Постанова
від 24.10.2007 по справі 4/322
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

4/322

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

          "24" жовтня 2007 р.       Справа №  4/322

Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Хилька Ю.І.,за участю секретаря судового засідання Волоткевича А.В. розглянув  адміністративну  справу  № 4/ 322

за позовом: Заступника прокурора Кіровоградської області в інтересах держави, уповноваженим органом якої є Міністерство палива та енергетики України, якому підприємство Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" в інтересах якої діє відокремлений підрозділ "Держенергонагляд у Дніпровському регіоні", м. Запоріжжя  

до відповідача: Кіровоградської міської санітарно-епідеміологічної станції, м. Кіровоград     

про стягнення 850 грн. штрафу  

Представники:

прокуратури: Гребенюк Т.Г., посвідчення № 457

позивача:  Скрипаль О.С., довіреність № 310 від 2912.06 р.

від відповідача: участі не брали. В судовому засіданні   27.09. 2007 року  Чекригіна В.П. довіреність №3718/02 від 14.09.2007 року. Повістка про виклик  у судове засідання на 12 год. 00 хв. 24.10.2007 року вручена Чекригіній  В.П. під розписку.

Заявлено позов про стягнення 850 грн.  штрафу  за невиконання  припису  Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання  електричної  і  теплової енергії.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення  прокурора та  представника  позивача,    господарський суд

                                              

                                                ВСТАНОВИВ:

Державний енергетичний нагляд за  режимами  споживання електричної і  теплової енергії відповідно до Закону України “Про електоенергетику”  здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами  споживання електричної і теплової енергії (Деренергонагляд), яка  підпорядкована  безпосередньо Міністерству  палива та  енергетики України  та  діє у  складі  Державного   підприємства "Національна енергетична   компанія "Укренерго”, здійснює централізоване диспетчерське (оперативно-технологічне) улравління об'єднаною    енергетичною  системою України,  та   його територіальних  структурних підрозділів.

Державна  інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання  електричної і теплової енергії в Кіровоградській області і створена у відповідності до Положення про Державний енергетичний  нагляд за  режимами   споживання електричної і теплової енергії", затверджених постановою Кабінету Міністрів України  № 929, та здійснює свою діяльність  у складі регіональної державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Дніпровському регіоні та є її структурним підрозділом.

Відповідно до п.13 Положення про державну інспекцію   з енергетичного  нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Кіровоградській області ", затвердженого   головним   державним    інспектором України   з   енергетичного   нагляду   -   заступником   директора      державного підприємства "Національна  енергетична компанія "Укренерго", мета діяльності Інспекції є сприяння забезпеченню сталого функціонування об'єднаної    енергетичної" і системи України, посилення впливу на суб'єктів  електроенергетики    та  споживачів      щодо дотримання    ними    встановлених режимів  виробництва,  постачання    й    споживання    енергії та забезпечення споживачами   належного технічного стану електричних та тепловикористовуючих   установок   і теплових   мереж.  Згідно     ст.   26 Закону України "Про електроенергетику" споживач  енергії зобов'язаним додержуватись вимог нормативно-технічних документів та договору про  постачання  енергії  та несе  відповідальність  за порушення  умов договору   з енергопостачання  та правил  користування електричною і  тепловою  енергією, а також  виконання приписів державних інспекцій з енергетичного нагляду згідно із  законодавством України.

Згідно із ст. 9 Закону України Про електроенергетику" інспекція здійснює  нагляд за електричними  установками  споживачів та  має  право  надавати споживачам обов'язкові для виконання    приписи і застосовувати до  них в установленому порядку санкції за порушення норма   нормативно-правових актів.

25.10.2006 року старшим державним інспектором з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії Кіровоградської групи Східного відділення інспекції Держенергонагляду в Кіровоградській області Дохнянською Л.С. та державним інспектором Токар С.М. проведено комплексне обстеження технічного стану організації експлуатації електрообладнання електрогосподарства  відповідача.  Виявлені в ході обстеження порушення зафіксовані в Акті обстеження   №203-Т від  25.10.2006 року ,  на  підставі  якого головному лікарю Касяненко І.І. видано для обов'язкового виконання припис №172-Т від  25.10.2006  року., обидва документа вручено  особисто головному лікарю Касяненко І.І., про що свідчить його підписи, скріплені печаткою установи.

09.01.2007 року на адресу позивача від відповідача надійшов лист № 19/02 від 04.01.2007 року  з проханням перенести термін виконання припису до березня 2007 року. 22.01.2007 року позивачем було направлено лист-відповідь №04/83 в якому повідомлялося відповідача про перенесення терміну виконання Припису до 12.03.2007 року, чим об'єктивно посвідчується обізнаність  відповідача  щодо проведеної перевірки працівниками   позивача та   внесення   відповідного припису   для  усунення виявлених порушень.

18.04.2007 року старшим інспектором  Дохнянською Л.С в присутності завідуючого господарством Рожко М.М. проведено перевірку виконання лрипису № 172-Т від 25.10.2006 року в ході якої встановлено, що  вищезгаданий  припис  не  виконаний.   За  результатами  перевірки  складено відповідний   Акт  обстеження  № 75-Т      від   18.04.2007  року ,   де зафіксовані  невиконані  пункти припису .  Актом   перевірки   від  18.04.2007   року  також   встановлено    порушення частин  3 і 8 пункту 11.2 "Правил користування електричною   енергією", затверджених постановою Національної комісії регулювання е лектроенергетики   України (НКРЕ) від 31.07.96р. № 28  та   ч.5 ст.9 ст. 9 Закону України "Про електроенергетику".,від підпису вищезазначених актів Рожко М.М. відмовився. Акт перевірки та акт обстеження були направлені на адресу відповідача супровідним листом №04-547 від 19.04.07р, і були отримані уповноваженою особою, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення №83611 від 21.04.07 року..

На підставі вищевикладеного, за порушення Правил користування  електричною енергією та за невиконання припису Держенергонагляду,  керуючись ст. 27 Закону України “Про електроенергетику” і "Положенням про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.99 р. №1312 інспекцією накладено штраф на відповідача  у розмірі 850 грн. Постанова № 84/07 від 17.05. 2007  року  про накладення штрафу за порушення законодавства про електроенергетику була направлена відповідачу рекомендованим листом, і вручена 25.05.2007р. повноважному представнику  відповідача про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення №87447.  Відповідач не подав  до суду  будь- яких доказів  щодо  заявлення ним  претензій  до  установ  поштового зв'язку  з питань неналежного виконання обов'язків по доставці  поштової кореспонденції чи підробки підписів посадових осіб відповідача на повідомленнях про  вручення  поштових  відправлень.   

Зазначена сума штрафу мала бути сплачена протягом З0 днів з дня прийняття постанови до Державного бюджету України. 12.07.2007 року   інспекція Держенєргонагляду направила лист-вимогу №45/1049 відповідачу щодо сплати штрафу, але до цього часу штраф так і не сплачено.

Провівши системний аналіз  законодавчих актів, що регулюють  спірні  правовідносини між  відповідачем та  позивачем   господарський  суд приходить до висновку, що заявлений позов підлягає до повного задоволення зі  слідуючих  підстав.  На вимогу  суду  відповідач не надав  будь-яких  заперечень  щодо  заявлених  позовних  вимог,  відомості  про  оскарження   чи  скасування    документів, які   послужили  підставою для   накладення  штрафу суду  не представлено.

Таким чином  суд  вважає, що відповідач  фактично  погодився  з  допущеними ним правопорушеннями Закону України “Про  електроенергетику”,  а  ухилення   відповідача  від  сплати  суми  штрафу в  добровільному  порядку   послужило  причиною  звернення  прокурора  до суду  за захистом   державних  інтересів.

За приписом ст. 27 Закону України “Про електроенергетику” правопорушення в електроенергетиці тягне за собою встановлену  законодавством України цивільну, адміністративну і кримінальну  відповідальність. Згідно п.5 Положення  про  порядок накладення на  суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення  законодавства  про електроенергетику” затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.1999 року №1312 старший  державний інспектор з енергетичного  нагляду за  режимами  споживання електричної  енергії (начальник інспекції) має  право  накладати на суб'єктів  господарської діяльності  штрафи  за несвоєчасне виконання приписів Держенергонагляду у розмірі до трьох тисяч  неоподатковуваних  мінімумів  доходів  громадян (тобто  до  51000 грн).

На підставі викладеного, керуючись  ст. ст.1, 9, 27 Закону України «Про електроенергетику”, ст.ст. 160,163,167 Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд

                                     ПОСТАНОВИВ:

Позов  задовольнити повністю.

Стягнути з Кіровоградської міської санітарно-епідеміологічної станції, м. Кіровоград  вул. Тобілевича 24 р/р 35220001000041 у ВДК у Кіровоградській області МФО 823016 код 23694653 на користь Міністерства палива  та  енергетики України якому підпорядковано Державне підприємство “Національна енергетична компанія ”Укренерго”  м. Київ  вул. Комінтерну  25  в інтересах якої діє відокремлений підрозділ “Держенергонагляд у Дніпровському регіоні” вул. Генераторна, 5 м. Запоріжжя р/р 31112106700002  ГУДК в Кіровоградській області код 24145329 МФО 823016 одержувач УДК у м. Кіровограді несплачену суму  штрафу в  розмірі 850  грн.

Після набрання судовим рішенням законної сили, за заявою стягувача, буде виданий  виконавчий лист.

Сторони мають право оскаржити  в  апеляційному  порядку постанову в   порядку і строки  відповідно до ст.   186 Кодексу адміністративного судочинства  України.  Про  апеляційне  оскарження рішення суду першої інстанції спочатку   подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної  інстанції викладаються в   апеляційній скарзі. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної  скарги одночасно надсилається особою,   яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

    Заява  про  апеляційне  оскарження постанови суду першої інстанції  подається  протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному  обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня   складення в повному обсязі.

      Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти  днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга  подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

     Заява про апеляційне оскарження чи апеляційна скарга, подані після закінчення строків, встановлених цією статтею, залишаються без розгляду,  якщо   суд   апеляційної   інстанції  за  заявою особи, яка  їх подала,  не  знайде   підстав  для  поновлення строку, про що постановляється ухвала.

Постанова   набирає   законної   сили   відповідно   до   ст.   254 Кодексу   адміністративного судочинства України Постанова суду першої інстанції набирає  законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано  заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк,  встановлений цим Кодексом, постанова  суду першої  інстанції набирає законної сили  після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не  скасовано,   набирає  законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк   апеляційного  оскарження   буде   поновлено, то  вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Постанова  виготовлена в повному обсязі  24  жовтня 2007 року.

 

Суддя

  Ю. І. Хилько

Дата ухвалення рішення24.10.2007
Оприлюднено02.11.2007
Номер документу1076909
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/322

Ухвала від 11.09.2010

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лугова Наталія Петрівна

Судовий наказ від 02.12.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Гринько С.Ю.

Ухвала від 28.04.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 25.03.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Рішення від 04.10.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Гринько С.Ю.

Рішення від 11.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 22.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 05.09.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Гринько С.Ю.

Ухвала від 26.07.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 07.07.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні