Ухвала
від 30.11.2022 по справі 120/7562/20-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

м. Вінниця

30 листопада 2022 р. Справа № 120/7562/20-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Воробйової Інни Анатоліївни, питання про застосування заходів примусу та повторне витребування доказів у справі за позовом :

за позовом: ОСОБА_1

до: Липівської сільської ради

про: визнання протиправним та скасування рішення і зобов`язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Вінницького окружного адміністративного суду знаходиться адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 до Липівської сільської ради про визнання протиправним та скасування рішення і зобов`язання вчинити дії.

13.10.22 р. надійшла пропозиція державного виконавця Томашпільського відділу державної виконавчої служби у Тульчинському районі Вінницької області Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністертсва юстиції (м. Хмельницький) про заміну сторони виконавчого провадження - Липівської сільської ради на Томашпільську селищну раду з підстав припинення першої, як юридичної особи.

Ухвалою суду від 24.10.2022 р. заяву призначено до розгляду та витребувано у Томашпільської селищної ради витяг/виписку з ЄДРПОУ стосовно припинення Липівської сільської ради та належним чином завірену копію передавального акту комісії з реорганізації.

Ухвалою від 10.11.2022 р. відкладено розгляд справи на 30.11.2022 р., у зв"язку з відсутністю доказів належного повідомлення учасників.

30.11.22 р. заявник та сторони в судове засідання не з`явились, про дату та час розгляду повідомлені належним чином, про що свідчать матеріали справи. Неявка в судове засідання учасників справи належним чином повідомлених про час та місце її розгляду не перешкоджає розгляду справи в порядку письмового провадження.

Так, ухвалою від 24.10.2022 р. витребувно у Томашпільської селищної ради та зобов`язано надати суду до 08.11.2022 р. витяг/виписку з ЄДРПОУ стосовно припинення Липівської сільської ради та належним чином завірену копію передавального акту комісії з реорганізації.

На виконання вимог судового рішення рада направила суду лист, в якому повідомила про недоцільність надання передавального акту з підстав його об`ємності та відсутності інформації про припинення Липівської сільської ради.

Оцінюючи ці пояснення суд дійшов висновку про необхідність застосування заходів процесуального примусу, виходячи з наступних міркувань.

Згідно частини четвертої статті 45 КАС України, суд зобов`язаний вживати заходів для запобігання зловживанню процесуальними правами. У випадку зловживання учасником судового процесу його процесуальними правами, суд застосовує до нього заходи, визначені цим Кодексом.

Із положень статті 144 КАС України випливає, що заходами процесуального примусу є процесуальні дії, що вчиняються судом у визначених цим Кодексом випадках з метою спонукання відповідних осіб до виконання встановлених в суді правил, добросовісного виконання процесуальних обов`язків, припинення зловживання правами та запобігання створенню протиправних перешкод у здійсненні судочинства.

Заходи процесуального примусу застосовуються судом, як правило, негайно після вчинення порушення.

Про застосування заходів процесуального примусу суд постановляє ухвалу.

Згідно пункту 5 частини першої статті 145 КАС України, заходом процесуального примусу є штраф.

Застосування до особи заходів процесуального примусу не звільняє її від виконання обов`язків, встановлених цим Кодексом (ч. 3 ст. 145 КАС України).

Пунктами 1, 3 частини першої статті 149 КАС України, визначено, що суд може постановити ухвалу про стягнення в дохід Державного бюджету України з відповідної особи штрафу у сумі від 0,3 до трьох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб у випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, або неподання таких доказів без поважних причин суб`єктом владних повноважень; зловживання процесуальними правами, вчинення дій або допущення бездіяльності з метою перешкоджання судочинству.

Отже законодавець встановив відповідальність у вигляді штрафу за неподання доказів витребуваних судом або допущення бездіяльності з метою перешкоджання судочинству.

Визначаючись щодо наявності підстав для застосування заходів процесуального примусу у вигляді штрафу, суд вказує наступне.

Ухвалою суду від 24.10.2022 р. витребувано у Томашпільської селищної ради витяг/виписку з ЄДРПОУ стосовно припинення Липівської сільської ради та належним чином завірену копію передавального акту комісії з реорганізації.

Ухвала отримана Томашпільською селищною радою 31.10.2022 р., однак, станом на 30.11.2022 р. вимоги ухвали в частині надання передавального акту - не виконані. У письмових поясненях Томашпільська селищна рада вказує на власне бачення необхідності виконувати судове рішення, вказуючи про недоцільність надання суду витребуваних документів, з тих мотивів, що передавальний акт не містить інформації щодо самого факту прийняття рішення про припинення Липівської сільської ради, натомість є об"ємним та містить інформацію про майно, яке передається від Липовецької сільської ради до правонаступника Томашпільської селищної ради.

Вказані пояснення судом не беруться до уваги як поважні причини, якими є непереборні обставини, що унеможливлюють з об"єктивних причин надати суду витребувані документи.

Ненадання витребуваних доказів унеможливлює розгляд справи і прийняття по суті рішення та зумовлює необхідність вживати заходів процесуального примусу, що затягує розгляд справи, відповідно, здійснюються перешкоди у здійснені судочинства.

За таких обставин, суд доходить висновку, про необхідність застосування до голови Томашпільської селищної ради Тульчинського району Вінницької області заходу процесуального примусу, шляхом стягнення в дохід Державного бюджету штрафу в розмірі 0,3 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

При цьому, суд зазначає, що згідно статті 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2022 рік", розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 01.01.2022 року становить 2481 гривень. Відтак, сума штрафу складає 744,30 грн.

Ухвала про стягнення штрафу є виконавчим документом та має відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим законом. Стягувачем за таким виконавчим документом є Державна судова адміністрація України.

Окрім того, враховуючи , що вимоги ухвали від 24. 10.22 р. не виконані у повному обсязі слід повторно витребувати:

- у заявника - Томашпільського відділу державної виконавчої служби у Тульчинському районі Вінницької області Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністертсва юстиції (м. Хмельницький) - витяг/виписку з ЄДРПОУ про припинення Липівської сільської ради.

-у Томашпільської селищної ради - належним чином завірену копію передавального акту комісії з реорганізації.

Окрім того, виникла необхідність витребувати у Томашпільської селищної ради додаткові докази, виходячи з того, що в передавальному акті вказується комплекс майна, усіх прав та обов`язків юридичної особи, що реорганізується, однак його форма не затверджена, як і не визначено, які саме права і обов`язки, що передаються мають бути включені до акту, відтак, передавальний акт може не містити відомостей щодо передачі від Липівської сільської ради Томашпільського району Вінницької області до Томашпільської селищної ради списків осіб, які мали право на земельну частку (пай) колишнього КСП "Липівка" , технічної документації про передачу земельних часток власникам сертифікатів СТОВ "Липівка", заяви ОСОБА_1 стосовно виділення в натурі земельної частки (паю) за наслідком якої прийнято рішення №742 від 16.06.2020 р.

А отже, суд доходить висновку, що слід витребувати докази, які підтверджують факт передачі від Липівської сільської ради Томашпільського району Вінницької області до Томашпільської селищної ради списків осіб, які мали право на земельну частку (пай) колишнього КСП "Липівка" , технічної документації про передачу земельних часток власникам сертифікатів СТОВ "Липівка", заяви ОСОБА_1 стосовно виділення в натурі земельної частки (паю) за наслідком якої прийнято рішення №742 від 16.06.2020 р. , адже предметом спором у цій справі є земельна частка (пай), на яку хоче отримати дозвіл на розробку технічної документації позивач.

Враховуючи, що для надання витребуваних доказів необхідний час, слід відкласти розгляд заяви.

Керуючись ст.ст.45, 144,256 КАС України суд, -

УХВАЛИВ:

Стягнути з селищного голови Томашпільської селищної ради Тульчинського району Вінницької області ОСОБА_2 (пл. Тараса Шевченка, 1, смт. Томашпіль, Вінницька область) штраф в розмірі 744, 30 (сімсот сорок чотири гривні 30 коп.) в дохід Державного бюджету (Стягувач : Державна судова адміністрація України , 01601, м. Київ, вул. Липська, 18/5, код ЄДРПОУ 26255795 ).

Витребувати у Томашпільського відділу державної виконавчої служби у Тульчинському районі Вінницької області Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністертсва юстиції (м. Хмельницький) та зобов`язати надати суду до 23.12.2022 р. витяг/виписку з ЄДРПОУ стосовно припинення Липівської сільської ради та належним чином завірену копію передавального акту комісії з реорганізації.

Витребувати у Томашпільської селищної ради та зобов`язати надати суду до 23.12.2022 р. належним чином завірену копію передавального акту комісії з реорганізації та докази, які підтверджують факт передачі від Липівської сільської ради Томашпільського району Вінницької області до Томашпільської селищної ради списків осіб, які мали право на земельну частку (пай) колишнього КСП "Липівка" , технічної документації про передачу земельних часток власникам сертифікатів СТОВ "Липівка", заяви ОСОБА_1 стосовно виділення в натурі земельної частки (паю) за наслідком якої прийнято рішення №742 від 16.06.2020 р.

Відкласти розгляд заяви про заміну сторони виконавчого провадження 27.12.22 р. об 13-00 год.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.

Суддя Воробйова Інна Анатоліївна

Дата ухвалення рішення30.11.2022
Оприлюднено07.12.2022
Номер документу107669082
СудочинствоАдміністративне
Суть: визнання протиправним та скасування рішення і зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —120/7562/20-а

Рішення від 18.03.2024

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 11.01.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 27.12.2022

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 27.12.2022

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 30.11.2022

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 10.11.2022

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 24.10.2022

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 24.10.2022

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 29.08.2022

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні