерації, шляхом збройної агресії, із застосуванням зброї незаконно вторглись на територію Україну через державні кордони України Київської, Чернігівської, Сумської, Харківської, Луганської, Донецької та інших областей, в тому числі вийшовши за межі адміністративних кордонів Херсонської, Миколаївської, Запорізької областей, та здійснили збройний напад на державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, військові частини, інші об`єкти, які мають важливе народногосподарське чи оборонне значення, а також окупували частин вказаної території України, чим змінили межі її території та державного кордону на порушення порядку, встановленого Конституцією України, що частково продовжується по теперішній час та призводить до загибелі людей та інших тяжких наслідків.

Як встановлено, планування, фінансування та реалізація Російською Федерацією агресивної війни та агресивних воєнних дій проти України, проведення розвідувальної та підривної діяльності на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній та інформаційній безпеці України, організовується, спрямовується, здійснюється силами, насамперед, ЗС РФ, Головного розвідувального управління Генерального штабу ЗС РФ, Федеральної служби безпеки РФ, найманців, незаконних збройних та воєнізованих формувань терористичних організацій «ДНР» та «ЛНР», а також осіб, залучених до співробітництва на конфіденційній (негласній) основі, у тому числі громадян України.

24 лютого 2022 року указом Президента України Володимира Зеленського №64/2022, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» введено воєнний стан на всій території України на 30 діб та який 20.03.2022 року Законом України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» №2119-IX (реєстр. №7168) затверджено Указ Президента України № 133/2022 продовжено на 30 діб до 25.04.2022 року. Законом України № 2212-ІХ від 21.04.2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затверджено Указ Президента України № 259/2022 продовжено строк дії воєнного стану в Україні строком на 30 діб.

Відповідно до Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24 лютого 2022 року, Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Закону України «Про інформацію», наказу Головнокомандувача Збройних Сил України №73 від 03 березня 2022 року щодо заборони розповсюдження інформації, розголошення якої може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України, інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану, а саме:

- найменування військових частин (підрозділів) та інших військових об`єктів в районах виконання бойових (спеціальних) завдань, географічні координати місць їх розташування;

- чисельність особового складу військових частин (підрозділів);

- кількість озброєння та бойової техніки, матеріально-технічних засобів, їх стан та місця зберігання;

- описи, зображення та умовні позначки, які ідентифікують або можуть ідентифікувати об`єкти;

- інформація щодо операцій (бойових дій), які проводяться або плануються;

- інформація щодо системи охорони та оборони військових об`єктів та засобів захисту особового складу, озброєння та військової техніки, які використовуються (крім тих, які видимі або очевидно виражені); порядок залучення сил та засобів до виконання бойових (спеціальних) завдань;

- інформація про збір розвідувальних даних (способи, методи, сили та засоби, що залучаються);

- інформація про переміщення та розгортання своїх військ (найменування, кількість, місця, райони, маршрути руху);

- інформація про військові частини (підрозділи), форми, методи, тактику їх дій та способи застосування за призначенням;

- інформація про проведення унікальних операцій із зазначенням прийомів та способів, що використовувались;

- інформація про ефективність сил і засобів радіо-електронної боротьби противника;

- інформація про відкладені або скасовані операції;

- інформація про зниклий або збитий літак, літальний апарат, зникле судно та пошуково-рятувальні операції, які плануються або проводяться;

- інформація про планування та проведення заходів забезпечення безпеки застосування військ (дезінформація, імітація, демонстративні дії, маскування, протидія технічним розвідкам та захист інформації);

- відомості про проведені інформаційно-психологічні операції, ті, що проводяться, а також плануються;

- інформація, яка має на меті пропаганду або виправдання широкомасштабної збройної агресії Російської Федерації проти України.

Згідно абз. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про оборону України» військове формування - створена відповідно до законодавства України сукупність військових з`єднань і частин та органів управління ними, які комплектуються військовослужбовцями і призначені для оборони України, захисту її суверенітету, державної незалежності і національних інтересів, територіальної цілісності і недоторканності у разі збройної агресії, збройного конфлікту чи загрози нападу шляхом безпосереднього ведення воєнних (бойових) дій.

Так, у невстановлений органом досудового розслідування час, однак не пізніше ніж 27.07.2022 року ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , використовуючи свій власний мобільний телефон марки «OPPO», моделі «A53», серійний номер IMEI1: НОМЕР_1 та IMEI2: НОМЕР_2 , з сім-картками мобільних операторів із номерами мобільних телефонів: НОМЕР_3 та НОМЕР_4 та встановлений на ньому мобільний додаток програми (месенджер) «Telegram», в якому він вже був зареєстрований з обліковим записом, який закріплено за номером мобільного телефону НОМЕР_4 обравши собі «нік нейм» (псевдонім) « ОСОБА_9 », діючи з ідеологічних мотивів, вступив у злочинну змову з невстановленою на теперішній час особою на ім`я « ОСОБА_10 », яка використовує програму (месенджер) «Telegram» з обліковими записами, які закріплено за номерами мобільних телефонів НОМЕР_5 та НОМЕР_6 із «нік неймами (псевдонімами) « ОСОБА_11 » та « ОСОБА_12 » відповідно, з метою поширення інформації про направлення, переміщення зброї, озброєння та бойових припасів територією України та розташування Збройних Сил України, за можливості їх ідентифікації на місцевості, будучи достовірно обізнаним, що така інформація не розміщувалася у відкритому доступі Генеральним штабом Збройних Сил України, Міністерством оборони України або іншими уповноваженими державними органами, з метою надання такої інформації державі, що здійснює збройну агресію проти України.

Так, 14.08.2021 року ОСОБА_5 , реалізовуючи свій злочинний умисел, направлений на надання допомоги РФ у веденні агресивної війни проти України, усвідомлюючи, що з початку збройної агресії РФ її спеціальні органи та їх представники ведуть розвідувальну діяльність, в т.ч. і з використанням можливостей різноманітних соціальних мереж, Інтернет-месенджерів, в т.ч. і «Telegram», будучи достовірно обізнаним, що основним напрямком діяльності невстановленої в ході досудового розслідування особи на ім`я « ОСОБА_10 » є - збирання та накопичення інформації щодо переміщення руху і розташування Збройних Сил України, чи інших утворених відповідно до законів України військових формувань, з метою подальшої передачі такої інформації державі (РФ), що здійснює збройну агресію проти України, використовуючи власний мобільний телефон марки «OPPO», моделі «A53», серійний номер IMEI1: НОМЕР_1 та IMEI2: НОМЕР_2 , з сім-картками мобільних операторів із номерами мобільних телефонів: НОМЕР_3 та НОМЕР_4 та встановлений на ньому мобільний додаток програми (месенджер) «Telegram», в якому він вже був зареєстрований з обліковим записом, який закріплено за номером мобільного телефону НОМЕР_4 обравши собі «нік нейм» (псевдонім) « ОСОБА_9 », здійснив поширення інформації в ході телефонної розмови в мобільному додатку - програмі (месенджері) «Telegram» про розташування Збройних Сил України із можливостю їх ідентифікації на місцевості, шляхом передачі невстановленій в ході досудового розслідування особі на ім`я « ОСОБА_10 » (яка на зазначений період часу використовувала програму (месенджер) «Telegram» з обліковими записом « ОСОБА_12 » закріпленим за номером телефону НОМЕР_6 ) про місцерозташування паливно-мастильного складу Збройних Сил України, який розташований за адресою: АДРЕСА_1 та військової техніки, будучи достовірно обізнаним, що інформація, яка містилась в телефонній розмові, збирається вказаним користувачем для подальшої передачі державі, що здійснює збройну агресію проти України (РФ).

Окрім цього, 15.08.2022 року, ОСОБА_5 продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу направленого на поширення інформації щодо розташування Збройних Сил України, а саме про місцерозташування паливно-мастильного складу Збройних Сил України, який розташований за адресою: АДРЕСА_1 , використовуючи власний мобільний телефон марки «OPPO», моделі «A53», серійний номер IMEI1: НОМЕР_1 та IMEI2: НОМЕР_2 , з сім-картками мобільних операторів із номерами мобільних телефонів: НОМЕР_3 та НОМЕР_4 та встановлений на ньому мобільний додаток програми (месенджер) «Telegram», в якому він вже був зареєстрований з обліковим записом « ОСОБА_9 », який закріплено за номером мобільного телефону НОМЕР_4 , в ході особистого листування в мобільному додатку - програмі (месенджері) «Telegram», здійснив поширення інформації шляхом пересилання план-схеми із нанесеними на неї умовними позначаннями місцерозташування паливно-мастильного складу Збройних Сил України, невстановленій в ході досудового розслідування особі на ім`я « ОСОБА_10 », яка на зазначений період часу використовувала програму (месенджер) «Telegram» з обліковими записом « ОСОБА_12 » закріпленим за номером телефону НОМЕР_6 , при цьому будучи достовірно обізнаним, що інформація, яка містить це повідомлення, збирається вказаним користувачем для подальшої передачі державі, що здійснює збройну агресію проти України (РФ).

Також, 16.08.2022 року, ОСОБА_5 продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу направленого на поширення інформації щодо розташування Збройних Сил України, а саме про місцерозташування паливно-мастильного складу Збройних Сил України, який розташований за адресою: АДРЕСА_1 та військової техніки, використовуючи власний мобільний телефон марки «OPPO», моделі «A53», серійний номер IMEI1: НОМЕР_1 та IMEI2: НОМЕР_2 , з сім-картками мобільних операторів із номерами мобільних телефонів: НОМЕР_3 та НОМЕР_4 та встановлений на ньому мобільний додаток програми (месенджер) «Telegram», в якому він вже був зареєстрований з обліковим записом, який закріплено за номером мобільного телефону НОМЕР_4 обравши собі «нік нейм» (псевдонім) « ОСОБА_9 » здійснив поширення інформації в ході телефонної розмови в мобільному додатку - програмі (месенджері) «Telegram» невстановленій в ході досудового розслідування особі на ім`я « ОСОБА_10 » (яка на зазначений період часу використовувала програму (месенджер) «Telegram» з обліковими записом « ОСОБА_12 » закріпленим за номером телефону НОМЕР_6 ), будучи достовірно обізнаним, що інформація, яка містилась в телефонній розмові, збирається вказаним користувачем для подальшої передачі державі, що здійснює збройну агресію проти України (РФ).

Як встановлено, передана (поширена) ОСОБА_5 за вищевикладених обставин інформація щодо місць дислокації підрозділів ЗС України, не розміщувалася (не поширювалася) у відкритому доступі Генеральним штабом Збройних Сил України, Міністерством оборони України, Головним управлінням розвідки Міністерства оборони України чи Службою безпеки України, що створює фактичну загрозу їх ураження чи знищення.

Таким чином, ОСОБА_5 , за вище викладених обставин, обґрунтовано підозрюється у поширенні інформації про розташування Збройних Сил України, за можливості їх ідентифікації на місцевості, якщо така інформація не розміщувалася у відкритому доступі Генеральним штабом Збройних Сил України, Міністерством оборони України або іншими уповноваженими державними органами, вчинене в умовах воєнного стану, з метою надання такої інформації державі, що здійснює збройну агресію проти України, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 114-2 КК України.

Крім того, наявність обґрунтованої підозри у вчиненні інкримінованого йому кримінального правопорушення повністю підтверджується зібраними на даний час у кримінальному провадженні доказами, а саме: - протоколом обшуку від 18.08.2022 року, за місцем проживання ОСОБА_13 , згідно якого вилучено мобільний телефон, яким користувався останній. При огляді телефону отримано дані, які підтверджують, що ОСОБА_13 передавав інформацію про розташування Збройних Сил України на території Миколаївської області; - листом від Військового коменданта оборони м. Миколаєва №1/550 від 17.08.2022 року, відповідно до якого встановлено, що ОСОБА_13 передавав інформацію про дійсне розташування Збройних Сил України на території м. Миколаєва та Миколаївської області; - листом від Командувача ОУВ «Примор`я» №2/1706 від 16.08.2022 року, відповідно до якого встановлено, що ОСОБА_13 передавав інформацію про дійсне розташування Збройних Сил України на території м. Миколаєва та Миколаївської області; - протоколом допиту підозрюваного ОСОБА_5 із використанням відеозапису від 18.08.2022 року, відповідно до якого ОСОБА_5 , показав, що дійсно збирав та передавав інформацію про дійсне розташування Збройних Сил України на території м. Миколаєва та Миколаївської області, а також визнав вину у вчиненні ним кримінального правопорушення; - протоколом проведення НСРД про результати зняття з інформаційних електронних систем за 64/721 від 17.08.2022 року (розсекречено); - Указом президента Володимира Зеленського №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» згідно якого, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» введено воєнний стан на всій території України.

Строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 22022150000000084 від 30.03.2022 року закінчується 18.10.2022 року. Закінчення розслідування до зазначеного строку не є можливим у зв`язку з тим, що до направлення кримінального провадження до суду з обвинувальним актом та реєстром матеріалів досудового розслідування в порядку ст. 291 КПК України необхідно виконати наступне:

-провести додатковий допит підозрюваного ОСОБА_5 (з метою встановлення додаткових фактів передачі останнім інформації щодо переміщення військової техніки ЗС України;

-отримати висновок судової фоноскопічної експертизи з метою підтвердження приналежності ОСОБА_5 до вчинення ним кримінального правопорушення;

-отримати відповідь на запит від Військової комендатури оборони м. Миколаєва щодо переміщення військової техніки у м. Миколаєві та можливих наслідків обстрілів техніки під час руху;

-отримати відповідь на запит від ОУВ «Миколаїв» щодо переміщення військової техніки у м. Миколаєві та можливих наслідків обстрілів техніки під час руху;

-здійснити тимчасовий доступ до речей та документів з можливістю ознайомлення та вилучення їх (документів), які містять охоронювану законом таємницю та зберігаються у оператора телекомунікаційної мережі ПрАТ«КИЇВСТАР»: м. Київ, вул. Дегтярівська, 53;

-отримати відповіді на запити з ГУ НП в Миколаївській області та КНП «Миколаївський обласний центр психічного здоров`я» стосовно особи ОСОБА_5 до вчинення ним кримінального правопорушення;

-отримати матеріали, які характеризують особу ОСОБА_5 ;

-виконати інші слідчі та процесуальні дії у проведенні яких виникне необхідність;

-здійснити розсекречування процесуальних документів, які стали підставами для проведення негласних слідчих розшукових дій;

-виконати вимоги ст. 290 КПК України;

-скласти обвинувальний акт та реєстр матеріалів досудового розслідування

Результати вищевказаних процесуальних дій мають суттєве значення для отримання доказів, які в сукупності з іншими доказами можуть, як підтвердити так і спростувати вину ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 114-2 КК України.

Для проведеннята завершеннявищевказаних процесуальнихдій необхіднийстрок неменше 2-хмісяців.

Обставинами, які перешкоджали здійснити вище вказані процесуальні дії раніше є особлива складність кримінального провадження, тривалість проведення судових експертиз, великий обсяг та специфіка слідчих та процесуальних дій, необхідних для забезпечення належної якості досудового розслідування.

В судовому засіданні прокурор та слідчий клопотання підтримали та просили задовольнити.

Підозрюваний та його захисник не заперчували з приводу задоволення клопотання.

Заслухавши думку учасників процесу, дослідивши матеріали клопотання та кримінального провадження додані до клопотання, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Згідно пункту 2 абзацу третього частини першої статті 219 КПК України, досудове розслідування повинно бути закінчено протягом двох місяців з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину.

Відповідно до п. 2 ч. 3 ст. 294 КПК України,якщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у пункті 2 абзацу третього частини першої статті 219 цього Кодексу, він може бути продовжений в межах строків, встановлених пунктами 2 та 3 частини другої статті 219 цього Кодексу, до шести місяців - слідчим суддею за клопотанням слідчого, погодженим з керівником регіональної прокуратури або його першим заступником чи заступником, заступниками Генерального прокурора.

Згідно ч. 1 ст. 295-1КПК України,у випадках, передбаченихст. 294 цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.

З матеріалів клопотання та доводів прокурора у судового засіданні вбачається, що для закінчення досудового розслідування у кримінальному провадженні №22022150000000084 необхідно:

-провести додатковий допит підозрюваного ОСОБА_5 (з метою встановлення додаткових фактів передачі останнім інформації щодо переміщення військової техніки ЗС України;

-отримати висновок судової фоноскопічної експертизи з метою підтвердження приналежності ОСОБА_5 до вчинення ним кримінального правопорушення;

-отримати відповідь на запит від Військової комендатури оборони м. Миколаєва щодо переміщення військової техніки у м. Миколаєві та можливих наслідків обстрілів техніки під час руху;

-отримати відповідь на запит від ОУВ «Миколаїв» щодо переміщення військової техніки у м. Миколаєві та можливих наслідків обстрілів техніки під час руху;

-здійснити тимчасовий доступ до речей та документів з можливістю ознайомлення та вилучення їх (документів), які містять охоронювану законом таємницю та зберігаються у оператора телекомунікаційної мережі ПрАТ«КИЇВСТАР»: м. Київ, вул. Дегтярівська, 53;

-отримати відповіді на запити з ГУ НП в Миколаївській області та КНП «Миколаївський обласний центр психічного здоров`я» стосовно особи ОСОБА_5 до вчинення ним кримінального правопорушення;

-отримати матеріали, які характеризують особу ОСОБА_5 ;

-виконати інші слідчі та процесуальні дії у проведенні яких виникне необхідність;

-здійснити розсекречування процесуальних документів, які стали підставами для проведення негласних слідчих розшукових дій;

-виконати вимоги ст. 290 КПК України;

- скласти обвинувальний акт та реєстр матеріалів досудового розслідування.

З урахуванням складності кримінального провадження, зібраних під час досудового розслідування відомостей, беручи до уваги обсяг та специфіку процесуальних дій, які мають суттєве значення для забезпечення належного досудового розслідування, слідчий суддя вважає необхідним продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №22022150000000084 від 30.03.2022 року, що буде достатнім для виконання запланованих процесуальних дій по кримінальному провадженню.

За такого, клопотання слідчого підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 219, 294, 295-1, 309 КПК України, -

П ОС ТА Н О В И В:

Клопотання слідчого в ОВС СВ УСБ України в Миколаївській області ОСОБА_4 погоджене з керівником Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_7 про продовження строків досудового розслідування у кримінальному провадженні № 22022150000000084 від 30.03.2022 року задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 22022150000000084 від 30.03.2022 року до 18.11.2022 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЦентральний районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення17.10.2022
Оприлюднено17.01.2023
Номер документу107529122
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —490/1496/22

Ухвала від 19.03.2024

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Ємець Олександр Петрович

Ухвала від 08.01.2024

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Фаріонова О. М.

Ухвала від 07.12.2023

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 17.10.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 12.10.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 30.11.2022

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Куценко О. В.

Ухвала від 29.11.2022

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Куценко О. В.

Ухвала від 30.11.2022

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Куценко О. В.

Ухвала від 29.11.2022

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Куценко О. В.

Ухвала від 17.10.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні