Ухвала
від 24.11.2022 по справі 755/8885/22
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №:755/8885/22

Провадження №: 1-кс/755/2374/22

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"24" листопада 2022 р. м.Київ

Слідчий суддя Дніпровського районного суду м.Києва ОСОБА_1 , при секретарі судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні, в залі Дніпровського районного суду м.Києва, клопотання слідчого СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції у м.Києві ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_4 , про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту у кримінальному провадженні №12022100040002140 та додані до нього матеріали відносно:

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця смт.Царичанка Царичанського району Дніпропетровської області, громадянина України, з вищою освітою, працюючого начальником КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради, депутата Чернігівської міської ради, військовозобов`язаного, одруженого, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_2 , раніше не судимого,

підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України,

за участю сторін кримінального провадження:

прокурора ОСОБА_6 ,

захисника адвоката ОСОБА_7 ,

підозрюваного ОСОБА_5 ,

В С Т А Н О В И В:

22.11.2022 року слідчий СВ Дніпровського УП ГУ НП в м.Києві ОСОБА_3 звернулася до суду із клопотанням про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту у кримінальному провадженні №12022100040002140 відносно ОСОБА_5 .

Вимоги клопотання обґрунтовані тим, що в ході досудового розслідування встановлено, що рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради №337 від 17 червня 2021 року затверджено нову редакцію статуту комунального підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради (далі Статут).

Так, згідно, п.1.1. Статуту - комунальне підприємство «АТП-2528» Чернігівської міської ради (скорочене найменування КП «АТП-2528» (ЄДРПОУ 03358216), далі за текстом Підприємство) є правонаступником Чернігівського комунального автотранспортного підприємства №2528 Чернігівської міської ради, створеного на базі майна міської ради, зареєстрованого рішенням виконкому Чернігівської міської ради народних депутатів від 4 березня 1993 року №4 та перереєстрованого розпорядженням Чернігівського міського голови від 20 січня 1999 року №24-р.

Крім того, п.1.2. вказаного Статуту власником Підприємства є територіальна громада міста Чернігова в особі Чернігівської міської ради (код ЄДР 34339125) (далі за текстом Власник). Підприємство знаходиться у підпорядкуванні управління житлово-комунального господарства міської ради (код ЄДР 03366374).

Згідно, п.2.1. Статуту підприємство створене з метою здійснення діяльності у сфері поводження з побутовими відходами, надання житлово-комунальних, автотранспортних послуг у сфері комунального господарства м.Чернігова, послуг з здійснення контролю за санітарно-екологічним станом міста, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях міста Чернігова, природоохоронного законодавства, та одержання на цій основі прибутків в інтересах Власника та трудового колективу.

А також, згідно п.3.1. вказаного Статуту підприємство є юридичною особою з дня його державної реєстрації і здійснює свою діяльність на засадах господарської самостійності і комерційного розрахунку.

Згідно п.3.2. Статуту Підприємства - підприємство веде самостійний баланс, має поточний та інші рахунки в установах банках, печатку та штамп з своїм найменування та ідентифікаційним кодом.

Крім того, п.4.1. Статуту - майно Підприємства є власність територіальної громади м.Чернігова і закріплене за Підприємством на правах господарського відання.

Згідно п.4.4. вказаного Статуту джерелом формування майна Підприємства є майно, кошти , надані йому Власником;

Згідно п.6.1 вищезазначеного Статуту виконавчим органом Підприємства Начальник Підприємства.

Згідно п.6.3. Статуту до компетенції виконавчого комітету Чернігівської міської ради належать: прийняття рішення про вчинення Підприємством правочинів та укладання договорів, що відповідають ряду ознак, зокрема придбання Підприємством майна (відчуження Підприємством майна), надання послуг (замовлення надання послуг) вартістю, що перевищую 2 500000, 00 (два мільйони п`ятсот тисяч) гривень, окрім майна, що купується, а також надання послуг (замовлення надання послуг) за результатами проведення процедур закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»;

Крім цього, п.6.5. Статуту до компетенції Начальника Підприємства відносяться наступні повноваження:

- представляти Підприємство у взаємовідносинах з іншими підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, як в Україні так і за її кордоном у відповідності з діючим законодавством, видавати довіреності щодо представництва інтересів Підприємства;

- управляти поточною господарською діяльністю Підприємства;

- від імені Підприємства вчиняти правочини, укладати договори з урахуванням обмежень, визначених пунктом 6.3 Статуту;

- в межах затвердженої структури та граничної чисельності працівників приймати на роботу та звільняти працівників Підприємства;

- видавати накази та розпорядження обов`язків для персоналу Підприємства.

Крім того, згідно п.6.7. Статуту Підприємства начальник несе особисту відповідальність за виконання покладених на нього обов`язків;

Так, згідно наказу комунального підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради №102 від 07 грудня 2020 року, на виконання розпорядження Чернігівської міської ради від 10 листопада 2020 року №315-ркп «Про контракти», згідно з укладеним контрактом № 321 від 10 листопада 2020 року та відповідно до п.3 ст.24 КЗпП України, постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 170 «Про впорядкування застосування контрактної форми трудового договору» (зі змінами і доповненнями) з 22 грудня 2020 року по 21 грудня 2021 року, ОСОБА_5 , приступив до виконання обов`язків начальника комунального підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради. На підставі контракту №321 від 10.11.2020 року, з керівником комунального підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради.

Також, згідно наказу комунального підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради №77 від 03 грудня 2021 року, на виконання розпорядження Чернігівської міської ради від 08 жовтня 2021 року №336-ркп «Про контракт», згідно з укладеним контрактом та відповідно до пункту 3 статті 24 КЗпП України, постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.1994 року №170 «Про впорядкування застосування контрактної форми трудового договору» (із змінами та доповненнями) з 22 грудня 2021 року по 21 грудня 2022 року, ОСОБА_5 , приступив до виконання обов`язків начальника комунального підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради. На підставі контракту №350 від 08.10.202 року, з керівником комунального підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради.

Таким чином,згідно п.3ст.18КК України,службовими особамиє особи,які постійно,тимчасово чиза спеціальнимповноваженням здійснюютьфункції представниківвлади чимісцевого самоврядування,а такожпостійно читимчасово обіймаютьв органахдержавної влади,органах місцевогосамоврядування,на підприємствах,в установахчи організаціяхпосади,пов`язаніз виконанняморганізаційно-розпорядчихчи адміністративно-господарськихфункцій,або виконуютьтакі функціїза спеціальнимповноваженням,яким особанаділяється повноважниморганом державноївлади,органом місцевогосамоврядування,центральним органомдержавного управлінняіз спеціальнимстатусом,повноважним органомчи повноважноюслужбовою особоюпідприємства,установи,організації,судом абозаконом, зважаючи на вищевикладене, ОСОБА_5 , обіймаючи посаду пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, здійснює керівництво підприємством, що полягає у розпорядженні майном підприємства та керуванні роботою працівників підприємства, являється службовою особою.

Так, між Комунальним підприємством «АТП-2528» Чернігівської міської ради , в особі начальника підприємства ОСОБА_5 , який діє на підставі Статуту, (далі Замовник), з однієї сторони, та Приватне підприємство «ТТ-Нафта», в особі директора ОСОБА_8 , який діє на підставі Статуту, (далі Постачальник), з іншої сторони, разом Сторони, уклали договір на закупівлю/поставку товару №30/03/21-0913 від 30 березня 2021 року (далі Договір).

Відповідно до п.1.1. цього Договору, постачальник зобов`язується поставити (відпустити) Замовникові товар, зазначений в п.1.2 цього Договору, а Замовник прийняти і оплатити даний товар.

Згідно п.1.2. Договору, найменування товару: ДК 021:2015: код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо , бензин А-92, А-95) (надалі товар).

Відповідно до п.1.3 Договору, кількість товару 780000 літрів: дизельне паливо 700000 літрів, бензин А-92 50000 літрів, бензин А-95 30000 літрів.

Згідно п.1.4. цього Договору, товар відпускається через АЗС на території м. Чернігова окремими партіями у відповідності з потребами замовника через талони та/або заправні відомості.

Відповідно до п.3.1. Договору, ціна цього Договору становить

18531000 гривень 00 копійок (вісімнадцять мільйонів п`ятсот тридцять одна

тисяча грн.. 00 коп.) з ПДВ 3088500 гривень 00 копійок (три мільйони вісімдесят вісім тисяч п`ятсот грн. 00 коп.)

Згідно п.3.2, цього Договору, ціна всього Договору включає: ціну Товару: всі податки, збори та інші обов`язкові платежі, витрати, пов`язані з реалізацією Товару Замовнику: всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного цим Договором.

Відповідно до п.4.2. Договору , при закупівлі товару за бюджетні кошти: розрахунки між Сторонами проводяться після отримання Товару ( або окремих партій Товару) Замовником, у відповідності до виставленого рахунку-фактури та накладної , у безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Постачальника при наявності виділених асигнувань, а саме: отримання Замовником бюджетних призначень згідно ст. 23 та ст.. 51 Бюджетного кодексу України. До моменту виділення асигнувань з бюджету Замовник не несе відповідальності за відсутність наявності коштів.

До рахунку-фактури додається акт приймання-передачі товару та видаткова накладна.

Згідно п.5.1. Договору товар повинен бути поставлений (відпущений) в талонах та/або заправні відомості Постачальником у кількості відповідно до потреб Замовника згідно до його заявок та відпущення через АЗС на території м. Чернігова, перелік яких закріплюється у відповідному додатку до цього договору і є його невід`ємною частиною.

Відповідно до п.п.6.1.1 та 6.1.2., даного Договору, Замовник зобов`язаний в порядку та на умовах, передбачених Договором, оплатити поставлений товар на умовах і в порядку передбаченому Договором та прийняти поставлений товар шляхом підписання акту приймання-передачі товару та видаткової накладної на товар, відповідно.

05 квітня 2021 року між Комунальним підприємством «АТП-2528» Чернігівської міської ради, в особі начальника ОСОБА_5 , що діє на підставі Статуту (далі Замовник), з одного боку, та Приватним підприємством «ТТ-Нафта», в особі директора ОСОБА_8 , що діє на підставі Статуту (далі Постачальник), з іншого боку, які надалі іменуються Сторони, у зв`язку із збільшенням ціни за одиницю товару до 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення Експертного висновку ЧК-160 від 02.04.2021 року та листа ПП «ТТ-Нафта» від 05.04.2021 року, уклали Додаткову угоду №1 до Договору №30/03/21-0913 від 30.03.2021 року.

Відповідно до п.п.1.3 Додаткової угоди №1 до договору №30/03/21-0913 від 30.03.2021 року кількість товару 694661, 76 літрів:

- дизельне паливо 623724, 14 літрів;

- бензин А-92 44567, 59 літрів;

- бензин А-95 26370, 03 літрів

Вищевикладене скріплено підписами начальника КП «АТП-2528» ОСОБА_5 та директора ПП «ТТ-Нафта» ОСОБА_8 .

20 квітня 2021 року між Комунальним підприємством «АТП-2528» Чернігівської міської ради, в особі начальника ОСОБА_5 , що діє на підставі Статуту ( далі Замовник), з одного боку, та Приватним підприємством «ТТ-Нафта», в особі директора ОСОБА_8 , що діє на підставі Статуту ( далі Постачальник), з іншого боку, які надалі іменуються Сторони, у зв`язку із збільшенням ціни за одиницю товару до 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення Експертного висновку ЧК-191 від 20.04.2021 року та листа ПП «ТТ-Нафта» від 20.04.2021 року, уклали Додаткову угоду №2 до Договору №30/03/21-0913 від 30.03.2021 року.

Згідно п.п.1.3 Додаткової угоди №2 до договору №30/03/21-0913 від 30.03.2021 року кількість товару 663021,94 літрів:

- дизельне паливо 596863,64 літрів;

- бензин А-92 51536,12 літрів;

- бензин А-95 24622,18 літрів.

Вищевикладене скріплено підписами начальника КП «АТП-2528» ОСОБА_5 та директора ПП «ТТ-Нафта» ОСОБА_8 .

28 квітня 2021 року між Комунальним підприємством «АТП-2528» Чернігівської міської ради, в особі начальника ОСОБА_5 , що діє на підставі Статуту (далі Замовник), з одного боку, та Приватним підприємством «ТТ-Нафта», в особі директора ОСОБА_8 , що діє на підставі Статуту (далі Постачальник), з іншого боку, які надалі іменуються Сторони, у зв`язку із збільшенням ціни за одиницю товару до

10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення Експертного висновку ЧК-208 від 28.04.2021 року та листа ПП «ТТ-Нафта» від 28.04.2021 року, уклали Додаткову угоду №3 до Договору № 30/03/21-0913 від 30.03.2021 року.

Відповідно до п.п.1.3 Додаткової угоди №3 до договору №30/03/21-0913 від 30.03.2021 року кількість товару 616448,66 літрів:

- дизельне паливо 553708,56 літрів;

- бензин А-92 38709,45 літрів;

- бензин А-95 24030,65 літрів.

Вищевикладене скріплено підписами начальника КП «АТП-2528» ОСОБА_5 та директора ПП «ТТ-Нафта» ОСОБА_8 .

01 червня 2021 року між Комунальним підприємством «АТП-2528» Чернігівської міської ради, в особі начальника ОСОБА_5 , що діє на підставі Статуту ( далі Замовник), з одного боку, та Приватним підприємством «ТТ-Нафта», в особі директора ОСОБА_8 , що діє на підставі Статуту ( далі Постачальник), з іншого боку, які надалі іменуються Сторони, у зв`язку із збільшенням ціни за одиницю товару до 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, на підставі п.п.3 п.11.3 Договору №30/03/21-0913 від 30.03.2021 року, Експертного висновку ЧК-272 від 31.05.2021 року та листа ПП «ТТ-Нафта» від 01.06.2021 року, уклали Додаткову угоду №4 до Договору № 30/03/21-0913 від 30.03.2021 року.

Згідно п.п.1.3 Додаткової угоди №4 до договору №30/03/21-0913 від 30.03.2021 року кількість товару 525874,17 літрів:

- дизельне паливо 473708,55 літрів;

- бензин А-92 3155779 літрів;

- бензин А-95 20607,83 літрів.

Вищевикладене скріплено підписами начальника КП «АТП-2528» ОСОБА_5 та директора ПП «ТТ-Нафта» ОСОБА_8 .

02 серпня 2021 року між Комунальним підприємством «АТП-2528» Чернігівської міської ради, в особі начальника ОСОБА_5 , що діє на підставі Статуту ( далі Замовник), з одного боку, та Приватним підприємством «ТТ-Нафта», в особі директора ОСОБА_8 , що діє на підставі Статуту ( далі Постачальник), з іншого боку, які надалі іменуються Сторони, у зв`язку із збільшенням ціни за одиницю товару до 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, на підставі п.п.3 п.11.3 Договору №30/03/21-0913 від 30.03.2021 року, Експертного висновку ЧК-435 від 02.08.2021 року та листа ПП «ТТ-Нафта» від 02.08.2021 року, уклали Додаткову угоду №5 до Договору №30/03/21-0913 від 30.03.2021 року.

Відповідно до п.п. 1.3 Додаткової угоди №5 до договору №30/03/21-0913 від 30.03.2021 року кількість товару 319779,76 літрів:

- дизельне паливо 279096,18 літрів;

- бензин А-92 22959,91 літрів;

- бензин А-95 17723,67 літрів.

Вищевикладене скріплено підписами начальника КП «АТП-2528» ОСОБА_5 та директора ПП «ТТ-Нафта» ОСОБА_8 .

Так, ОСОБА_5 , реалізуючи свій злочинний умисел, діючи умисно, з корисливих мотивів, з метою безпідставного та незаконного отримання грошових коштів з держаного бюджету на користь іншої юридичної особи, перебуваючи на посаді начальника комунального підприємства «АТП-2528», використовуючи своє службове становище, у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, безпідставно збільшив ціну на товар шляхом складання та підписання додаткової угоди передбачені в Договорі №30/03/21-0913 від 30.03.2021 року та порушив істотні умови вказаного Договору, що призвело до матеріальної шкоди (збитків) КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради.

Так, згідно довідки (висновку) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 07.07.2022 року встановлено, що дослідженням питання, щодо дотримання вимог законодавства в частині укладання за договорами закупівлі/поставки пального додаткових угод встановлено, що в січні 2021 КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради було заплановано здійснення закупівлі UA-2021-01-25-004204-c за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92, А-95), очікуваною вартістю 18560000,00 грн. з ПДВ. Обсяг закупівлі 780000 літрів, а саме: дизельне паливо 700000 літрів, бензин А-92 50000 літрів, бензин А-95 30000 літрів, періодом постачання по 31 грудня 2021 року. Процедуру закупівлі у вигляді відкритих торгів, визначено у відповідності до п.1 ч.1 ст. 3 Закону України «Про закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року (у редакції до 30.04.2022 року) (далі Закон №922), виходячи з умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200000 гривень.

До участі у відкритих торгах подано тендерні пропозиції від двох учасників відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону №922, зокрема ПП «ТТ-Нафта» розміром 18531000 гривень 00 копійок з ПДВ та ВКВ «Агронафтопродукт», в розмірі 18559440 гривень 00 копійок.

Виходячи з вищевикладеного , за результатами проведення відкритих торгів за номером UA-2021-01-25-004204-c за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92, А-95) акцептовано найбільш економічно вигідну пропозицію.

30.03.2021 року укладено Договір №30/03/21-0913 між КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради в особі начальника підприємства ОСОБА_5 та ПП «ТТ-Нафта» в особі директора ОСОБА_8 на закупівлю/поставку товару кількість 780000 л (дизельне паливо 70000 л, бензин А-92 50000 л, бензин А-95 -30000 л), загальною вартістю 18531000 гривень 00 копійок з ПДВ, строк дії Договору до 31.12.2021 року.

В період дії договору, керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2015 року (у редакції до 30.04.2022) до договору вносились зміни, зокрема:

- на підставі звернення ПП «ТТ-Нафта» від 05.04.202 року та експертного висновку Чернігівської регіональної Торгово-промислової палати (далі ЧР Торгово-промислова палата) від 02.04.2021 №ЧК - 160 укладено Додаткову угоду №1 від 05.04.2021 про збільшення ціни за одиницю товару до 10%: дизельне пальне з 19,95 грн. до 21,75 грн. без ПДВ, бензин А-92 з 18,30 грн. до 20,12 грн. без ПДВ, бензин А-95 з 18,75 грн. до 20,62 грн. без ПДВ, в зв`язку з різким подорожчанням нафтопродуктів. Умови додаткової угоди поширюються на відносини, що склалися з 05.04.2021 року;

- на підставі звернення ПП «ТТ-Нафта» від 20.04.2021 та експертного висновку ЧР Торгово-промислової палати від 20.04.2021 №ЧК - 191 укладено Додаткову угоду №2 від 20.04.2021 року про збільшення ціни за одиницю товару до 10%: дизельне пальне на з 21,75 грн. до 22,00 грн. без ПДВ, бензин А-92 з 20,12 грн. до 21,54 грн. без ПДВ, бензин А-95 з 20,62 грн. до 22,00 грн. без ПДВ, в зв`язку з різким подорожчанням нафтопродуктів. Умови додаткової угоди поширюються на відносини, що склалися з 20.04.2021 року;

- на підставі звернення ПП «ТТ-Нафта» від 28.04.2021 та експертного висновку ЧР Торгово-промислової палати від 28.04.2021 року №ЧК - 208 укладено Додаткову угоду №3 від 28.04.2021 року про збільшення ціни за одиницю товару до 10%: дизельне пальне на з 22,00 грн. до 22,92 грн. без ПДВ, бензин А-92 з 21,54 грн. до 22,00 грн. без ПДВ, бензин А-95 з 22,00 грн. до 22,45 грн. без ПДВ, в зв`язку з різким подорожчанням нафтопродуктів. Умови додаткової угоди поширюються на відносини, що склалися з 28.04.2021 року;

- на підставі звернення ПП «ТТ-Нафта» від 01.06.2021 року та експертного висновку ЧР Торгово-промислової палати від 31.05.2021 року №ЧК - 272 укладено Додаткову угоду №4 від 01.06.2021 року про збільшення ціни за одиницю товару до 10%: бензин А-92 з 22,00 грн. до 23,50 грн. без ПДВ, бензин А-95 з 22,45 грн. до 24,00 грн. без ПДВ, в зв`язку з різким подорожчанням нафтопродуктів. Умови додаткової угоди поширюються на відносини, що склалися з 01.06.2021 року;

- на підставі звернення ПП «ТТ-Нафта» від 02.08.2021 року та експертного висновку ЧР Торгово-промислової палати від 02.08.2021 року №ЧК - 435 укладено Додаткову угоду №5 від 02.08.2021 року про збільшення ціни за одиницю товару до 10%: дизельне пальне на 22,92 грн. до 24,12 грн. без ПДВ, в зв`язку з різким подорожчанням нафтопродуктів. Умови додаткової угоди поширюються на відносини, що склалися з 02.08.2021 року.

Слід зазначити, що загальна вартість Договору після збільшення цін за одиницю продукції змінилася з 18531000 гривень 00 копійок до 20194816 гривень 80 копійок, тобто на 1663816 гривень 80 копійок збільшилася, що відображено в оборотно-сальдовій відомості по рахунку №631 за 2021 рік та накладними перелік яких наведений в Додатку 2.

Крім того, було здійснено коригування обсягу палива передбаченого основним договором в сторону зменшення з 780000 літрів до 722300 літрів, різниця складає 57700 літрів, в тому числі: дизельного пального 30000 літрів, бензину А-92 10900 літрів, бензину А-95 16800 літрів.

Відповідно до п.11.3 Договору передбачено, зокрема: «Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених законодавством України: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії».

Згідно з ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Відповідно п.п.1,2 ч.5 ст.41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.

Дослідженням питань: 1) відповідності дій замовника та ПП «ТТ-Нафта» вимогам Закону вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» під час укладання додаткових угод до договору від 30.03.2021 року №30/03/21-0913 та їх виконання в подальшому щодо збільшення ціни на одиницю товару та 2) відповідності дій замовника та ПП «ТТ-Нафта вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» під час укладання додаткових угод до договору від 30.03.2021 року №30/03/21-0913, у тому числі щодо обґрунтованості збільшення ціни за одиницю товару встановлено порушення вимог пункту 2 частини п`ятої статті 41 Закону:

Дослідженням вищевказаного питання встановлено, що у якості обґрунтування для підвищення цін за додатковими угодами, сторонами договору використані експертні висновки Чернігівської регіональної Торгово-промислової палати стосовно визначення середньо-ринкової роздрібної ціни на нафтопродукти станом на звітну дату в межах Чернігівської області.

Проте слід зазначити, що експертні висновки Чернігівської регіональної Торгово-промислової палати стосовно визначення середньо-ринкової роздрібної ціни на нафтопродукти станом на звітну дату в межах Чернігівської області, що були надані ПП «ТТ-Нафта» як обґрунтування та документальне підтвердження, фактично не мають ніякої інформації стосовно коливання ціни на нафтопродукти на ринку з дня укладання договору до дня прийняття рішення про укладання додаткових угод про збільшення вартості за одиницю. А отже, фактично прийняття такого рішення здійснено без обґрунтування та документально не підтверджено.

Крім того, умови при укладанні додаткових угод не дотримано, оскільки експертний висновок не містить тенденції росту (коливань) цін для обчислення пропорцій збільшення ціни з моменту укладання договору до дати укладання додаткової угоди відсутній відсоток здорожчання товарів на ринку для підвищення цін на такий відсоток.

Слід зазначити, що пунктом 2 частини п`ятої статті 41 Закону передбачено виключні випадки зміни істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, у тому числі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.

При кожному внесенні змін до договору про закупівлю у вищезазначеному випадку шляхом укладання додаткової угоди до договору сторони договору зобов`язані належним чином виконувати умови такого договору з урахуванням змінених його умов кожного разу. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

Стаття 652 Цивільного кодексу України передбачає, що у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов`язання.Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.

Обмеження 10% застосовується як максимальний ліміт щодо зміни ціни, визначеної в договорі, незалежно від того, як часто відбуваються такі зміни (кількість підписаних додаткових угод).

Додатковими ж угодами відбулось здорожчання товарів: дизельного пального на 31,48 %, бензину А-92 на 36,07 %, бензину А-95 на 34,67 %.

Додатковими угодами, за якими здійснювалось придбання замовником пального в 2021 році відбулось здорожчання товарів: дизельного пального на 26,07 %, бензину А-92 на 28,42 %, бензину А-95 на 28 %.

Слід зазначити, що фактично придбання пального в деяких випадках відбувалось за цінами меншими, ніж передбачено додатковими угодами. З огляду на викладене фактично відбулось здорожчання товарів: дизельного пального на 24,06 %, бензину А-92 на 27,70 %, бензину А-95 на 27,09 %.

Враховуючи вищевикладене (перевищення 10% ліміту поряд з відсутністю підтвердження коливання цін та збільшенням суми, визначеної в договорі), Замовником безпідставно з порушенням вимог пункту 2 частини п`ятої статті 41 Закону та п.11.3 Договору №30/03/21-0913 від 30.03.2021 укладено додаткові угоди: №1 від 05.04.2021, №2 від 20.04.2021, №3 від 28.04.2021, №4 від 01.06.2021, №5 від 02.08.2021, №6 від 02.11.2021, №7 від 30.12.2021, № 8 від 31.01.2022.

Крім того, як зазначалося вище по тексту довідки, оскільки сторонами договору було здійснено коригування обсягу палива, передбаченого основним договором, в сторону зменшення з 780000 літрів до 722300 літрів (різниця складає 57700 літрів, в тому числі: дизельного пального 30000 літрів, бензину А-92 10900 літрів, бензину А-95 16800 літрів) КП «АТП-2528» недоотримано матеріальних ресурсів, за які сплачено, у вигляді недопоставленого вказаного обсягу пального.

Так, Комунальному підприємству «АТП-2528» за рахунок викладеного нанесено матеріальної шкоди на суму 1335564 гривень:

- дизельне пальне 718200 грн. (30000 літрів х 19, 95 грн. + ПДВ);

- бензин А-92 239364 грн. (10900 літрів х 18,30 грн. + ПДВ);

- бензин А-95 378000 грн. (16800 літрів х 18,75 грн. + ПДВ).

Загалом Комунальному підприємству «АТП-2528» за рахунок підвищення цін, внаслідок чого безпідставно збільшено суму договору (за що сплачено постачальнику пального) та недоотримано матеріальних ресурсів.

Так, згідно висновку експерта №141/22 за результатами проведення додаткової судово-економічної експертизи, документально підтверджується продаж по завищеним цінам дизельного пального, бензину А-92, за додатковими угодами №1 від 05.04.2021; №2 від 20.04.2021; №3 від 28.04.2021; №4 від 01.06.2021; №5 від 02.08.2021 до договору від 30.03.2021 №30/03/21-0913, що призвело до матеріальної шкоди (збитків) КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради (ЄДРПОУ 03358216) в сумі 2177729,58 грн.

Таким чином, на думку слідчого, ОСОБА_5 , користуючись своїм службовим становищем, шляхом складання та підписання додаткових угод, передбачених в Договорі №30/03/21-0913 від 30.03.2021 року, безпідставно збільшив ціну на товар та порушивістотні умовивказаного Договору,що призвелодо матеріальноїшкоди (збитків)КП «АТП-2528»Чернігівської міськоїради насуму 2177729,58грн.

21.11.2022 року ОСОБА_5 повідомлено про зміну раніше повідомленої підозри у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України.

Підставою для повідомлення про підозру у скоєнні зазначеного кримінального правопорушення послужила наявність достатніх доказів, зібраних під час проведення досудового розслідування.

Слідчий вважає, що на даний час існують ризики, а саме:

1) п.1 ст.177 КПК України підозрюваний ОСОБА_5 , перебуваючи на свободі, будучи обізнаним з санкцією статті, яка йому інкримінується, може переховуватись від органів досудового розслідування та суду, оскільки ним вчинено тяжкий злочин, за який передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк до 6 років;

2) п.4. ст.177 КПК України підозрюваний ОСОБА_5 , перебуваючи на свободі, може перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином, а саме не з`являтися за викликами до слідчого для проведення слідчих та процесуальних дій, чим буде затягувати строки досудового розслідування.

На думку слідчого, наявність вказаних ризиків підтверджується зібраними під час досудового розслідування матеріалами кримінального провадження.

Слідчий вважає, що жоден із більш м`яких запобіжних заходів не зможе запобігти ризикам, передбаченим ст.177 КПК України.

Так, обрання запобіжного заходу у вигляді цілодобового домашнього арешту спрямоване на забезпечення посилення контролю за місцем перебування останнього, виконання ним процесуальних обов`язків, попередження вчинення інших кримінальних правопорушень, продовження протиправної діяльності.

В той же час, ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні тяжкого злочину і тому вже лише ця обставина спонукає людину до вчинення дій, спрямованих на ухилення від кримінальної відповідальності, що кореспондується з позицією Європейського суду з прав щодо необхідності оцінки ризику втечі у світлі фактів, пов`язаних з характером особи, її моральністю, місцем проживання, родом занять, майновим станом, сімейними зв`язками та усіма видами зв`язку з країною, в якій така особа піддається кримінальному переслідуванню (рішення у справі «Бекчиєв проти Молдови»).

Все вищезазначене, на думку слідчого, дає достатні підстави вважати, що підозрюваний при застосуванні більш м`якого запобіжного заходу, у подальшому може переховуватись від слідства та суду, вчинити інше кримінальне правопорушення чи перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Окрім того, тяжкість покарання є визначеним елементом при оцінці ризику ухилення від органу досудового розслідування та/або суду при обранні запобіжного заходу.

Тяжкість покарання, що загрожує підозрюваному у разі визнання його винним, з огляду на вірогідність переховування від органів досудового розслідування, перешкоджання кримінальному провадженню іншим чином, вчинення іншого кримінального правопорушення, доводять ризики, передбачені ст. 177 КПК України.

Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримав з підстав, викладених у ньому, і стверджував, що вжиття більш м`яких запобіжних заходів, що передбачені Кримінальним процесуальним кодексом України, є недостатньою мірою для підозрюваного, з огляду на обставини скоєного та ризики, які існують. Просив суд застосувати до підозрюваного запобіжний захід у вигляді цілодобового домашнього арешту в межах строку досудового розслідування.

Підозрюваний ОСОБА_5 заперечував проти клопотання слідчого та суду пояснив, що з`являється на усі виклики слідчого. Останні сім років він працює на посаді начальника КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради, дане підприємтво є об`єктом критичної інфраструктури, яке складається з чотирьох цехів (прибирання міста, вивіз сміття, сміттєвий полігон, ремонт доріг) та в якому працює 318 осіб. З початку збройної агресії рф проти України він постійно знаходиться на роботі, оскільки одноособово контролює роботу підприємства. Крім того, здійснює волонтерську діяльність по всій території України. Вважає, що відсутні будь-які ризики, тому просить відмовити в задоволенні клопотання слідчого.

Захисник підозрюваного адвокат ОСОБА_7 заперечував щодо обґрунтованості підозри, посилаючись на те, що органом досудового розслідування викривлено тлучамення законодавства, кожна з додаткових угод збільшувала вартість палива не більше 10% відповідно до експертного висновку Торгово-промислової палати. Крім того зазначив, що підозрюваний з`являється на усі виклики, під час обшуків було вилучено усі документи, а тому зазначені слідчим ризики нічим не підтверджені. Просив суд відмовити у клопотанні слідчого, оскільки застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту унеможливлює виконання підозрюваним його посадових обов`язків та забезпечення роботи підприємства критичної інфраструктури, керівником якого є ОСОБА_5 , який до теперішнього часу від посади не відсторонений.

Вислухавши доводи та пояснення підозрюваного, його захисника, доводи прокурора щодо неможливості застосування більш м`якого запобіжного заходу і дослідивши матеріали справи в їх сукупності, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Судом було встановлено, що 02.08.2022 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань були внесені відомості про скоєння злочину, передбаченого ч.2 ст.364 КК України (кримінальне провадження №12022100040002140).

Клопотання слідчого, погоджене із прокурором Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_4 , оформлене відповідно до вимог Кримінально процесуального кодексу України. До матеріалів клопотання додані копії документів, якими слідчий обґрунтувала доводи клопотання, Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінальних проваджень та долучено розписку підозрюваного та захисника про вручення їм копії клопотання слідчого про застосування запобіжного заходу - у вигляді домашнього арешту, а також копії матеріалів, які обґрунтовується необхідність застосування запобіжного заходу.

21.11.2022 року ОСОБА_5 повідомлено про зміну раніше повідомленої підозри у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України.

Відповідно до ч.1 ст.177 Кримінального процесуального кодексу України метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобігання спробам: переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення; незаконно впливати на потерпілого, свідка, іншого підозрюваного, обвинуваченого, експерта, спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні; перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється, обвинувачується.

Згідно з ч.2 ст.177 Кримінального процесуального кодексу України підставою застосування запобіжного заходу є наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, а також наявність ризиків, які дають достатні підстави слідчому судді, суду вважати, що підозрюваний, обвинувачений, засуджений може здійснити дії, передбачені частиною першою цієї статті. Слідчий, прокурор не мають права ініціювати застосування запобіжного заходу без наявності для цього підстав, передбачених цим Кодексом.

В судовому засіданні, на думку слідчого судді, встановлена наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_5 злочину, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, наявними у справі допустимими доказами.

При цьому слідчий суддя враховує, що поняття «обґрунтована підозра» не визначене в національному законодавстві, однак відповідно до вимог ч.5 ст.9 КПК України кримінальне процесуальне законодавство застосовується з урахуванням практики Європейського суду з прав людини.

Так, відповідно до позиції Європейського суду з прав людини, відображеній у пункті 175 рішення від 21 квітня 2011 року у справі «Нечипорук і Йонкало проти України», «термін «обґрунтована підозра» означає те, що існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа, про яку йдеться, могла вчинити правопорушення (рішення у справі «Фокс, Кемпбелл і Гартлі проти Сполученого Королівства» від 30 серпня 1990 року, п. 32, Series A, N 182), те, що вимога розумної підозри передбачає наявність доказів, які об`єктивно зв`язують підозрюваного з певним злочином і вони не повинні бути достатніми, щоб забезпечити засудження, але мають бути достатніми, щоб виправдати подальше розслідування або висунення звинувачення (рішення у справі «Мюррей проти Об`єднаного Королівства» від 28 жовтня 1994 року, «Фокс, Кемпбелл і Гартлі проти Сполученого Королівства» від 30 серпня 1990 року).

Статтею 176 КПК України передбачено, що одним із запобіжних заходів є домашній арешт.

Відповідно до ст.181 КПК України домашній арешт полягає в забороні підозрюваному, обвинуваченому залишати житло цілодобово або у певний період доби. Домашній арешт може бути застосовано до особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину, за вчинення якого законом передбачено покарання у виді позбавлення волі.

При застосуванні запобіжного заходу слідчий суддя оцінює в сукупності такі обставини: міцність соціальних зв`язків підозрюваного в місці проживання - має постійне місце проживання, одружений, працює на підприємстві, яке відноситься до критичної інфраструктури, стан здоров`я - хронічних захворювань не має, на спец обліках не перебуває, раніше не судимий.

Вирішуючи питання про наявність підстав для застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту слідчий суддя враховує вимоги п.п.3, 4 ст.5 Конвенції про захист прав людини та практику Європейського суду з прав людини, згідно з якими обмеження права особи на свободу і особисту недоторканість можливе лише в передбачених законом випадках за встановленою процедурою. При цьому, ризик переховування обвинуваченого від правосуддя не може оцінюватися виключно на підставі суворості можливого судового рішення, а це слід робити з урахуванням низки відповідних фактів, які можуть підтверджувати існування такого ризику, або свідчити про такий його незначний ступінь, який не може служити підставою для запобіжного ув`язнення.

На думку слідчого судді, окрім констатації, прокурором не доведено, що жоден із більш м`яких запобіжних заходів не може запобігти ризикам, передбаченимст.177 КПК України.

Крім того, прокурором не наведені жодні доводи, які б давали підстави вважати, що внаслідок обрання запобіжного заходу, менш суворого, ніж домашній арешт, який обмежує у свободі ОСОБА_5 та фактично позбавляє його права на працю, зокрема унеможливлює виконання ним службових обов`язків керівника підприємства критичної інфраструктури в умовах воєнного стану, останній буде ухилятись від слідства та суду. Невизнання вини таким не може вважатись, оскільки це є правом підозрюваного та на останнього не покладено обов`язок доказування вини.

Окрім цього, при розгляді даного клопотання слідчий суддя враховує правову позицію, викладену у п.17 рішення ЄСПЛ від 02 серпня 2001 року у справі «Манчіні проти Італії», відповідно до якої з огляду на їхній вплив та спосіб виконання, обидва застосовані … запобіжні заходи - тримання під вартою у в`язниці і домашній арешт - були позбавленням волі за змістом підпункту (с) пункту 1 Статті 5 Конвенції.

Відповідно до ч.4 ст.194 КПК України якщо при розгляді клопотання про обрання запобіжного заходу прокурор доведе обставини, передбачені пунктами 1 та 2 частини першої цієї статті, але не доведе обставини, передбачені пунктом 3 частини першої цієї статті, слідчий суддя, суд має право застосувати більш м`який запобіжний захід, ніж той, який зазначений у клопотанні, а також покласти на підозрюваного, обвинуваченого обов`язки, передбачені частиною п`ятою цієї статті, необхідність покладення яких встановлена з наведеного прокурором обґрунтування клопотання.

Таким чином, оскільки прокурором доведено обґрунтованість підозри стосовно ОСОБА_5 у вчиненні злочину, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, що підтверджується матеріалами клопотання, наявність достатніх підстав вважати, що існують ризики, передбачені статтею 177 КПК України, зокрема, вчинення іншого кримінального правопорушення, однак не надано доказів про недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризикам, зазначеним в клопотанні (п.3 ч.1 ст.194 КПК України), слідчий суддя, враховуючи дані про особу підозрюваного, зокрема те, що він має постійне місце проживання та працює на підприємстві, що є критичною інфраструктурою, введений на території України воєнний стан, вважає, що вагомих підстав для застосування щодо підозрюваного запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту з матеріалів клопотання не вбачається, у зв`язку з чим необхідно застосувати до підозрюваного більш м`який запобіжний захід, ніж той, що зазначений в клопотанні.

За вищевказаних обставин, слідчий суддя приходить до висновку, що запобігання будь-яких ризиків, пов`язаних з прибуттям підозрюваного на вимогу слідчого, прокурора, суду, можливе і при застосуванні запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання та зобов`язати прибувати за кожною вимогою до прокурора, слідчого або суду, залежно від стадії кримінального провадження; повідомляти слідчого, прокурора, чи суд, залежно від стадії кримінального провадження, про зміну свого місця проживання та місця роботи.

На даному етапі провадження слідчий суддя не вправі вирішувати ті питання, які повинен вирішувати суд під час розгляду кримінального провадження по суті, зокрема, оцінювати докази з точки зору їх достатності та допустимості для визнання особи винуватою чи невинуватою у вчиненні кримінальних правопорушень. Слідчий суддя на підставі розумної оцінки сукупності отриманих доказів повинен визначити лише, чи є причетність особи до вчинення кримінальних правопорушень вірогідною та достатньою для застосування щодо особи обмежувальних заходів.

Дослідивши матеріали клопотання в межах своєї компетенції, слідчий суддя у висновках, які зробив орган досудового розслідування відносно підозрюваного, чогось очевидно необґрунтованого чи недопустимого не встановив.

Відповідно до ст.198 КПК України висловлені в ухвалі слідчого судді, суду за результатами розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу висновки щодо будь-яких обставин, які стосуються суті підозри, обвинувачення, не мають преюдиціального значення для суду під час судового розгляду або для слідчого чи прокурора під час цього або іншого кримінального проваджень.

Керуючись ст.ст.3, 176-179, 181, 193, 194 КПК України, слідчий суддя,-

П О С Т А Н О В И В:

В задоволенні клопотання слідчого СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції у м.Києві ОСОБА_3 , погодженого з прокурором Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_4 , про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту у кримінальному провадженні №12022100040002140 відносно ОСОБА_5 відмовити.

Застосувати відносно підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання, строком на 60 діб, в межах строку досудового розслідування.

Покласти на підозрюваного ОСОБА_5 наступні обов`язки, передбачені ст.194 КПК України, а саме:

- прибувати за кожною вимогою до прокурора, слідчого або суду, залежно від стадії кримінального провадження;

- повідомляти прокурора, слідчого або суд, залежно від стадії кримінального провадження, про зміну місця проживання.

Роз`яснити підозрюваному, що в разі не виконання покладених на нього обов`язків, до нього може бути застосований більш жорсткий запобіжний захід і на нього може бути накладено грошове стягнення в розмірі від 0,25 розміру мінімальної заробітної плати до 2 розмірів мінімальної заробітної плати.

Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого, який здійснює досудове розслідування даного кримінального провадження, та прокурора у даному кримінальному провадженні.

Ухвала слідчого судді діє 60(шістдесят)днів та підлягає негайному виконанню після її проголошення.

Будь-які твердження чи заяви підозрюваного, зроблені під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу, не можуть бути використані на доведення його винуватості у кримінальному правопорушенні, у вчиненні якого він підозрюється, або у будь-якому іншому кримінальному правопорушенні.

Повний текст ухвали оголосити учасникам судового провадження у судовому засіданні о 17-30 годині 28 листопада 2022 року.

Копію ухвали вручити прокурору, підозрюваному та його захиснику.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Дніпровського районного суду

м.Києва ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення24.11.2022
Оприлюднено18.01.2023
Номер документу107694425
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів домашній арешт

Судовий реєстр по справі —755/8885/22

Ухвала від 03.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Іваніна Ю. В.

Ухвала від 23.12.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Метелешко О. В.

Ухвала від 29.11.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Марченко М. В.

Ухвала від 30.09.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Марченко М. В.

Ухвала від 30.09.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Марченко М. В.

Ухвала від 30.09.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Марченко М. В.

Ухвала від 30.09.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Марченко М. В.

Ухвала від 29.11.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Марченко М. В.

Ухвала від 24.11.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Іваніна Ю. В.

Ухвала від 24.11.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Іваніна Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні